| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 09.01.2007 17:38 Post subject: |
|
|
Visste ikke at han var så god. Minner om Cristiano Ronaldo. Ser jævlig god ut. Mulig han er egoistisk og misslykkes mange ganger, men det får vi naturligvis ikke se på klippene. |
|
| Back to top |
|
 |
Ingeman Veteran

|
Posted: 09.01.2007 18:05 Post subject: |
|
|
Manus Posted: 09.01.2007 15:49 Post subject:
--------------------------------------------------------------------------------
Ser at han der Beckham er åpen til å diskutere med nye klubber, noe for oss? Etter det jeg har hørt har han god innsatsvilje og silkefot. Minner om Sapara, men har han samme klasse?
Jeg går ut ifra at det derr var iron!!? |
|
| Back to top |
|
 |
Ingeman Veteran

|
Posted: 09.01.2007 18:05 Post subject: |
|
|
Hvorfor i all verden spiller Zidan i Danmark?
Er han dansk eller egyptisk? |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 09.01.2007 18:09 Post subject: |
|
|
Ingeman læs før du skriver. Du har tidligere spurgt om han er dansk og har fået svar.
| Recon wrote: | | Egypter som har spilt for FC Nord-Sjælland i flere år. Aktuell for dansk statsborgerskap, men det gikk vel i vasken fordi han har noen dommer? |
Hvis du læste de tidligere indlæg i denne tråd, eller gik ind på en af linkene som er blevet postet, vil du også finde ud af at han ikke spiller i Danmark, men derimod i Tyskland for Werder Bremen. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 09.01.2007 18:10 Post subject: |
|
|
Ja, det var jern, Ingeman.
Han spilte i Danmark, er egyptisk. Det er vel ikke så rart at slike talenter kommer opp i land som Danmark heller. |
|
| Back to top |
|
 |
fifa06 Senior
|
Posted: 09.01.2007 21:47 Post subject: |
|
|
RBK annon 2007
Inn:
Tore Reginiussen, fra TIL
Abdoulrazack Traore, fra Raja Casablanca
Didier Konan, fra ASEC Abidjan
Pateric Bernier, fra TIL
Robert Koren, free transfer (den muligheten er borte)
Ut:
Alejandro Lago, degradert til B-lag
Ståle Stensaas,
Keeper:
1. Espen Johnsen
13. Lars Hircfeld
28. Aleander Lund-Hansen
Forsvar:
2. Miika Koppinen
3. Tore Reginiussen
4. Fredrik Stoor
5. Crister Basma
10. Vidar Riseth
21. Abdoulrazack Traore
22. Andreas Nordvik
26. Bjørn-Tore Kvarme
33. Micke Dorsin
Midtbane:
6. Roar Strand (k)
7. Ørjan Berg
8. Robert Koren
9. Pateric Bernier
11. Jan-Gunnar Solli Brukes også som ving
15.Per Ciljan Skjelbred
16. Didier Konan
19. Alexander Tettey
27. Marek Sapara
Ving:
17. Øyvind Storflor
23. Michael Jamtfall
25. Daniel Braaten
29. Jhamir Hyka
Angrep:
14. Steffen Iversen
24. Yssoffo Kone
Spillere som kan selges/avbryte kontraktsforholdene med:
Ørjan Berg, Jan-Gunnar Solli, Crister Basma og Bjørn Tore Kvarme
For og slippe Kvarme og Basma må det handles inn en ny forsvarer. _________________ Zinedine Zidane, hva faen skal vi med han? For vi har Roar Strand og han er supermainn! |
|
| Back to top |
|
 |
GoldFish Veteran
|
Posted: 09.01.2007 21:53 Post subject: |
|
|
Kunne du ikke bare foreslått å kjøpe Bernier, Koren og Reginiussen?
Koren har forøverig allerede signert for West Bromwich, så det er uaktuelt. |
|
| Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 09.01.2007 21:53 Post subject: |
|
|
Heh. Oppdatert ser jeg. _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
Vakker Blomst Rutinert
|
Posted: 09.01.2007 21:56 Post subject: |
|
|
Traore er vel langt i fra noen forsvar-spiller. Ørjan Berg har for lengst lagt opp! Hyka er fristillt. Robert Koren er i West Bromwich. Midtbanen er forlengst mettet på spillere.
Hvor har du vært siste tiden?
Eneste fornuftige jeg så i det innlegget var kanskje Reginiussen..
edit: mange som var ute etter å svare her..
edit2: kan vel også legge til at E. Johnsen er solgt til Strømsgodset. |
|
| Back to top |
|
 |
GoldFish Veteran
|
Posted: 09.01.2007 22:14 Post subject: |
|
|
| Utlånt er det vel. |
|
| Back to top |
|
 |
ballaballaballa Veteran
|
Posted: 09.01.2007 22:19 Post subject: |
|
|
| Good Apollo wrote: | Traore er vel langt i fra noen forsvar-spiller. Ørjan Berg har for lengst lagt opp! Hyka er fristillt. Robert Koren er i West Bromwich. Midtbanen er forlengst mettet på spillere.
Hvor har du vært siste tiden?
Eneste fornuftige jeg så i det innlegget var kanskje Reginiussen..
edit: mange som var ute etter å svare her..
edit2: kan vel også legge til at E. Johnsen er solgt til Strømsgodset. |
Traore kan ifølge trenere og ledelse i RBK bekle en venstreback posisjon, og Espen Johnsen er vel ikke solgt enda. Var snakk om at han skulle selges, men jeg har ihvertfall ikke fått med meg at den avtalen er i boks enda. |
|
| Back to top |
|
 |
Vakker Blomst Rutinert
|
Posted: 09.01.2007 22:24 Post subject: |
|
|
| Jau, bomma på Espen der. De har vel opsjon på kjøp, er det sånn? |
|
| Back to top |
|
 |
Erik Veteran

|
Posted: 09.01.2007 22:54 Post subject: |
|
|
Ja, og siden han ikke er ønsket her vidre, så er han som godt som solgt. I 2007 er han her uansett ikke.
EDIT: Leif. |
|
| Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 10.01.2007 04:10 Post subject: |
|
|
Hva med han her?
http://www.bolddk.com/nyt...?vis=64399
Meget god midtstopper, synes det er et under at han må sitte på benken til fordel for Brede "Bambi på isen" Hangeland |
|
| Back to top |
|
 |
Roamer Veteran

|
Posted: 10.01.2007 08:50 Post subject: |
|
|
Hangeland er da en meget god midtstopper? Om han hadde kommet til Rosenborg hadde vi ikke hatt forsvarsproblemer i dag, han er flink til å styre forsvaret og holder dessuten internasjonal klasse (se Champions League).
I og med at Lago har kommet er ikke behovet for en ny forsvarsspiller like prekært. I verste fall blir Basma og co. tvunget til å prestere for ikke å miste plassen sin, med det forbehold at Lago faktisk får en fair sjanse til å spille seg inn. _________________ RBK på topp tre i årets sesong. |
|
| Back to top |
|
 |
vemundo Veteran
|
Posted: 10.01.2007 10:26 Post subject: |
|
|
Det er vel ikke akkurat en type ala Lago som mangler i midtforsvaret, det lille han har vist seg fram synes jeg han er ganske lik Koppinen i stilen.
Vi trenger en midtstopper som er en skikkelig god ballspiller, som har et godt hode og som kan spre trygghet i den bakre fireren. Denne spilleren er fremdeles det som mangler mest i stallen slik den ser ut nå med Lago tilbake. |
|
| Back to top |
|
 |
Roamer Veteran

|
Posted: 10.01.2007 11:01 Post subject: |
|
|
Er forsåvidt enig i det, men behovet for en spillende midtstopper blir mindre hvis vi får en mer pasningssterk midtbane (les; uten Riseth). _________________ RBK på topp tre i årets sesong. |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 10.01.2007 11:12 Post subject: |
|
|
Roamer,
du skriver at midtstoppersituasjonen vår i dag ikke er like prekær nå som vi har fått Lago tilbake. I mine øyne er det en håpløs tankegang; Kvantitet erstatter ALDRI kvalitet!
Klart vår midtstoppersituasjon er like prekær i dag som gjennom hele fjorårs sesongen.
Og som Vemundo skriver - vi har et skrikende behov for en hurtig og spillende midtstopper. _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 10.01.2007 11:17 Post subject: |
|
|
Roamer,
igjen faller tankegangen din igjennom;
vårt behov for en spillende midtstopper er like stort selv om vi har en pasningstrygg midtbane.
1) Det er en svært kritisk fase av spillet når forsvaret har ballen. Om ikke forsvarsspillerne våre er pasningstrygge vil det florere av pasningsfeil når forsvaret blir satt under press.
2) Og hvem skal sende ballen trygt opp til midtbanen når vi ikke har forssvarsspillere som er trygge med ballen? _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
fifa06 Senior
|
Posted: 10.01.2007 14:41 Post subject: |
|
|
| HoldBrillan wrote: | | Heh. Oppdatert ser jeg. |
Jeg har skrevet at den muligheten er borte _________________ Zinedine Zidane, hva faen skal vi med han? For vi har Roar Strand og han er supermainn! |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 10.01.2007 15:35 Post subject: |
|
|
| Roamer wrote: | | Hangeland er da en meget god midtstopper? Om han hadde kommet til Rosenborg hadde vi ikke hatt forsvarsproblemer i dag, han er flink til å styre forsvaret og holder dessuten internasjonal klasse (se Champions League). |
Hangeland holder europeisk mellomklassenivå. FCK ble rundtspilt av samtlige lag i gruppen, så han er ikke megaspilleren RBK trenger. Jeg vet at dette skyldes mye mer enn bare Hangeland, og han spilte sikkert bra også, men han er ikke god nok mener jeg. Vi har tapt kampen om større spillere enn dette mener jeg.
Vi må ha en lynhurtig midtsopper med teknikk. Jeg tror at Nordvik kan bli den spilleren. Jeg så gode tendenser av meget gode pasninger i RL. Han tok også med seg ballen ved flere anledninger i slik som Hoftun gjorde før. Med litt mer tilvenning og erfaring kan han bli meget viktig for RBK. Kanskje litt lite kjøtt på bena? |
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 10.01.2007 15:44 Post subject: |
|
|
| Hva med Kristian Bak Nielsen i FC Midtjylland. Tror det var Harald som kom med navnet en god stund tilbake, vet lite eller ingenting om han, kanskje noen andre vet mer? |
|
| Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 10.01.2007 15:50 Post subject: |
|
|
Hangeland er god til å stoppe motstanderen fra å score, men ELENDIG på å starte angrep. Han er det motsatte av en spillende midtstopper. Han er typen som måker ballen opp uten mål og mening.
Å si at forsvars plassen ikke er like prikær nå etter at Lago kom er latterlig å si, fyren er IKKE bedre enn noen av de vi har fra før. |
|
| Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
Posted: 10.01.2007 15:52 Post subject: |
|
|
Lurer på om RBK har følere ut på den karen her?
http://pub.tv2.no/nettavi...858476.ece
Kan vel ikke gå inn å forsterke laget med det første, men om et par år så kan han bli spennende. Fristende å nevne FM i denne sammenhengen, men skal la være. |
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 10.01.2007 18:42 Post subject: |
|
|
http://fotball.adressa.no...e72184.ece
Utdrag fra artikkelen:
– Vi har ingenting konkret å melde om foreløpig. Men vi følger flere tett, og har ringet rundt to-tre av navnene vi har på blokka. Hva som vil skje i forhold til disse, er imidlertid for tidlig å si, forklarer sportsdirektøren.
– Vi planla å la en spiller med offensive kvaliteter få sjansen til å vise seg fram under denne treningsleiren, men nå er det allerede fire spillere med tilhørighet utenfor EU/EØS i klubben, og da lot vi det være, sier han. |
|
| Back to top |
|
 |
|