English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Leses innlegg?

Post new topic   Reply to topic    Forum -> RBKweb og forumet
View previous topic :: View next topic  
Author Message
^Mirth
Veteran

PostPosted: 12.11.2004 18:57    Post subject: Leses innlegg? Reply with quote

Jeg har undret meg over en del ting her på dette forumet...

Har vært inaktiv en god stund under denne sesongen, men har dog fulgt godt med på dette forumet, samt en del andre diskusjonsforum. Og for meg virker det som det er svært lite diskusjoner ute og går i forhold til hva som burde vært "normalt"... Misforstå meg rett her nå... Det jeg mener er at det virker som folk ikke i så stor grad er interessert i å debattere, men heller lufte egne meninger gang etter gang selv... (Jeg kan forsåvidt ta litt selvkritikk selv, men jeg tar ofte med meg en del av det som blir skrevet blant annet her inn i diskusjoner med personer ansikt til ansikt).

Det jeg mener er at man som en slags konsekvens av dette kanskje føler man bør poste en mening på flere forskjellige måter i en enkelt debattråd. Mulig enkelte innimellom føler seg oversett... Nå mener jeg ikke at man for enhver pris skal kommentere andres innlegg, jeg bare synes det skjer sjeldnere enn "normalt"... OG når det først blir gjort, er det ofte en liten detalj i vedkommendes innlegg som for meg ihvertfall ikke virker som det debattanten ville ta tak i med innlegget sitt... Men dette blir litt subjektivt vurdert, da jeg ikke vet om de som skrev innleggene eller debattantene generelt er fornøyde med det...

Jeg lurer på om noe av årsaken er disse to tingene... Gidder ikke folk å lese innlegg de anser som lange??? Og leser man seg opp på innlegg hvis de har vært borte en stund, eller bare poster man nye ting hele tiden??? (Slik at det derfor virker som det samme kan bli gjentatt og gjentatt i det uendelige... Mulig det er derfor det også kommer mange tråder om det samme). Ikke at jeg synes det er et krav å lese alt, men man kunne kanskje ha lest noe av det folk har skrevet før man legger inn nye innlegg, for ihvertfall å begrense at det samme blir lagt inn hele tiden...
(Som en digresjon nevner jeg at jeg blant annet selv faktisk har lest samtlige innlegg på alle de 46 sidene under tråden "nye spillere").

Håper ikke det var en tidligere tråd om dette her... Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Post new topic   Reply to topic    Forum -> RBKweb og forumet All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb