| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Gofoten Proff
|
Posted: 25.06.2021 21:56 Post subject: Bjørn |
|
|
| Ryk og reis Åge!! |
|
| Back to top |
|
 |
Troillongan Veteran
|
Posted: 25.06.2021 21:59 Post subject: |
|
|
Takk, men nei takk. _________________ I kvit å svart.. |
|
| Back to top |
|
 |
Ræven Rutinert
|
|
|
| Hareide får meg til å savne Perry. Hjelpe meg. |
|
| Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
|
|
| Patetisk. Planløst. Amatørmessig. Gå av. |
|
| Back to top |
|
 |
Standarn og Crick Veteran

|
Posted: 25.06.2021 22:02 Post subject: |
|
|
På tide å si "takk og farvel", Hareide. La noen med lidenskap ta over. _________________ “Sometimes people don't want to hear the truth because they don't want their illusions destroyed.”
? Friedrich Nietzsche |
|
| Back to top |
|
 |
Troillongan Veteran
|
Posted: 25.06.2021 22:05 Post subject: |
|
|
Tror faktisk Hareide har såpass selvinnsikt at han ikke blir med videre. Det kommer til å ende i skam for hans del. _________________ I kvit å svart.. |
|
| Back to top |
|
 |
Kalkunen Senior
|
Posted: 25.06.2021 22:17 Post subject: |
|
|
Ja, dette er triste greier. Vi må ha noen som virkelig får frem det beste ut av spillerne. Sulten til treneren er borte. Det går ikke å hvile på gamle bragder i fotball. IKKE forleng med Åge!! _________________ Slutt me det derre toille der! |
|
| Back to top |
|
 |
Oppkast Proff
|
Posted: 25.06.2021 22:23 Post subject: |
|
|
| Kan ikke forestille meg at dette skal snu til noe bedre når man kjenner humøret til Hareide. Inn med Henriksen, gi de yngre sjansen og ta det derfra. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 25.06.2021 22:25 Post subject: |
|
|
Jeg må si at det er nærmest sjokkerende at Åge føkkings Hareide skulle være på vei til å sette ny rekord i poengsnitt med negativt fortegn i moderne tid. Vi har tross alt hatt mange skarpe kandidater i den kategorien. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
RbkUrge Veteran

|
Posted: 25.06.2021 22:26 Post subject: |
|
|
Eventuelt la Geir Hansen overta ut sesongen og se hva han kan få til. Virker som et trenertalent fra det jeg har hørt. Sesongen her er uansett kjørt. _________________ Perché hai tradotto questa frase? |
|
| Back to top |
|
 |
mirar Veteran
|
Posted: 25.06.2021 22:33 Post subject: |
|
|
| Kalkunen wrote: | | Ja, dette er triste greier. Vi må ha noen som virkelig får frem det beste ut av spillerne. Sulten til treneren er borte. Det går ikke å hvile på gamle bragder i fotball. IKKE forleng med Åge!! |
Gjelder vel Erik Hamren og? |
|
| Back to top |
|
 |
Kalkunen Senior
|
Posted: 25.06.2021 22:37 Post subject: |
|
|
| mirar wrote: | | Kalkunen wrote: | | Ja, dette er triste greier. Vi må ha noen som virkelig får frem det beste ut av spillerne. Sulten til treneren er borte. Det går ikke å hvile på gamle bragder i fotball. IKKE forleng med Åge!! |
Gjelder vel Erik Hamren og? |
Tror han hadde klart det bedre, men det hadde blitt enda kjedeligere. Noen unge og fremadstormende trener hadde vært bra! _________________ Slutt me det derre toille der! |
|
| Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 25.06.2021 22:37 Post subject: |
|
|
Det virket ikke som Hareide og Henriksen snakker sammen under kampen. Sitter helt tyst tilbake lent. Er det dårlig kjemi der ??.
Er Åge den som styrer alt og ingen tør si sin mening eller diskutere med ham ? _________________ Medløpere. |
|
| Back to top |
|
 |
Carl Veteran
|
Posted: 25.06.2021 22:41 Post subject: |
|
|
Skal vi bli gode igjen og ligne på den klubben vi vil være, må vi ha en trener som kan skape offensiv samhandling. Hareide feiler nå fordi han først og fremst har defensivt fokus, og lar det styre alle laguttak. Jeg ser ingen grunn til at det skal bli annerledes med Hamren. Han kan heller ikke trylle, og denne gangen får han ikke sugerør i ei velfylt klubbkasse.
Det er jo Kjetil Knutsen de fleste av oss vil ha. Men er vi klare til å gi ham tillit, tid og backup? Tåler vi evt. motgang før vi ber ham dra til Bodø? |
|
| Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 25.06.2021 22:44 Post subject: |
|
|
Det er noen merkelige disponeringer ute å går.
Zach og Holse på kant feks er vondfot. Lurer på hvordan det kunne gå så galt for Ceide. Men jeg mistenker at han er en spiller som funker best når laget er førende. Og det har vi ikke vært på en stund.
Må si jeg er rasketover over Åge. Trodde det var bankers at vi skulle dominere. Vi har åpenbart for mange dårlige spillere. Men han har jo hentet flere av dem selv da.
Eller er det Dorsin sine manglende evner som gjør at det blir så dårlig? Usikker. Virker jo som Åge henter en del gamle elever.
Veldig skuffet. Man burde sett resultater nå. _________________ Du och jag Alfred. Ikke lenger fullt så gode venner. |
|
| Back to top |
|
 |
nidaros997 Veteran
|
Posted: 25.06.2021 23:07 Post subject: |
|
|
Jeg ver veldig kritisk til at Åge ga trønderen Åsen fyken, og dagens kamp må ha vært et flott takk for sist. Synd å se at spillere som Åsen i LSK og Botheim i Bodø har potensial som de ikke fikk tatt ut i Rosenborg.
Dette går nok mot at Åge trekker seg, slik at noen andre får starte et nytt prosjekt. Dette har nå kommet såpass skjevt ut, at det begynner å ligne litt Horneland/Perry dessverre.
Jeg tror ikke dette er så morsomt for Åge heller, ikke mindre når han må kjempe på to fronter. Da tror jeg det snart frister mer med familie og pensjonisttilværelse, eller en ny landslagstrenerjobb hvor det svinger litt mindre fra uke til uke. |
|
| Back to top |
|
 |
Kent Veteran
|
Posted: 25.06.2021 23:12 Post subject: |
|
|
- Du brukte Zachariassen og Holse på vingene, men begge har vært best som indreløper?
Åge: - Det er fordi vi ikke har andre kanter.
Da er det veldig dumt at Åge ga bort Samuel gratis.
Kjemper nå om toppscorertittelen i Sverige. |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 25.06.2021 23:15 Post subject: |
|
|
Hamren sporenstreks ja takk!
Mannen kan iallefall den mentale biten og det kan umulig bli noe dårligere.
La Hamren ta over å få skikk på laget nå som infrastrukturen har blitrt oppdatert og bruk all tid han er her til å jobb med et alternativ som faktisk kan sørge for at vi fører kamper på Lerkendal og mot antatt dårligere lag så får heller Molde rundspille oss på fergeleiet,  _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
Oppkast Proff
|
Posted: 25.06.2021 23:21 Post subject: |
|
|
| eksil wrote: | Lurer på hvordan det kunne gå så galt for Ceide. Men jeg mistenker at han er en spiller som funker best når laget er førende. Og det har vi ikke vært på en stund.
|
Er vel heller den klassiske at den kyniske treneren stoler mer på at erfarne slitere skal redde stumpene når motgangen kommer. Ceide var enorm i oppkjøringen og selvtilliten var på topp. Etter en downperiode hvor hele laget sliter så er det Ceide som gang på gang blir vraket.
Er jo helt meningsløst å ha Hareide som trener om vi ikke vinner eller er i nærheten av noe. |
|
| Back to top |
|
 |
PerO Veteran
|
Posted: 25.06.2021 23:24 Post subject: |
|
|
Det vil være galskap å forlenge kontrakten med Åge nå. Tror de firtsatt på prosjektet så la han fortsette ut sesongen for å se om det llsner. Vi betaler jo uansett lønna hans.
Forlenger styret kontrakten nå bør de stilles personlig ansvarlig for etterlønna når de sparker han etter sesongen. |
|
| Back to top |
|
 |
Bedreviteren Proff
|
Posted: 25.06.2021 23:26 Post subject: |
|
|
I hvor mange år skal vi sitte her å skylde på treneren? Hvilke spillere tror man at man rår over? At spillerne ikke kan sentre enkle pasninger til hverandre, sier mye mer om dem enn treneren. Dessuten må vi ta konsekvensen av årevis med elendig spillerlogistikk.
Jeg kan ærlig talt ikke se for meg at en annen trener vil lære Hovland til å slå gode pasninger opp til midtbanespillere i gunstige posisjonsr eller gjøre Dino til en notorisk målscorer.
Jeg stusser som flere andre over hvorfor ikke Zach og Holse får spille i sine to desidert beste posisjoner, men det kan ikke forklare hvorfor RBK fremstår som de gjør.
Det som bekymrer meg mest er den svake sentrallinjen til Rosenborg. Ikke Hariede. |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 25.06.2021 23:31 Post subject: |
|
|
Plot tvist.
Hareide er dobbeltlønnet av Røkke
Men ja, vi kan skylde på trener for sportslige prestasjoner, han er ansvarlig og ialelfall en med Pondus og rygg som Hareide legger klar føring så han bør levere bedre.
Han er ansvarlig for troppen og han har tatt sine valg og tiltross for skadene så velger han altså f.eks IKKE å hente hjem brattbakk men starter heller med 3 anker på midtbanen.
Hvem sin feil er det egentlig?
At vi her på forumet tilsynelatende har fått nok av styret og Koteng står nok lavt i odds, men hva kan man gjøre annet enn å skrike å skræmle på årsmøtet?
MAn må faktisk møte opp og jeg tror at om samtlige av oss her inne faktisk hadde bete i det sure eplet og møtt opp i felleskap så hadde kanskje meningen vår ført til konsekvenser.
Men det skjer nok aldri så jeg foreslår at vi heler går tilbake til ønsker om REd Bull Lerkendal Stadion, Rik onkel og kjøper det som kryper og går av hurtige ungdommer under 20 år. Fremtiden ser straks lysere ut  _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
Kent Veteran
|
Posted: 25.06.2021 23:37 Post subject: |
|
|
| Oppkast wrote: | | eksil wrote: | Lurer på hvordan det kunne gå så galt for Ceide. Men jeg mistenker at han er en spiller som funker best når laget er førende. Og det har vi ikke vært på en stund.
|
Er vel heller den klassiske at den kyniske treneren stoler mer på at erfarne slitere skal redde stumpene når motgangen kommer. Ceide var enorm i oppkjøringen og selvtilliten var på topp. Etter en downperiode hvor hele laget sliter så er det Ceide som gang på gang blir vraket.
Er jo helt meningsløst å ha Hareide som trener om vi ikke vinner eller er i nærheten av noe. |
Erfarne slitere med innsats, kondis og duellstyrke er jo hele filosofien til Hareide.
Bare se på hvilke spillertyper han satser på og har hentet til klubben. |
|
| Back to top |
|
 |
Kent Veteran
|
Posted: 25.06.2021 23:54 Post subject: |
|
|
I forhold til Hareide og personalbehandling:
Vi hadde saken med Valsvik som mener han ble frosset ut av Hareide.
I dag fikk vi litt av noen svaner fra Helland og Åsen, hvor sistnevnte tydeligvis er blitt fortalt at han kunne kjempe om plass på RBK2.
Jeg husker denne saken veldig godt:
https://www.vg.no/sport/f...isk-jaevel
Som landslagstrener var det spillerne som fikk kjeft i media når han ikke lyktes.
Begynner det å ligne et mønster på at Hareide er en trener som ofrer spillerne sine? |
|
| Back to top |
|
 |
apresthus Proff
|
Posted: 25.06.2021 23:55 Post subject: |
|
|
Jeg har som regel ganske god tålmodighet og synes det er en skikkelig uting å sparke trenere i hytt og vær men dette fungerer ikke. Åge er en flink trener, men jeg mener grunnfilosofien rett og slett ikke harmonerer med klubben. Når en defensivt orientert trener lykkes ser det solid om ikke litt kjedelig ut, når de ikke lykkes ser det helt forjævlig ut.
Jeg ønsker heller en type som Knutsen (jeg tror ikke han er aktuell dessverre) som satser på det offensive i spillet først og fremst. Da får det så bare være at man slipper inn en del "enkle mål" eller ikke tar seriegull med første forsøk, men da er det i alle fall gøy å se på. Å se på RBK spille fotball om dagen er dørgende kjedelig og noen som føles mer som en plikt enn noe annet.
Det funka ikke, lets move on. |
|
| Back to top |
|
 |
|