English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Steffen Iversen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 62, 63, 64 ... 214, 215, 216  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Duke
Junior

PostPosted: 22.12.2006 01:22    Post subject: Reply with quote

Med tanke på at RBK har som mål og 3 dobble omsetnigen, og være en av de 30 beste klubbene i europa. Finner jeg det litt rart at vi ikke klarer å bla opp minst like mye penger som Genk. Som tross alt er en dårligere klubb.
View user's profile Send private message
Rosenborg_4ever
Junior

PostPosted: 22.12.2006 01:23    Post subject: Reply with quote

forbanna da, tror du virkelig ikke Iversen HAR PENGER fra før?? Enn om han for en gang skyld kunne vært lojal.. men det er vel et fremmenord i hans hode!! forbanna inkompetente idioter på brakka, og forbanna illojale Iversen!! hent Frode Johnsen tilbake, han er kanskje til og med bedre enn Iversen når han er i form! Og han vet hva det vil si å være lojal!!
julegrisen
Rutinert

PostPosted: 22.12.2006 01:25    Post subject: Reply with quote

knerten_10 wrote:
Ærlig talt: Tror du 99 % av spillerne på RBK hadde gått til GENK for å få mye høyere lønn? Tror du virkelig det? Sikre sin økonomiske framtid? Den er nok sikret fra før den, skal jeg si deg. Han har vel i tillegg en ganske rik kjæreste så vidt jeg vet? Nei, huffameg Ivers, hva har du gjort.

99% av spillerene i RBK ville ikke ha fått et slikt tilbud... det må da være rimelig klart selv for deg ? Smile
Back to top
pL
Junior

PostPosted: 22.12.2006 01:37    Post subject: Reply with quote

for en hellvetes judas av en fettsleik!!!!! noe av det mest rævpuleriske jeg har opplevd som rbk supporter! HEIA SVERRESBORG! Inget håp, iingen fremtid, ingen svikere! GRISKE FAEN!
Back to top
Frodo
Rutinert

PostPosted: 22.12.2006 02:23    Post subject: Reply with quote

shinyskjel wrote:
Men det hjelper svært lite når lojaliteten hans er på nivå med Hitlers..

Hm. Hitler må da i følge deg ha vært en av historiens mest illojale. På hvilken måte?
Back to top
AndreasR
Veteran

PostPosted: 22.12.2006 08:15    Post subject: Reply with quote

havarn wrote:
Synes RBK burde strekke seg langt etter å beholde Iversen, selv om han skulle ende opp med tippeligaens høyeste lønn, er det forsvarlig. Vi kan ikke miste han nå. Dersom han har vært en så stor årsak til at RBK hentet gullet som det ekspertkommentatorene mener, er han uerstattelig. - Vi så jo alle hvordan det gikk i Royal League, uten Iversen.

.

Iversen spilte mot Brann hjemme. Hvor mange mål scora han da?

Jeg er ei kasse pils rikere. SÃ¥ for meg er det helt i orden at han stikker. Er ikke sjokkert i det hele tatt.
Back to top
MIXMASTERTOT
Senior

PostPosted: 22.12.2006 08:38    Post subject: Skjønner Ivers godt jeg.... Reply with quote

Hvis dere hadde hatt 100mill hadde sagt nei til 25 til da?... tenk dere om gutter. Ivers er kanskje ikke den som har størst "talent" for en karierre etter fotballen så at han vil klemme sitronen lengst mulig har jeg ingen problemer med å skjønne.

Bratseth må gå nå!! Dette er vel ingen andre enn hans feil at denne situasjonen har oppstått.

Iverfan
Back to top
Gauder
Junior

PostPosted: 22.12.2006 09:22    Post subject: Re: Skjønner Ivers godt jeg.... Reply with quote

MIXMASTERTOT wrote:
Bratseth må gå nå!! Dette er vel ingen andre enn hans feil at denne situasjonen har oppstått.

Tviler på at Iversen hadde signert i det hele tatt uten denne muligheten for gratis exit.

At ikke brakka så muligheten for "svik" er jo klanderverdig. Utkjøp av leilighet burde i det minste vært knyttet til en 3 års periode.

Trøsten får være at man kan tilby erstatteren en stor, men noe smakløs leilighet.
Back to top
Nero
Proff

PostPosted: 22.12.2006 09:49    Post subject: Reply with quote

Steffen-haterne fikk altså rett...

Synes ikke vi skal unnskylde Steffen for mye ved å si at han tjener masse penger på det. Han har ikke akkurat luselønn i RBK heller, og det er flere der som har takket nei til lukrative tilbud fra utlandet tidligere. I tillegg skal vi huske på at det sportslig sett ikke er noen fremgang. I verste fall må han finne seg i å bli benket når den andre spissen kommer tilbake. Real Madrid my ass.

Men de med størst skjegg i postkassa er de som forhandlet frem den verste avtalen jeg har hørt om. Hvor mange mill kostet det å få Iversen til å vinne serien for oss, for så å forsvinne? (Ingen iq-ting å selge både Johnsen og Helstad heller. Hvor blåøyde har ledelsen vært i denne saken? Får inntrykk av at Iversen har snurret de rundt lillefingern.)

Vi MÅ bruke penger for å kunne bli et "nr. 30" lag i Europa, men de må jammen brukes mer vettugt enn som så.

Last edited by Nero on 22.12.2006 09:53; edited 1 time in total
Back to top
larenim
Veteran

PostPosted: 22.12.2006 09:52    Post subject: Re: Skjønner Ivers godt jeg.... Reply with quote

Gauder wrote:
Tviler på at Iversen hadde signert i det hele tatt uten denne muligheten for gratis exit.

At ikke brakka så muligheten for "svik" er jo klanderverdig. Utkjøp av leilighet burde i det minste vært knyttet til en 3 års periode.

De gjorde nok det, men trodde ikke det kom til å skje. Forøvrig er jeg enig i det med leiligheten.
Henri
Legende

PostPosted: 22.12.2006 10:20    Post subject: Reply with quote

Må si det er svært morsomt å lese Adressas reportasje fra pressekonferansen når "Ivers kom hjem":

-Signerte for tre år
Back to top
senador
Legende

PostPosted: 22.12.2006 10:24    Post subject: Reply with quote

Nå har både RBK og Steffen løyet for oss i et år. "Langsiktig kontrakt på 3år" sa begge parter. Så presterer den sportslige ledelsen å gi en sån kontrakt og at Iversen drar er egentlig ikke overraskende, han er syk likevel, det har vi visst hele tiden.

Målet til RBK er å bli blant europas 30beste klubb med en tredobbling i omsetning. Det ledelsen holder på med holder ikke for fem flate øre. Du kommer ikke videre at å ansette talentspeidere fra Byåsen fotball og utveksle erfaringer med Ranheim IL. Skal man komme videre må man ansette folk med internasjonalt snitt over hele linja, man kan ikke bare se på sin nærmeste nabo. Dette vill felle RBK, de vill ikke nå disse målene med den ledelsen der dessverre. I tillegg har de klart og mistet den beste spilleren de har hatt på lang lang tid. Dette er så jævlig uprofesjonelt!!!
Back to top
hansern
Proff

PostPosted: 22.12.2006 10:29    Post subject: Reply with quote

Iversen har skrevet kontrakt for fire nye år med RBK.

Han blir!!

ref www.rbk.no i dag klokken 10.23

Det er viktig å ikke selge skinnet før bjørnen er skutt. Ikke sant Genk og alle dere som har skrevet tildels ufine artikler om RBK's beste spiller.

Last edited by hansern on 22.12.2006 10:36; edited 3 times in total
Back to top
ode
Veteran

PostPosted: 22.12.2006 10:31    Post subject: Reply with quote

Iversen er fortid, glem han. Hvem hadde ikke gjort det samme for 20 mill på to år? Iversen har gjort en særldeles god jobb både for oss og for seg selv. Han imponerer virkerlig når det gjelder forretningsans, den gutten.

Men dessverre er det strykkarakter for sportsdirektøren og styreformannen. Som andre påpeker her må jo dette være tidenes dårligste kontrakt for rbk. Det verste syns jeg er at de har opptrådt uhederlig overfor medlemmer og supportere ifm med Iversens kontrakt.
Det bør få konsekvenser: tillitsbrudd, store penger ut av vinduet og ingen sikring i tilfellet han skulle forsvinne. I enhver annen bedrift hadde de sittet svært utsatt til nå, men i RBK, neppe.
Neida, jeg har ikke glemt seriemesterskapet, men hvor mye verdt er det hvis vi ikke kommer til CL og Iversen var ment som en viktig brikke for å komme dit?

OK, la oss tenke framover nå: Hvem kan erstatte Iversen? Vi må nok ha en ny spiss, på sikt. Men la oss ikke forhaste oss med et panikkjøp. Jeg tror at vi allerede har erstatteren i våre egne rekker, nemlig Yossef Kone.

Vi har riktignok ikke sett mye av han, men jeg tror at hvis han nå får 100% tillit i oppkjøringen og får tid til å spille seg inn på laget, vil han bli god nok for oss. Jeg setter min lit til bl annet Knut Tørums utsagn om Kone vs Iversen på spørsmål om hvem som kunne erstatte Steffen hvis han ble solgt:

"Steffen er ikke rask nok, men en fantastisk god fotballspiller"

"Kone har fysiske forutsetninger til å bli dobbelt så god som Steffen"

Exit Iversen, inn med Kone

God Jul til alle sammen
Hvit mann som pusher 50
Veteran

PostPosted: 22.12.2006 10:33    Post subject: Reply with quote

Og så hvis (eller kanskje snarere, når) Kone blir skada, hva gjør vi da? Riseth som midtspiss?
ode
Veteran

PostPosted: 22.12.2006 10:38    Post subject: Reply with quote

Litt teit å quote seg selv, men du fikk visst ikke med deg denne setningen.

Quote:
Vi må nok ha en ny spiss, på sikt. Men la oss ikke forhaste oss med et panikkjøp.

urgeyan
Junior

PostPosted: 22.12.2006 10:39    Post subject: Reply with quote

Steffen blir. han har skrevet under en kontrakt på 3-4 år. hvem faen er klubbhore nå? hæ!! ikke steffen hvertfall!
Back to top
Erik
Veteran

PostPosted: 22.12.2006 10:40    Post subject: Reply with quote

Noen som fikk med seg hva han sa?
Steffen er RBK spiller i 4 år til.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Hvit mann som pusher 50
Veteran

PostPosted: 22.12.2006 10:41    Post subject: Reply with quote

Fins det en Gud likevel? http://www.rbk.no/incomin...e71428.ece
doffen
Veteran

Jøss. Dette hadde jeg ikke ventet! Gledelig er det iallefall! Spørs bare hvor mye RBK måtte blø for dette da...
Back to top
ode
Veteran

Det var andre boller ja
hansern
Proff

PostPosted: 22.12.2006 10:43    Post subject: Reply with quote

Herregud Doffen, har vi ambisjoner eller ikke??

Hva tror du det ville kostet å erstatte Iversen?

Hvor mye tror du inntektene ville sunket uten Steffen.

Jeg mener at RBK antakeligvis kan forsvare en ekstra utgift i forbindelse med SI på 20-30 mill.
Back to top
Bakklandia
Legende

PostPosted: 22.12.2006 10:44    Post subject: Reply with quote

hansern wrote:
Iversen har skrevet kontrakt for fire nye år med RBK.

Han blir!!

ref www.rbk.no i dag klokken 10.23

Det er viktig å ikke selge skinnet før bjørnen er skutt. Ikke sant Genk og alle dere som har skrevet tildels ufine artikler om RBK's beste spiller.

Det ser faktisk slik ut, ja! Surprised
Heh, har gutten endelig blitt mann?

Skjønt, det er vel fort Anna, tenker jeg, som har fortalt han i klartekst at han bare kan PRØVE å få med henne og JJ til en liten belgisk bakgårdsby når de endelig har funnet seg til rette i Trondheim. Selv idioter pleier jo å høre på kona.. Razz
EvileyeS
Rutinert

PostPosted: 22.12.2006 10:45    Post subject: Reply with quote

Nå blir han 4 år itl ihvertfall, så får vi se nå da...
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Henri
Legende

PostPosted: 22.12.2006 10:46    Post subject: Reply with quote

Ble faktisk sjokkert nå. Blir spennende å se hvilken lønn han får.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 62, 63, 64 ... 214, 215, 216  Next
Page 63 of 216

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb