| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Duke Junior

|
Posted: 22.12.2006 01:22 Post subject: |
|
|
Med tanke på at RBK har som mål og 3 dobble omsetnigen, og være en av de 30 beste klubbene i europa. Finner jeg det litt rart at vi ikke klarer å bla opp minst like mye penger som Genk. Som tross alt er en dårligere klubb. _________________ "One accusation you can't throw at me is that I've always done my best"
- Alan Shearer |
|
| Back to top |
|
 |
Rosenborg_4ever Junior
|
Posted: 22.12.2006 01:23 Post subject: |
|
|
forbanna da, tror du virkelig ikke Iversen HAR PENGER fra før?? Enn om han for en gang skyld kunne vært lojal.. men det er vel et fremmenord i hans hode!! forbanna inkompetente idioter på brakka, og forbanna illojale Iversen!! hent Frode Johnsen tilbake, han er kanskje til og med bedre enn Iversen når han er i form! Og han vet hva det vil si å være lojal!! _________________ Kom ijæn Troilljan!! |
|
| Back to top |
|
 |
julegrisen Rutinert

|
Posted: 22.12.2006 01:25 Post subject: |
|
|
| knerten_10 wrote: | | Ærlig talt: Tror du 99 % av spillerne på RBK hadde gått til GENK for å få mye høyere lønn? Tror du virkelig det? Sikre sin økonomiske framtid? Den er nok sikret fra før den, skal jeg si deg. Han har vel i tillegg en ganske rik kjæreste så vidt jeg vet? Nei, huffameg Ivers, hva har du gjort. |
99% av spillerene i RBK ville ikke ha fått et slikt tilbud... det må da være rimelig klart selv for deg ?  |
|
| Back to top |
|
 |
pL Junior

|
Posted: 22.12.2006 01:37 Post subject: |
|
|
| for en hellvetes judas av en fettsleik!!!!! noe av det mest rævpuleriske jeg har opplevd som rbk supporter! HEIA SVERRESBORG! Inget håp, iingen fremtid, ingen svikere! GRISKE FAEN! |
|
| Back to top |
|
 |
Frodo Rutinert
|
Posted: 22.12.2006 02:23 Post subject: |
|
|
| shinyskjel wrote: | | Men det hjelper svært lite når lojaliteten hans er på nivå med Hitlers.. |
Hm. Hitler må da i følge deg ha vært en av historiens mest illojale. På hvilken måte? |
|
| Back to top |
|
 |
AndreasR Veteran

|
Posted: 22.12.2006 08:15 Post subject: |
|
|
| havarn wrote: | Synes RBK burde strekke seg langt etter å beholde Iversen, selv om han skulle ende opp med tippeligaens høyeste lønn, er det forsvarlig. Vi kan ikke miste han nå. Dersom han har vært en så stor årsak til at RBK hentet gullet som det ekspertkommentatorene mener, er han uerstattelig. - Vi så jo alle hvordan det gikk i Royal League, uten Iversen.
. |
Iversen spilte mot Brann hjemme. Hvor mange mål scora han da?
Jeg er ei kasse pils rikere. SÃ¥ for meg er det helt i orden at han stikker. Er ikke sjokkert i det hele tatt. |
|
| Back to top |
|
 |
MIXMASTERTOT Senior

|
Posted: 22.12.2006 08:38 Post subject: Skjønner Ivers godt jeg.... |
|
|
Hvis dere hadde hatt 100mill hadde sagt nei til 25 til da?... tenk dere om gutter. Ivers er kanskje ikke den som har størst "talent" for en karierre etter fotballen så at han vil klemme sitronen lengst mulig har jeg ingen problemer med å skjønne.
Bratseth må gå nå!! Dette er vel ingen andre enn hans feil at denne situasjonen har oppstått.
Iverfan |
|
| Back to top |
|
 |
Gauder Junior
|
Posted: 22.12.2006 09:22 Post subject: Re: Skjønner Ivers godt jeg.... |
|
|
| MIXMASTERTOT wrote: | Bratseth må gå nå!! Dette er vel ingen andre enn hans feil at denne situasjonen har oppstått.
|
Tviler på at Iversen hadde signert i det hele tatt uten denne muligheten for gratis exit.
At ikke brakka så muligheten for "svik" er jo klanderverdig. Utkjøp av leilighet burde i det minste vært knyttet til en 3 års periode.
Trøsten får være at man kan tilby erstatteren en stor, men noe smakløs leilighet. |
|
| Back to top |
|
 |
Nero Proff
|
Posted: 22.12.2006 09:49 Post subject: |
|
|
Steffen-haterne fikk altså rett...
Synes ikke vi skal unnskylde Steffen for mye ved å si at han tjener masse penger på det. Han har ikke akkurat luselønn i RBK heller, og det er flere der som har takket nei til lukrative tilbud fra utlandet tidligere. I tillegg skal vi huske på at det sportslig sett ikke er noen fremgang. I verste fall må han finne seg i å bli benket når den andre spissen kommer tilbake. Real Madrid my ass.
Men de med størst skjegg i postkassa er de som forhandlet frem den verste avtalen jeg har hørt om. Hvor mange mill kostet det å få Iversen til å vinne serien for oss, for så å forsvinne? (Ingen iq-ting å selge både Johnsen og Helstad heller. Hvor blåøyde har ledelsen vært i denne saken? Får inntrykk av at Iversen har snurret de rundt lillefingern.)
Vi MÅ bruke penger for å kunne bli et "nr. 30" lag i Europa, men de må jammen brukes mer vettugt enn som så.
Last edited by Nero on 22.12.2006 09:53; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
larenim Veteran
|
Posted: 22.12.2006 09:52 Post subject: Re: Skjønner Ivers godt jeg.... |
|
|
| Gauder wrote: | Tviler på at Iversen hadde signert i det hele tatt uten denne muligheten for gratis exit.
At ikke brakka så muligheten for "svik" er jo klanderverdig. Utkjøp av leilighet burde i det minste vært knyttet til en 3 års periode. |
De gjorde nok det, men trodde ikke det kom til å skje. Forøvrig er jeg enig i det med leiligheten. _________________ / Slapp av folkens, det her ordner seg. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 22.12.2006 10:20 Post subject: |
|
|
Må si det er svært morsomt å lese Adressas reportasje fra pressekonferansen når "Ivers kom hjem":
-Signerte for tre år |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 22.12.2006 10:24 Post subject: |
|
|
Nå har både RBK og Steffen løyet for oss i et år. "Langsiktig kontrakt på 3år" sa begge parter. Så presterer den sportslige ledelsen å gi en sån kontrakt og at Iversen drar er egentlig ikke overraskende, han er syk likevel, det har vi visst hele tiden.
Målet til RBK er å bli blant europas 30beste klubb med en tredobbling i omsetning. Det ledelsen holder på med holder ikke for fem flate øre. Du kommer ikke videre at å ansette talentspeidere fra Byåsen fotball og utveksle erfaringer med Ranheim IL. Skal man komme videre må man ansette folk med internasjonalt snitt over hele linja, man kan ikke bare se på sin nærmeste nabo. Dette vill felle RBK, de vill ikke nå disse målene med den ledelsen der dessverre. I tillegg har de klart og mistet den beste spilleren de har hatt på lang lang tid. Dette er så jævlig uprofesjonelt!!! |
|
| Back to top |
|
 |
hansern Proff
|
Posted: 22.12.2006 10:29 Post subject: |
|
|
Iversen har skrevet kontrakt for fire nye år med RBK.
Han blir!!
ref www.rbk.no i dag klokken 10.23
Det er viktig å ikke selge skinnet før bjørnen er skutt. Ikke sant Genk og alle dere som har skrevet tildels ufine artikler om RBK's beste spiller.
Last edited by hansern on 22.12.2006 10:36; edited 3 times in total |
|
| Back to top |
|
 |
ode Veteran
Joined: 06 Sep 2002 Posts: 2285 Location: Bæste byen i lainne
|
Posted: 22.12.2006 10:31 Post subject: |
|
|
Iversen er fortid, glem han. Hvem hadde ikke gjort det samme for 20 mill på to år? Iversen har gjort en særldeles god jobb både for oss og for seg selv. Han imponerer virkerlig når det gjelder forretningsans, den gutten.
Men dessverre er det strykkarakter for sportsdirektøren og styreformannen. Som andre påpeker her må jo dette være tidenes dårligste kontrakt for rbk. Det verste syns jeg er at de har opptrådt uhederlig overfor medlemmer og supportere ifm med Iversens kontrakt.
Det bør få konsekvenser: tillitsbrudd, store penger ut av vinduet og ingen sikring i tilfellet han skulle forsvinne. I enhver annen bedrift hadde de sittet svært utsatt til nå, men i RBK, neppe.
Neida, jeg har ikke glemt seriemesterskapet, men hvor mye verdt er det hvis vi ikke kommer til CL og Iversen var ment som en viktig brikke for å komme dit?
OK, la oss tenke framover nå: Hvem kan erstatte Iversen? Vi må nok ha en ny spiss, på sikt. Men la oss ikke forhaste oss med et panikkjøp. Jeg tror at vi allerede har erstatteren i våre egne rekker, nemlig Yossef Kone.
Vi har riktignok ikke sett mye av han, men jeg tror at hvis han nå får 100% tillit i oppkjøringen og får tid til å spille seg inn på laget, vil han bli god nok for oss. Jeg setter min lit til bl annet Knut Tørums utsagn om Kone vs Iversen på spørsmål om hvem som kunne erstatte Steffen hvis han ble solgt:
"Steffen er ikke rask nok, men en fantastisk god fotballspiller"
"Kone har fysiske forutsetninger til å bli dobbelt så god som Steffen"
Exit Iversen, inn med Kone
God Jul til alle sammen _________________ Visjon: "Begeistrer Europa med artig og angrepsvillig fotball" |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 22.12.2006 10:33 Post subject: |
|
|
Og så hvis (eller kanskje snarere, når) Kone blir skada, hva gjør vi da? Riseth som midtspiss? _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
| Back to top |
|
 |
ode Veteran
|
Posted: 22.12.2006 10:38 Post subject: |
|
|
Litt teit å quote seg selv, men du fikk visst ikke med deg denne setningen.
| Quote: | | Vi må nok ha en ny spiss, på sikt. Men la oss ikke forhaste oss med et panikkjøp. |
_________________ Visjon: "Begeistrer Europa med artig og angrepsvillig fotball" |
|
| Back to top |
|
 |
urgeyan Junior
|
Posted: 22.12.2006 10:39 Post subject: |
|
|
| Steffen blir. han har skrevet under en kontrakt på 3-4 år. hvem faen er klubbhore nå? hæ!! ikke steffen hvertfall! |
|
| Back to top |
|
 |
Erik Veteran

|
Posted: 22.12.2006 10:40 Post subject: |
|
|
Noen som fikk med seg hva han sa?
Steffen er RBK spiller i 4 år til. |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 22.12.2006 10:41 Post subject: |
|
|
| Jøss. Dette hadde jeg ikke ventet! Gledelig er det iallefall! Spørs bare hvor mye RBK måtte blø for dette da... |
|
| Back to top |
|
 |
ode Veteran
|
Posted: 22.12.2006 10:41 Post subject: |
|
|
Det var andre boller ja _________________ Visjon: "Begeistrer Europa med artig og angrepsvillig fotball" |
|
| Back to top |
|
 |
hansern Proff
|
Posted: 22.12.2006 10:43 Post subject: |
|
|
Herregud Doffen, har vi ambisjoner eller ikke??
Hva tror du det ville kostet å erstatte Iversen?
Hvor mye tror du inntektene ville sunket uten Steffen.
Jeg mener at RBK antakeligvis kan forsvare en ekstra utgift i forbindelse med SI på 20-30 mill. |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 22.12.2006 10:44 Post subject: |
|
|
| hansern wrote: | Iversen har skrevet kontrakt for fire nye år med RBK.
Han blir!!
ref www.rbk.no i dag klokken 10.23
Det er viktig å ikke selge skinnet før bjørnen er skutt. Ikke sant Genk og alle dere som har skrevet tildels ufine artikler om RBK's beste spiller. |
Det ser faktisk slik ut, ja!
Heh, har gutten endelig blitt mann?
Skjønt, det er vel fort Anna, tenker jeg, som har fortalt han i klartekst at han bare kan PRØVE å få med henne og JJ til en liten belgisk bakgårdsby når de endelig har funnet seg til rette i Trondheim. Selv idioter pleier jo å høre på kona..  _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
EvileyeS Rutinert

|
Posted: 22.12.2006 10:45 Post subject: |
|
|
Nå blir han 4 år itl ihvertfall, så får vi se nå da... _________________ Svikter ALDRI Rosenborg!
www.tt05.no
Ultras Øyivinds |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 22.12.2006 10:46 Post subject: |
|
|
| Ble faktisk sjokkert nå. Blir spennende å se hvilken lønn han får. |