English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Steffen Iversen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 52, 53, 54 ... 214, 215, 216  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Nero
Proff

PostPosted: 19.12.2006 13:55    Post subject: Reply with quote

RBK bekrefter Steffen-klausul:

http://www.dagbladet.no/s...86537.html
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef

PostPosted: 19.12.2006 13:55    Post subject: Reply with quote

kek wrote:
Er det bekreftet at Steffen har en slik klausul i kontrakten sin?

Christian Eidem gjorde det:

VG wrote:
Da Iversen bestemte seg for RBK tidligere i år, inngikk han en kontrakt på ett år med en opsjon på to år ekstra. Denne vil han benytte seg av nå.

- Steffen har allerede en klar «deal» med Rosenborg. Den er utformet slik at han ikke må signere på nytt engang, sier Christian Eidem.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
siNch
Proff

PostPosted: 19.12.2006 13:59    Post subject: Iversen skal nemlig ha en klausul i treÃ¥rskontrakten sin? Reply with quote

Det må jo være det mest latterlige jeg har hørt. Gå gratis etter ett år i en treårskontrakt? Hallo? Idea Også til Genk? Hehehehe! Kan umulig være noe sannhet i dette. Han har vel heller en kjøpsklausul som sier at om en klubb kommer å byr over en viss sum så må RBK akseptere denne enten de vil eller ikke. Tipper at Iversen har bestemt at denne summen skal være relativt lav ogå.

Meeen om Iversen vil dra dit framfor å være i Rosenborg med så bra lønn som han har her, og hvis han setter en klubb som Genk høyere enn RBK på prestisjelista Rolling Eyes så kan han bare dra. Smile

Takk for alt ole brumm! Rolling Eyes Det var ikke så mye likevel. Mad

RBK RBK I CL SLUTTSPILLET, SHALALALALA! RBK
Back to top
Moltisanti
Veteran

PostPosted: 19.12.2006 14:02    Post subject: Re: Iversen skal nemlig ha en klausul i treÃ¥rskontrakten sin Reply with quote

siNch wrote:
Det må jo være det mest latterlige jeg har hørt. Gå gratis etter ett år i en treårskontrakt?

Det er en ettårskontrakt med opsjon på 2 nye år. Vanskelig å lese? Problemet er vel at det ble presentert som en treårskontrakt i fjor.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger
siNch
Proff

PostPosted: 19.12.2006 14:05    Post subject: Reply with quote

Så det nå christopher downs.

Posted 19.12.2006 13:55
Posted 19.12.2006 13:59
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 19.12.2006 14:06    Post subject: Reply with quote

I praksis har Iversen en ettårskontrakt med automatisk forlengelse om partene ønsker det.

Likevel påstod både han og RBK at han skrev under for tre år i februar:

RBKweb wrote:
- Det var viktig for meg å få en langtidskontrakt nå, og det ville Rosenborg gi meg. Da var valget enkelt.

For øvrig:

[webred] wrote:
Bakgårdsbelgierne lokker med to og et halvt år og et ukjent antall millioner. Og dersom Steffen Iversen lar seg friste og forlede av dette tilbudet, så bekrefter han vel det som de aller mest skeptiske og surmagede kritikerne har fryktet. Slike som oss. Jada, bare pengene han er ute etter, sa vi. Klubbsurfer, han stikker ved første og beste anledning. Og en hel masse annet lite flatterende som vi lirte av oss.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Duke
Junior

PostPosted: 19.12.2006 14:32    Post subject: Reply with quote

Om ikke Genk får han er det skummelt at klubber nå vet at de kan få han gratis Surprised Tipper det blir flere så melder seg på snart, håper nyttårsaften kommer ekstra fort i år.
Ã…smund
Rutinert

PostPosted: 19.12.2006 14:44    Post subject: Reply with quote

Om Steffen drar til Genk nå, så vil jeg si at han løy på pressekonferansen i vinter i forbindelse med hvorfor han kom til klubben. Kan umulig ha vært en langtidskontrakt som var avgjørende for han, snarere denne klausulen som RBK tydeligvis utrolig nok har gitt han. Kan ikke fatte at det er mulig å gi en spiller en sånn klausul. Gå GRATIS etter et år... Men Iversen var da ikke alene om å la vær å fortelle hele sannheten om kontrakten. Både Skutle, Bratseth og Høgmo bekreftet i sin tid at det var snakk om en trårskontrakt, det husker jeg godt for jeg stilte blant annet det spørsmålet til Høgmo sjøl i den forbindelse på den pressekonferanen. Skjønner jo på en måte at RBK ikke ville gå ut med at det fantes en sånn klausul, men er temmelig uforståelig for meg hvorfor man ga han en slik.

Når det er sagt så kan jeg ikke skjønne hvorfor Iversen vil gå til en klubb som Genk. Dog leder de pr.nå belgisk serie med 3 poeng etetr halvspilt serie, men jeg tror bestemt ikke at laget har større potensial, høyere nivå eller internasjonal anerkjennelse som RBK. Og jeg tror heller ikke den belgiske serien holder et spesielt høyere nivå enn den norske (litt sviktende grunnlag ifbm den siste påstanden der Razz Razz ). RBK skal spille kval til CL neste år, og kommer nesten garantert til å kjempe i toppen de kommende sesongene i Norge. Samtidig er Iversen bankers på laget, og blir sett av landslagsledelsen hver eneste hel i sesongen. Alt, bortsett fra det økonomiske, skulle tilsi at Iversen bør bli værende her. Men jeg må innrømme at jeg ikke føler meg helt trygg,,,, Confused

Også enig med det "ronaldinho" skriver her.. Kan fort komme en del andre "bedre" klubber på markedet her nå som den klausulen er kjent. Er noen klubber i London-området som sliter med å score er det ikke...? Surprised
Back to top
trondh
Veteran

PostPosted: 19.12.2006 14:56    Post subject: Reply with quote

Kunne forsvart en slik klausul hvis vi hadde vært uten spiss. Men vi hadde tross alt Kone, Johnsen og Helstad på det tidspunktet.

Ellers er jeg ikke så bekymret for at større klubber enn Genk skal få øynene opp nå. Når Eidem vet det, vet vel de som måtte ha interesse for Iversen at situasjonen er slik også.
Back to top
Maradona
Veteran

PostPosted: 19.12.2006 15:47    Post subject: Reply with quote

Steffen Iversen har ikke skrevet under for Genk enda, eller noen annen klubb.. Men hadde jeg vært i Tørum, Bratseth og Torbjørnsen's sko så tror jeg at jeg hadde begynt å sjekke markedet....
jarln
Veteran

PostPosted: 19.12.2006 15:56    Post subject: Reply with quote

KRISE hvis Ivers stikker..

aner ikke hvor eller hvordan vi skal få tak i en like bra spiss for en rimelig penge..
Vi må vel bruke stort med cash på en ny like god spiss og jeg er redd det er så viktig å få til at det går utover drømmen om ny sentral midtbane og midtstopper..

Ingen burde være særlig overraska om han forsvinner.. Forlot Enga etter seriegull så er vel ingenting som tyder på at han binder seg noe ekstra fordi det har gått bra et sted.. kapitalen råder!

tar det egentlig for gitt at han reiser sin vei nå som Genk vil gjøre alt for å få ham.. alt annet blir som en ekstra julegave/nyttårspresang å regne..
Back to top
Informasjonsministeriet
Junior

PostPosted: 19.12.2006 17:54    Post subject: Reply with quote

Steffen Iversen har 3-Ã¥rskontrakt.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
attach
Forumsjef

PostPosted: 19.12.2006 18:07    Post subject: Reply with quote

Har du ikke fått med deg noe? Han har en klausul i kontrakten som sier at han kan dra gratis før året her er omme.
Back to top
Hvit mann som pusher 50
Veteran

PostPosted: 19.12.2006 18:08    Post subject: Reply with quote

Se på nicket og avataren da vel for pokker Razz

(nei, det er ikke jeg som står bak den profilen der)
Juch
Veteran

PostPosted: 19.12.2006 18:27    Post subject: Reply with quote

Jeg tror egentlig ikke Steffen Iversen går til Genk nå. Han har jo kone og sønn å ha med seg, så han kan ikke bare flytte rundt omkring da.
Og det var jo sagt at han egentlig skulle flytte tilbake til London i fjor, men så kom RBK på banen, og så syntes kona hans at det var greit å flytte til Tr.heim fordi hun hadde et godt forhold til svigermor? Og etter at han var ferdig i RBK skulle han legge opp som fotballspiller, og så skulle de flytte tilbake til London og bli boende der?
Back to top
skjæringen
Veteran

PostPosted: 19.12.2006 18:40    Post subject: Reply with quote

attach wrote:
Har du ikke fått med deg noe? Han har en klausul i kontrakten som sier at han kan dra gratis før året her er omme.

attach, du er vel enig at det var hårreisende at han fikk den klausulen, i tillegg til de andre gavepakkene?
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 19.12.2006 18:44    Post subject: Reply with quote

Ja, har jeg antydet noe annet?
Back to top
skjæringen
Veteran

PostPosted: 19.12.2006 19:04    Post subject: Reply with quote

Tommel'n opp!
Back to top
Baadshah/Tab
Veteran

PostPosted: 19.12.2006 19:51    Post subject: Reply with quote

Haugen wrote:
Harald wrote:
Nu får vi se om det bliver Trondheim, eller om det, endnu en gang, bliver en bakgårdsklub i Europa.

Fra en bakgårdsklubb til en annen.

Hva mente du med det?

Ifølge NRK forbereder Genk et nytt og bedre tilbud til Iversen, etter at han først avslo en kontrakt fram til sommeren 2009.
skjæringen
Veteran

PostPosted: 19.12.2006 20:20    Post subject: Reply with quote

Ifølge NRK forbereder Genk et nytt og bedre tilbud til Iversen, etter at han først avslo en kontrakt fram til sommeren 2009.[/quote]

Hva er påenget ditt?
Back to top
Harald
Forumsjef

PostPosted: 19.12.2006 20:24    Post subject: Reply with quote

RBK er også en bakgårdsklub ingen tvivl om det. Men fyren er trods alt søn af en RBK-legende og startet karrieren i klubben.
Men det betyder åbenbart ikke så meget.

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
skjæringen
Veteran

PostPosted: 19.12.2006 20:48    Post subject: Reply with quote

Ihvertfall når klubbledelsen lar seg bli pisset på av Steffen.
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 19.12.2006 21:02    Post subject: Reply with quote

Egentlig tragisk å se en "storklubb" sett med norske øyne, føye seg så mye etter èn enkelt spiller. Dette burde vært klart allerede fra starten av. Ufattelig at han skal gå gratis i hvertfall..
skjæringen
Veteran

PostPosted: 19.12.2006 21:13    Post subject: Reply with quote

NRK-sporten om få minutter.
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 19.12.2006 21:35    Post subject: Reply with quote

Årslønn på mellom 4 og 6 millioner, ble det påstått. (10-15 mill over 2,5 år.)
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 52, 53, 54 ... 214, 215, 216  Next
Page 53 of 216

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb