View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Der Kaiser Veteran

|
Posted: 10.01.2021 14:00 Post subject: |
|
|
Utelukkende positiv signering. Gleder meg til å se hva han kan få til hos oss. |
|
Back to top |
|
 |
Kai88 Veteran
|
Posted: 10.01.2021 14:27 Post subject: |
|
|
Om intet annet går jeg inn med et åpent sinn - har ikke sett han sparke ball. Lav pris- så i verste fall et mindre tap. |
|
Back to top |
|
 |
enojado Veteran
|
Posted: 10.01.2021 17:06 Post subject: |
|
|
Francisco Clementine wrote: | Noen som vet om han er hurtig? |
Han er faktisk ganske hurtig, og en god drive i spillet sitt. Er ikke super teknisk men har gode basisferdigheter. Touchet og medtakende i fart er kanskje han beste egenskap!? Så han er bedre enn gipsføttene til Søderlund. Så kampen mot jerv i høst og han var i fyr og flamme og scoret 2 mål. Var et uromoment hele veien. Klassespiss? Tror ikke det. Kommer til å utkonkurrere Dino? Ja, det tror jeg. |
|
Back to top |
|
 |
ODN Rutinert
|
Posted: 10.01.2021 23:23 Post subject: |
|
|
Captain wrote: | Enig, alderen er ikke noe hinder, spør du meg.. Tror det er viktig å tenke på at dette er en spiller som koster klubben svært lite. Forhåpentligvis kan han slå ut i full blomst relativt raskt, og da kan vi cashe inn om et par-tre år. Tror det er viktigere å se etter spillertyper kontra spillernavn. |
Enig i det du skriver, men ville heller sett oss satset på RWP eller å ha skaffet oss et nytt klart førstevalg. |
|
Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 10.01.2021 23:41 Post subject: |
|
|
Ralle er en helt annen type spiller enn Åge ønsker som midtspiss. Tviler meget sterkt på at han blir å finne i midten i mer enn en brøkdel av sin spilletid. |
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 12.01.2021 00:20 Post subject: |
|
|
Det som er underkommunisert veldig positivt med dette er at det ikke hyppig oppdaterte Excel-arket, opprettet i 2008, med folk Rosenborg jakter på, muligens var lagret på det private området til en som ikke lenger er i klubben og nå ikke lenger fungerer som rekrutteringsstrategi. Jeg spanderer kake på hele kontoret i morgen for det. (OK, hjemmekontor, men allikevel. Tanken var god.)
Siden Ole Christian Hammerfjell Sæter har et langt, men ikke veldig kjent/hypet navn, tross OBOS-spill i samme by, er det jo en mulighet for at han er hentet på grunn av spesifikt etterspurte ferdigheter.
Selv et løst fundert innfall om at det er en plan bak signeringen er egnet til å skape begeistring.
Antatt veldig billig, trønder og uten noe forventningspress om at han skal skyte oss til seriegull. Veldig stor oppside og liten nedside her.
Når jeg blir bredskuldret nok skal jeg ha navnet hans på ryggen. Får eventuelt bygge på midjen og flytte navnet dit hvis det er enklere. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
Back to top |
|
 |
Bye Veteran
|
Posted: 12.01.2021 12:30 Post subject: |
|
|
« Ole Sæter blir trolig RBK-spiller i dag. Gjennomgår den medisinske testen akkurat nå. Klubbene enig.» Simen Pedersen på twitter. _________________ Det e rom for sunn fornuft, og egne tolkninga, ailtså. |
|
Back to top |
|
 |
OzzeyH Proff

|
|
Back to top |
|
 |
Rallepus Veteran

|
Posted: 12.01.2021 12:51 Post subject: |
|
|
Kamanzi og Brattbakk _________________ Dette er livet, og du kan ikke gi slipp på det, du klynger deg til et håp om at et mirakel skal skje, og hver kveld skjer det noe helt motsatt. |
|
Back to top |
|
 |
Danserud Rutinert
|
Posted: 12.01.2021 13:19 Post subject: |
|
|
LÃ¥n? |
|
Back to top |
|
 |
Captain Veteran
|
Posted: 12.01.2021 13:21 Post subject: |
|
|
Må da være lån, kan ikke tro annet. Tenker da på tidligere uttalelser ang. videre utvikling av disse spillerne. _________________ Stolt fortid, stor fremtid |
|
Back to top |
|
 |
Noah FC Rutinert
|
Posted: 12.01.2021 13:24 Post subject: |
|
|
Har vi lov til å signere kontrakt med opsjon på gjennkjøp i norge? _________________ Ja. D va d da. Sei d. |
|
Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 12.01.2021 14:00 Post subject: |
|
|
Står det noe om vi har gitt dem noe penger? Om vi har gitt dem penger så er det nok snakk om lån da jeg håper vi er ferdig med å drive veldedighet, men om det er bare snakk om to spillere andre veien kan det fort være snakk om en permanent og et lån _________________ Grilldress er også en dress:)
Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7065 Location: South-west coast exile
|
Posted: 12.01.2021 14:07 Post subject: |
|
|
Det er snakk om lån på Brattbakk og Kamanzi, ja. |
|
Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 12.01.2021 14:11 Post subject: |
|
|
Rask, hardtarbeidende og målfarlig på lavere nivå, får litt Kjell Rune Sellin vibber kjenner jeg _________________
Peter Storey wrote: | Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare |
|
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 12.01.2021 15:31 Post subject: |
|
|
Michael Karlsen: "dersom Ole tar vare på muligheten har jeg tro på at han på litt sikt kan bli en startmann for RBK. Men det er en stor overgang, og det er mye som skal klaffe"
Litt lunken vil jeg si, selv om Adressa mener han "hyller" overgangen. |
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 12.01.2021 15:40 Post subject: |
|
|
Ja, en anelse clickbait der. Men man måtte jo også være ganske kamikaze dersom man gikk noe særlig hardere ut enn det Karlsen gjør, for det er jo hevet over tvil at det er en stor overgang på alle måter, med de usikkerhetsmomentene det innebærer.
Men jeg kjenner at jeg er positiv til spillertypen, i alle fall. Ser for meg en litt sånn Prica-aktig type, og jeg er jo generelt mye mer glad i spisser som er toveisspillere enn sånne 'enten kun mot mål eller kun fra mål'-spisser som vi har hatt en del av. _________________ Sitat slutt. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 12.01.2021 21:35 Post subject: |
|
|
Får tro at RBK forbereder SoMe-lansering for harde livet og at ikke legesjekken har ødelagt i dag. |
|
Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 13.01.2021 01:10 Post subject: |
|
|
Hender seg jo at slike store overganger tar litt tid. Det er jo mye å ordne opp i, signeringsbonus, store agenthonorar, tredjepartseiere og selvfølgelig bilderettigheter osv  |
|
Back to top |
|
 |
martibs Veteran

|
Posted: 13.01.2021 13:18 Post subject: |
|
|
Mulig han har en personlig sposoravtale med Nike som det må løses opp i. |
|
Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
|
Back to top |
|
 |
Nordens Lokomotiv Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
Posted: 13.01.2021 15:02 Post subject: |
|
|
Liker underdog historien han forteller veldig godt. Helt sykt om han greier å slå gjennom i RBK. |
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 13.01.2021 15:11 Post subject: |
|
|
Liker ikke at han ankommer skadet. Hvorfor er vi sånne magneter for skadde spillere? _________________ Sitat slutt. |
|
Back to top |
|
 |
Kaaremaal Junior
|
Posted: 13.01.2021 15:17 Post subject: |
|
|
Si hva dere vil om hylla RBK rekrutterer fra - men dette er en signering som engasjerer meg. Og det har jeg savna. YouTube-intervjuet med ham er for meg magisk.
Her er det en trønder som sier at det største i livet er å kunne spille på et fullsatt Lerkendal. Herregud som jeg unner ham det.
De siste års signerer har vært preget av noen spennende og mange uspennende signeringer. Når jeg ser intervjuer med Andersson og Adamsson og Karlsson og Paco Nate osv som kommer for å ta steg og vil ut i verden og prøve nye ting, så er det kult nok det, men noe engasjement vekker det ikke. Svenskbacken har hatt tilbud fra 2. Bundesliga, Ole spilte nettopp i Nardo - det er ikke tvil om hvilke av de to faktaopplysningene som pirrer meg mest.
For min del heier jeg litt ekstra på Erlend, Emil, Edvard, Gjermund, Pål og nå Ole. Han er ikke her for å ta steg, han er her for å realisere drømmen han har jobbet hardt for å få til: Spille i Rosenborg.
Flott med spillere med ambisjoner om å være fotballnomade, for all del, men dette har jeg savna. Trøndere som vil være med å løfte RBK. Vinne med RBK. Og som er ydmyke og snakker som et vanlig menneske, i stedet for å gulpe opp selvsagtheter fra medietreninga på forrige stoppested.
Så for tiden vise om engasjementet mitt har noe for seg, enn så lenge velger jeg å være gira for sesongen som kommer på grunn av slike små trønderske potensielle legendehistorier. _________________ En ny kur for nyresykdommer ble oppdaget i Norge i 2015 da en norsk fotballtrener slo sykdommen med tydelige samhandlingsmønstre, bevegelser i lengderetning og 4-3-3. |
|
Back to top |
|
 |
|