| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 12.12.2006 10:04 Post subject: |
|
|
| Føler vel at vi heller skal bruke penger på et midtbaneanker i stedet for en ny indreløper. |
|
| Back to top |
|
 |
skjæringen Veteran

|
Posted: 12.12.2006 10:16 Post subject: |
|
|
| Må si meg enig når Start's midtbaneterrier Fredrik Strømstad foreslås, kansje den eneste i Norge som kommer nærmest de etterspurte kvalitetene som kreves i en sentral midtbanerolle. Minuset er hodespillet selfølgelig. RBK forsøkte jo å få han hit, men Strømstad var svært lite interessert, så det toget er nok godt. RBK må bli mye dyktigere til å kunne se potensiale hos denne type spillere på et langt tidligere tidspunkt. (talentspeiding) Interessen komer alt for ofte når spillere(n) allerede er blitt en hit og spillt A-landskamper, og da er prisen deretter og Rosenborg setter foten ned, ford prisen er for høy. Hørt den før? Det å ha nese for å finne denne type spillere kan ikke verdsettes nok. Enig, i at prisen ikke skal være til hinder hvis man er trygg på at en spiller vil forsterke laget. Sjanser må en ta, om en har ambisjoner om å bygge et storlag. Utgift til inntekts ervervelse. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 12.12.2006 10:28 Post subject: |
|
|
| Strømstad er vel best som indreløper? Det er jo en grunn til at han ikke er anker hos Start. |
|
| Back to top |
|
 |
skjæringen Veteran

|
Posted: 12.12.2006 10:39 Post subject: |
|
|
| Jo, er klar over det. Start har jo hatt ett luksusproblem, med mange gode midtbanespillere å velge i de senere år, men ser han for meg som en enda bedre spiller i sentral midtbane. |
|
| Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 12.12.2006 12:45 Post subject: |
|
|
| skjæringen wrote: | | Jo, er klar over det. Start har jo hatt ett luksusproblem, med mange gode midtbanespillere å velge i de senere år, men ser han for meg som en enda bedre spiller i sentral midtbane. |
Og du tror ikke da at han hadde hatt den sentrale plassen i Start viss han er bedre der? |
|
| Back to top |
|
 |
skjæringen Veteran

|
Posted: 12.12.2006 14:25 Post subject: |
|
|
Med ei omskolering fra indreløper til anker tror jeg han hadde blitt god, veldig god. Tom Nordli vurderte nok Strømstad i den sentrale rolle, her kan det være nyanser i vurderinger for eller i mot  |
|
| Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 13.12.2006 15:32 Post subject: |
|
|
http://fotball.adressa.no...e70896.ece
Andresen er usikker på om han skal skrive under ny kontrakt med Brann. Et bytte Solli mot Andresen hadde vært glimrende! Så hadde vi fått en mer spillende sentral midbane enn dagens riseth.  _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 13.12.2006 15:37 Post subject: |
|
|
Det hadde vært digg, selv om jeg egentlig ikke er noen fan av martin pga. måten han er på. Men han får vel ordentlig folkeskikk hvis han kommer til Trondheim. _________________ In Rekdal We Trust! |
|
| Back to top |
|
 |
kek Proff

|
Posted: 13.12.2006 15:42 Post subject: |
|
|
Andresen hadde vært en bra man for RBK.
Selv har jeg ikke særlig sans for mannen, men det hadde jeg til Iversen for et år siden heller… |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 13.12.2006 15:48 Post subject: |
|
|
OT, men: Har Iversen blitt en bedre person av en overgang til RBK? _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
AndreasR Veteran

|
Posted: 13.12.2006 16:27 Post subject: |
|
|
| This Is Anfield wrote: | | Det hadde vært digg, selv om jeg egentlig ikke er noen fan av martin pga. måten han er på. Men han får vel ordentlig folkeskikk hvis han kommer til Trondheim. |
Ja han får sikkert folkeskikk nok til å holde seg på stadion til kampen er ferdig.
TIA i en annen tråd her inne: Det må forøvrig være den verste kampen jeg så av RBK i år. Jeg dro vel 20 minutter før kampen var slutt.
Forøvrig kan man gjerne droppe en evt plan om å hente pappagutten. |
|
| Back to top |
|
 |
mirar Veteran
|
Posted: 13.12.2006 16:35 Post subject: |
|
|
| Jeg vil ikke ha denne karen, jeg regner med at Torbjørnsen gjør jobben om vi skulle trenge noen på midten. Synes selv at Martin Andresen er smule oppskrytt. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 13.12.2006 16:38 Post subject: |
|
|
| ARIS wrote: | | This Is Anfield wrote: | | Det hadde vært digg, selv om jeg egentlig ikke er noen fan av martin pga. måten han er på. Men han får vel ordentlig folkeskikk hvis han kommer til Trondheim. |
Ja han får sikkert folkeskikk nok til å holde seg på stadion til kampen er ferdig.
TIA i en annen tråd her inne: Det må forøvrig være den verste kampen jeg så av RBK i år. Jeg dro vel 20 minutter før kampen var slutt.
Forøvrig kan man gjerne droppe en evt plan om å hente pappagutten. |
1. Halve stadion gikk
2. Hadde tentamen dagen etter. Det var egentlig greit å slippe kø så jeg kom hjem en gang før 2. _________________ In Rekdal We Trust! |
|
| Back to top |
|
 |
Socrates Veteran

|
Posted: 13.12.2006 16:46 Post subject: |
|
|
| Noe av det som gjør Martin Andresen så ufattelig viktig for Brann SK er at han er deres nøkkelspiller nr.1, noe han også ville ha blitt i Rosenborg. Han er en ledertype og et rivjern på midtbanen. Hvis vi hadde klart å hente Andresen hit, så hadde det vært en fantastisk signering. Men som mirar sier så skal Torbjørnsen klare å finne en lik så god spiller til halve prisen. |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 13.12.2006 17:01 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: | | OT, men: Har Iversen blitt en bedre person av en overgang til RBK? |
Neppe i klanskallenes øyne, i hvert fall...  _________________ De som tror de vet best, er en plage for oss som vet bedre |
|
| Back to top |
|
 |
AndreasR Veteran

|
Posted: 13.12.2006 21:04 Post subject: |
|
|
| This Is Anfield wrote: | 1. Halve stadion gikk
2. Hadde tentamen dagen etter. Det var egentlig greit å slippe kø så jeg kom hjem en gang før 2. |
Vel.... stikker du 20 min før filmen er ferdig når du er på kino også? |
|
| Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
Posted: 13.12.2006 21:21 Post subject: |
|
|
| Spørs vel hvor god filmen er. |
|
| Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 13.12.2006 22:00 Post subject: |
|
|
| nano wrote: | | Spørs vel hvor god filmen er. |
Spørsmålet er vel om du er på kamp for å bli underholdt, eller for å støtte laget. Vil du bli underholdt, så bør du heller se kampen på tv. Bedre bilder, Du får med deg hele kampen, og kan slå av om kampen ikke er underholdende nok. _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 14.12.2006 00:28 Post subject: |
|
|
Mange har delte meninger om hvem Rosenborg burde signere, men de fleste er vel enige om hvor vi trenger forsterkninger. List opp de nyervervelsene du håper Rosenborg skaffer, og nummerer dem etter hvor mye du vil ha dem. Ta gjerne med en begrunnelse. Eller ... ta med begrunnelse!
EKS:
1. Michael Jakobsen
2. Rasmus Würtz
3. ......
4. ......
Kunne vært artig å se hvem folk vil ha til Rosenborg her på forumet. Og jeg håper vi kan unngå useriøse innlegg der Ronaldinho er listet øverst osv. |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 14.12.2006 05:02 Post subject: |
|
|
1) "Hofseth" - Vi trenger en Klassestopper med alle de kvalitetene en god CL-stopper har. Har desverre ikke et navn. Per "Pelle" Nilsson hadde vært god å ha.
2) "Bergssrud" - Synes vi trenger et midtbaneanker, men er litt usikker. Spørs helt åssen Sapara blir brukt. Rasmus Würtz hadde vært et bra alternativ.
3) Tore Reginiusen - Norges største stoppertalent. Mathisen trenger tydligvis et utlån Reginiusen erstarter Basma/Kvarme/Riseth.
4) Tarik Elyounoussi - Selg Essediri inn meg Elyounoussi, gjerne en byttehandel.
5) Mikael Lustig - En beck for fremtiden! Kjøp ham, lei ham ut til en TL-klubb. Når Strand legger opp så hentes han inn.
Kanskje denne gutten hadde gjordt seg også? _________________ Sjel kan ikke kjøpes! |
|
| Back to top |
|
 |
Hulsker kan Brenn Senior
|
Posted: 14.12.2006 15:31 Post subject: |
|
|
http://www.vg.no/pub/vgar...tid=144029
Kan vi ikke prøve oss på bror Johnsen a? Så har vi en utfordrer til Dorsin. _________________ Gi oss Daniel Braaten tilbake. Å gi oss en skikkelig spiss, selg steffen! |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 14.12.2006 15:38 Post subject: |
|
|
| Han er ikke god nok, etter mi mening. Han er for treg og han holder ikke internasjonalt. Dessuten ser jeg han ikke som en skikkelig offensiv back med innleggskvaliteter. Prisen står sannsynligvis ikke i stil med kvaliteten heller. |
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 14.12.2006 16:17 Post subject: |
|
|
| Noen som fortsatt husker tidligere RBK-aktuelle Mikael Antonsson? Han har slitt med å spille seg til fast plass i sin nye greske klubb, etter at Hans Backe forlot klubben tidlig denne sommeren. Og for at han skal finne formen ryktes det i at Panathinaikos vil låne ut han, til og med kanskje selge. Kunne jo vært noe dette, eller hva? |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 14.12.2006 23:05 Post subject: |
|
|
Sitat fra linken "Hulsker kan Brenn" dro fram:
Ifølge Fædrelandsvennen vil Start trolig kreve rundt 20 millioner kroner for trioen.
Dette kan da umulig stemme!
Når det gjelder Mikael Antonsson, så har han kun spilt 1 kamp på de siste kampene 12 kampene for for Panathinaikos!
Men det kan jo godt hende at han er skada, ikke vet jeg... _________________ Sjel kan ikke kjøpes! |
|
| Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 14.12.2006 23:16 Post subject: |
|
|
| Betyr det 20 mill for alle tre, eller er det 20 mill pr snute? |
|
| Back to top |