| View previous topic :: View next topic   | 

| Hvem var beste Rosenborg-spiller? | 

| Hansen | 

| 
			   6%  | 
			  [ 5 ] | 

| Hedenstad | 

| 
			   0%  | 
			  [ 0 ] | 

| Reginiussen | 

| 
			   6%  | 
			  [ 5 ] | 

| Eyjolfsson | 

| 
			   0%  | 
			  [ 0 ] | 

| Konate | 

| 
			   10%  | 
			  [ 8 ] | 

| Henriksen | 

| 
			   4%  | 
			  [ 3 ] | 

| Zachariassen | 

| 
			   8%  | 
			  [ 6 ] | 

| Skjelbred | 

| 
			   21%  | 
			  [ 16 ] | 

| Holse | 

| 
			   20%  | 
			  [ 15 ] | 

| Islamovic | 

| 
			   21%  | 
			  [ 16 ] | 

| Adegbenro | 

| 
			   0%  | 
			  [ 0 ] | 

| 

| Total Votes : 74 | 

| 

| Author | 
		Message | 

robbie Veteran

| 

Posted: 29.09.2020 19:36    Post subject:  | 
				     | 

| 

| NÃ¥ gikk pulsen ned kraftig. 100% Jesus har vist seg Ã¥ fungere mot nederlendere før! 👻 | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

TomasH Proff

| 

Posted: 30.09.2020 08:42    Post subject: Rbk - PSV | 
				     | 

| 

HÃ¥per vi lar oss motivere ekstra av sitat fra Eikrem i nettreportasje VG i dag: 

sitat: "Vi får se positivt på det. Vi er det eneste norske laget i Europa,men det er hjerteskjærende" | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

BjarneB Senior

Joined: 31 Jul 2018 Posts: 124 Location: Mustachemetropolen
  | 

Posted: 30.09.2020 08:46    Post subject:  | 
				     | 

| 

Noen som vet når treninga i dag er? Fant ingenting på RBK.no.. _________________ In Ivar we trust! | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Sløvsekken Veteran

| 

Posted: 30.09.2020 08:53    Post subject:  | 
				     | 

| 

Ganske sikkert 13:00. Tror det stort sett bare er evt. helgetreninger hvor de avviker og starter i 10-10:30 tiden.

Edit: Forresten det var 10:30 dagen før forrige EL kampen, så mulig det er tidligere i dag. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Yv89 Veteran

| 

Posted: 30.09.2020 10:02    Post subject: Re: Rbk - PSV | 
				     | 

| 

| TomasH wrote: | 	 		  HÃ¥per vi lar oss motivere ekstra av sitat fra Eikrem i nettreportasje VG i dag: 

sitat: "Vi får se positivt på det. Vi er det eneste norske laget i Europa,men det er hjerteskjærende" | 	  

Eikrem er en uspiselig hæslig klovn! Mislikern sterkere enn Hoseth! _________________ Rosenborg. Min lidenskap, andres hat! Reise rundt å bare pisse på! | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

haavarl Forumsjef

| 

Posted: 30.09.2020 10:10    Post subject:  | 
				     | 

| 

De er jo det eneste norske laget som per nå er kvalifisert for gruppespill i Europa. _________________ Embrace science - resist ignorance | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Yv89 Veteran

| 

Posted: 30.09.2020 10:20    Post subject:  | 
				     | 

| 

Vet det, men på generell basis en uspiselig fyr _________________ Rosenborg. Min lidenskap, andres hat! Reise rundt å bare pisse på! | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Silkesvarten Proff

| 

Posted: 30.09.2020 11:02    Post subject:  | 
				     | 

| 

Har du møtt han? eller er det basert på oppførsel på banen?

Synes uttrykk som "uspiselig fyr" ofte blir brukt litt vel løst, hvis man bare baserer det på opptreden på fotballbanen.. _________________ In Bjørnbye we thrust | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Yv89 Veteran

| 

Posted: 30.09.2020 11:06    Post subject:  | 
				     | 

| 

Har ikke møtt han. Baserer det på holdninger i intervju og på banen. _________________ Rosenborg. Min lidenskap, andres hat! Reise rundt å bare pisse på! | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

haavarl Forumsjef

| 

Posted: 30.09.2020 11:14    Post subject:  | 
				     | 

| 

Greit nok, jeg føler ikke noe behov for å fremsnakke Molde-spillere. _________________ Embrace science - resist ignorance | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Yv89 Veteran

| 

Posted: 30.09.2020 11:15    Post subject:  | 
				     | 

| 

_________________ Rosenborg. Min lidenskap, andres hat! Reise rundt å bare pisse på! | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Neeskens Veteran

| 

Posted: 30.09.2020 11:20    Post subject:  | 
				     | 

| 

Vi burde kunne skille mellom jobb og privatperson...

Hareide var vel også uspiselig i jobb, men likandes privat!!

Vi må heller selv slå PSV.... _________________ Medløpere. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Zorac Forumsjef

| 

Posted: 30.09.2020 11:41    Post subject:  | 
				     | 

| 

| haavarl wrote: | 	 		  | De er jo det eneste norske laget som per nå er kvalifisert for gruppespill i Europa. | 	  

Og det er dét de gleder seg over, tydeligvis. Skadefryd foran fokus på eget lag. Det positive å fokusere på for Molde burde være at de tross alt skal spille Europa League selv om CL glapp, ikke at ingen andre lag (så langt) har kvalifisert seg for Europa.

Møkkaholdninger som forventet fra kapteinen på møkkalaget. _________________ Influencer™ | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Macha Veteran

| 

Posted: 30.09.2020 11:50    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Tja, dette likner vel egentlig bare på hva Helland meldte i diverse intervju i perioden 2015-2018. At alle andre norske lag roter rundt mens RBK deltar i Europa. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

kevinpieter Veteran

| 

Posted: 30.09.2020 12:17    Post subject:  | 
				     | 

| 

Haha, unnskyld meg Zorac, men du kan ikke være i harnisk over at en Molde-spiller utviser skadefryd (om det er det han gjør) på en dag der et samlet supporter-Norge velter seg i den samme skadefryden over at Molde røyk ut.

Det må være lov å melde litt. Først JP vs Enga, nå dette. På tide at supportere gror litt tjukkere hud, tenker jeg. _________________ My meaning is bad, but my grammar is good. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

haavarl Forumsjef

| 

Posted: 30.09.2020 12:30    Post subject:  | 
				     | 

| 

Enig. Selv har jeg fulgt Molde med stadig økende skadefryd de siste månedene. Er det galt også, nå. _________________ Embrace science - resist ignorance | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Sløvsekken Veteran

| 

Posted: 30.09.2020 12:32    Post subject:  | 
				     | 

| 

Ganske lav terskel generelt for fotballsupportere å irritere seg over slike ting da. De klikka jo i vater over den "takk for følget" kommentaren til Mini etter vi hadde slått Molde og gått forbi dem på tabellen også. Slik det skal være mellom rivaler det. Tolke alt i værste mening   | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

JB Veteran

Joined: 04 Aug 2013 Posts: 1057 Location: Holmedal,  Årjäng,  Sverige
  | 

Posted: 30.09.2020 12:42    Post subject:  | 
				     | 

| 

Det kommer til å bli blytungt om smurfepakket er eneste norske representant i EL denne høsten.  Vi må bare mobilisere alt, å ha trua i morra.  Egentlig driter jeg hvordan vi spiller i morra kveld, bare vi slår PSV.. Det er det eneste som betyr noe. Finspillet får komme senere. _________________ Rosenborg Ballklub er min religion, og Lerkendal er kjerka. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Neeskens Veteran

| 

Posted: 30.09.2020 12:49    Post subject:  | 
				     | 

| 

Tror ikke du trenger å bekymre deg for hvor  fokuset vil være i morgen. Stil karakterer deles ikke ut i cup kamper....

Vi må maks slippe in 1 mål tror jeg..

Vi har alle fordeler i morgen. Er vi dyktige nok så vinner vi.. _________________ Medløpere. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Zorac Forumsjef

| 

Posted: 30.09.2020 13:16    Post subject:  | 
				     | 

| 

| kevinpieter wrote: | 	 		  | Haha, unnskyld meg Zorac, men du kan ikke være i harnisk over at en Molde-spiller utviser skadefryd  | 	  

Jeg er absolutt ikke i harnisk, men jeg synes skoen passer når en Molde-spiller velger å fokusere på at Glimt (og kanskje Rosenborg) ryker ut i kvaliken fremfor at man selv skal spille Europa League. Jeg skjønner det er surt at CL glipper når man er relativt nære, attpåtil mot et ræva lag, men at man uoppfordret da bruker taletid på å fokusere på Gilmt røyk mot Milan og Rosenborg fortsatt bare er i kvalik synes jeg blir litt.. Stusselig. Skal han fyre skadefryd mot Rosenborg er det for øvrig fornuftig å vente til de faktisk ryker ut av Europa før man selger skinnet.

Jeg skjønner bare rett og slett ikke behovet for å trekke inn tredjeparter som ikke har noe med denne kampen å gjøre, spesielt når det er gjort vesentlig bedre prestasjoner av andre Elite-lag enn dem selv. _________________ Influencer™ | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

vegardj Rutinert

| 

Posted: 30.09.2020 13:33    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Jeg synes det er litt trist jeg. Her prøver moldenserne å fjerne fokuset fra kollaps både i europacup og i hjemlig serie, og så vet de ikke en gang at det fortsatt er flere norske lag igjen. Dette begynner å ligne på et rop om hjelp. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Troillongan Veteran

| 

Posted: 30.09.2020 13:51    Post subject:  | 
				     | 

| 

Om så Molde blir eneste laget i Europa i år kan vi om ikke annet kjøpe inn en god mengde popcorn mens vi bevitner deres ferd ned mot nedrykk fra ligaen. Mange sliter med kombinasjonen ecup og serie, men Moldes høst er vel i overkant svak. _________________ I kvit å svart.. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

kevinpieter Veteran

| 

Posted: 30.09.2020 13:55    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Zorac wrote: | 	 		  Jeg er absolutt ikke i harnisk, men jeg synes skoen passer når en Molde-spiller velger å fokusere på at Glimt (og kanskje Rosenborg) ryker ut i kvaliken fremfor at man selv skal spille Europa League. Jeg skjønner det er surt at CL glipper når man er relativt nære, attpåtil mot et ræva lag, men at man uoppfordret da bruker taletid på å fokusere på Gilmt røyk mot Milan og Rosenborg fortsatt bare er i kvalik synes jeg blir litt.. Stusselig. Skal han fyre skadefryd mot Rosenborg er det for øvrig fornuftig å vente til de faktisk ryker ut av Europa før man selger skinnet.

Jeg skjønner bare rett og slett ikke behovet for å trekke inn tredjeparter som ikke har noe med denne kampen å gjøre, spesielt når det er gjort vesentlig bedre prestasjoner av andre Elite-lag enn dem selv. | 	  

Jeg så ikke TV-sendingen. Sa han noe mer utover det som er referert i ymse media?

| Quote: | 	 		  | - Dette er sykt tøft. Vi er nære, men det er det siste som mangler. Vi ga alt, og jeg er stolt av gutta, men dette er akkurat ikke nok. Dette er en av de tyngste opplevelsene. Det siste lille mangler, og det er utrolig skuffende. Men vi er i Europa nå, som eneste norske lag. Akkurat nå kjennes det likevel skuffende og hjerteskjærende ut, sa kaptein Magnus Eikrem til TV 2. | 	  

Å si at "som eneste norske lag" er å "uoppfordret [bruke] taletid på å fokusere på Gilmt røyk mot Milan og Rosenborg fortsatt bare er i kvalik" synes jeg er biiittelitt hårsårt, med forbehold om at han kom med en lengre tirade som ikke er gjengitt i media.

PÃ¥ etterskudd beklager for off-topic. _________________ My meaning is bad, but my grammar is good. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Zorac Forumsjef

| 

Posted: 30.09.2020 14:08    Post subject:  | 
				     | 

| 

Ja, det er selvsagt mulig jeg har misforstått settingen og at VG har tatt det ut av kontekst, for jeg baserte meg kun på det som sto i VG. Sikkert dumt av meg da VGs generelle fotballdekning som kjent er like etterrettelig som Morten P. _________________ Influencer™ | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Zorbeltuss Veteran

| 

Posted: 30.09.2020 14:12    Post subject:  | 
				     | 

| 

Mulig han tar det for gitt at vi ikke tar skalpen til PSV.

Jeg er forsiktig optimist, jeg. _________________ Og forøvrig så er ikke andelen nederlendere i sportslig avdeling stor nok før den når 100% | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

|