| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Indreløper Veteran

|
Posted: 17.09.2020 21:16 Post subject: |
|
|
Når prisen ikke er mer enn for en liter springvann er dette selvfølgelig en no-brainer. _________________ - Gå ikke glipp av denne unike sjansen til å se Martin Ødegaard live på Lerkendal! |
|
| Back to top |
|
 |
O-Rex Veteran

Joined: 30 Aug 2005 Posts: 2154 Location: Oslo, 54 mil fra Mekka
|
Posted: 17.09.2020 21:20 Post subject: |
|
|
Gode nyheter! Bidrar han i tre år er dette veldig bra. Holmar er solid. _________________ Her burde det stått noe kult. |
|
| Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 17.09.2020 21:21 Post subject: |
|
|
| Må si jeg liker den nye strategien til Rosenborg. Istedenfor å vente til kjøpsobjektet har en sylfersk 3-års-kontrakt med klubben sin som må kjøpes ut, så handler vi nå istedenfor spillere som er gratis? Dette er fremskritt... |
|
| Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 17.09.2020 21:22 Post subject: |
|
|
Herlig!
Kanskje vi får se en RBK-kamp UTEN Hovland og Valsvik involvert snart  |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 17.09.2020 21:22 Post subject: |
|
|
Det er andre gangen han kommer gratis, om han signerer. Vi selger ham neppe for ti millioner igjen, men bra butikk lell!  _________________ Influencerâ„¢ |
|
| Back to top |
|
 |
Captain Veteran
|
Posted: 17.09.2020 21:37 Post subject: |
|
|
Svært gledelig å lese at det nærmer seg en overgang. Håper alt går i orden, slik at han er klar allerede til helgens kamp mot Haugesund. Satser på at han og Tore husker hverandre godt, og at de blir drillet sammen allerede nå til helgen, og videre i kampene fremover. _________________ Stolt fortid, stor fremtid |
|
| Back to top |
|
 |
RbkUrge Veteran

|
Posted: 17.09.2020 21:43 Post subject: |
|
|
Tydelig at Hareide har sett mye av det samme som vi supportere har sett den siste tiden. Forsvarsleddet må oppgraderes. Håper han i tillegg studerer Besim nøye fremover, da jeg ser for meg at Besim - Eyjolfsson kan bli et meget godt stopperpar! _________________ Perché hai tradotto questa frase? |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 17.09.2020 21:44 Post subject: |
|
|
Tvilsomt at han kan spille på søndag. Mulig dr. Due er like kjapp med andre koronatest som med Skjelbred i juli, men det må vel beregnes tre-fire dager før han kan trene og spille kamper.
UEFA-regimet gjelder ikke ifm. flytting, sånn som dette. |
|
| Back to top |
|
 |
Captain Veteran
|
Posted: 17.09.2020 21:57 Post subject: |
|
|
Det var dumt, men det viktigste er vel at han er klar allerede mot Alanyaspor på kommende torsdag. Han og Besim høres ut som en meget god kombo til neste sesong, får bare håpe Hareide ser det mange av oss supportere ser. _________________ Stolt fortid, stor fremtid |
|
| Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 17.09.2020 22:12 Post subject: |
|
|
Positivt:
- Bedre enn Valsvik og Hovland
- Gratis
Negativt:
- Ikke god nok midtstopper (sett han kun i RBK).
- Alder |
|
| Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 17.09.2020 22:51 Post subject: |
|
|
Vil nå si at han er god nok for Eliteserien. Synes han var veldig solid der sist. Når vi spilte i Europa derimot så falt han litt gjennom i noen kamper.
Blir i hvert fall fint å få benket de to som i hvert fall ikke holder nivået. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 17.09.2020 23:05 Post subject: |
|
|
Jeg synes ikke han falt spesielt gjennom, men han hadde noen uheldige/klønete involveringer vi ble straffet hardt på - han laget blant straffe ved å gå for hardt i ryggen på en motspiller i gruppespillet husker jeg.
For meg er Holmar fort blant topp fem stoppere vi har hatt siden storhetstida. Bør selvsagt parres med en type som utfyller ham eller i det minste har noe av det han ikke er toppklasse på, men jeg mener han er et meget godt utgangspunkt for et veldig bra stopperpar de neste årene. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
tombur Veteran

Joined: 09 Aug 2012 Posts: 1065 Location: PÃ¥ ryggen til hesten
|
Posted: 17.09.2020 23:49 Post subject: |
|
|
Hovland og Valsvik må ut. Tore drar også på åra. Så vi må nok ha inn 1-2 stoppere av god kvalitet. _________________ rosenborg e laget mitt, et eventyr i svart og i hvit! |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 18.09.2020 02:32 Post subject: |
|
|
Skal ha takket nei til klubber i Championship og Tyrkia ( Som ville gi han betydelig høyere lønn ) for å komme til RBK  _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 18.09.2020 07:26 Post subject: |
|
|
Har ikke fulgt han siden han dro, men dette er en signering det lukter svidd av. En midtstopper i sin beste alder, ja takk
Og gratis?? Igjen??  |
|
| Back to top |
|
 |
Lillhammring Senior
|
Posted: 18.09.2020 07:33 Post subject: |
|
|
Selv om han kanskje falt litt igjennom i eruropa sist han var her har han jo fått vesentlig mer erfaring nå, både fra klubb og landslag, så det kan jo rett og slett hende at han er blitt en bedre spiller Ser positivt på denne gratissigneringen og krysser fingra for å se han sammen med Besim fra 2021  _________________ I svart og kvitt for alltid, også i Lillehammer! |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 18.09.2020 08:07 Post subject: |
|
|
| Zorac wrote: | | Jeg synes ikke han falt spesielt gjennom, men han hadde noen uheldige/klønete involveringer vi ble straffet hardt på |
Ja. enig, stort sett solid, men klønete med ujevne mellomrom. Litt som Even Hovland bare med litt sjeldnere frekvens i feilene. Husker han heller ikke som så spesielt god med ball slik som mange tydeligvis gjør, mer som en typisk nordisk stopper. Men så klart, på fri overgang er jo dette en grei nok signering. |
|
| Back to top |
|
 |
Frankiefourfingers Veteran

|
Posted: 18.09.2020 08:10 Post subject: |
|
|
Vi oppgraderer på midtstopperplass , gratis til og med. Skjønner ikke at man kan være misfornøyd med det. _________________ I have spoken. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 18.09.2020 08:13 Post subject: |
|
|
Det kan jo hende kløninga er slipt av med rutine, jeg har heller ikke sett ham siden den gang. Og så bør han som nevnt matches med en komplementær makker; på vårt nivå kan vi ikke forvente komplette stoppere, men vi kan selvsagt sikte på komplette stopperpar. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 18.09.2020 08:19 Post subject: |
|
|
| Ser egentlig ingen gode argumenter mot denne overgangen. Vi har flere posisjoner som må oppgraderes, og når covid setter store begrensninger på pengebruken så kan man ikke være negativ til det som tilsynelatende er en gratis oppgradering. |
|
| Back to top |
|
 |
BjarneB Senior
Joined: 31 Jul 2018 Posts: 124 Location: Mustachemetropolen
|
Posted: 18.09.2020 09:10 Post subject: |
|
|
NÃ¥r ser vi for oss at han evt ankommer Værnes? Har noen timer Ã¥ slÃ¥ ihjel, kan godt kjøre meg en tur! 😅 _________________ In Ivar we trust! |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 18.09.2020 09:27 Post subject: |
|
|
Holder noen oversikt over om det er bestilt kake? _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7265 Location: South-west coast exile
|
Posted: 18.09.2020 09:37 Post subject: |
|
|
| Ifølge han islandske journalisten på Twitter er han allerede i Norge/Trondheim(?). Vi bør heller sette noen til å holde vakt på Lerkendal. |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 18.09.2020 09:46 Post subject: |
|
|
| Holmar hadde en fin utvikling under sin forrige periode i RBK; starta som uferdig spiller og ble etter hvert en solid stopper, ok med ballen også. Får håpe han har tatt enda noen steg og blir en bauta i forsvaret. Regner med at Valsvik selges i høst eller i vinter. Sier noe om Holmars forhold til RBK og Trondheim når han vraker atskillig bedre økonomiske tilbud fra andre klubber. |
|
| Back to top |
|
 |
Ståle Veteran
|
Posted: 18.09.2020 09:53 Post subject: |
|
|
For oss som husker litt dårlig fra sist han var her: Er han betydelig raskere/bedre med ball enn Hovland/Valsvik?
Slik jeg ser det er det primært disse to egenskapene forsvaret vårt skriker etter. En stopper med fart ala Stadsgaard/Skjelvik som gjør at vi kan stå høyere med back-fireren, og en stopper med gode pasnings- og ballbehandlingsferdigheter som kan sentre og ta med seg ball gjennom ledd, spesielt når motstander presser høyt. Ikke skeptisk til Holmar isolert sett, men hvis han ikke innehar en av disse kvalitetene, hadde jeg sett at vi hentet inn noen andre. |
|
| Back to top |
|
 |
|