View previous topic :: View next topic |
Hvem var beste Rosenborg-spiller? |
Hansen |
|
0% |
[ 0 ] |
Reitan |
|
0% |
[ 0 ] |
Reginiussen |
|
0% |
[ 0 ] |
Hovland |
|
0% |
[ 0 ] |
Hedenstad |
|
1% |
[ 2 ] |
Skjelbred |
|
89% |
[ 107 ] |
Zachariassen |
|
0% |
[ 0 ] |
Konradsen |
|
1% |
[ 2 ] |
Ã…sen |
|
0% |
[ 0 ] |
Børven |
|
0% |
[ 0 ] |
Adegbenro |
|
0% |
[ 0 ] |
Holse |
|
6% |
[ 8 ] |
Islamovic |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Total Votes : 119 |
|
Author |
Message |
Putte Veteran

|
Posted: 20.08.2020 23:35 Post subject: Strømsgodset - Rosenborg |
|
|
Strømsgodset IF - Rosenborg BK
vs.
Dato: 13.09.2020
Kl.: 18:00
Stadion: Marienlyst stadion
TV: TVNorge _________________
(delt bruker - PM for tilgang) |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 24.08.2020 21:59 Post subject: |
|
|
Viser seg at likevel er TVNorge som sender kampen. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 02.09.2020 19:50 Post subject: |
|
|
Status for Skjelbred, Hansen og Konradsen:
- Det er mest håp om at Per er tilbake. Også litt lengre tid på André. Det er samtidig klar, markert framgang for Anders den siste uka, forteller Due.
(...)
- Pål har en rift i akillessenen. Neste kamp er 13. september. Vi får se hva status er; om han er tilbake da. Vi krysser fingrene og håper på det, sier Due.
Les mer: - Det tar litt lengre tid |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 04.09.2020 23:53 Post subject: |
|
|
- Hva blir fokuset fram mot kampen mot Strømsgodset neste helg?
- Det blir å få opp noen etablerte veier med faste løp og bevegelser, som spillerne kjenner. Det handler også om det defensive; at vi blir trygge defensivt sammen - både høyt og lavt. At vi vet hva vi skal gjøre til enhver tid, slår Hareide fast overfor rbkweb.no.
- Hva er status for de skadde spillerne?
- Det ser bra ut. Pål-André må vi vente og se med, men Ciljan, André Hansen og Anders Konradsen er tilbake.
Les mer: - Vi må vite hva vi skal gjøre til enhver tid
Skjelbred:
– Låret er bra. Jeg har ikke kjent noe omtrent siden den første uken av skaden. Jeg må bare komme meg i kampform og med ball og folk rundt meg, sier han.
Les mer: Friskmelder seg selv
Helland trente altså fortsatt alternativt, men de tre andre var med på "førstelaget" med mange landslagsfravær under formasjonstreninga:
Hansen
Reitan - Konradsen - Valsvik - Hedenstad
Zachariassen - Skjelbred - Ã…sen
Brattbakk - Børven - Tagseth |
|
Back to top |
|
 |
Captain Veteran
|
Posted: 05.09.2020 08:46 Post subject: |
|
|
Har faktisk vært på tanken om at Konradsen kunne blitt en meget bra midtstopper. Det som taler i mot, må vel være skadehistorikken i de senere år. Han har bedre teknikk og ballferdigheter enn de midtstopperne vi allerede har, i tillegg til å være god i hodespillet sitt.
Regner dog med at han ble brukt som midtstopper pga. lite folk på treninga. Det blir interessant å se hva som skjer med troppen og sammensetninga fremover. _________________ Stolt fortid, stor fremtid |
|
Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 05.09.2020 16:46 Post subject: |
|
|
Ah, det må være marginalt. Konradsen er også forferdelig med ballen. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
Back to top |
|
 |
EGA Veteran
|
Posted: 05.09.2020 21:50 Post subject: |
|
|
Viktig med Per tilbake med samme gnist som sist. Da blir det bra.
HÃ¥per strekken er tilfeldig og ikke en trend. |
|
Back to top |
|
 |
ibejnar Veteran
|
Posted: 05.09.2020 22:55 Post subject: |
|
|
top vigtigt med en rolig boldspiller som Per tilbage - det er meget afgørende. Han gør alle omkring sig bedre. |
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 06.09.2020 15:46 Post subject: |
|
|
Håper de er 100% sikre på at han er helt bra før de setter han inn fra start i allefall. Det siste vi trenger utover er flere spillere som ryker ut i ukesvis fordi de presses for hardt for tidlig etter skade, eller når de sliter med småplager. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 06.09.2020 19:52 Post subject: |
|
|
På dag to forteller medisinsk koordinator i RBK, Haakon Schwabe, at Hansen og Konradsen også straks er kampklare.
– De er veldig nære å kunne spille kamper nå. Det handler om å få gjennomført flere treninger i dagene som kommer, slik at de føler seg trygge på det de skal gjøre på banen. Medisinsk er de klarert for full trening nå.
(...)
Pål-André Helland trente imidlertid for seg selv.
– Vi har ikke satt en dato for når Pål er tilbake ennå. I dag er han på 75 prosent av den farta han skal. Det er positivt. Vi må ta det litt utover neste uke med tanke på når vi erklærer han klar igjen, sier Schwabe.
Les mer: Han kommer med to gode nyheter til Ã…ge Hareide |
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 07.09.2020 08:51 Post subject: |
|
|
dags wrote: | Ah, det må være marginalt. Konradsen er også forferdelig med ballen. |
Samtidig er det, som nevnt mange ganger tidligere, ikke godt å vite hvordan det ser ut når man skifter til en posisjon med lavere forventninger og bedre tid. Hvordan ville Even Hovland sett ut som indreløper eller sentral midt? Jeg er jo egentlig enig angående Konradsen, men jeg tror likevel han hadde fremstått som en ballsikker og pasningssterk midtstopper, selv om han nok aldri blir noen eminense som svever over gresset og fyrer av femtimeters stoppballer i noen posisjon. _________________ Sitat slutt. |
|
Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 07.09.2020 15:39 Post subject: |
|
|
Ja, jeg var skeptisk til Skjelvik på stopperplassen også, men det gikk overraskende bra så det kan jo være du har rett. Dog hadde jeg heller sett at vi fikk tak i en spillende midtstopper som har spilt der en stund. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

|
Posted: 07.09.2020 19:39 Post subject: |
|
|
Enig der. _________________ Sitat slutt. |
|
Back to top |
|
 |
PerO Veteran
|
Posted: 09.09.2020 09:06 Post subject: |
|
|
2mas wrote: | – Vi har ikke satt en dato for når Pål er tilbake ennå. I dag er han på 75 prosent av den farta han skal. Det er positivt. |
Rask gange?  |
|
Back to top |
|
 |
JB Veteran
Joined: 04 Aug 2013 Posts: 1057 Location: Holmedal, Årjäng, Sverige
|
Posted: 09.09.2020 10:40 Post subject: |
|
|
Får vi se nysigneringen Konate på venstrebacken allerede i Drammen?
Spilleren er i storform, og har spilt strålende superettan. Han scoret til og med i siste kamp for Jönkøping sødra nå sist lørdag.
Nå er det selvfølgelig forskjell på å være spiller i superettan her i sverige, kontra topp i ES. Men ut fra det jeg har sett av Konate i kampene her i sverige, tror jeg han kan bli en god løsning for RBK. Han har stor fart, virker sterk, og han slår gode innsvingere inn i boksen.
I noen av de kampene jeg har sett Konate superettan, har jeg nesten fått litt flashback til tiden da Christian Gamboa for opp og ned som en propell langs kanten på Lerkendal _________________ Rosenborg Ballklub er min religion, og Lerkendal er kjerka. |
|
Back to top |
|
 |
RbkUrge Veteran

|
Posted: 09.09.2020 11:43 Post subject: |
|
|
Regner vel kanskje med at Konate må i ti dagers karantene? _________________ Perché hai tradotto questa frase? |
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 09.09.2020 11:44 Post subject: |
|
|
Trodde det jeg også, men i følge rbk.no er han spilleklar til godset-kampen.
rbk.no wrote: |
Konate vil få draktnummer 25 og er spilleklar til kampen mot Strømsgodset på søndag.
|
|
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

|
Posted: 09.09.2020 11:52 Post subject: |
|
|
Jeg får ikke det helt til å stemme? Konate spilte seriekamp hjemme i Jönköping lørdags kveld, så han har ikke vært ti dager på godsida av streken. Fins det noen unntak? Har han leid seg hytte i Østfold og kuret der i lengre tid, slik at han kunne svippe innom Sverige og ta avskjedskampen som nordisk arbeidsreise? _________________ Sitat slutt. |
|
Back to top |
|
 |
RbkUrge Veteran

|
Posted: 09.09.2020 12:35 Post subject: |
|
|
I så fall burde han gå rett inn i elleveren synes jeg. Han burde jo være i god kampform, og kan like så godt bare begynne å spille seg varm så fort som mulig. _________________ Perché hai tradotto questa frase? |
|
Back to top |
|
 |
Troillongan Veteran
|
Posted: 09.09.2020 12:38 Post subject: |
|
|
I følge Rosenborg skulle også Adegbendro rett på kamp etter Tyrkiareisen, inntil noen utenfra gav dem tips om karantenereglene. Så vi får avvente litt.. _________________ I kvit å svart.. |
|
Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 09.09.2020 12:43 Post subject: |
|
|
Som EØS-arbeider så kan han jobbe som normalt etter å ha testet negativt ved ankomst. Men være i karantene på fritiden frem til test nr to også er negativ. Tidligst 48 timer etter den første testen. Så er spørsmålet om det er spesielt lurt i og med at hele klubben må i karantene dersom det oppstår et smittetilfelle. |
|
Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 09.09.2020 13:07 Post subject: |
|
|
Denne taper vi ikke. Hareide taper ikke kamper....Med PCS og konradsen tilbake bør vi kunne sette dem under trykk.. Det mest spennende blir vel om Børjen eller Dino starter.... _________________ Medløpere. |
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 09.09.2020 15:35 Post subject: |
|
|
Blir egentlig overrasket om ikke Børven starter, rett og slett fordi han har vært på feltet med Hareide hele uka mens Dino har vært på landslagstur.
Tagseth-Skjelbred-Zachariassen på midten takk. Konradsen + Zachariassen blir for for mye gamp og for lite ballfinesse. |
|
Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 09.09.2020 16:27 Post subject: |
|
|
Sløvsekken wrote: | Blir egentlig overrasket om ikke Børven starter, rett og slett fordi han har vært på feltet med Hareide hele uka mens Dino har vært på landslagstur.
Tagseth-Skjelbred-Zachariassen på midten takk. Konradsen + Zachariassen blir for for mye gamp og for lite ballfinesse. |
Enig i den der. Konradsen kan komme inn tidlig i 2 omg. Å få en konradsen i form og i et system som funker vil gi oss en spiller på landslagsnivå. I form er han matchavgjørende type som fort kan score 10 mål+ i en sesong. |
|
Back to top |
|
 |
|