| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Brady Veteran

|
Posted: 03.12.2006 21:03 Post subject: |
|
|
| Gislason er meget god når han er god, men har dessverre altfor mange dødperioder i løpet av en kamp der han er direkte dårlig. |
|
| Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 03.12.2006 23:31 Post subject: |
|
|
Gislason er god på sitt beste, men jeg tror Tettey vil bli like god som Gilsason, bare han får litt tid i rollen fra mot seriestart.
At forsvaret trenger Riseth som buffer, bare fordi de er sløve er tull, forsvaret holder ikke like godt nivå som før, her trengs det fornyelse av forsvarsmateriale. Nordvik og Mathisen bra, men jeg tror det trengs en midtstopper som kan fylle tomrommet nå, til Nordvik og Mathisen blir gode nok... _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 04.12.2006 00:10 Post subject: |
|
|
Jada, det har jo selv ledelsen i Brakka sagt gang på gang.
Dessuten håper jeg vi kjøper Tore Reginiusen i tillegg til "Hofseth" og eventuelt leier ut Steffen Mathisen til Ranheim! _________________ Sjel kan ikke kjøpes! |
|
| Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 04.12.2006 22:08 Post subject: |
|
|
http://en.wikipedia.org/w...o_Jianqing
Kinesisk spiss. Som dere ser skal han på prøvespill hos Arsenal. Kanskje noe for Rosenborg, det vil jo kanskje gjøre oss populære i Asia? Kan jo sikkert selge noen drakter der nede
Mao said he has yet to receive a formal approach concerning the trial, but is excited at the prospect to train at one of Europe’s biggest teams.
“If there is such a chance, I would love to have a try,” Jianqing told the Xinmin Evening News.
Mao has been on good form for Shenhua this season and recently broke into the full national squad.
In 2003, he spent two weeks on trial at Dutch side Feyenoord but was unable to secure a permanent move.
Finner ikke noe mer, men har også sjekket i FM (ikke kredibelt, men kan jo gi litt hint). Han er rask, sterk, utholden og smidig. Spiller hengende spiss eller spiss.
Kanskje dere vet noe om han her? |
|
| Back to top |
|
 |
Socrates Veteran

|
Posted: 04.12.2006 22:12 Post subject: |
|
|
| Baadshah/Tab wrote: | Jada, det har jo selv ledelsen i Brakka sagt gang på gang.
Dessuten håper jeg vi kjøper Tore Reginiusen i tillegg til "Hofseth" og eventuelt leier ut Steffen Mathisen til Ranheim! |
Thorbjørnsen sa jo ikke for så lenge siden at de ser i øst-europa etter en ny stopper. Hvis Rosenborg melder sin interesse for Reginiussen, så vil prisen stige. Sats på østeuropa. Meget gode spillere til en rimelig penge. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 05.12.2006 02:44 Post subject: |
|
|
Sant nok det Kelso, Tore Reginiusen kan fort bli dyr. Men nå har ikke TIL hatt til vane å skyte opp prisen. Jeg håper mer på en bytteavtale mellom Reginiusen og Lago + et mellomlegg på max 8 millioner. Tror den dealen ikke er verst for Norges største stoppertalent. _________________ Sjel kan ikke kjøpes! |
|
| Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 05.12.2006 09:40 Post subject: |
|
|
| Hadde vi vært intressert hadde vi fått han omtrent gratis da han var i Alta. Å hente ham nå etter ett år i Tromsø for åtte millioner er så dårlig handel at jeg brekker meg og driter på Bratseth om jeg får sjansen. |
|
| Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 05.12.2006 14:23 Post subject: |
|
|
| tviler litt på om Tromsø vil ha Lago egentlig... dessuten er 8 mill altfor mye for Reginiuessen |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 05.12.2006 17:27 Post subject: Prisforslag reginiussen |
|
|
| 8 mill + lago for reginiussen er helt spinnvilt det er en avtale som er over den prisen vi betalte for Sapara. Det norske spillermarkedet er sprengt skal vi få norske spillere må det bli på bosmann eller utvikle dem selv. Dessuten er det ikke et talent vi trenger ,men en stopper som kan gå rett innpå laget. |
|
| Back to top |
|
 |
Vakker Blomst Rutinert
|
Posted: 05.12.2006 18:04 Post subject: |
|
|
| Baadshah/Tab wrote: | | Men nå har ikke TIL hatt til vane å skyte opp prisen. |
Var det ikke Tromsø som takka nei til 20 mill for Bernier? |
|
| Back to top |
|
 |
batigol Veteran
|
Posted: 05.12.2006 18:08 Post subject: |
|
|
Tromsø takket nei til 10 mill fra Besiktas! _________________ You`ll never walk alone!! |
|
| Back to top |
|
 |
Vakker Blomst Rutinert
|
Posted: 05.12.2006 18:43 Post subject: |
|
|
Var det 10 ja? Var vel rykter om at TIL ville ha 20 mill for å selge som forvrengte hukommelsen min litt der.. jaja, my bad.
Last edited by Vakker Blomst on 05.12.2006 18:54; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 05.12.2006 20:34 Post subject: |
|
|
Hehe, nå må dere jo se hva jeg skriver da.
| Baadshah/Tab wrote: | | Sant nok det Kelso, Tore Reginiusen kan fort bli dyr. Men nå har ikke TIL hatt til vane å skyte opp prisen. Jeg håper mer på en bytteavtale mellom Reginiusen og Lago + et mellomlegg på max 8 millioner. Tror den dealen ikke er verst for Norges største stoppertalent. |
For Norges neste Rune Bratseth så betaler jeg gjerne opp mot 8 mil. + Lago! Men nå blir nok denne dealen urealistisk, siden TIL har skaffet seg Martin Knudsen. FA.. hvorfor rykka de ikke ned.
Verken TIL (Tore Reginiusen) eller FFK (Tarik Elyounoussi).  _________________ Sjel kan ikke kjøpes! |
|
| Back to top |
|
 |
Erik Veteran

|
Posted: 05.12.2006 20:56 Post subject: |
|
|
Bra  |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 05.12.2006 21:10 Post subject: |
|
|
| Baadshah/Tab wrote: | For Norges neste Rune Bratseth så betaler jeg gjerne opp mot 8 mil. + Lago! Men nå blir nok denne dealen urealistisk, siden TIL har skaffet seg Martin Knudsen. FA.. hvorfor rykka de ikke ned.
Verken TIL (Tore Reginiusen) eller FFK (Tarik Elyounoussi).  |
Vi kan jo prøve å hente Petter Christian Singsaas fra Måille  _________________ Han snakke som ein gud og træne som ei fett |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 05.12.2006 21:11 Post subject: |
|
|
Og ta med Magne Hoset, Stian Ohr og Petter Rudi i samme slengen. Ikke glem Daniel Berg Hestad også. _________________ In Rekdal We Trust! |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 05.12.2006 21:41 Post subject: |
|
|
Sa jeg noe gærnt?  _________________ Sjel kan ikke kjøpes! |
|
| Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 05.12.2006 23:16 Post subject: |
|
|
| Det er nok helst ditt generelle oppsyn. |
|
| Back to top |
|
 |
Roamer Veteran

|
Posted: 06.12.2006 00:21 Post subject: |
|
|
B/T er ihvertfall som regel positiv i sine kommentarer, Manus. Den der burde du holdt deg for god til. _________________ RBK på topp tre i årets sesong. |
|
| Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 06.12.2006 01:08 Post subject: |
|
|
Å være positiv er vel og bra, men når man samtidig skriver så mange søppelinnlegg på rad, er det ikke rart andre kan bli litt irritert. _________________ Nils Arne Eggen. |
|
| Back to top |
|
 |
fenems Junior
|
Posted: 06.12.2006 01:16 Post subject: Per Verner Rønning |
|
|
| Hva med Per Verner Rønning. Ung, imponert mange i 1. divisjon i år. Aktuell for RBK i sommer, og nettopp vært på prøvespill hos AIK. En stor, robust stopper, som har styrken sin i luftrommet. Også brukbart rask, og det viktigste...en ekte trønder! |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 06.12.2006 01:18 Post subject: |
|
|
CL-klasse?
Tviler sterkt desverre.. _________________ Sjel kan ikke kjøpes! |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 06.12.2006 12:32 Post subject: Re: Per Verner Rønning |
|
|
| fenems wrote: | | Hva med Per Verner Rønning. Ung, imponert mange i 1. divisjon i år. Aktuell for RBK i sommer, og nettopp vært på prøvespill hos AIK. En stor, robust stopper, som har styrken sin i luftrommet. Også brukbart rask, og det viktigste...en ekte trønder! |
Det er vell litt langt fra 1.div til å være en spiller i toppklasse som kan dominere i cl. Det tviler jeg på at han er. Er han hurtig, va springer han 60metern på? Hvordan er teknikken? Vi skal ikke skaffe oss en ok stopper, vi skal ha toppklasse i alle sentrale ledd. |
|
| Back to top |
|
 |
|