View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Svennie Senior

|
Posted: 01.11.2004 20:07 Post subject: Billetter til Royal League |
|
|
Jeg bor i Oslo, og har veldig lys til å gå på VIF-RBK på Ullevaal stadion i RL. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i billetter?? Jeg har sjekka både billetservice,ullevaal stadions nettsider,rbks nettsider og tilogmed engas nettsider,men jeg kan ikke finne noen billetter noe sted!!!!!! _________________ Rosenborg - Stolt fortid - Stor fremtid. |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 01.11.2004 20:12 Post subject: |
|
|
Jeg er også meget interesseret i at vide hvornår/hvor man kan købe billletter både til den kamp men også til de andre Rosenborg kampe i RL _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
Svennie Senior

|
Posted: 01.11.2004 20:13 Post subject: |
|
|
Til hjemmekampene til Rosenborg får du kjøpt billetter på billetservice.no!!! RBK-Djurdgården er for salg nå.... _________________ Rosenborg - Stolt fortid - Stor fremtid. |
|
Back to top |
|
 |
langtind Junior

|
Posted: 01.11.2004 21:22 Post subject: |
|
|
Vet noen om vi med sessongkort får tilbud om gjenkjøp av plassene våre?
Arild |
|
Back to top |
|
 |
RBKw Rutinert

|
Posted: 01.11.2004 21:32 Post subject: |
|
|
Godt det ikke er noe CL opplegg-lignende greier når det glder å bestille billetter nå Tenkte meg på Ullevaal, og en tur på Lerkendal for å se RL kamper. Deilig at det er noe, nå som sesongen er slutt. |
|
Back to top |
|
 |
pelun Proff
|
Posted: 02.11.2004 16:29 Post subject: |
|
|
langtind wrote: | Vet noen om vi med sessongkort får tilbud om gjenkjøp av plassene våre?
Arild |
Selvfølgelig har vi gjenkjøp. Kommer brev i posten om dette hvor det står at vi må betale eller hente ut billettene innen mandag 8/11. Er ikke helt sikker på hva prisen blir, men ser på billettservice at de rimeligste billettene koster 50 kr. Regner med at dette blir prisen for oss som står på Kjernen-tribunen. Kanskje 180 kr for hele pakken med gebyr... Uansett, det er jo ingenting i mot hva vi får igjen... |
|
Back to top |
|
 |
Troinndern Veteran
|
Posted: 09.11.2004 14:10 Post subject: |
|
|
for å bestille billetter til Vålerenga - Rosenborg må du gå inn på www.ticnet.no
der er billettebne til engas hjemmekamper! Og husk; bestill på vg-nedre.
Men jeg tror du trygt kan dra dit uten forhåndsbestilt billett |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 09.11.2004 14:53 Post subject: |
|
|
troinndern wrote: | for å bestille billetter til Vålerenga - Rosenborg må du gå inn på www.ticnet.no
der er billettebne til engas hjemmekamper! Og husk; bestill på vg-nedre.
Men jeg tror du trygt kan dra dit uten forhåndsbestilt billett |
Men det er 100% sikkert at de andre Rosenborg supportere sidder på nedre VG?
Fordi vi er 2 der kommer fra København, så vi bliver nød til at købe billetter i forvejen.
Og vi har ike den store lyst til at sidde sammen med Enga supportere  _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
|
Back to top |
|
 |
|