View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
pingvin Veteran

|
Posted: 05.07.2020 18:37 Post subject: |
|
|
Mulig han ikke vil slakte den elendige troppen han hadde til rådighet? |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 05.07.2020 18:41 Post subject: |
|
|
Du har hørt podcasten? Han skryter av troppen han hadde. |
|
Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 05.07.2020 18:46 Post subject: |
|
|
Har ikke hørt den
Bare antok at det var et klassisk eksempel på at trenere aldri sier noe stygt om spillerne. Og at de heller må finne på en måte å formulere seg på, som i bunn og grunn ikke sier en dritt
Noen ganger stemmer det ikke nei. Har fått det til alle andre steder enn i Viking, så trackrecorden til Hareide er god. |
|
Back to top |
|
 |
waterfalls Veteran
|
Posted: 05.07.2020 18:55 Post subject: |
|
|
Mange gode trenere som ikke har lyktes i Viking forsåvidt. Roy Hodgson, Uwe Rösler, Tom Prahl er noen eksempler. |
|
Back to top |
|
 |
Carl Veteran
|
Posted: 05.07.2020 18:59 Post subject: |
|
|
Han legger vel noe av årsaken på skader, men han er ikke klar på hvorfor det ikke fungerte i Viking. Tror neppe noen RBK-supporter hadde stilt med banner på bakka om Knutsen ble ansatt. Det er jo den fotballen vi drømmer om. Men det er klart, når Knutsen er 66, kan det tenkes at også han ser tilbake på karrieren sin og er svar skyldig på hvorfor det ikke fungerte i enkelte klubber han trente. La oss i så fall håpe at det ikke blir RBK. |
|
Back to top |
|
 |
enojado Veteran
|
Posted: 05.07.2020 19:04 Post subject: |
|
|
Har dere sett 1.omg. til Glimt nå? Det er som rbk på sitt beste i storhetstiden. Preisjon hurtighet presisjon hurtighet.... Lenge siden jeg har sett et så bra norsk lag.
Er dette flaks for Kjetil Knutsen at han har riktige spillere? Eller er han så god trener? Han har jo erstattet minst to nøkkelpersoner fra 2019-sesongen. |
|
Back to top |
|
 |
Hulken Rutinert
|
Posted: 05.07.2020 19:06 Post subject: |
|
|
Vil påstå at dette er den beste fotballen spilt i ES siden den beste perioden vår i slutten av 90-tallet.. |
|
Back to top |
|
 |
batigol Veteran
|
Posted: 05.07.2020 19:09 Post subject: |
|
|
Er bare å hente Knutsen uansett pris. Det er det verdt. _________________ You`ll never walk alone!! |
|
Back to top |
|
 |
Bomaan94 Junior
|
Posted: 05.07.2020 19:10 Post subject: |
|
|
Helt enig i at Bodø spiller meget bra fotball om dagen, men. Hvorfor skulle Knutsen ville dra til RBK ? Ganske sikker på at det blir Horne All over again, Rekdal, Nordlie e.l blir RBK trener. |
|
Back to top |
|
 |
Standarn og Crick Veteran

|
Posted: 05.07.2020 19:11 Post subject: |
|
|
Må ikke glemme at Brann er egentlig et helt elendig fotballag med pr. nå den dårligste, mest defensive og feige trenerer i serien. Men. Men, men, men - det Knutsen har fått til i Glimt er rett og slett utrolig. Selv med salg av viktige spillere, virker de nesten å ha blitt bedre fra i fjor.
Får vi tak i Knutsen blir jeg ikke overrasket hvis Kjernen henger opp bannere på brakka - av det positive slaget. |
|
Back to top |
|
 |
^Mirth Veteran

|
Posted: 05.07.2020 19:12 Post subject: |
|
|
enojado wrote: | Har dere sett 1.omg. til Glimt nå? Det er som rbk på sitt beste i storhetstiden. Preisjon hurtighet presisjon hurtighet.... Lenge siden jeg har sett et så bra norsk lag.
Er dette flaks for Kjetil Knutsen at han har riktige spillere? Eller er han så god trener? Han har jo erstattet minst to nøkkelpersoner fra 2019-sesongen. |
Jupp. Koser meg med fotballen til Glimt, og tenker tilbake til RBK på 90-tallet. Om Knutsen er en så god trener, så er det bare å sprenge banken på ham.
Om Hareide er så godt som klar for oss, er det å ha Hareide i to sesonger, og signere intensjonsavtale med Knutsen allerede. Så får han fullført prosjektet sitt i Bodø først. Sånt går vel neppe. Synd om en annen norsk klubb snapper ham før RBK... _________________ "Forøvrig mener jeg at sitater burde markeres med opphavsperson" |
|
Back to top |
|
 |
enojado Veteran
|
Posted: 05.07.2020 19:32 Post subject: |
|
|
Knutsen-prosjektet og profilen bør undersøkes nøye for om dette er grunnet hardt treningsarbeid, fotballforståelse og en pedagog, og ikke en tilfeldighet alla deila i godset og jønsson i stabæk så er det bare å signere han. Jeg har ikke sett så bra fotball på mange mange år. Rbk er en langt større klubb enn bodø, og han kan nærmest plukke spillerprofiler som han selv ønsker. Glimt fremstår akkurat slik rbk bør fremstå... |
|
Back to top |
|
 |
tombur Veteran

Joined: 09 Aug 2012 Posts: 1049 Location: PÃ¥ ryggen til hesten
|
Posted: 05.07.2020 19:34 Post subject: |
|
|
Hvordan klarer Rismark å unngå å få plass i midtforsvaret til Brann ?  _________________ rosenborg e laget mitt, et eventyr i svart og i hvit! |
|
Back to top |
|
 |
Pappelg Veteran

|
Posted: 05.07.2020 19:47 Post subject: |
|
|
enojado wrote: | Knutsen-prosjektet og profilen bør undersøkes nøye for om dette er grunnet hardt treningsarbeid, fotballforståelse og en pedagog, og ikke en tilfeldighet alla deila i godset og jønsson i stabæk så er det bare å signere han. Jeg har ikke sett så bra fotball på mange mange år. Rbk er en langt større klubb enn bodø, og han kan nærmest plukke spillerprofiler som han selv ønsker. Glimt fremstår akkurat slik rbk bør fremstå... |
Tenker det samme. Jeg tror ikke dette er tilfeldigheter. Jeg tror vi ser en trener som, om han ikke har vært i en større klubb og kjent presset enda, så har han basisen som skal til for å få til den fotballen vi vil ha. Nydelig fotball og akkurat hva jeg ønsker meg til Rbk. Men da måtte han fått et par år på seg i klubben. Er ikke garantert at det går bra i starten. |
|
Back to top |
|
 |
Naaerdetnok Junior
|
Posted: 05.07.2020 19:49 Post subject: |
|
|
Tror av en snodig grunn at Knutsen har for stor integritet til å gå etter lønningsposer inn til han har etablert Glimt der han vil ha de. Og da tar han nok en Solbakken og går til utlandet.
Og jeg synes det er greit at et er stille på trenerfronten. Det kan tyde på at de gjør en jobb (som dreier seg om litt mer enn en trener) og ikke bare trekker en ny Horneland opp av sekken og kommer med noen tåpelige utsagn. |
|
Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 05.07.2020 19:50 Post subject: |
|
|
Betal B/G det de vil ha for Knutsen.
Vi betaler gladelig 10-15 millioner for spillere, da kan vi betale 20 millioner for den viktigste personen i klubben dersom det er det de krever for ham. |
|
Back to top |
|
 |
Zorbeltuss Veteran
|
Posted: 05.07.2020 19:53 Post subject: |
|
|
Det er jo visse forskjeller med Jönsson da, han fikk jo stort sett holde på med en veldig god ellever og hadde en innpisker på feltet i form av Nannskog i Stabæk, og ble senere avslørt på at det var litt one-hit-wonder av både ham og det laget.
I Glimt så har de bygd en kultur og system som tåler at flere av de beste spillerne dro av sted. Det jeg frykter er at uansett hvem som tar over nå så vil det ikke godtas hvis en trenger tid og svingende resultat og prestasjoner for å bygge dette opp. _________________ Og forøvrig så er ikke andelen nederlendere i sportslig avdeling stor nok før den når 100% |
|
Back to top |
|
 |
Naaerdetnok Junior
|
Posted: 05.07.2020 19:55 Post subject: |
|
|
Zorbeltuss wrote: | Det er jo visse forskjeller med Jönsson da, han fikk jo stort sett holde på med en veldig god ellever og hadde en innpisker på feltet i form av Nannskog i Stabæk, og ble senere avslørt på at det var litt one-hit-wonder av både ham og det laget.
I Glimt så har de bygd en kultur og system som tåler at flere av de beste spillerne dro av sted. Det jeg frykter er at uansett hvem som tar over nå så vil det ikke godtas hvis en trenger tid og svingende resultat og prestasjoner for å bygge dette opp. | Joda, vi tålte 1,5 år med Horneland. Tenk hva vi kan tåle med et prosjekt vi har tro på! |
|
Back to top |
|
 |
enojado Veteran
|
Posted: 05.07.2020 20:04 Post subject: |
|
|
Naaerdetnok wrote: | Zorbeltuss wrote: | Det er jo visse forskjeller med Jönsson da, han fikk jo stort sett holde på med en veldig god ellever og hadde en innpisker på feltet i form av Nannskog i Stabæk, og ble senere avslørt på at det var litt one-hit-wonder av både ham og det laget.
I Glimt så har de bygd en kultur og system som tåler at flere av de beste spillerne dro av sted. Det jeg frykter er at uansett hvem som tar over nå så vil det ikke godtas hvis en trenger tid og svingende resultat og prestasjoner for å bygge dette opp. | Joda, vi tålte 1,5 år med Horneland. Tenk hva vi kan tåle med et prosjekt vi har tro på! |
Samtidig er det mye enklere for Knutsen å komme inn i rbk som allerede har en filosofi og system som er omtrent lik som hans. I stedet for at han innfører et helt nytt system som spillere ikke har noe forhold til. Blir Knutsen ansatt kan han relativt tidlig begynne å jobbe med detaljene. |
|
Back to top |
|
 |
mirar Veteran
|
Posted: 05.07.2020 20:06 Post subject: |
|
|
BjarneS wrote: | Betal B/G det de vil ha for Knutsen.
Vi betaler gladelig 10-15 millioner for spillere, da kan vi betale 20 millioner for den viktigste personen i klubben dersom det er det de krever for ham. |
Burde også ha nok peng til og hente inn skikkelig speider apperat og trener/fysio, RBK er låst i fortiden.
Hjelp ikke og hent en Thorbjørnsen, må jo ha flere speidere. |
|
Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 05.07.2020 20:14 Post subject: |
|
|
.[/quote]Joda, vi tålte 1,5 år med Horneland. Tenk hva vi kan tåle med et prosjekt vi har tro på![/quote]
Vel, slike som deg begynner jo å gnåle med en gang om Knudsen ikke viser fremgang etter fire kamper ... |
|
Back to top |
|
 |
Naaerdetnok Junior
|
Posted: 05.07.2020 20:47 Post subject: |
|
|
Joda, vi tålte 1,5 år med Horneland. Tenk hva vi kan tåle med et prosjekt vi har tro på![/quote]
Vel, slike som deg begynner jo å gnåle med en gang om Knudsen ikke viser fremgang etter fire kamper ...[/quote]
f.....gs bullshit. Jeg var tålmodig med Horneland hele første sesongen og du kan prøve å grave opp poster om noe annet. Og jeg tålte Kåre til ut på høsten 2017. |
|
Back to top |
|
 |
Standarn og Crick Veteran

|
Posted: 05.07.2020 21:28 Post subject: |
|
|
Håper ikke vi trenger å vente alt for lenge for å få inn en trener... |
|
Back to top |