| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Kom_igjen_troillan Veteran
|
Posted: 29.06.2020 18:53 Post subject: |
|
|
| nidaros997 wrote: | | – Jeg har ikke snakket med noen i Rosenborg nå om å overta som trener. |
Hva i alle dager er det de driver med på brakka? At de ikke engang har tatt kontakt med Trond Sollied for å forhøre seg om mulighetene er rett og slett tjenesteforsømmelse! _________________ – På slutten manglet de bare ett mål på å klare ekstraomganger.
Da angriper man, for de kan ikke score mål så lenge Rosenborg er i angrep.
Sitat Nils Arne Eggen etter 2-0 over BATE  |
|
| Back to top |
|
 |
Lord Oakley Veteran
|
Posted: 29.06.2020 18:55 Post subject: |
|
|
| Det er ikke tjenesteforsømmelse dersom de har en enighet med Hareide som de av kontraktsmessige grunne med DBU ikke kan offentliggjøre... |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 29.06.2020 18:57 Post subject: |
|
|
| RBK_1917 wrote: | | nidaros997 wrote: | | – Jeg har ikke snakket med noen i Rosenborg nå om å overta som trener. |
Hva i alle dager er det de driver med på brakka? At de ikke engang har tatt kontakt med Trond Sollied for å forhøre seg om mulighetene er rett og slett tjenesteforsømmelse! |
Sollied har ikke prestert på 15 år. Selvsagt er det ikke rart at klubben ikke har tatt kontakt. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
O-Rex Veteran

Joined: 30 Aug 2005 Posts: 2158 Location: Oslo, 54 mil fra Mekka
|
Posted: 29.06.2020 19:00 Post subject: |
|
|
Beklager Trond, men timingen er ikke riktig. Akkurat nå vet vel kanskje ingen hva han er kapabel til som trener og da blir det et for usikkert kort.
Jeg håper vi deler med Hareide, eller en løsning han er en del av. Blir tøft for Rune B å akseptere hans tilbakekomst. Vi trenger en solid og trygg fyr nå. Ingen eksperimenter takk. _________________ Her burde det stått noe kult. |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 29.06.2020 19:00 Post subject: |
|
|
| Om Sollied ikke er på denne "veldig" korte lista så lurer jeg virkelig på hvilke navn som står der. |
|
| Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 29.06.2020 19:01 Post subject: |
|
|
Synes jo det er merkelig at de ikke kontakter han uansett. Selv om kanskje Hareide er et førstevalg, så skader det jo aldri å sondere terrenget i fall det ikke går i orden. En skulle jo tro de hadde lært litt av Hjulmand fadesen sist gang, der vi satset alt på ett kort og endte med Horneland (som opplagt var langt ned på listen).
Mulig det har skjedd noe mellom RBK og Sollied man ikke vet om, men fyren har jo demonstrert at han behersker den fotballen man ønsker i Trondheim til fingerspissene, og om de utenomsportslige utfordringene til Sollied faktisk er tatt hånd om så synes jeg det er utrolig merkelig at man ikke i det minste tar en prat. |
|
| Back to top |
|
 |
Kom_igjen_troillan Veteran
|
Posted: 29.06.2020 19:04 Post subject: |
|
|
| KitWalker wrote: | | Om Sollied ikke er på denne "veldig" korte lista så lurer jeg virkelig på hvilke navn som står der. |
Det er rett og slett ubegripelig spør du meg.. _________________ – På slutten manglet de bare ett mål på å klare ekstraomganger.
Da angriper man, for de kan ikke score mål så lenge Rosenborg er i angrep.
Sitat Nils Arne Eggen etter 2-0 over BATE  |
|
| Back to top |
|
 |
Gnafs Senior
|
Posted: 29.06.2020 19:13 Post subject: |
|
|
Petter Rasmus som støtt og stadig beskylder Sollied for å være glad i flaska, må spørre han rett ut da! "Har du fått orden på drekkinga?"
Pysete adressa  |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 29.06.2020 19:16 Post subject: |
|
|
| Sollid er sunn og pigg nÃ¥👍 |
|
| Back to top |
|
 |
Pinne69 Proff
|
Posted: 29.06.2020 19:18 Post subject: |
|
|
Jeg kan ikke skjønne hvorfor alle er så gira på Trond Sollied. Dersom man ser hva han har gjort de siste årene er det jo begredelig. Om man legger til at han har blitt forespurt jobben x antall ganger og har takket nei pga "timing" så skjønner man at han ikke akkurat brenner for klubben. Han har nå gått ut i media og fridd til RBK siden han ikke får en lignende jobb noe sted pga manglende meritter siste år. Dersom noen trenger spikeren i kista: RBK har gått fra den ene skandalen til den andre. Vi tåler ikke en episode med en hovedtrener som opptrer slik han gjorde foran Adressa i 2014. Jada, det er lenge siden, men slike sjanser kan vi ikke ta. Vårt omdømme er allerede meget tynnslitt _________________ "Kvikk i røttern" |
|
| Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 29.06.2020 19:23 Post subject: |
|
|
| Det omdømmet tar mer skade av å rykke ned med Skullerud om Hareide takker nei. |
|
| Back to top |
|
 |
Gnafs Senior
|
Posted: 29.06.2020 19:24 Post subject: |
|
|
Tror ikke folk er kjempe gira på Sollied, men når Skullerud står på "den korte lista" bør også Sollied stå der i mine øyne.  |
|
| Back to top |
|
 |
Willoch Veteran
|
Posted: 29.06.2020 19:31 Post subject: |
|
|
[quote="Sløvsekken"]Synes jo det er merkelig at de ikke kontakter han uansett. Selv om kanskje Hareide er et førstevalg, så skader det jo aldri å sondere terrenget i fall det ikke går i orden. En skulle jo tro de hadde lært litt av Hjulmand fadesen sist gang, der vi satset alt på ett kort og endte med Horneland (som opplagt var langt ned på listen).
Hva forventer du. Dorsin» RBK her, vi er på utkikk etter ny trener . Vi dealer litt med Åge. Kan du være aktuell om det ikke går i orden?» _________________ Willoch |
|
| Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 29.06.2020 19:33 Post subject: |
|
|
Vi veit jo ikke en dritt om hvor vidt Skullerud faktisk står på lista. At Eurosport kommer med det ryktet fordi han var observert på Lerkendal da Rosenborg tapte mot Glimt betyr jo ikke en dritt. Skullerud blei vel så vidt jeg har forstått det så og si avkrefta av Tove i dette intervjuet. Tipper de ser litt lenger enn til Eurosport for å finne ny trener. _________________ Grilldress er også en dress:)
| Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
| Back to top |
|
 |
håpløs Veteran
|
Posted: 29.06.2020 19:35 Post subject: |
|
|
"Jeg kan være interessert i RBK-jobben" er noe helt annet enn at han 'ønsker seg den'.
-Petter Rasmus er en ball. |
|
| Back to top |
|
 |
mirar Veteran
|
Posted: 29.06.2020 19:59 Post subject: |
|
|
| Pinne69 wrote: | | Jeg kan ikke skjønne hvorfor alle er så gira på Trond Sollied. Dersom man ser hva han har gjort de siste årene er det jo begredelig. Om man legger til at han har blitt forespurt jobben x antall ganger og har takket nei pga "timing" så skjønner man at han ikke akkurat brenner for klubben. Han har nå gått ut i media og fridd til RBK siden han ikke får en lignende jobb noe sted pga manglende meritter siste år. Dersom noen trenger spikeren i kista: RBK har gått fra den ene skandalen til den andre. Vi tåler ikke en episode med en hovedtrener som opptrer slik han gjorde foran Adressa i 2014. Jada, det er lenge siden, men slike sjanser kan vi ikke ta. Vårt omdømme er allerede meget tynnslitt |
Lenge siden han ledet en av de større klubbene, kan ikke forvente så mye når man leder lag som Lokeren, Lierse. Han er jo kjent fra tiden i Club Brugge. |
|
| Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 29.06.2020 20:07 Post subject: |
|
|
| Rånny wrote: | | Sollied har ikke prestert på 15 år. Selvsagt er det ikke rart at klubben ikke har tatt kontakt. |
Da håper jeg de og lar være å prate med Skullerud. Han har ikke prestert på egen hånd noen gang. |
|
| Back to top |
|
 |
Koppis Senior
|
Posted: 29.06.2020 20:08 Post subject: |
|
|
| Spurt det jeg har av kontakter om Skullerud. Heldigvis sies det nei der. Tvilsomt med Hareide, men ingen bekreftelse i noen retning av noen angående han. Lever i håpet. Sollied har ikke hørt fra oss. Herregud altså! |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 29.06.2020 20:11 Post subject: |
|
|
| Igjen. Jeg lurer virkelig på hvilke navn som står på denne lista? |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 29.06.2020 20:19 Post subject: |
|
|
| Kan det virkelig være en utenlandsk trener da? Og at de tar høyde for corona-bestemmelser at det er litt frem i tid( 2 uker)? |
|
| Back to top |
|
 |
Ratatosk Veteran
|
Posted: 29.06.2020 20:21 Post subject: |
|
|
| Kort liste. Sollied ikke med. Hareide tvilsom. Hva står man igjen med da? Perry? Krysser fingrene for at ro ukers ventetid, betyr at vedkommende trener må i karantene. Plutselig står Koteng med Klinsmann, Zorniger, Pellegrino, Bergkamp, Allardyce eller De Boer ved siden av seg på brakka. Eventuelt en annen storfisk. Mulig de ønsker å prøve ut «pælm ballen fremover fotballen» litt mer og går for Tony Pulis! |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 29.06.2020 20:28 Post subject: |
|
|
| Kan være Deila som kommer hjem fra ville vesten. |
|
| Back to top |
|
 |
Standarn og Crick Veteran

|
Posted: 29.06.2020 20:31 Post subject: |
|
|
| Da tar jeg heller Skrullerud... Deila er den mest overvurderte treneren vi har her i landet. |
|
| Back to top |
|
 |
Goran Proff

|
|
|
| Ratatosk wrote: | | Kort liste. Sollied ikke med. Hareide tvilsom. Hva står man igjen med da? Perry? Krysser fingrene for at ro ukers ventetid, betyr at vedkommende trener må i karantene. Plutselig står Koteng med Klinsmann, Zorniger, Pellegrino, Bergkamp, Allardyce eller De Boer ved siden av seg på brakka. Eventuelt en annen storfisk. Mulig de ønsker å prøve ut «pælm ballen fremover fotballen» litt mer og går for Tony Pulis! |
Tony Pulis er heldigvis opptatt
Ble nettopp signert av Boro.
Hvorfor er Hareide tvilsom? _________________ Stopp forfølgelsen av de paranoide! |
|
| Back to top |
|
 |
O-Rex Veteran

Joined: 30 Aug 2005 Posts: 2158 Location: Oslo, 54 mil fra Mekka
|
|
|
Skal vi ikke lage en tipsliste? Jeg gjetter at følgende er på lista:
Svein Maalen
Ã…ge Hareide
Bambustrener 1
Bambustrener 2
Fire stykker er en kort liste? _________________ Her burde det stått noe kult. |
|
| Back to top |
|
 |
|