| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 22.06.2020 08:13 Post subject: |
|
|
| doffen wrote: | | Kan det bety Eirik til nå, Åge ut året og Kjetil Knutsen i 2021? |
Det er i så fall den klart beste planen/prosessen vi har hatt siden Åge var her sist. Relativt langsiktig og faglig sterk. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 22.06.2020 08:14 Post subject: |
|
|
| sunnset1 wrote: | Fjørtoft skrev akkurat Eirik Åge Kjetil på Twitter
Kan jo hende han har noen kilder i og rundt RBK. Så det står i mellom Hareide og Knutsen da vil jeg anta |
Mens jeg var innom Twitter for å sjekke, og deretter ble heftet av en jobbtelefon, har doffen og zaphod svart det jeg tenkte. Fjørtoft angir nok det han tror, eller mener å vite, er en tidslinje. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
Naaerdetnok Junior
|
Posted: 22.06.2020 08:15 Post subject: |
|
|
| PerO wrote: | [
Spillet vårt er tross alt ikke et problem som oppsto med Horneland. Det har gåt jevnt nedover mot dette fra Kåre via Coolen til Horneland. Kun avbrutt av korte perioder og enkeltkamper med godt spill.
| Helt enig.
Virker som vi, tross alle de pene ordene, ikke har hatt en langsiktig strategi, og i hvert fall ikke klart å implementere den. Trenere som spriker stilmessig i alle retninger, og en spillerlogistikk som i beste fall fremstår som helt tilfeldig.
Det ansvaret ligger ikke på trenerne eller spillerne som er hentet inn. |
|
| Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 22.06.2020 08:16 Post subject: |
|
|
Hjertet mitt tåler ikke at Kjetil Rekdal skal diskuteres som en kandidat. Vil vi ikke VEKK fra det dårlige spillet? _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 22.06.2020 08:19 Post subject: |
|
|
| Nidarosballklubb wrote: | | doffen wrote: | | Kan det bety Eirik til nå, Åge ut året og Kjetil Knutsen i 2021? |
Kan hende han mener Rekdal? |
Trodde det var umiddelbart livstids-ban fra RBKweb for i det hele tatt å nevnte Rekdal som aktuell RBK-trener? _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
| Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 22.06.2020 08:20 Post subject: |
|
|
Hvorfor skulle Hareide være interesser i en slik mellom løsning ??. Være RBK trenet i 4 mnd,. Dette laget er jo en nedrykk kandidat slik vi nå fremstår. _________________ Medløpere. |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 22.06.2020 08:20 Post subject: |
|
|
| sunnset1 wrote: | Fjørtoft skrev akkurat Eirik Åge Kjetil på Twitter
Kan jo hende han har noen kilder i og rundt RBK. Så det står i mellom Hareide og Knutsen da vil jeg anta |
Om ikke Fjørtoft nettopp har fått rede på at han skal bli far da, og det er den kommende ungen sitt navn det er snakk om... _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
| Back to top |
|
 |
Troillongan Veteran
|
Posted: 22.06.2020 08:22 Post subject: |
|
|
Kan også være et nytt vers på Hoftun låta på gang? _________________ I kvit å svart.. |
|
| Back to top |
|
 |
Goran Proff

|
Posted: 22.06.2020 08:27 Post subject: |
|
|
| OrionPax wrote: | | Hjertet mitt tåler ikke at Kjetil Rekdal skal diskuteres som en kandidat. Vil vi ikke VEKK fra det dårlige spillet? |
Det er nok Knutsen det er snakk om her, ikke Rekdal.
Når det er sagt, Rekdal skaper i hvert fall følelser hos folk. Horneland mer likegyldighet har jeg inntrykk av. _________________ Stopp forfølgelsen av de paranoide! |
|
| Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 22.06.2020 08:27 Post subject: |
|
|
| Neeskens wrote: | | Hvorfor skulle Hareide være interesser i en slik mellom løsning ??. Være RBK trenet i 4 mnd,. Dette laget er jo en nedrykk kandidat slik vi nå fremstår. |
En fyr som Hareide er interessert i utfordringer, og hvis Norges største klubb tar kontakt, lytter han. Det er faktisk ikke noe å lure på. Om pakken er god nok til han tar den blir en annen sak. Men interessert... det er han _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
| Back to top |
|
 |
sunnset1 Senior

|
Posted: 22.06.2020 08:28 Post subject: |
|
|
| tr0ndern wrote: | | Om ikke Fjørtoft nettopp har fått rede på at han skal bli far da, og det er den kommende ungen sitt navn det er snakk om... |
Er vell et helt vanlig navn i Møre traktene det ja skulle man tro _________________ Hvorfor? |
|
| Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7265 Location: South-west coast exile
|
Posted: 22.06.2020 08:29 Post subject: |
|
|
| Hvilke(n) linje har Fjøra inn i klubben? Bratseth? _Hvis_ det skulle vise seg å stemme så er det neste skremmende pragmatisk med tanke på tidligere ansettelser. |
|
| Back to top |
|
 |
Humma Proff

|
Posted: 22.06.2020 08:31 Post subject: |
|
|
Vi går jo også ut ifra at Eirik refererer til Horneland.. tenk om det er Bakke? :O
Rekdal eller Bakke som Rosenborg-trener, det er Sophie's choice det.
Jeg tror ikke egentlig på noen av dem, altså. |
|
| Back to top |
|
 |
PerO Veteran
|
Posted: 22.06.2020 08:38 Post subject: |
|
|
| Naaerdetnok wrote: | | PerO wrote: | [
Spillet vårt er tross alt ikke et problem som oppsto med Horneland. Det har gåt jevnt nedover mot dette fra Kåre via Coolen til Horneland. Kun avbrutt av korte perioder og enkeltkamper med godt spill.
| Helt enig.
Virker som vi, tross alle de pene ordene, ikke har hatt en langsiktig strategi, og i hvert fall ikke klart å implementere den. Trenere som spriker stilmessig i alle retninger, og en spillerlogistikk som i beste fall fremstår som helt tilfeldig.
Det ansvaret ligger ikke på trenerne eller spillerne som er hentet inn. |
Jeg tenker mer at når Kåre begynte endringene med mer defensivt fokus og 4-1-5 i angrep, så gikk det i stå. Så har det blitt en mental sperre hvor spillergruppa ikke klarer/tør å slippe seg løs og gjøre det de gjør på trening.
Dette tenker jeg, fordi det rapporteres her inne fra iallefall en bruker, at han var overrasket over hvor fort ballen gikk på trening. Samtidig sier både spillere og trener at de ikke får ut i kamp det de trener på.
En rutinert ringrev som Hareide, kan være det som skal til for å snu det. Hvis Horneland har gjort en god jobb på feltet siste halvannet året kan det da bli virkelig morro  |
|
| Back to top |
|
 |
JB Veteran
Joined: 04 Aug 2013 Posts: 1057 Location: Holmedal, Årjäng, Sverige
|
Posted: 22.06.2020 08:39 Post subject: |
|
|
Fy faan som dere konspirerer her inne.
Nå har dere hypet opp dette siden tidlig i går ettermiddag.. Det er vel litt merkelig at ingen av Norges journalister har plukket opp disse « ryktene»
Journalister er klikk-horer, og de lager førstesideoppslag av tynnere suppe enn dette.. så lenge det ikke er en eneste artikkel i noen av landets aviser vedr Hornelands avgang, velger jeg å tro dette er noe som er kokt sammen her på forumet for å hause opp stemningen enda mer. _________________ Rosenborg Ballklub er min religion, og Lerkendal er kjerka. |
|
| Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 22.06.2020 08:41 Post subject: |
|
|
JB:
https://www.nidaros.no/rb...-113-63111
Det er riktignok kun en "ingen kommentar". Tipper de fleste redaksjoner sitter stille i båten til de får noe mer enn "dette sier vi ikke noe om akkurat nå". Flere har brent seg på å hoppe ut i det før..
Uten at det beviser noe som helst, selvfølgelig.  _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 22.06.2020 08:42 Post subject: |
|
|
Hva om dette bare er hevn fra SillySeason_NOR? Da fortjener han applaus. |
|
| Back to top |
|
 |
Sevenseven Proff
|
Posted: 22.06.2020 08:42 Post subject: |
|
|
| Det er vel mer eller mindre klart at Horneland er ferdig. Hareide er vel mer eller mindre spikret. Så da blir spenninga om hvor raskt effekten slår inn |
|
| Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 22.06.2020 08:43 Post subject: |
|
|
| PerO wrote: | | Spillet vårt er tross alt ikke et problem som oppsto med Horneland. Det har gåt jevnt nedover mot dette fra Kåre via Coolen til Horneland. Kun avbrutt av korte perioder og enkeltkamper med godt spill. |
Med all respekt å melde: det er faktisk omtrent det dummeste jeg har hørt. Det gikk jevnt nedover de ett og et halvt siste årene under Kåre (etter at vi skulle satse mer defensivt og bli mer kyniske), så fikk vi en oppsving under Coolen pga hurtigretting på de mest skrikende taktiske blunderne, før det dalte litt igjen, deretter en dramatisk knekk på kurven og skrekkelig spill når Horneland tok over. Med en omtrent selvoppfyllende stigning i programmet sammenlignet med vårt dårligste i løpet av 2019, men likevel. Nå er vi stort sett tilbake til vår 2019, prestasjonsmessig, og ingenting av det laget har gjort i vinter og vår lover egentlig særlig bedre.
Det er jo ikke som om spillet var fantastisk, så kom Horneland og ødela det. Han ble jo tross alt ansatt, og forgjengerne avskiltet mot sin vilje. Men å framstille dette som en slags logisk konsekvens av utvikling over tid, som om han som trener ikke har hatt påvirkningskraft, det er nærmest å hevde at vi egentlig ikke behøver trener. Da kan klubben bare samle spillere, møte opp til kamp, og la tiden gå. Se når det blir vår tur til å være heldige med omstendighetene som tydeligvis styrer alt, slik at ingen har noe ansvar for verken stort eller smått. _________________ Sitat slutt. |
|
| Back to top |
|
 |
Lord Oakley Veteran
|
Posted: 22.06.2020 08:53 Post subject: |
|
|
| Liker ikke artiklene som er kommet i dag; hvor det indikeres at torsdag blir viktig for fremtiden hans; normalt velinformerte medier som indikerer at en avgjørelse på ingen måte er tatt... |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 22.06.2020 08:56 Post subject: |
|
|
Ser ikke ut til at F5 får hvile i dag heller, med andre ord. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
enojado Veteran
|
Posted: 22.06.2020 08:57 Post subject: |
|
|
| zaphod81 wrote: |
Med all respekt å melde: det er faktisk omtrent det dummeste jeg har hørt. Det gikk jevnt nedover de ett og et halvt siste årene under Kåre (etter at vi skulle satse mer defensivt og bli mer kyniske), så fikk vi en oppsving under Coolen pga hurtigretting på de mest skrikende taktiske blunderne, før det dalte litt igjen, deretter en dramatisk knekk på kurven og skrekkelig spill når Horneland tok over. Med en omtrent selvoppfyllende stigning i programmet sammenlignet med vårt dårligste i løpet av 2019, men likevel. Nå er vi stort sett tilbake til vår 2019, prestasjonsmessig, og ingenting av det laget har gjort i vinter og vår lover egentlig særlig bedre.
|
Kåre havnet i en perfekt storm. Tok over en fremadstormende tropp med mange talenter og bare ventet med å få en trener som gav troppen spillergleden tilbake. Kåre var på en sånn måte perfekt som humørspreder og 433 mann. Ble litt for flinkis og for høy på seg selv... |
|
| Back to top |
|
 |
Stor Fremtid Junior
|
Posted: 22.06.2020 08:58 Post subject: |
|
|
| JB wrote: | Fy faan som dere konspirerer her inne.
Nå har dere hypet opp dette siden tidlig i går ettermiddag.. Det er vel litt merkelig at ingen av Norges journalister har plukket opp disse « ryktene»
Journalister er klikk-horer, og de lager førstesideoppslag av tynnere suppe enn dette.. så lenge det ikke er en eneste artikkel i noen av landets aviser vedr Hornelands avgang, velger jeg å tro dette er noe som er kokt sammen her på forumet for å hause opp stemningen enda mer. |
Var en god del journalister utenfor brakka tidlig i dag.. |
|
| Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7265 Location: South-west coast exile
|
Posted: 22.06.2020 09:00 Post subject: |
|
|
| Kan godt hende at det ikke kommer mye mer informasjon før etter styremøtet. Adressa skriver ikke ting før de er veldig sikre på at det er hold i det, men det har samtidig vært veldig stille derfra siden i går. Kan det tenktes at de har fått bekreftelser på ting med forbehold om å holde tyst om det fram til et visst tidspunkt? Nå konspirer jeg godt, merker jeg. |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 22.06.2020 09:01 Post subject: |
|
|
| PerO wrote: | Hvis Horneland har gjort en god jobb på feltet siste halvannet året kan det da bli virkelig morro |
Jeg ser ordet "hvis", men allikevel blir det noe feil med denne setningen. Horneland, god jobb, moro og smilefjes i samme setning. Grenseløst naivt  _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
|