English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Eirik Horneland
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 290, 291, 292 ... 335, 336, 337  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Oppmannen
Veteran

PostPosted: 20.06.2020 23:31    Post subject: Reply with quote

Dette "grunnspillet" som det siktes til er like forskrekkelig nå som da vi ble avkledd med 3-0 samme sted i fjor. Eller på Nadderud og Aspmyra.

Det er ikke progresjon.
KitWalker
Veteran

PostPosted: 20.06.2020 23:32    Post subject: Reply with quote

Nå er det nok også hos meg. Dessverre finnes det ikke alternativer ...
Back to top
View user's profile Send private message
Vegard2711
Legende

PostPosted: 20.06.2020 23:54    Post subject: Reply with quote

Ledelsen hadde sett ut so. klovner om de sparket han i fjor. Men om han sparkes nå i løpet av en måned eller to så vil de se enda dummere ut. De ga han jo ny kontrakt til og med, og han har vist null og niks. Med unntak av et par enkeltkamper i europa kvaliken i fjor mot andre lag som også slet.
Back to top
micke
Proff

PostPosted: 21.06.2020 00:08    Post subject: Reply with quote

Jondahl wrote:
tror Horneland får beskjed om at han er ferdig om han ikke tar minst 4 poeng på de 2 neste. om jeg ikke husker helt feil så fikk Perry en lignende beskjed fra Koteng.

6 poeng på de 2 neste. Alt annet er første fly til vestlandet for hørnis.
Kent
Veteran

PostPosted: 21.06.2020 01:39    Post subject: Reply with quote

Treffende kommentar til Jesper Mathisen å være:

Meling, Adegbenro, Trondsen, Reginiussen, Zachariassen og Hansen. Klassespillere på dette nivået, men på dette Rosenborg-laget ser de helt ordinære ut. Horneland får skremmende lite ut av denne spillerstallen, og etter 145 minutter av årets sesong ser jeg null fremgang fra 2019.
Back to top
Thulian
Veteran

PostPosted: 21.06.2020 03:02    Post subject: Reply with quote

Fred Horneland nå!
Vært imot han siden dag 1, men nå ser jeg omsider endringen!

Eller nei vent nå... hjernevaska jeg Rolling Eyes
Mustrum Ridcully
Legende

PostPosted: 21.06.2020 03:16    Post subject: Reply with quote

Jeg stikker bare innom litt kjappt for å melde om at jeg hadde rett angående Horneland. Og jeg er sjeleglad for att jeg ikke har hatt mulighet til å se makkverket som har blitt servert hittil i år. Der sparte jeg meg to ganger nitti med møkk gitt.
Green Goblin
Rutinert

PostPosted: 21.06.2020 06:39    Post subject: Reply with quote

Søtvatten wrote:
Tenk at kontakten ble forlenget. Fuckings utrolig at det går an.

Sett utenifra var jeg overrasket over at han ble ansatt i første omgang... Tanken på at Horneland kunne være en trenerkandidat hadde ikke streifet meg en gang, og da de første ryktene dukket opp så trodde jeg det var en dårlig spøk... Jeg vil vel si at om noe så er resultatene og prestasjonene langt bedre enn forventet, og det sier igrunn ganske mye...
Back to top
senador
Legende

PostPosted: 21.06.2020 10:00    Post subject: Reply with quote

Mustrum Ridcully wrote:
Jeg stikker bare innom litt kjappt for å melde om at jeg hadde rett angående Horneland. Og jeg er sjeleglad for att jeg ikke har hatt mulighet til å se makkverket som har blitt servert hittil i år. Der sparte jeg meg to ganger nitti med møkk gitt.

Ja, du er inne på noe nå. Ser du nå at det er fare for nedrykk med dette spillet ? Jeg sliter med å se at vi scorer 10 mål i løpet av sesongen med dette spillet. Vi har vel knapt sjanser etter to kamper og det er faktisk verre enn i fjor. Hovedårsaken er (tro det eller ei) vi har ingen Søderlund til å vinne duellene høyt i banen. Nå mister vi bare ballen i mye større grad.
Back to top
Hvit mann som pusher 50
Veteran

PostPosted: 21.06.2020 10:02    Post subject: Reply with quote

Vegard2711 wrote:
Ledelsen hadde sett ut so. klovner om de sparket han i fjor. Men om han sparkes nå i løpet av en måned eller to så vil de se enda dummere ut. De ga han jo ny kontrakt til og med, og han har vist null og niks. Med unntak av et par enkeltkamper i europa kvaliken i fjor mot andre lag som også slet.

Dette vil jeg tro burde kunne la seg gjøre med et ekstraordinært årsmøte? Rosenborg er vel fortsatt en medlemsklubb?
robbie
Veteran

PostPosted: 21.06.2020 10:16    Post subject: Reply with quote

Horneland er den verste treneren vi har hatt siden tidlig 80-tall. Jeg fatter ikke at de som tok beslutningen med å ansette denne fyren fortsatt sitter like komfortabelt. En gymtrener uten noen som helst forståelse for spillestil.
Back to top
Trondheim
Veteran

PostPosted: 21.06.2020 10:23    Post subject: Reply with quote

Kan ikke Kjernen møte på trening og synge Horneland skal sparkes, som runget utover PSV stadion i fjor? Evil
Back to top
Hvit mann som pusher 50
Veteran

PostPosted: 21.06.2020 10:23    Post subject: Reply with quote

Montana
Veteran

PostPosted: 21.06.2020 10:34    Post subject: Reply with quote

Etter fjorårets sesong med alt kaoset lot jeg tvilen komme Horneland til gode etter en svak førstesesong. Han skulle få en sjanse til å starte med blanke ark og vise hva han kunne få til med en ordentlig oppkjøring og opprydding i stallen. Forutsetningen var at han leverte varene fra 1. serierunde. Laget viser åpenbart ingen framgang fra ifjor, så konklusjonen blir da enkel. Dette prosjektet er dødt, og det vil bare være et spørsmål om tid før hele Trøndelag vender prosjektet ryggen. Festfotball i alle kamper framover er eneste mulige redning. Veldig skuffende at de framstår like elendige som ifjor etter de gode rapportene i oppkjøringen. Spillerne burde også skamme seg.
Back to top
eksil
Veteran

PostPosted: 21.06.2020 10:50    Post subject: Reply with quote

Det er dumhet fra ende til annen historien om Horneland.

«Alle» skrek av full hals at dette ikke ville fungere. Alle varsellamper blinket. En fullstendig umerittert trener med fullstendig feil filosofi, erfaring fra 442 gampefotball med Haugesund. Dette var altså en trener som burde ta over Norges største klubb med sine etablerte stjerner. Ja DET er en strålende ide...not.

Hva som egentlig skjedde på bakrommet de ukene beslutningen ble tatt skulle vært interessant å vite.

Dersom det ser ut som en gås, går som en gås, høres ut som en gås..osv osv.
Hvor vanskelig kan det være?

Fasiten kom med 2019, karakteren ble «ikke bestått» med lysende rød skrift.

Så kommer korona, en glimrende mulighet til å la kontrakten renne ut på dato. Man blir kvitt øket, ingen kontroversiell oppsigelse, ingen støy, ingen millionkompensasjon. Man fikk ekstra tid til å få på plass en ny trener. I det minste ville det bli en rar sesong, en sesong som like gjerne kunne brukes til trenerskifte.

Så fornyes kontrakten med et år.

Ord blir fattige. Styret burde vært kjeppjaget med strømførende staur ut fra Lerkendal.
Ståle
Veteran

PostPosted: 21.06.2020 10:51    Post subject: Reply with quote

Styret kommer nok til å skylle på Korona-pause og at vi «så bra ut» i oppkjøringskampene før pausen. Gir han nok minst 10 kamper til før de tar en evaluering.

Forøvrig utenkelig at Horneland sparkes uten at Koteng, Bratseth og Winsnes går sammen med han. Er totalt krise om den samme gjengen skal ut og finne trener en gang til.
Back to top
Ståle
Veteran

PostPosted: 21.06.2020 10:55    Post subject: Reply with quote

@eksil: problemet var vel at de hadde lett i snart 6 mnd og ikke funnet noen gode kandidater. I panikk begynte de å kaste tilbud etter alle trenere i eliteserien som hadde noe å vise til. Først Geir Bakke, deretter Horneland. Hvordan de klarte å kjøre en «grundig prosess» i et halvt år uten å ende opp med noe bedre er jo vanskelig å fatte. Kunne jo like gjerne beholdt Coolen.
Back to top
Neeskens
Veteran

PostPosted: 21.06.2020 11:01    Post subject: Reply with quote

I store deler av kanpen mot molde ligger vi dypt i en 4-5-1. Vi får nesten ikke låne ballen. Vi er ikke oppe i press og det er store avstander og rom. Molde spiller seg lett igjennom med hurtig spill i lengderetningen på få touche..
Når vi får tak i ballen i egen 16 meter et det bare Dino å spille på forran bilfører. Vi mister bare ballen og Molde trukket på igjen. De har et helt annet tempo og samspill enn oss. pluss at de vill mere.
I etablert er vi statiske og stort sett feilvendt. vi må bare spille opp, tilbake og rundt igjen til vi sender en 50/50 pasning for å prøve noe.
Dette trenger vi ikke Trener for å kunne gjøre.
Vi spiller også kun på første bevegelse da vi ikke har samtidige bevegelser foran ballfører.
Det Horneland har fått til på 1,5 år med treninger kamper og spillerkjøp er så dårlig og planløst at han ikke burde sattse på trener yrket.
Naaerdetnok
Junior

PostPosted: 21.06.2020 11:20    Post subject: Reply with quote

Nå vil jeg jo påpeke at spillerlogistikkproblematikken er mye eldre enn Horneland. Skal man hente spillere må man vite hvilken fotball man ønsker å spille, og den problematikken hadde vi jo de siste par årene under Kåre også, og selv før det var det mye tilfeldigheter. Det er jo først og fremst der BU/G og M**** nå ser ut til å lykkes.
Back to top
håpløs
Veteran

PostPosted: 21.06.2020 11:21    Post subject: Reply with quote

Vet faktisk ikke hva dette handler om.
Når spillerne er så lite aggr på egen halvdel..
Ingen går i bakrom når M står høyt..

-AT sier det var skikkelig trykk på trening fre. Er det planen nå..
-Alt for mye rot i stall midt i sesong.
-Vi setter ikke opp Adegb mot den ferske 20Ã¥ringen.
-Blir det for masete når E står og dirigerer spillerne hele tiden på enkle ting.
Tar han fra dem ansvaret..

Er det for mange spillere som er stappmett. Og på tur ut/ferdig.

Hvis H er faglig svak så hadde det lekket ut fra garderoben.

Når dette er skrevet, -ting snur faen mæ fort..!
Back to top
eksil
Veteran

PostPosted: 21.06.2020 11:29    Post subject: Reply with quote

Ståle wrote:
@eksil: problemet var vel at de hadde lett i snart 6 mnd og ikke funnet noen gode kandidater. I panikk begynte de å kaste tilbud etter alle trenere i eliteserien som hadde noe å vise til. Først Geir Bakke, deretter Horneland. Hvordan de klarte å kjøre en «grundig prosess» i et halvt år uten å ende opp med noe bedre er jo vanskelig å fatte. Kunne jo like gjerne beholdt Coolen.

Kunne man ikke bare si: «vi mislyktes med planen, vi trenger mer tid og beholder Coolen inntil videre».

Det er ikke styret sin feil at en Hjulmand som er i ferd med å takke ja, plutselig sier nei. Men da må man handle deretter. Det var ingen som ville bli satt i fengsel ved å vente noen måneder til. Det verste man kunne gjort var å ansette en gjøkunge.
puckno
Veteran

PostPosted: 21.06.2020 11:34    Post subject: Reply with quote

Vi kan være 8 poeng bak Molde etter 3 serierunder. Det tar vi aldri igjen.
Back to top
Trondheim
Veteran

PostPosted: 21.06.2020 11:56    Post subject: Reply with quote

Tror sjansen for ar Horneland går frivillig er større en at han får sparken..
Back to top
Enga1913
Senior

PostPosted: 21.06.2020 12:06    Post subject: Reply with quote

Hva med han der Fagermo i Odds? 4-3-3 til fingerspissene, streng men lun, og nokså fotballkyndig. Et alternativ.
Back to top
Aristoteles
Veteran

PostPosted: 21.06.2020 12:10    Post subject: Reply with quote

Dette blir jo bare nok en mulighet for Horneland til å vise hvor flink han er til å stå i sin egenproduserte drit. Det var jo det som ovgerbeviste Koteng og gjengen om at han var rett mann i fjor, så nå blir det nok livstidskontrakt. Rolling Eyes
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 290, 291, 292 ... 335, 336, 337  Next
Page 291 of 337

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb