English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Årsmøte 2020
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Sløvsekken
Veteran

PostPosted: 14.02.2020 00:48    Post subject: Reply with quote

Dro litt før jeg også. Begynte å bli seint, og har ikke noe spesielt synspunkt på de øvrige nye i innstillingen. Alt i alt så gikk det da greit for seg. Litt småpinlig fra Erling Næss riktignok. Stemte på Koteng, men synes ikke Gjersvold gjorde seg bort. Kan hende han er en fornuftig arvtaker om 2 år.
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran

PostPosted: 14.02.2020 00:50    Post subject: Reply with quote

sukram wrote:
Green Goblin wrote:
Det drikkes nok champagne i Moille i kveld...

Er det russefest?

Ungdomsfest hos Forren
Back to top
WT62
Veteran

PostPosted: 14.02.2020 00:52    Post subject: Reply with quote

Selv om min kandidat ikke vant så er det ett solid styre som er valgt, ikke veldig bekymret.
To refleksjoner, stolt over at vi avvikler dette på en veldig ordentlig måte, ingen stygge personangrep og ufinheter.
Dernest burde det vært slått hardere ned på veteranene, mye umotiverte anekdoter fra det glade 60 tall uten relevans for saksliste eller ledervalg.
Historier fra cupkamper mot Steinkjer har begrenset nytteverdi sent mot kveld.
Back to top
puckno
Veteran

PostPosted: 14.02.2020 00:53    Post subject: Reply with quote

I høst følte jeg meg som verdens største Horneland- og Koteng-kritiker. I dag har jeg oddset på RBK som seriemester og liker ting som skjer. Det er kanskje like greit at årsmøtene i RBK ikke foregår om våren...
Back to top
El Duderino
Proff

PostPosted: 14.02.2020 00:57    Post subject: Reply with quote

en bra aften. men jeg skjønner ikke hvordan Samdal har gjort seg fortjent til denne tilliten.
uansett, dette tror jeg blir et sportslig bra år.
Back to top
Oppkast
Proff

PostPosted: 14.02.2020 01:05    Post subject: Reply with quote

ola. wrote:
Oppkast wrote:
Seier for alle som hater klubben. Prestisjeprosjektet med møkkafotballen til Horneland kommer til å glede halvfulle tribuner i hvert fall ut året.

Viser hvor lite du følger med. Gjersvold har troen på Horneland. Trenerspørsmålet ville ikke endret seg med Gjersvold.

Du tror Gjersvold ville beskyttet Horneland like mye som Koteng med dårlig spill og resultater? Viser hvor lite du skjønner.
Back to top
Sevenseven
Proff

PostPosted: 14.02.2020 01:08    Post subject: Reply with quote

Blir morsomt å se hvor lenge Koteng har lært... Ikke hva han har lært. Farse
Back to top
Sløvsekken
Veteran

PostPosted: 14.02.2020 01:09    Post subject: Reply with quote

El Duderino wrote:
en bra aften. men jeg skjønner ikke hvordan Samdal har gjort seg fortjent til denne tilliten.

14 år som bankdirektør og trenererfaring fra langrennslandslag. Bør jo ha grei kompetanse på både økonomi og toppidrettskultur.
Back to top
Captain
Veteran

PostPosted: 14.02.2020 01:37    Post subject: Reply with quote

El Duderino wrote:

Hvordan skal man gjøre seg fortjent til denne tilliten, da? Samdal har vært trener innenfor toppidrett, samt lang erfaring innen økonomi. Klarer virkelig ikke å se at han skal være noe dårlig alternativ eller ikke verdig denne tilliten.
puckno
Veteran

PostPosted: 14.02.2020 02:03    Post subject: Reply with quote

Deilig å få leksjon fra lektoren i begrep som medkandidat og rutetidene for nattbussen.
Back to top
ola.
Veteran

PostPosted: 14.02.2020 02:40    Post subject: Reply with quote

Oppkast wrote:
ola. wrote:
Oppkast wrote:
Seier for alle som hater klubben. Prestisjeprosjektet med møkkafotballen til Horneland kommer til å glede halvfulle tribuner i hvert fall ut året.

Viser hvor lite du følger med. Gjersvold har troen på Horneland. Trenerspørsmålet ville ikke endret seg med Gjersvold.

Du tror Gjersvold ville beskyttet Horneland like mye som Koteng med dårlig spill og resultater? Viser hvor lite du skjønner.

Det vet verken jeg eller du. Saken er at Gjersvold tror på prosjekt Horneland. Du tabber deg ut.
Back to top
Gnafs
Senior

PostPosted: 14.02.2020 05:09    Post subject: Reply with quote

Var som et amerikansk valg dette, et valg mellom kattskit & honnjskit. Rolling Eyes
Back to top
27Sapara
Proff

PostPosted: 14.02.2020 06:56    Post subject: Reply with quote

Sløvsekken wrote:
El Duderino wrote:

14 år som bankdirektør og trenererfaring fra langrennslandslag. Bør jo ha grei kompetanse på både økonomi og toppidrettskultur.
Ja, det var jo han som nesten ødela karrieren til Marit Bjørgen med et treningsopplegg som alle andre toppidrettstrenere advarte imot. Ydmyk gutt dette Rolling Eyes
Back to top
Sløvsekken
Veteran

PostPosted: 14.02.2020 07:09    Post subject: Reply with quote

Tror det blir tynt på det styrerommet om du skal diske enhver som har gjort en feil de siste 20 årene.
Back to top
Hedning
Legende

PostPosted: 14.02.2020 08:38    Post subject: Reply with quote

Mange som sier at de ikke kommer tilbake til Lerkendal nå med Koteng som fortsatt leder. Samtidig er det også folk som sier de nå kan fornye sesongkortet. Virker som om den første gruppen er klart størst.
Back to top
AndreasR
Veteran

PostPosted: 14.02.2020 09:10    Post subject: Reply with quote

Såså. Det er nok de samme som ikke skal fly med Norgwegian mer etter at de har kuka til ferien deres på noe vis. Vare normalt til neste gang det er salg på billetter så er de tilbake. En bra sportslig vår nå og Per tilbake fra sommern så kommer da folk skal du se.
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 14.02.2020 09:12    Post subject: Reply with quote

Pussig å "straffe" klubben man er glad i for et direkte demokratisk valg, men det er kanskje bare meg.
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 14.02.2020 09:30    Post subject: Reply with quote

Var litt av en opplevelse å følge med på chatten til Adressa i går. En av tre innlegg var folk som var "ferdig med Rosenborg" om den eller den ble valgt. Skal vi basere noe som helst på innholdet i den sendingen der, så mistet vi mange hundre sesongkortinnehavere i går kveld.

"Pussig" er ingen overdrivelse. En helt merkelig trussel, som trolig kommer fra folk som uansett ikke har sesongkort.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
SverreTrd
Senior

PostPosted: 14.02.2020 09:32    Post subject: Reply with quote

Hedning wrote:
Mange som sier at de ikke kommer tilbake til Lerkendal nå med Koteng som fortsatt leder. Samtidig er det også folk som sier de nå kan fornye sesongkortet. Virker som om den første gruppen er klart størst.

Ingen aning om hvilken gruppe som er størst, men jeg tilhører den første. Problemet ble også luftet på årsmøtet, vil man være med på hva RBK står for? Og da gjelder det også oppførselen i styre og stell.

Koteng er kanskje det beste valget nå for RBK, men jeg håper vi slipper turbulente tider i media med ham på plass. Det her kan slå to veier, og jeg håper han faktisk har lært som han sier.

Og jeg håper RBK gjør en knakende god sesong! RBK
Back to top
JohnTiger
Veteran

PostPosted: 14.02.2020 09:32    Post subject: Reply with quote

WT62 wrote:
Selv om min kandidat ikke vant så er det ett solid styre som er valgt, ikke veldig bekymret.
To refleksjoner, stolt over at vi avvikler dette på en veldig ordentlig måte, ingen stygge personangrep og ufinheter.
Dernest burde det vært slått hardere ned på veteranene, mye umotiverte anekdoter fra det glade 60 tall uten relevans for saksliste eller ledervalg.
Historier fra cupkamper mot Steinkjer har begrenset nytteverdi sent mot kveld.

Eller hva med han der knotten som begynte å fortelle om oppussinga av brakka, ramset opp navn på den ene håndverkeren etter den andre inkl elektrikeren som vistnok hadde ordnet noen dimming. Før han fortsatte å fortelle om omvisningene han hadde holdt fog flere tusen på Lerkendal inkl en gresk unge som fikk tatt bilde av seg selv samme med Iversen og inkl en stor gruppe med bergensere som hadde kommet med en båt eller hva det nå var.
Dette holdt han på med i 6 min før han IKKE kom med noe forslag eller noe vettugt.
Jeg lo så jeg nesten pissa på meg.
Rett før eller etter holdt Næss på med jusproffessoren sin og blandet inn Jagland og Arbeiderpartiet og Gud vet hva. Tårene trillet hos meg en periode Smile Smile

Twitter : @JohnTiger67
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 14.02.2020 09:35    Post subject: Reply with quote

Hvordan gikk det egentlig med valkomitéen. Kom det inn noe benkeforslag der?

Jeg sovnet.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
OrionPax
Forumsjef

PostPosted: 14.02.2020 09:42    Post subject: Reply with quote

Ble ganske mye endringer fra styrets forslag. For trøtt på flytoget til å huske, men bla falt vel Benum helt ut - etter å ha vært innstilt som leder, medlem og vara.

Ellers rykket XMegafonmannen opp fra innstilt posisjon som vara til ordinært medlem. Grattis!
Henri
Legende

PostPosted: 14.02.2020 09:47    Post subject: Reply with quote

Jeg dro kvart på 12, men Adressa melder:

Valgkomite: Leder: Skjalg Nejsan. Medlemmer: Merete Storødegård, Jo Erik Øverby og Nina Karlsen. Vara: Jørn Ødegård.

Takk til de som ble værende og endret styrets innstilling.
Back to top
El Duderino
Proff

PostPosted: 14.02.2020 09:49    Post subject: Reply with quote

Captain wrote:
El Duderino wrote:

Hvordan skal man gjøre seg fortjent til denne tilliten, da? Samdal har vært trener innenfor toppidrett, samt lang erfaring innen økonomi. Klarer virkelig ikke å se at han skal være noe dårlig alternativ eller ikke verdig denne tilliten.

Tenker vel at som et minimum bør du møte opp og presentere deg enten på årsmøtet eller i medlemsmøtet, evt. begge deler. I hvert fall så lenge du er mest kjent for å være best uten ball. Men det er nå jeg da.
Back to top
bolgebah
Veteran

PostPosted: 14.02.2020 10:00    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:
Hvordan gikk det egentlig med valkomitéen. Kom det inn noe benkeforslag der?

Hehe. Ja, det kan man vel si.

Det som utgjorde forskjellen slik at årsmøtet pågikk usedvanlig lenge var det overraskende, og i ettertid totalt unødvendige, veteranlaugsforslaget om å få inn Morten Loktu i styret igjen. Fordi han skulle foreslås både som styremedlem og vara, og altså tapte på begge fronter, gikk det drøyt halvannen time ekstra til stemmetelling - og vi endte opp med nøyaktig det samme styret som ble innstilt av valgkomiteen. Ellers hadde vel møtet vært ferdig innen halv tolv.

Det at det ble sent gjorde imidlertid at de eldre dro hjem, så den noen titalls store grupperinga av yngre medlemmer som satt på venstre fløy hadde vel i praksis rent flertall på slutten. Det gjorde også at egentlig hele styrets valgkomitéinnstilling ble vraket (akkurat som den ble forrige gang styret gikk i klinsj med avtroppende valgkomité, i 2008, da det ble like sent).
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43  Next
Page 39 of 43

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb