View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Søtvatten Veteran
|
Posted: 13.02.2020 23:51 Post subject: |
|
|
Nitrist. Får vel bare vente et par, tre år før man kanskje kan få et håp om underholdning på Lerkendal igjen da. |
|
Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 13.02.2020 23:53 Post subject: |
|
|
Tror du at en ny styreleder kunne sørget for å vedta at vi skal spille bedre? _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
Back to top |
|
 |
Bye Veteran
|
Posted: 13.02.2020 23:56 Post subject: |
|
|
Det er det styret her som har ansatt Horneland, og forsvart ham, nesten-underskuddet og den drastiske publikumsnedgangen det siste året. Det kan sikkert delvis tilskrives Bjørnebye, men han ble også ansatt av styret. Jeg forbeholder meg retten til å være lunken, selv om jeg heller ikke hoppet i taket av Gjersvolds kandidatur. _________________ Det e rom for sunn fornuft, og egne tolkninga, ailtså. |
|
Back to top |
|
 |
BjarneB Senior
Joined: 31 Jul 2018 Posts: 124 Location: Mustachemetropolen
|
Posted: 13.02.2020 23:56 Post subject: |
|
|
Fantastisk utfall av valget, eneste riktige kandidat for klubben etter min mening.
Koteng-kritikerne kommer til å snu den dagen Koteng må være den som går ut med at Horneland har fått sparken, trosd alt det som går igjen hos folk flest som årsak til at de vil ha han ut.. _________________ In Ivar we trust! |
|
Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
Posted: 13.02.2020 23:58 Post subject: |
|
|
PerO wrote: | Machiavelli:
Prøver du å si ar RBK skal melde seg helt ut av de systemer som er gjengs for alle andre i Norsk fotball, bare fordi Kåre valgte å gå til sak?
Tror faktisk ikke trenerne har interesse av det, for da får de 1-2 års kontrakter, lite eller intet sluttoppgjør og yrket blir enda mer usikkert enn det allerede er. |
Melde seg helt ut av systemer? Problemet til RBK var at de ikke dokumenterte samtaler, de hadde ikke formelle medarbeidersamtaler, de hadde ikke begrunnelse for oppsigelse fordi det eneste Koteng sendte var "møtes" og udokumenterte påstander.
Det er elendig ledelse. |
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 14.02.2020 00:01 Post subject: |
|
|
Jeg synes elendig fotball og en surpeis og stabukk til trener som ikke hører på gode råd er mange gode grunner til oppsigelse jeg. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
Back to top |
|
 |
jadda Veteran
|
Posted: 14.02.2020 00:02 Post subject: |
|
|
Det er godt mulig at man kunne funnet bedre kandidater enn Koteng, men ut fra det jeg har klart å få med meg har det kommet svært få argumenter som peker på st Gjersvold er en slik.
Derfor, godt valg! |
|
Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 14.02.2020 00:02 Post subject: |
|
|
Tydeligvis ikke mange nok som er enige med dere i det. Som det ble påpekt under årsmøtet så har vi særdeles solid økonomi og svært gode resultater siden Koteng tok over. Det teller nok mye for mange. |
|
Back to top |
|
 |
Pappelg Veteran

|
Posted: 14.02.2020 00:06 Post subject: |
|
|
Tror dette var det beste alt i alt. 12 millioner inn i sponsormidler, litt mer kontinuitet i styre og stell, ingen negativitet ref. vindmøller og Koteng har sikkert tatt til seg litt kritikk og lærdom.
Så er det bare å gå tilbake til å håpe på ny midtstopper og vente på seriestart  |
|
Back to top |
|
 |
orkdal,n Rutinert

|
Posted: 14.02.2020 00:10 Post subject: |
|
|
Gode nyheter i dag, Rbk,s store sønn på vei tilbake, Koteng gjenvalgt.
DET er kontinuitet det. Nå gjenstår det at Horneland får RBK-godfoten på plass! _________________ Nattbussen går halv ett! |
|
Back to top |
|
 |
El Duderino Proff
|
Posted: 14.02.2020 00:21 Post subject: |
|
|
en seier for klubben. |
|
Back to top |
|
 |
Oppkast Proff
|
Posted: 14.02.2020 00:26 Post subject: |
|
|
Seier for alle som hater klubben. Prestisjeprosjektet med møkkafotballen til Horneland kommer til å glede halvfulle tribuner i hvert fall ut året. |
|
Back to top |
|
 |
Zarm93 Veteran
|
Posted: 14.02.2020 00:27 Post subject: |
|
|
Seier for alle som elsker klubben! |
|
Back to top |
|
 |
Iziba Jaja Veteran
|
Posted: 14.02.2020 00:28 Post subject: |
|
|
Quote: | Åtte år er maksgrensen for den mektigste jobben i verden, og det er slett ikke bare i Det hvite hus at det kan være klokt med yttergrenser for hvor lenge samme person bør sitte på toppen.
Det er nemlig noe med at dynamikken svekkes et sted på veien om samme person blir sittende ved bordenden for lenge.
I en tid der publikum flykter, bare europainntekter redder økonomien, sjarmen er synkende, åpenheten truet og en unødvendig rettssak har dratt Rosenborg gjennom sølen, hadde valgkomiteen beredt grunnen for nye og mer moderne tider.
Men for Lerkendal-klubbens veterandominerte medlemmer er det visst konservering og konservatisme som råder, tilsynelatende nærmest på autopilot.
Forandringsfrykten er en gjenganger både når det gjelder maktkonserverende lover og regler, som for eksempel i Norges idrettsforbund, og når det gjelder lover og regler og veivalg når det foreligger reelle alternativer.
Nå har den svært godt voksne, mannsdominerte forsamlingen som utgjør årsmøtet i Rosenborg Ballklub, dessverre sluttet seg inn i rekken av idrettsaktører som velger mer av det de har fremfor hva de kunne ha fått. |
https://www.vg.no/sport/f...-vaert-nok |
|
Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 14.02.2020 00:32 Post subject: |
|
|
At VG er sure gjør meg bare enda mer sikker på at dette ble riktig resultat for klubben. Kan nesten ikke vente til Morten P kommer med sin kommentar! |
|
Back to top |
|
 |
jadda Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
Iziba Jaja Veteran
|
Posted: 14.02.2020 00:39 Post subject: |
|
|
BjarneS wrote: | Tydeligvis ikke mange nok som er enige med dere i det. Som det ble påpekt under årsmøtet så har vi særdeles solid økonomi og svært gode resultater siden Koteng tok over. Det teller nok mye for mange. |
Meldes om at antall personer i salen er halvert. De hundre fra Frøya som stakk når ny styreleder var valgt hadde kanskje en viss innflytelse. |
|
Back to top |
|
 |
Green Goblin Rutinert

|
|
|
Det drikkes nok champagne i Moille i kveld... |
|
Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
|
|
Welhaven og tullingene i Dagbladet kan holde seg til å kommentere Lyn og Vålerengen og innefotball. Jeg mistenker at deres agenda mot Koteng skriver seg mer tilbake til da han fornærmet bestekompisene deres i NIF enn genuin interesse eller forståelse for Norges mest meritterte fotballklubb.
Kunne vi funnet en bedre styreleder enn Koteng? Muligens, men jeg ser ikke at han stilte til valg i dag. Kunne vi fått en verre styreleder enn Koteng? Helt klart, men heldigvis skjedde heller ikke det i dag.
Alt i alt, helt greit slik jeg ser det. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
Back to top |
|
 |
ola. Veteran

|
Posted: 14.02.2020 00:41 Post subject: |
|
|
Oppkast wrote: | Seier for alle som hater klubben. Prestisjeprosjektet med møkkafotballen til Horneland kommer til å glede halvfulle tribuner i hvert fall ut året. |
Viser hvor lite du følger med. Gjersvold har troen på Horneland. Trenerspørsmålet ville ikke endret seg med Gjersvold. |
|
Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 14.02.2020 00:42 Post subject: |
|
|
Iziba Jaja wrote: | BjarneS wrote: | Tydeligvis ikke mange nok som er enige med dere i det. Som det ble påpekt under årsmøtet så har vi særdeles solid økonomi og svært gode resultater siden Koteng tok over. Det teller nok mye for mange. |
Meldes om at antall personer i salen er halvert. De hundre fra Frøya som stakk når ny styreleder var valgt hadde kanskje en viss innflytelse. |
Jeg måtte dra etter styreledervalget selv på grunn av at barnevakten måtte hjem, så ikke alle dro til Frøya. |
|
Back to top |
|
 |
Bart1 Veteran
|
Posted: 14.02.2020 00:44 Post subject: |
|
|
Er så utrolig skuffet... Trodde vi skulle snu kjærringa - så må vi isteden opp på hesten igjen.. |
|
Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 14.02.2020 00:46 Post subject: |
|
|
Overraskende lite surmaget, virket som at Morten P. og Koteng faktisk hadde en god tone på årsmøtet så det kan tenkes at stridsøksene er begravet, dessverre. |
|
Back to top |
|
 |
AndreasR Veteran

|
Posted: 14.02.2020 00:47 Post subject: |
|
|
Interessant at VG sammenlikner det med presidentrollen i USA. Når man ser hva de fikk å slite med etter 8 år med Obama. Når alternativet ikke er noe bedre enn det vi allerede har er det bra at Koteng fortsetter. _________________ Påmeldt |
|
Back to top |
|
 |
sukram Veteran
|
Posted: 14.02.2020 00:48 Post subject: |
|
|
Green Goblin wrote: | Det drikkes nok champagne i Moille i kveld... |
Er det russefest? |
|