View previous topic :: View next topic |
NÃ¥r blir H.M. Brattbakk eneveldende scoringskonge? |
Etter Odd-kampen på søndag! |
|
2% |
[ 1 ] |
En gang mellom 9. og 14. serierunde |
|
41% |
[ 20 ] |
En gang mellom 15. og 20. serierunde |
|
12% |
[ 6 ] |
I løpet av de siste seks serierundene |
|
18% |
[ 9 ] |
Han må nok vente til neste år... |
|
25% |
[ 12 ] |
|
Total Votes : 48 |
|
Author |
Message |
trondh Veteran
|
Posted: 08.10.2004 09:59 Post subject: |
|
|
Tror nok det vil komme. Han får nok et trøstemål en eller annen gang som innbytter i en overkjørsel i løpet av neste sesong. Det kan jo forsåvidt komme allerede mot Stabæk, men jeg håper de ikke prioriterer å gi ballen til han i stedet for å fullføre egne sjanser. Målforskjell kan jo i verste fall bli avgjørende for gullet.
Men at Brattbakk kommer langt over 160 mål synes vel mer og mer usannsynlig. Synd, for vi trenger en måltyv som han var i sine beste sesonger. Men det er jo lenge siden det har gnistret skikkelig av han da. |
|
Back to top |
|
 |
Skip Proff

|
Posted: 08.10.2004 13:43 Post subject: |
|
|
Hvis alle kutter ut å spørre, skrive og masse om det ,så scorer han.
Han kan i vært fall ikke score når Ola setter han inn og ut av laget som en jojo!!! |
|
Back to top |
|
 |
Svennie Senior

|
Posted: 08.10.2004 16:05 Post subject: |
|
|
Selvfølgelig blir Brattigol tidenes toppscorer Han tar scoringsrekorden mot Stabæk Han scorte mot de i bærum....... _________________ Rosenborg - Stolt fortid - Stor fremtid. |
|
Back to top |
|
 |
pelun Proff
|
Posted: 08.10.2004 16:55 Post subject: |
|
|
Faktum er at han har fått mer enn nok sjangser og det er egentlig skrevet alt for lite om dette. Jeg mener Brattbakk har vært litt skjermet i pressen. Han har ikke scoret siden 5. juli borte mot Brann i Tippeligaen og det er 10 kamper siden!!! Han har riktignok "bare" spilt 539 minutter siden sist han scoret, og det er uten overtid... hehe. Ikke rart Ola kun har gitt ham to hele kamper etter siste mål. Må tross alt prestere for å gjøre seg fortjent til lønna... |
|
Back to top |
|
 |
Skip Proff

|
Posted: 08.10.2004 17:00 Post subject: |
|
|
Fortjent til lønna??? Det er nok mange andre som slitter benken som ikke fortjener så mye lønn eller hva? |
|
Back to top |
|
 |
Svennie Senior

|
Posted: 10.10.2004 12:22 Post subject: |
|
|
pelun wrote: | Faktum er at han har fått mer enn nok sjangser og det er egentlig skrevet alt for lite om dette. Jeg mener Brattbakk har vært litt skjermet i pressen. Han har ikke scoret siden 5. juli borte mot Brann i Tippeligaen og det er 10 kamper siden!!! Han har riktignok "bare" spilt 539 minutter siden sist han scoret, og det er uten overtid... hehe. Ikke rart Ola kun har gitt ham to hele kamper etter siste mål. Må tross alt prestere for å gjøre seg fortjent til lønna... |
Fortjent til lønna??Selvfølgelig har han gjordt seg fortjent til lønna si.... Han fortjener da faen i meg hver krone han får.I motsetning til mange andre spillere som bare sitter på benken eller spiller 2.divisjonsfotball. Mange av dem tjener jo søren i meg mellom1 og 2 millioner i året. Odd Inge Olsen er en av dem.Han tjente 1,8 millioner i fjor selv om han bare spilte et par kamper.Han tjente jo mer enn b.la Frode Johnsen,Espen Johnsen osv........ _________________ Rosenborg - Stolt fortid - Stor fremtid. |
|
Back to top |
|
 |
Merete88 Junior

|
Posted: 10.10.2004 20:17 Post subject: |
|
|
hei hei hei, asså nå er vi litt usannsynlige her.. eller, man må jo liksom håpe ikkesant.... _________________ hoinner å sæksti, sjøh |
|
Back to top |
|
 |
Svennie Senior

|
Posted: 11.10.2004 18:25 Post subject: |
|
|
Harald Martin Brattbakk blir nok mest sannsynlig tidens toppscorer Det er ganske sikkert, men spørsmålet er bare når.Det trossalt bare snakk om et mål, ikke 100.........Jeg tror og håper Brattigol får spille mot Stabæk fra start og at han scorer og blir tidenes toppscorer  _________________ Rosenborg - Stolt fortid - Stor fremtid. |
|
Back to top |
|
 |
fubar Veteran

|
Posted: 24.10.2004 13:00 Post subject: |
|
|
Når årets sesong startet, manglet Brattbakk 5 mål for å bli scoringskonge... nå er det bare to kamper igjen, og det er ingen garanti for at Brattbakk starter noen av dem. Han får sannsynligvis (og bør få) spilletid i de to siste kampene også, men likevel står han i fare for å måtte utsette feiringen av mål nr 160 til neste sesong...
DET hadde gitt høye odds i april...
Jeg var bombesikker på at han skulle sette rekorden i løpet av de første 7-8 kampene...
Det perfekte blir jo selvfølgelig hvis Brattbakk blir matchvinner mot Lyn samtidig som RBK sikrer seriegullet..!  |
|
Back to top |
|
 |
Skip Proff

|
Posted: 24.10.2004 13:32 Post subject: |
|
|
Han pleier å score mot Lyn, men jeg har en følelse at han tar den mot Glimt idag  |
|
Back to top |
|
 |
RBKw Rutinert

|
Posted: 24.10.2004 18:30 Post subject: |
|
|
pelun wrote: | Det mangler et alternativ her; ALDRI! |
Det er jo ikke rart han ikke scorer når det er så mye snakk om den scoringen. Kanskje den kommer i dag?  |
|
Back to top |
|
 |
hermsty Senior

|
Posted: 25.10.2004 15:22 Post subject: |
|
|
Samme problemet som Petter Belsvik hadde.
Han måte vente lenge han også! Det må nok Brattbakk også. Men det hadde jo fint om han hadde puttet mot Lyn _________________ Life is good, life is fotball |
|
Back to top |
|
 |
JellyFish Veteran
|
Posted: 25.10.2004 16:33 Post subject: |
|
|
fubar wrote: | Det perfekte blir jo selvfølgelig hvis Brattbakk blir matchvinner mot Lyn samtidig som RBK sikrer seriegullet..!  |
det er akkurat derfor han ikke har scoret før. Han vil at det skal bli litt stas over det... _________________
Mikael Dorsin wrote: | Fotball er ganske enkelt når man gjør det enkelt. |
|
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 05.04.2005 09:54 Post subject: |
|
|
pelun wrote: | Det mangler et alternativ her; ALDRI! |
Det ser dårlig ut for Harald i øyeblikket, men jeg tar det for gitt at han får komme innpå og score mål nr. 160 forholdsvis tidlig i sesongen.
At Nettavisen trekker ham fram som en av kandidatene til å bli toppscorer i Norge i år, er jeg mer tvilende til...
Les mer: En av disse blir toppscorer |
|
Back to top |
|
 |
trondh Veteran
|
Posted: 05.04.2005 10:06 Post subject: |
|
|
Han kommer nok helt sikkert til å få målet sitt. Det er jo ikke lengre enn siden Djurgården han presterte godt.
Dessuten er ikke fjorårssesongen noe særtilfelle i Brattbakks karriere, selv om det vel er første gang på lenge han scorer så lite i Norge. Men i tida i Celtic var det vel ikke så mye mål heller, så det er jo mulig å komme tilbake. Dog er det vel litt verre når han er bare et 3./4. valg på ving kanskje. |
|
Back to top |
|
 |
JonasJHH Senior
|
Posted: 05.04.2005 12:07 Post subject: |
|
|
Tror mye av Haralds prestasjoner i fjor har med lagets spillestil å gjøre. Tror han fortsatt har noe å tilføre laget dersom RBK skal begynne å spille "attraktiv angrepsfotball" igjen. Dessuten har ikke Storflor imponert meg veldig. Han kan dra en finte eller to, og riste av seg noen motstandere, men å putte ballen i mål må han desverre trene mere på. Forøvrig tilhenger av å la de unge prøve seg, vil bare få fram at jeg tror ikke vi skal avskrive Brattbakk som et 3 evt 4 valg. |
|
Back to top |
|
 |
ode Veteran
Joined: 07 Sep 2002 Posts: 2285 Location: Bæste byen i lainne
|
Posted: 05.04.2005 12:09 Post subject: |
|
|
Det burde være store muligheter for mange rbk-mål i de tre første hjemmekampene mot Ålesund,FFK og Start. Gi Brattbakk 20 min i alle disse kampene så kommer nok målet vi venter på. Deretter kan vi pensjonere han  _________________ Visjon: "Begeistrer Europa med artig og angrepsvillig fotball" |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 12.04.2005 08:24 Post subject: |
|
|
HMB vil prøve å kjempe seg tilbake på laget:
- Tribunen er ikke en plass en spiller skal være. Jeg håper å slippe mer av det, sier Brattbakk.
Les mer: MÃ¥lkongen vil ikke bli vraket igjen |
|
Back to top |
|
 |
|