English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nye spillere
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 42, 43, 44 ... 133, 134, 135  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
2mas
Sjef

PostPosted: 14.10.2004 14:46    Post subject: Reply with quote

Baadshah/Tab wrote:
Fint å høre at det er så mye som 70% sjangsje at han kommer til oss! Wink

Dette er bare en magefølelse, da. Wink Men det virker i alle fall ut som at Rune B. er forholdsvis bestemt på at Ødegaard er en spiller han vil ha.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Baadshah/Tab
Veteran

PostPosted: 14.10.2004 15:38    Post subject: Reply with quote

Hmm, ok! Shocked Cool Smile

Jeg mener at vi kan gå opp mot 10 mil. for å få Ødegaard! Cool Wink
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Harald
Forumsjef

PostPosted: 14.10.2004 15:48    Post subject: Reply with quote

Baadshah/Tab wrote:
Hmm, ok! Shocked Cool Smile

Jeg mener at vi kan gå opp mot 10 mil. for å få Ødegaard! Cool Wink

Tror ikke prisen kommer i nærheden af 10 mil. hvis Sogndal rykker ned, medmindre der også er konkret interesse fra andre klubber.

Gashi er sikkert et godt køb, men tror godt vi kan vente en sesong til før vi køber ham. Det vigtigste for unge spillere er jo at de spiller, og det gør han jo i Vålerenga og jeg er ikke så sikker på han kommer i start 11'ern til RBK.
Det som må stå som høj prioritet, ifølge mig i hvertfald Smile, er 2 midtstoppere, gerne 1 som kan gå direkte ind på holdet og 1 talent.

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Baadshah/Tab
Veteran

PostPosted: 14.10.2004 19:02    Post subject: Reply with quote

Så du/dere på TV2-sporten i dag 18,30!
Der sa sportsdirektøren "Bakke" i Songdal at de ville ha like mye for Ødegaard som Carew/Gamtern ble solgt for, altså fra 20-35 millioner kr.!
Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked
Back to top
Baadshah/Tab
Veteran

PostPosted: 14.10.2004 19:06    Post subject: Reply with quote

http://pub.tv2.no/nettavi...290657.ece
Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Back to top
TomH
Veteran

PostPosted: 14.10.2004 19:08    Post subject: Reply with quote

Interessant å følge med på diskusjonen over nye spillere. Men, vi har vel ikke glemt MURI? Har vi vel??
Tomh
Back to top
Iversen
Senior

PostPosted: 14.10.2004 20:22    Post subject: Reply with quote

Trond Olsen e mye bedre enn Ødegaard Rolling Eyes
Harald
Forumsjef

PostPosted: 14.10.2004 21:57    Post subject: Reply with quote

TomH wrote:
Interessant å følge med på diskusjonen over nye spillere. Men, vi har vel ikke glemt MURI? Har vi vel??
Tomh

Bare rolig hver gang jeg ser dit "nickname" tænker jeg på Muri.

Baadshah/Tab wrote:
http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/article290657.ece
Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

Håber ikke Ødegaard bliver så dyr, tror heller ikke prisen ender deroppe i sidste ende. Der er jo ikke så veldig mange norske klubber som kan bruge 19millioner på 1 spiller så medmindre der er udenlandsk interesse tror jeg prisen bliver mindre.
NB Tror stadig danske Brødnby er interesserede i ham og de har ihvertfald råd efter salgene af Andreas Jakobsson og Mathias Svensson.

Medlem nr. 2477
Back to top
Bakklandia
Legende

PostPosted: 15.10.2004 10:35    Post subject: Reply with quote

Jeg er ganske sikker på at dette er et "taktisk utspill" fra Svein Bakke. for å skremme vekk kjøpelystne klubber. Songdal har har nemelig ikke råd til å miste Ødegaard, men har heller ikke råd til å "stå på krava" i forhandlinger om pris. Rundt 10-15 mill. tenker jeg er det realistiske nivået på Ødegaard.

Harald (Eller andre som følger seg kallet); Følger du godt med i dansk fotball også? Martin Albrechtsen (evt. Thomas Bælum) har vært navn som enkelte mener hadde vært et godt kjøp for RBK. Har dette noe for seg?

VerneTroyer - Helt ny på forumet, men har store planer om å være aktiv. (Les gjerne innlegget mitt under Din menig: Eggen ødela RBK og si fr hva dere syns!)
Harald
Forumsjef

PostPosted: 15.10.2004 17:07    Post subject: Reply with quote

VerneTroyer wrote:
Harald (Eller andre som følger seg kallet); Følger du godt med i dansk fotball også? Martin Albrechtsen (evt. Thomas Bælum) har vært navn som enkelte mener hadde vært et godt kjøp for RBK. Har dette noe for seg?

Ja, jeg føger med i dansk fodbold Smile
Martin Albrechtsen er solgt til WBA i den engelske Premier League så det skib er nok sejlet. Thomas Bælum kender jeg faktisk ikke så meget til, men også han har skiftet klub til Duisburg så han er nok heller ikke specielt aktuel.
Synes faktisk ikke der er mange midtforsvarsspillere i den danske SAS liga som kan gå direkte ind på Rosenborgs hold. Trond Andersen er måske en mulighed men ellers synes jeg ikke der er nogle som kan gå direkte ind på holdet, og det er vel det vi har mest brug for.

Medlem nr. 2477
Back to top
TomH
Veteran

PostPosted: 18.10.2004 17:00    Post subject: Reply with quote

Regner ikke med at noen fikk med seg hvordan Muri spilte mot RBK. Så da må vel jeg gjøre folk her oppmerksom på det. Det ble sagt at midtforsvaret til Stabæk spilte meget godt (i studio etter kampen). Kjølø var ikke den beste.
Back to top
Erik87
Proff

PostPosted: 18.10.2004 17:48    Post subject: Reply with quote

Nesten så vi skulle laget et spleiselag å kjøpt Muri til deg jo....
Regner med at folket på brakka har kontroll over interessante forsvarere.
Men er enig med Soler!
Kjøp Martin Andresen!
Deretter Aleksander Ødegård!

Går det ikke ann å starte forhandlinger allerede nå? selv om spilleren ikke kommer før overgangsvinduet åpner?
trondh
Veteran

PostPosted: 18.10.2004 19:11    Post subject: Reply with quote

VerneTroyer wrote:
Songdal har har nemelig ikke råd til å miste Ødegaard, men har heller ikke råd til å "stå på krava" i forhandlinger om pris. Rundt 10-15 mill. tenker jeg er det realistiske nivået på Ødegaard.

Sogndal har vel hatt det økonomisk glimrende helt siden Leeds hentet Erik Bakke, det er vel verre å holde på alle spillerne nå som det blir 1.div. Misfornøyde spillere er som kjent heller ikke bra.
Andresen er et navn som er nevnt mange ganger, og han er et godt valg. Men Stabæk ser ut til å berge og da blir det vanskelig å kjøpe han ut. Det gjelder også for Muri TomH.
Selvsagt kan RBK åpne sekken litt mere enn tidligere, men prisen må stå i forhold til kvalitetene også. At vi fikk 15 mill for Karadas sier litt.
Back to top
View user's profile Send private message
Erik87
Proff

PostPosted: 18.10.2004 19:15    Post subject: Reply with quote

For 15 mill regner jeg med at vi får Andresen! Det viktigste er bare at det kommer like mye inn som ut!
Ødegård blir neppe dyrere enn 10 mill. Så maks 25 mill.....
Pluss taket da, som sikkert kommer oppimot 100.
Vet ikke hvor mye RBK tjener på CL og Evt. Royal league, men at klubben taper noen millioner et år kan da ikke skade!?
trondh
Veteran

PostPosted: 18.10.2004 19:28    Post subject: Reply with quote

Stabæk har tidligere sagt at det ikke er aktuelt å selge til RBK.
Og det er et lag som er bedre enn plasseringen skal tilsi. Skjønt det er veldig jevnt og med noen flere seire ville de vært midt på så...
Andresen er jo litt vanskelig å tolke når han uttaler seg, men har ikke han også avskrevet en overgang hit?
Men ja 25 mill kan vi gjerne sette av. Vi skal da vel vinne litt i CL også Very Happy
Tror imidlertid at vi må ha en i forsvar også.
Back to top
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 19.10.2004 08:41    Post subject: Reply with quote

TomH wrote:
Tomh

Det er veldig vanskelig å glemme Muri. Spørsmålet er vel helst om du er Muri i forkledning, som prøver å prate deg inn i klubben.

Du ser forøvrig ut til å ha glemt Kopteff i det siste!

Dine meldinger i denne tråden:
8.5. KK
8.5. MM
28.5. MMMMKK
28.5. MMK
29.7. K
2.8. KKKKKKK
28.8. K
30.8.
30.8.
30.8.
8.9. KKKMMMMMMM
9.9. MKMMMKKKKKK
10.9. MM
13.9. MM
14.9. MKKMKK
16.9. MM
23.9. M
23.9. MMM
27.9. MM
27.9. MM
27.9.
27.9. MMM
27.9. MMMM
28.9. MM
28.9. MMMMMMM
29.9. MMMMMMMMMMMMM
14.10. M
18.10. M

28 poster, "Kopteff" nevnt 26 ganger, "Muri" nevnt 66 ganger.

Hvordan skal vi kunne glemme Muri?

Joa, Muri er god, han, men nå håper jeg at vi ikke kjøper ham. Da får vi høre navnet hans et par hundre ganger til, antar jeg.
Back to top
RBKSandvika
Veteran

PostPosted: 19.10.2004 09:36    Post subject: Reply with quote

Vi trenger en midtspiss som er farlig fra 40 meter og inn (oversatt: en med SKIKKELIG skuddfot) fortrinnsvis også teknisk på DB's nivå..

I tillegg til dette trenger vi MINST en midtstopper som kan gå rett inn på laget (hurtig og sterk) og en sentral midtbane (se så reduserte vi er når ØB er vekk..
Back to top
TomH
Veteran

PostPosted: 19.10.2004 12:23    Post subject: ERIK87 og HAAVARL Reply with quote

Erik87 og Haavarl: Morsomt. Spesielt ditt innlegg Haavarl var interessant og morsomt! Et godt innlegg. Skal trekke Kopteff frem igjen. Han er jo fortsatt like god og fortsatt like lite lysten på å fortsette i Viking....
Back to top
Jedidalen
Rutinert

PostPosted: 19.10.2004 12:36    Post subject: Reply with quote

Kopteff har vel uttalt at det blir enten Viking eller utlandet neste sesong. Ergo er vi uaktuelle.
trondh
Veteran

PostPosted: 19.10.2004 12:41    Post subject: Reply with quote

Jedidalen wrote:
Kopteff har vel uttalt at det blir enten Viking eller utlandet neste sesong. Ergo er vi uaktuelle.

En ikke ukjent spiss uttalte en gang at RBK var uaktuelt og han bare ville spille for Viking når han flyttet fra nord. Den spilleren het Sigurd Rushfeldt. Men med Storflor på gang og forhåpentligvis Ødegaard på vei er vel Kopteff litt mindre aktuell. Likevel, vil vi ha han, kan han overtales.
Back to top
Jedidalen
Rutinert

PostPosted: 19.10.2004 12:46    Post subject: Reply with quote

Det er vel ingen vits i å tvinge mannen oppover hvis han ikke vil? Dessuten har vi Storflor på venstre, får han tillit blir han knallgod. Også har vi en Sæther Moen som får spilt litt i Kristiansand nå, som også trives best på venstre. Da blir Kopteff, som også spiller på venstre, bare overflødig listefyll som blokker for trønderske fotballtalenter som vi tross alt trenger noen av for å føle en nærhet i forhold til laget og klubben.
trondh
Veteran

PostPosted: 19.10.2004 13:29    Post subject: Reply with quote

Er enig i at Kopteff er uaktuell nå som Storflor har blomstret. Poenget mitt er at spillere som sier at de kun er aktuell for et lag i Norge kan drive et lite spill for galleriet. F.eks for å unngå masse pressespekulasjoner og mas om dette. Spesielt i et lag som Viking som har slitt og bare nylig er kommet på helt trygg grunn.
Men folket på brakka bruker vel heller ikke avisene til å forhøre seg om alternativer.
Back to top
TomH
Veteran

PostPosted: 20.10.2004 14:41    Post subject: Reply with quote

Til HAAVARL: Ja vel. Etter hva Jedidalen og Trondh skriver må jeg forkaste Kopteff og da har jeg vel bare Muri igjen da.
Back to top
Sondre
Senior

PostPosted: 20.10.2004 14:50    Post subject: Reply with quote

Synes RBK kan kjøpe meg jeg, tar til takke med en pen årslønn i underkant av en mill Laughing
Fra spøk til revolver:
Gashi er selvsagt en interessant spiller, men vil heller prioritere en stopper eller 2, som kan styrke laget med en gang, men fortsatt er ansett som et talent. Synes Soma passer bra til den rollen, Muri synes jeg gjør mye rart.
Kopteff er en god spiller, men helt enig med Jedidalen.
På midtbanen synes jeg MA er et navn som bør taes opp i diskusjonen, etter som Roar og Ørjan sliter mer og mer med skader, det er ikke alderen jeg bryr meg om, de kan holde på et par år til om ikke skadene ødelegger.
På topp begynner jeg og bli fornøyd, Daniel spiller godt, trenger litt mer hjelp til å komme inn i systemet. ØS er blitt veldig god, så har vi Helstad som kommer seg, FJ mener jeg, i motsetning til mange andre, er en spiller som vi trenger. Men selvsagt, sier ikke nei takk til AØ om Sogndal tar på seg spanderbuksene!
Iversen
Senior

PostPosted: 24.10.2004 20:57    Post subject: Reply with quote

Alexander Ødegaard er 1 mål ifra Frode Johnsen, håper enga kjøper han til neste sesong Cool
eller så kan jo rbk styret få ræva i gir, å hente alex
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 42, 43, 44 ... 133, 134, 135  Next
Page 43 of 135

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb