View previous topic :: View next topic |
Hvem var beste Rosenborg-spiller? |
Hansen |
|
11% |
[ 6 ] |
Hedenstad |
|
3% |
[ 2 ] |
Reginiussen |
|
5% |
[ 3 ] |
Hovland |
|
5% |
[ 3 ] |
Meling |
|
13% |
[ 7 ] |
Jensen |
|
3% |
[ 2 ] |
Lundemo |
|
1% |
[ 1 ] |
Trondsen |
|
9% |
[ 5 ] |
Ã…sen |
|
41% |
[ 21 ] |
Søderlund |
|
0% |
[ 0 ] |
Adegbenro |
|
1% |
[ 1 ] |
|
Total Votes : 51 |
|
Author |
Message |
guda Junior
|
Posted: 07.11.2019 20:48 Post subject: |
|
|
Skal det skje noen forandring må publikum boikotte kampene fremover. Det er det eneste styret med Koteng i spissen skjønner. Makan til drittfotball har jeg aldri sett på Lerkendal og jeg har vært RBK- fan siden 70-tallet. |
|
Back to top |
|
 |
Joestlaachmkr Rutinert
Joined: 25 Oct 2019 Posts: 900 Location: En by på Sørlandet
|
Posted: 07.11.2019 20:49 Post subject: |
|
|
Hvor faen er hjemmepublikummet på Lerkendal? ser ju ut som et publikum i Norway Cup. Pinlig |
|
Back to top |
|
 |
Tony Junior
|
Posted: 07.11.2019 20:50 Post subject: |
|
|
Det hadde nok boosta Hornelands respekt i Trondheim hvis han hadde sagt: "Sorry! Jeg prøvde så godt jeg kunne. Det var ikke nok. Takk for meg". |
|
Back to top |
|
 |
nidaros997 Veteran
|
Posted: 07.11.2019 20:50 Post subject: |
|
|
Bart1 wrote: | Finnes det noen måte styret kan skrote prosjekt Horneland - uten å "tape ansikt"? I så fall bør dette gjøres asap. Tror styret er klar over at hvis Horneland prosjektet grunnstøtter, så vil de sitte i samme båt.. Det er også grunnen til at vi må lide oss igjennom det vi har gjort i år. |
Horneland trekker seg. Får sluttpakke og gode skussmål fra RBK. Styret og ledelsen taper ikke ansikt. Enkel og grei løsning som burde vært avtalt i mai. |
|
Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 07.11.2019 20:51 Post subject: |
|
|
Vi ryker jo mot Glimt også. Men seriøst, den lagoppstillinga med Åsen på høyre ving er grunn god nok for avskjedigelse på dagen. Han bør gå nå i pausen allerede etter min mening. |
|
Back to top |
|
 |
gurgla Veteran
|
Posted: 07.11.2019 20:51 Post subject: |
|
|
Vi spiller med høye skuldre alle mann, selv enkle pasninger slår vi bort/ut, slike upressede feil er ofte ett tegn på konsekvens tenking.
Derfor falt min kjærlighet til Nils Arne og Rosenborg, for å lykkes så må man gi motstanderen problemer, fokus på det offensive var liksom vårt beste forsvarsvåpen.
Nå snakker de bare om å flytte bein/kompakt/ blablabla. Jeg ville heller hatt ett lag som var pepret med offensiv trening og offensiv i sin kommunikasjons måte.
Nå handler alt om det vi ikke er eller skal være. Vi er blitt ett kjedelig produkt. |
|
Back to top |
|
 |
Micmac Rutinert

|
Posted: 07.11.2019 20:53 Post subject: |
|
|
Jeg er skuffet og lei meg  |
|
Back to top |
|
 |
selleck Senior
|
|
|
Rosenborg a la Horneland kan enkelt oppsummeres som fiasko!! Fullstendig clueless!! Sjanseløs sesongopplading (slik det gjerne blir hvis man er clueless), som førte til ødelagt sesongstart. Null underholdningsverdi (!!) som overraskende effektivt har ødelagt interessen (mer enn jeg trodde var mulig) - og som nå leverer varen: ingen utvikling - ute av Europa - negativ økonomisk utvikling... og dette mener styret skal fortsette en sesong til?! Den sluttpakken koster ikke mye mer enn gapet mellom tilskuertallet mot Molde - og fullsatt stadion! Mot Molde var det 14.000 tilskuere!!! |
|
Back to top |
|
 |
Iziba Jaja Veteran
|
|
|
Hvor mye dårligere hadde vi gjort det med noen unggutter på banen? Vi er nummer fire i eliteserien, ute av cupen hjemme mot Aalesund og nå fire tap i EL der vi har scoret et mål. Vi har ca like mye i budsjett som de tre lagene foran oss i Eliteserien. Det er så hårreisende dårlig at det er ikke til å fatte. Om strategien hadde vært å bygge et ungt lag som spiller artig offensiv fotball hadde jeg applaudert og støttet prosjektet, men dette. Noen må stå til ansvar for fallet de siste to årene både økonomisk og spillemessig.
Last edited by Iziba Jaja on 07.11.2019 20:55; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
 |
tigerbart Veteran
|
Posted: 07.11.2019 20:54 Post subject: |
|
|
Horneland var kanskje ikke beste løsning for RBK, men så er det sannelig mange huller i spillermassen også. Lagets kvalitet har vært på vei nedover i flere år, med noen få gode unntak som Meling, Hansen, Reginiussen (fram til nylig) og et bra tilskudd, Adegbenro.
Jeg tror for øvrig at det var en tabbe å hente Bendtner, både pga. økonomien, hans historikk og effekten dette har hatt på spillergruppa. Hvorfor kunne ikke RBK gå for noen av de unge norske med stort potensial som Molde har vært så flinke til å plukke? Som Ohi, Haaland osv. Hvorfor kjøper RBK dyrt drevne spiller over middagshøyden? Merkelig innkjøpspolitikk.
Jeg blir mer og mer usikker på om det er mulig å "redde" dette laget på kort sikt. Kanskje må man heller sette seg ned og legge en langsiktig strategi, og håpe å være tilbake i gullkampen om tre-fem år igjen? |
|
Back to top |
|
 |
WanAn Proff
|
Posted: 07.11.2019 20:55 Post subject: |
|
|
Er flere enn Horneland som bør trekke seg. Dette er alvorlig fotballmessig. I livet er det en liten parantes selvsagt men fotballmessig så er dette en regelrett katastrofe. At bjørnebye og gjengen kan sitte og forsvare dette produktet er jo over den vanlige manns fatteevne og verditenkning. Alle med normal inteligens forstår at med de pengeforbruket RBK har i norsk målestokk, så får de svimlende lite ut av det.. |
|
Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 07.11.2019 20:56 Post subject: |
|
|
Joestlaachmkr wrote: | Hvor faen er hjemmepublikummet på Lerkendal? ser ju ut som et publikum i Norway Cup. Pinlig |
Publikummet er ikke noe dårligere enn spillerene på å møte opp til kamp. |
|
Back to top |
|
 |
JohnTiger Veteran
|
Posted: 07.11.2019 20:56 Post subject: |
|
|
For første gang i mitt liv har jeg sett flere hundre tilskuere forlate Lerkendal i pausen.
At Horneland kjører på med en så defensiv og feig innstilling på hjemmebane er ikke Rosenborg verdig.
At vi har MANGE spillere på banen som ikke klarer å dempe en enkel ball eller slå en enkel pasning er skremmende.
At en trener allikevel lar de spille kamp etter kamp er oppsigelsesgrunn og første fly hjem. Gjerne nå i pausen.
Gud bedre så håpløst.dette prosjektet er. _________________ Rosenborg e laget!
Twitter : @JohnTiger67 |
|
Back to top |
|
 |
Silkesvarten Proff

|
Posted: 07.11.2019 20:59 Post subject: |
|
|
Trist å si det, men Molde hadde gjort det mye bedre i denne gruppa. Tror til og med de hadde maktet en seier hjemme!
Få se noen trønderske unggutter i siste europakampene, Ceide bør starte begge, dette er jo tapt uansett. Hadde også vært gøy å se Tørset Johnsen, eller har Horneland klart å gjøre han mye dårligere ila sesongen her? _________________ In Bjørnbye we thrust |
|
Back to top |
|
 |
selleck Senior
|
Posted: 07.11.2019 21:00 Post subject: |
|
|
Dette prosjektet minner litt om Høgmo for landslaget.. |
|
Back to top |
|
 |
Rayman Rutinert
|
Posted: 07.11.2019 21:00 Post subject: |
|
|
nidaros997 wrote: | Hornelands sesong oppsummert: 📵🆘... 🔀↩️🔂🔄↪️👎🏻🙏🏻⚠️💲🔙💔📉💸🐒👊🏻☠️✈️🏝 |
Får håpe det er Horneland alene som reiser til sydligere strøk på slutten der |
|
Back to top |
|
 |
Joestlaachmkr Rutinert
Joined: 25 Oct 2019 Posts: 900 Location: En by på Sørlandet
|
Posted: 07.11.2019 21:02 Post subject: |
|
|
larsarus wrote: | Joestlaachmkr wrote: | Hvor faen er hjemmepublikummet på Lerkendal? ser ju ut som et publikum i Norway Cup. Pinlig |
Publikummet er ikke noe dårligere enn spillerene på å møte opp til kamp. |
Ekte supportere støtter laget sitt i med og motgang. Men på Lerkendal så er det trolig det dårligste hjemmepublikummet i hele EL-turneringen også dominerer Sporting-fansen på tribunen, pinlig. Se bare på tilskuertallet og stemningen på kampen mellom FCK-Kiev i København. |
|
Back to top |
|
 |
BalleK Veteran

|
Posted: 07.11.2019 21:03 Post subject: |
|
|
Noen tilløp til bra angrep på høresiden - det er da noe. _________________ RBK fjepper
Toillat folk e folk det å |
|
Back to top |
|
 |
sukram Veteran
|
Posted: 07.11.2019 21:03 Post subject: |
|
|
Apatien blant publikum er vårt minste problem. |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 07.11.2019 21:04 Post subject: |
|
|
nidaros997 wrote: | Hornelands sesong oppsummert: 📵🆘... 🔀↩️🔂🔄↪️👎🏻🙏🏻⚠️💲🔙💔📉💸🐒👊🏻☠️✈️🏝 |
🐒
⬇️
💩
⬇️
⚪️⚫️ |
|
Back to top |
|
 |
Silkesvarten Proff

|
Posted: 07.11.2019 21:04 Post subject: |
|
|
Quote: |
Ekte supportere støtter laget sitt i med og motgang. Men på Lerkendal så er det trolig det dårligste hjemmepublikummet i hele EL-turneringen også dominerer Sporting-fansen på tribunen, pinlig. Se bare på tilskuertallet og stemningen på kampen mellom FCK-Kiev i København. |
Hvorfor fløy ikke du opp for å se kampen? Lett å sitte på sin høye hest 70 mil unna og erklære seg selv for "ekte supporter".
Skjønner folket godt _________________ In Bjørnbye we thrust |
|
Back to top |
|
 |
selleck Senior
|
Posted: 07.11.2019 21:05 Post subject: |
|
|
Joestlaachmkr wrote: |
Ekte supportere støtter laget sitt i med og motgang. Men på Lerkendal så er det trolig det dårligste hjemmepublikummet i hele EL-turneringen også dominerer Sporting-fansen på tribunen, pinlig. |
Vil vel i grunn si at alle som har møtt opp i dag har støttet laget sitt i motgang. Det er vel ikke de som er problemet. |
|
Back to top |
|
 |
VÃ¥r Herre Proff
|
|
|
Publikums respons og tilstedeværelse er et symptom på sykdommen RBK. Real Ballspillmessig Kollaps. _________________ Herre går bra? |
|
Back to top |
|
 |
Knurt Rotleifsen Senior
|
|
|
Er det for faen ikke mulig å slå ET bra innlegg i løpet av en kamp? _________________ Hva var livet uten øl og potetgøll |
|
Back to top |
|
 |
RbkUrge Veteran

|
Posted: 07.11.2019 21:06 Post subject: |
|
|
Mye bra tendenser på høyresida nå. Åsen virker enklere å kombinere med enn Akintola. _________________ Perché hai tradotto questa frase? |
|
Back to top |
|
 |
|