View previous topic :: View next topic |
Hvem var beste Rosenborg-spiller? |
Hansen |
|
0% |
[ 0 ] |
Hedenstad |
|
1% |
[ 1 ] |
Reginiussen |
|
64% |
[ 48 ] |
Hovland |
|
0% |
[ 0 ] |
Meling |
|
0% |
[ 0 ] |
Jensen |
|
8% |
[ 6 ] |
Lundemo |
|
0% |
[ 0 ] |
Trondsen |
|
0% |
[ 0 ] |
Akintola |
|
22% |
[ 17 ] |
Søderlund |
|
4% |
[ 3 ] |
Adegbenro |
|
0% |
[ 0 ] |
Konradsen |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Total Votes : 75 |
|
Author |
Message |
Mulder Junior
|
Posted: 27.10.2019 23:08 Post subject: |
|
|
Gratulerer! Vi sender pisslaget, det som sannsynligvis blir en uverdig seriemester, voldtektsmennene fra Romsdal, russerumpeklåerne fra fergekaia, tilbake til det stygge lille tettstedet sitt med tre baklengs og noen blå legger som matcher drakta deres.
Vegard Forren er et rævvhøl, Røkke er et rævvhøl. Ruben Gabrielsen er stygg. Wulff Eikrem trenger plastisk kirurgi. Hussain trenger å møte en fyr med piggtrådballtre i en mørk bakgate. Torgeir Dahl er øygard, bombefly til Molde by.
Nå trykker vi til resten av sesongen og tar den tredjeplassen. Så får vi inn litt nytt blod og en god oppkjøring frem mot neste sesong, og gir Eliteserien det topplaget som den trenger, fordi Røkkes goonsquad holder bare mål som en terror for unge kvinner sent om natta, og ikke som en verdig ener i norsk fotball.
Fy faen så deilig dette er! |
|
Back to top |
|
 |
Zarm93 Veteran
|
Posted: 27.10.2019 23:08 Post subject: |
|
|
Bestemte meg for å holde meg unna kamptråden i dag. Ser ut til at det var like greit.
Men... Deilig seier!!! |
|
Back to top |
|
 |
henrifei Veteran
|
Posted: 27.10.2019 23:10 Post subject: |
|
|
fantastisk innsats av gutta!
Haugesund-maskineriet kommer godt til syne i slike kamper. kjemp de i senk og krig inn mål! håper denne kampen betyr at Molde taper gullet til Bodø Glimt. |
|
Back to top |
|
 |
sidney Veteran
|
Posted: 27.10.2019 23:10 Post subject: |
|
|
Mener du virkelig dette? Det er brukere her som virkelig har pisset ned laget fra styre til spillere i en ti-årsperiode. Vi snakker ikke om analyser og vi snakker ikke om derogda holdninger, men en generell misnøye med alt som har med klubben å gjøre i over 10 år. Hvordan kan dette være ok/ god supporterkultur? _________________ Å nei håret fins itj mest
Sler ut tenner'n på den første som sei hest |
|
Back to top |
|
 |
Robin Rutinert
|
Posted: 27.10.2019 23:12 Post subject: |
|
|
senador wrote: | Det rare er at de jobber steingodt med 10 spillere, med 11 då er det mindre innsats. Veldig godt gjort med 10 mann å vinne 3-1. Virker som spillergruppa sliter med motivasjonen i andre kamper. |
Synes ikke det var noe å si på innsatsen i første omgang heller. Tenningen var på plass. Litt i overkant for Søderlunds del dessverre... Men det var derfor vi tross alt vant.
Det er nå fire kamper igjen. Vi har heng på Odd, men er avhengige av at Odd snubler. Noe de fullt ut kan gjøre. Viking tror jeg ble hektet av i dag, de har det tøffeste programmet etter min mening.
Tror faktisk vi tar tredjeplassen nå og klarer å kvalifisere til Europa på egenhånd.
RBK:
- Godset (B)
- Glimt (H)
- Viking (B)
- Ranheim (H)
Odd:
- MIF (H)
- Brann (B)
- TIL (H)
- FKH (B)
Viking
- LSK (H)
- FKH (B)
- RBK (B)
- Brann (B) |
|
Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 27.10.2019 23:13 Post subject: |
|
|
Gabrielsen - heheheheheh
SÃ… DEILIG |
|
Back to top |
|
 |
3rl3nd Rutinert
|
Posted: 27.10.2019 23:14 Post subject: |
|
|
Haha, det er ingen ting som er bedre enn skadefryd. Kaptein Gabrielsen står å griner på tv. _________________ Troillan i tykt og tynt. |
|
Back to top |
|
 |
wikivic Proff

|
Posted: 27.10.2019 23:15 Post subject: |
|
|
Hva faen skjer med forumet? 😱
Enig med Rayman, dette er et forum der man kan komme med sine meninger. Da er det selvfølgelig betimelig at man ofte diskuterer det som kan forbedres. Nettopp fordi man vil at laget skal opp og frem, ikke være på stedet hvil. Så er det selvfølgelig forskjell på å være konstruktiv og løsningsorientert og bare negativ.
Det sidney og Stubbelur oppfordrer til, er jo å sensurere visse meninger. Noe man gjør i diktaturer vi ikke vil ha oss bekjent med. Og å være såpass usaklig og forderve debatten og tråden enda mer med personangrep er bare så hjernedødt. Håper som dere sier at det modereres mer etterhvert her.
Ellers overraskende positiv etter denne kampen. Vi viser faktisk attityd med å stå i mot og kjøre på såpass lenge med 10 mann. Synes hakkekyllingene gjorde det bra, særlig herlig å se Akintola med sine friske raid. Faktisk et par oversteg også gitt. |
|
Back to top |
|
 |
Micmac Rutinert

|
Posted: 27.10.2019 23:17 Post subject: |
|
|
Joachim Jonsson er jeg bra lei av |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 27.10.2019 23:17 Post subject: |
|
|
Vi slår Molde med 10 mann. Fantastisk sterk prestasjon. Eurosport velger å bruke tida på å diskutere Alstad. Sier mye om Eurosport, man må få all del få noe negativt om oss å diskutere. |
|
Back to top |
|
 |
Elg Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
RbkUrge Veteran

|
Posted: 27.10.2019 23:18 Post subject: |
|
|
Haha, nesten alle Molde-intervjuene har lydproblemer!  _________________ Perché hai tradotto questa frase? |
|
Back to top |
|
 |
Undergangen er nær Veteran

|
Posted: 27.10.2019 23:18 Post subject: |
|
|
wikivic wrote: |
Det sidney og Stubbelur oppfordrer til, er jo å sensurere visse meninger. Noe man gjør i diktaturer vi ikke vil ha oss bekjent med. |
RBKwebs forumregler:
J) Internett er ikke demokratisk.
Internett er ikke noe demokrati der alle har like stor rett til å bestemme. På Internett er det slik at eieren bestemmer alt på et nettsted - også hvem som skal få lov til å skrive, og hva som kan skrives.
Det er med andre ord ingen rettighet å få skrive hva man vil, heller ikke på RBKweb. |
|
Back to top |
|
 |
sidney Veteran
|
Posted: 27.10.2019 23:19 Post subject: |
|
|
wikivic wrote: | Hva faen skjer med forumet? 😱
Enig med Rayman, dette er et forum der man kan komme med sine meninger. Da er det selvfølgelig betimelig at man ofte diskuterer det som kan forbedres. Nettopp fordi man vil at laget skal opp og frem, ikke være på stedet hvil. Så er det selvfølgelig forskjell på å være konstruktiv og løsningsorientert og bare negativ.
Det sidney og Stubbelur oppfordrer til, er jo å sensurere visse meninger. Noe man gjør i diktaturer vi ikke vil ha oss bekjent med. Og å være såpass usaklig og forderve debatten og tråden enda mer med personangrep er bare så hjernedødt. Håper som dere sier at det modereres mer etterhvert her.
Ellers overraskende positiv etter denne kampen. Vi viser faktisk attityd med å stå i mot og kjøre på såpass lenge med 10 mann. Synes hakkekyllingene gjorde det bra, særlig herlig å se Akintola med sine friske raid. Faktisk et par oversteg også gitt. |
Ikk e uenig med deg i dette. Jeg ønsker også moderatorer som tar tak her. Om de måtte mene at det er jeg som er forumtroll her, lever jeg godt med det. _________________ Å nei håret fins itj mest
|
Back to top |
|
 |
razzle Proff
|
Posted: 27.10.2019 23:20 Post subject: |
|
|
Hahaha, det som er enda bedre enn Ã¥ gruse Moldesvina med 10 mann er Ã¥ se Gabrielsen sitt intervju etter kampen! Buhuhuhuuuuu! 😈 |
|
Back to top |
|
 |
Ræven Rutinert
|
Posted: 27.10.2019 23:21 Post subject: |
|
|
Meget solid kamptråd. Terningkast 4. Å hisse seg opp over senador er en prestasjon en sjelden ser på nasjonalt nivå, det er internasjonal klasse. |
|
Back to top |
|
 |
Robin Rutinert
|
|
|
En løsning hadde vært om det var en enklere "mute-knapp" på forumet. Da ville det ikke vært noen issue for noen regner jeg med. |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
|
|
Haha, mr Johnsson i studio snakker om at grunnen til at Horneland velger Akintola foran Helland er fordi han er bedre i de situasjonene han scoret på i dag.
Jøssda, Akintola har jo vist seg som en stone cold killer foran mål, han. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
sidney Veteran
|
Posted: 27.10.2019 23:22 Post subject: |
|
|
Alstad ut fan account wrote: | wikivic wrote: |
Det sidney og Stubbelur oppfordrer til, er jo å sensurere visse meninger. Noe man gjør i diktaturer vi ikke vil ha oss bekjent med. |
RBKwebs forumregler:
Internett er ikke noe demokrati der alle har like stor rett til å bestemme. På Internett er det slik at eieren bestemmer alt på et nettsted - også hvem som skal få lov til å skrive, og hva som kan skrives.
Det er med andre ord ingen rettighet å få skrive hva man vil, heller ikke på RBKweb. |
Jeg lever godt med at moderatorer måtte komme fram til at jeg ikke bidrar konstruktivt her på forumet.Helt ærlig. Jeg kommer dog ikke til å tåle at noen skitstøvler konstant pisser på all mulig grunn til å være her. _________________ Å nei håret fins itj mest
|
Back to top |
|
 |
wikivic Proff

|
Posted: 27.10.2019 23:25 Post subject: |
|
|
Alstad ut fan account wrote: | wikivic wrote: |
RBKwebs forumregler:
Mener du med dette at man burde utestenges fordi man ikke har riktig mening? Selvfølgelig kan man oppføre seg som en diktator og utestenge de man ikke liker, men det fører ikke til en veldig balansert og åpen debatt. Og det tror jeg RBKweb som et såpass stort og seriøst forum ønsker. Er vel en grunn til at senador og likemenn ikke har blitt utestengt. |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 27.10.2019 23:26 Post subject: |
|
|
Skivebom og et hån mot de som faktisk lever i et diktatur å kalle eventuell moderering av et forum for diktatorisk.
Hvis du driver en butikk og jeg står inne i den og roper at butikken suger og at produktene suger og at eieren suger, så er det ikke et diktatur om jeg blir bedt om å gå.
Last edited by Hedning on 27.10.2019 23:28; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 27.10.2019 23:27 Post subject: |
|
|
Det skal være takhøyde på forumet, og alle vet at i kamptrådene så tar det av i både positiv og negativ retning. Hvis noen ser noe som bryter med forumreglene, si ifra til en moderator (vi ser kamp vi også, rekker ikke alltid følge med i realtime), så tar vi tak om det er nødvendig.
For mute-funksjonaliteten Robin nevner kan man ev. velge å installere RUSK om man bruker Chrome.
Edit: https://chrome.google.com...feha?hl=no _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no
Last edited by OrionPax on 27.10.2019 23:30; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Rayman Rutinert
|
Posted: 27.10.2019 23:27 Post subject: |
|
|
RbkUrge wrote: | Haha, nesten alle Molde-intervjuene har lydproblemer!  |
Hakket av Alstad? |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 27.10.2019 23:28 Post subject: |
|
|
Jeg har hoppet over de fleste innlegg i debatten om debatten, men med en del år på ræva her inne, virker modereringen i å handle i vesentlig større grad om presentasjon enn innhold - en praksis jeg kan stille meg bak. _________________ Influencer™
Last edited by Zorac on 27.10.2019 23:29; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
sidney Veteran
|
Posted: 27.10.2019 23:28 Post subject: |
|
|
wikivic wrote: | Alstad ut fan account wrote: | wikivic wrote: |
RBKwebs forumregler:
Mener du med dette at man burde utestenges fordi man ikke har riktig mening? Selvfølgelig kan man oppføre seg som en diktator og utestenge de man ikke liker, men det fører ikke til en veldig balansert og åpen debatt. Og det tror jeg RBKweb som et såpass stort og seriøst forum ønsker. Er vel en grunn til at senador og likemenn ikke har blitt utestengt. |
Det er ikke hva man mener det handler om. Det skal naturligvis være mulig å mene hva som helst. Det er holdning vi snakker om. Å bruke 7400 innlegg på på fortelle at RBK suger blir svært irriterende. _________________ Å nei håret fins itj mest
|
Back to top |
|
 |
|