|
|
 |
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
soze Junior
|
Posted: 22.10.2004 10:57 Post subject: Rosenborg og fremtiden. |
|
|
Som utenbys rosenborg supporter må jeg si at dette er det latterligste jeg har vært borti.
At styret godtar at 2-3 gamle hester kommer og syter over treneren,for så å gi han sparken ? Det er høl i hue.
Hareide fjernet Bent Skammelsrud.
Han vant serien.
Han klarte ikke komme seg til CL.
By Rise vinner serien.
Vi er i CL.
Og ingen av "gamle sutregubbene" har fått fyken.
Men å skvise han ut er verdens enkleste sak.
Jeg banner på at Brattbakk er sutrete for at han ikke er toppscorer og får ny rekorden fra Belsvik og Ivers.
Men mannen er ikke god nok. Et frispark mål i Israel er ikke akkurat noe å leve resten av karrieren på.
Jaja... klubben har fått et kolossalt skudd for baugen, og jeg kommer ikke til å gå på flere kamper i år.
Nå får det pinade være nok.
Det hadde vært flott om VIF vant serien i år.
Da hadde det kanskje blitt litt utlufting på brakka, og noen av de gamle beinrangla kunne vært fjerna.
Ã…ssen skal det bli om hoftun,brattbakk,etc,etc skal jobbe videre i klubben etter endt karriere?
Skal de klare å holde fingra unna hva treneren sier da?
Aldri i verden.
Rosenborg har fått det man i de innerste indre strøk av østlandet kaller for INNAVL.
Men men.. CL er over for i år.
Eliteserien kan enda vinnes, med en kraftig bi-smak.
Og Mini jakobsen håper jeg snart blir fjerna fra TV2 og fra alt som har med fotball å gjøre.
Han og wathne burde hatt eget humor program på lørdagskvelden.
Passer bedre der.
Trist for Ola. Sørgelig for klubben.
Og som supporter trekker jeg meg unna for i år.
Skam dere RBK.
soze |
|
Back to top |
|
 |
jenssenc Senior
|
Posted: 22.10.2004 11:42 Post subject: |
|
|
For å prøve å være litt positiv - dette blir framtida i RBK.
Sollied blir trener, han ser raskt at gamlegutta er "over the top" og bestemmer seg for å kjøre inn et "nytt" lag. Han får Basma tilbake i kampform, Riseth til å innse at han ikke må legge seg ned på banen hver gang han takles, Soma til å skrive under for RBK, og Dorsin til å blomstre på venstrebacken. Hoftun barberer seg og trekker seg tilbake til lærergjerningen sin. Sollied innser at Winsnes ikke er rett mann på sentral midtbane - han vurderer Gashi, men ser at han er for mye indreløper. Valget faller på Martin Andresen, som ikke vil spille for Stabæk i 1.divisjon. Jan Gunnar Solli bekler rollen som venstre indreløper, Roar Strand holder halve sesongen, så blir Gashi hentet likevel, til Rekdals store ergrelse. Ørjan får ikke uttelling for turene til heksedoktoren på Fauske, men vi har Frode Johnsen i bakhånd på midtbanen - for på topp ser Sollied det vanvittige potensialet trekløveret Braaten, Helstad og Storflor har, og skaper ei rekke vi ikke har sett siden Mini, Rushfeldt og Brattbakk.
SÃ¥ blir alt bare fryd og gammen...... |
|
Back to top |
|
 |
Zbegra Rutinert

|
Posted: 22.10.2004 11:47 Post subject: |
|
|
jenssenc wrote: |
SÃ¥ blir alt bare fryd og gammen...... |
Det får vi håpe. _________________
Kvit og Svart, Alltid!  |
|
Back to top |
|
 |
stikkan Junior
|
Posted: 22.10.2004 11:59 Post subject: |
|
|
Det var mannge vise ord der, og enda noen år i fremtiden når trond s har jort sitt, kommer ola by tilbake å vinner serie år etter år |
|
Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |
SITATET |