English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
BATE Borisov - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 27, 28, 29  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var beste Rosenborg-spiller?
Hansen
0%
 0%  [ 0 ]
Hedenstad
3%
 3%  [ 1 ]
Reginiussen
0%
 0%  [ 0 ]
Hovland
0%
 0%  [ 0 ]
Meling
0%
 0%  [ 0 ]
Jensen
11%
 11%  [ 3 ]
Lundemo
7%
 7%  [ 2 ]
Konradsen
66%
 66%  [ 18 ]
Akintola
0%
 0%  [ 0 ]
Søderlund
0%
 0%  [ 0 ]
de Lanlay
0%
 0%  [ 0 ]
Adegbenro
11%
 11%  [ 3 ]
Total Votes : 27

Author Message
Vegard2711
Legende

PostPosted: 23.07.2019 16:41    Post subject: Reply with quote

Bra at Dølle har vist litt form i hvert fall. Kam da håpe på Samuel innhopp, eller i hvert fall så bør han være klar til returkampen dersom det stemmer at han har trent så og si som vanlig
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende

PostPosted: 23.07.2019 16:49    Post subject: Reply with quote

Ser at RBK.no melder at han er klar til kampen, så usikker på hva man skal si.
Back to top
angvik
Rutinert

PostPosted: 23.07.2019 16:55    Post subject: Reply with quote

Erfaringsmessig fungerer Adegbenro godt de siste 20 minuttene.
Back to top
hello
Veteran

PostPosted: 23.07.2019 17:01    Post subject: Reply with quote

Han er jo i kamptroppen så åpenbart klar til å bidra, men neppe noe mer enn et innhopp mot slutten. Som Angvik sier så har vi jo gode erfaringer fra tidligere med nettopp det i ecup.
Back to top
senador
Legende

PostPosted: 23.07.2019 17:33    Post subject: Reply with quote

Mot Ajax hadde vi Milan Jevotvic og De lanley på kantene. Begge to er slitere som jobber godt defensivt. Nå har vi De lanley og Akintola. Sistnevnte må ha en særdeles forandring i det defensive arbeidet. Den defensive jobbingen han har vist til tidligere står til stryk. Det holder ikke mot Bate i morgen.

Helland og Åsen må også holde seg langt unna banen. Ingen av dem er i nærheten av noe som helst.
Back to top
henrifei
Veteran

PostPosted: 23.07.2019 17:53    Post subject: Reply with quote

vi må våge å angripe. ta tak i ball og være farlige selv. sier Horneland

herlig innstilling. vi må helt klart være sterk i egent spill om vi skal lykkes i Europa.
Back to top
Standarn og Crick
Veteran

PostPosted: 23.07.2019 17:59    Post subject: Reply with quote

hello wrote:
Han er jo i kamptroppen så åpenbart klar til å bidra, men neppe noe mer enn et innhopp mot slutten. Som Angvik sier så har vi jo gode erfaringer fra tidligere med nettopp det i ecup.

Han er med i en 20-manns tropp (er vel ingen noen andre regler for antall spillere man kan ha på benken i CL-kval) og ikke den endelige 18-mannstroppen. Det har vel skjedd i noen kamper tidligere at han er med i en større tropp, men ikke den endelige. Tror han er i grenseland og de vil vente så lenge som mulig for å se om han blir klar.
Back to top
Mikkelsen
Veteran

PostPosted: 23.07.2019 17:59    Post subject: Reply with quote

Adegbenro er fortsatt ikke helt klar Sad
Vil forresten ikke se mer av Åsen som ving. Er bare tull og tøys at han spiller der.
Helland skal og bør ikke starte. God som innbytter. Ikke mer enn det.
Back to top
Mikkelsen
Veteran

PostPosted: 23.07.2019 18:01    Post subject: Reply with quote

Jondahl wrote:
vi må våge å angripe. ta tak i ball og være farlige selv. sier Horneland

herlig innstilling. vi må helt klart være sterk i egent spill om vi skal lykkes i Europa.

Bra innstilling ja. Med 0-0 tror jeg vi er ute. Ganske sikker på at vi slipper inn på hjemmebane. Kan se for meg at vi leder 1-0. Og i det 89. min så scorer de etter at vi har prøvd å forsvare oss.
Back to top
larsarus
Legende

PostPosted: 23.07.2019 18:06    Post subject: Reply with quote

Konradsen spiller. Det blir ikke 0-0.
Back to top
senador
Legende

PostPosted: 23.07.2019 18:09    Post subject: Reply with quote

Vi slipper GARANTERT inn mål i morgen. Svært sjelden at BATE ikke scorer hjemme.
Back to top
mcmort
Senior

PostPosted: 23.07.2019 18:22    Post subject: Reply with quote

Lamt spm, men er det noen som tilfeldigvis har et tips til en plass som viser kampen i Riga?
Back to top
media
Veteran

PostPosted: 23.07.2019 18:22    Post subject: Reply with quote

Tja, blir ikke sjokkert om det blir 0-0 eller 0-1 i morgen. Men kanskje mer sannsynlig med 1-1.
Back to top
O-Rex
Veteran

PostPosted: 23.07.2019 18:42    Post subject: Reply with quote

Her burde vi ha en hashtag som heter #hvavilleeggensagt.

Han hadde sagt: De e da itj nå vits i å fokuser på hainn Samuel! Hain e skada og ska itj spæll kampen. Vi e Rosenborg, og vi fokusere på det vi kainn gjørra nå med. Å fokuser på oinnskyldninga e tapermentalitet. Da bli itj det engang nå hanging snore.
henrifei
Veteran

PostPosted: 23.07.2019 19:07    Post subject: Reply with quote

0-0 på bortebane er egentlig ikke noe bra resultat. da blir det som mot Celtic i 2017 at hvis de får første målet så er vi mer eller mindre ute.
Back to top
O-Rex
Veteran

PostPosted: 23.07.2019 19:17    Post subject: Reply with quote

For øvrig synes jeg optimismen før denne kampen er imponerende. Kanskje er den også urealistisk? Håper at vi matcher BATE, men etter den sesongstarten vi har hatt forventer jeg ikke mye i denne bortekampen. I alle fall ikke en seier.

Vi er helt klart på rett vei, men er vi bra nok til å slå ut en lettvektsslugger som BATE er? Jeg velger å bli gledelig overrasket om vi passerer dette hinderet, men tror det blir tøffere enn Jesper M spår. Vi har et slags gryende momentum på vår side, men er det nok? Har vi for andre gang i historien en trener som får spillerne våre til å tro at de kan gå på vannet?
hello
Veteran

PostPosted: 23.07.2019 19:23    Post subject: Reply with quote

Eggen hvisker han i høret hva som skal til.

Quote:
– Jeg snakket med Nils Arne i går, og han sa til meg at vi spiller som på Lerkendal. Det er Rosenborg, det er vår kultur, det er sånn vi har bygget oss opp og sånn vi skal være. Jeg synes det er en veldig riktig holdning. Det er en grunn til at Rosenborg har lyktes så godt over tid, sier han.

– Vi snakker sammen innimellom, og samtalen i går var en oppfølging fra sist. Nils Arne Eggen er en meget klok mann, som gir gode råd og som inspirerer oss. Han er den beste til å fortelle hvem Rosenborg skal være og hvordan Rosenborg skal bygges. Derfor ønsker vi en tett dialog med ham, følger Horneland opp.
Back to top
senador
Legende

PostPosted: 23.07.2019 19:46    Post subject: Reply with quote

hello wrote:
Eggen hvisker han i høret hva som skal til.

Quote:
– Jeg snakket med Nils Arne i går, og han sa til meg at vi spiller som på Lerkendal. Det er Rosenborg, det er vår kultur, det er sånn vi har bygget oss opp og sånn vi skal være. Jeg synes det er en veldig riktig holdning. Det er en grunn til at Rosenborg har lyktes så godt over tid, sier han.

– Vi snakker sammen innimellom, og samtalen i går var en oppfølging fra sist. Nils Arne Eggen er en meget klok mann, som gir gode råd og som inspirerer oss. Han er den beste til å fortelle hvem Rosenborg skal være og hvordan Rosenborg skal bygges. Derfor ønsker vi en tett dialog med ham, følger Horneland opp.

Høres veldig bra ut dette, men om det er rett å gjøre dette i morgen er jeg usikker på. Har vi trent nok og er vi god nok fysisk eller er dette en åpenbaring Horneland fikk i går som vi plutselig skal begynne med må?
Back to top
Macha
Veteran

PostPosted: 23.07.2019 20:14    Post subject: Reply with quote

Ingen som har plukket opp hva hviterussiske medier skriver om kampen? *insert democracy-joke here*.

Hvor er den obligatoriske trollingen på motstanderens forum blitt av? Vi var store på det mot Celtic.
Back to top
machiavelli
Veteran

PostPosted: 23.07.2019 20:19    Post subject: Reply with quote

Celtic er i egen klasse av doucheyness og forventninger til lett overkjøring da.
Back to top
50prosenNT
Rutinert

PostPosted: 23.07.2019 20:59    Post subject: Reply with quote

Vi trenger mål i morgen ellers er løpet kjørt. 0-1 eller 1-1 er ok resultat. Slenge inn Samuel i det 70. minutt tror jeg blir bra!

Har trua men laget må være skjerpa så til de grader!

Ellers hadde det vært typisk å slå ut BATE for så å ryke mot partysvenskene i neste runde . Et lite mareritt for min del hvertfall Confused
sukram
Veteran

PostPosted: 23.07.2019 22:13    Post subject: Reply with quote

machiavelli wrote:
Celtic er i egen klasse av doucheyness og forventninger til lett overkjøring da.

Derfor var det ekstra godt da Rosenborg viste dem hvor skapet skal stå. I Glasgow, viste det seg dessverre.
Back to top
Letterkenny
Rutinert

PostPosted: 23.07.2019 23:25    Post subject: Reply with quote

O-Rex wrote:

Han hadde sagt: De e da itj nå vits i å fokuser på hainn Samuel! Hain e skada og ska itj spæll kampen. Vi e Rosenborg, og vi fokusere på det vi kainn gjørra nå med. Å fokuser på oinnskyldninga e tapermentalitet. Da bli itj det engang nå hanging snore.

Her er jeg særdeles uenig.

Han ville sagt:
De e da itj nå vits i å fokuser på hainn Samuel! Hain e skada og ska itj spæll kampen.

«Livet består av mange hendelser,
og ikke alle er like bra,
prøv alltid å finn det positive,
og du et lykkeligere liv vil ha.»

Vi e Rosenborg, og vi fokusere på det vi kainn gjørra nå med. Hainn Napoleon Bonaparte vøttø, hainn utropt sæ sjøl t keiser av Frankrike oinner navnet Napoléon I deinn 18. mai 1804. Hainn lot itj ainna folk bestem ka’n sku vær å itj. Hainn bestæmt sjøl hainn! Å fokuser på oinnskyldninga e tapermentalitet. Da bli itj det engang nå hanging snore.

Edit: #hvavilleeggensagt
Back to top
FanFraSør
Rutinert

PostPosted: 24.07.2019 01:32    Post subject: Reply with quote

#hvavilleeggensagt

Blir på bokmål for min del da jeg ikke engang skal prøve meg på trøndersk.

"Ja nei, altså han Samuel er skadet så det er jo ikke vits å snakke om han når det gjelder morgendagens kamp. Vi har 11 andre gode spillere som kommer til å gjøre en utmerket jobb. Så skal vi uansett huske på at den viktigste kampen for han Samuel er den han fortsatt ikke har spilt. Vi får heller prates igjen når han har spilt den.

Men sånn mellom oss to, så skal jeg si deg at han Horneland er en liten luring han. Vi skal ikke se bort fra at han egentlig bare prøver å finte ut Bate Borisov og at han egentlig har han Samuel som en hemmelig joker. Ja o.k jeg vet jo at du sikkert kommer til å skrive dette i Adressa, men jeg tror ikke det er noen stor fare for at hviterusserne leser en lokal trønderavis så det går nok bra."
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 24.07.2019 08:15    Post subject: Reply with quote

6Strand wrote:
O-Rex wrote:

Her er jeg særdeles uenig.

Han ville sagt:
De e da itj nå vits i å fokuser på hainn Samuel! Hain e skada og ska itj spæll kampen.

«Livet består av mange hendelser,
og ikke alle er like bra,
prøv alltid å finn det positive,
og du et lykkeligere liv vil ha.»

Vi e Rosenborg, og vi fokusere på det vi kainn gjørra nå med. Hainn Napoleon Bonaparte vøttø, hainn utropt sæ sjøl t keiser av Frankrike oinner navnet Napoléon I deinn 18. mai 1804. Hainn lot itj ainna folk bestem ka’n sku vær å itj. Hainn bestæmt sjøl hainn! Å fokuser på oinnskyldninga e tapermentalitet. Da bli itj det engang nå hanging snore.

Edit: #hvavilleeggensagt

Dette er så autentisk at jeg måtte google noen strofer for å se om han faktisk har sagt det.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 27, 28, 29  Next
Page 5 of 29

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb