View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
RBKtaus Junior
|
Posted: 19.05.2019 15:54 Post subject: |
|
|
Det er vel ikke mange som mener han er vanvittig god for tiden (det har vi ingen for å vite, da han ikke spiller, og det han har spilt i år har vel vært på uvant plass). Men med den spillerstallen vi har, er det helt utrolig at han ikke en gang er i troppen. Vi har ikke akkurat briljert offensivt denne sesongen... |
|
Back to top |
|
 |
bottis86 Junior

Joined: 26 Aug 2018 Posts: 56 Location: Eidsøra Møre&Romsdal
|
Posted: 19.05.2019 16:04 Post subject: |
|
|
At Søder er bedre kjøper jeg ikke, men du får jo selvfølgelig mene hva du vil, Bart1
Om vrakingen hadde vært på bakgrunn av en sportslig vurdering så hadde det vært enklere å akseptere, men faktum er vel at hele laget underpresterer. Hadde vel greit og la Bendtner få prøve seg nå som ingen akkurat er giftige forran motstanders mål?
Quote: | Dansken har havnet i klammerier med hovedtrener Eirik Horneland, og har vært utelatt de to foregående kampene også. Den første vrakingen kom etter at han gikk ut i media og uttalte seg kritisk om Horneland. |
Om det er Horneland som skal markere seg så blir det for meg helt feil. |
|
Back to top |
|
 |
Ratatosk Veteran
|
Posted: 19.05.2019 16:05 Post subject: |
|
|
Jeg set at noen mener innhoppene til Bendtner denne sesongen har vært dårlige. Klart sju minutter på slutten av en kamp, er det vanskelig å få utrettet mye på. Men dersom man mener at Bendtner var dårligere enn sine lagkamerater f.eks mot Bodø/Glimt på Aspmyra, ja da må man analysere kampen på en helt annen måte enn meg, eller så må kriteriene for Bendtner være helt annerledes enn alle andre sine. Vil tro at Bendtner har flere vellykkede mottak, pasninger og avdriblinger på sine få innhopp i år, enn Søderlund har hatt denne sesongen. I tillegg så klandrer mange Adegbenro for å være for egosistisk foran mål. Men hva ville du selv ha gjort, dersom valget ditt var å avslutte selv, eller å sentre til målmaskinen Søderlund? |
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 19.05.2019 16:13 Post subject: |
|
|
Har Bendtner vært god ? Nei, i likhet med resten av laget har han prestert svakt, men han har også knapt fått sjansen.
At Bendtner er dårligere enn Søderlund er tull, og vitner om en total mangel på fotballforståelse. Beklager.
At enkelte har bestemt seg for at de ikke liker Bendtner og vil ha han vekk er en annen sak. Det skal man få lov til, enten det er pga høyt lønnsnivå eller utenomsportslige ting. Men ikke begrunn det med det sportslige, for det er vås. |
|
Back to top |
|
 |
sidney Veteran
|
Posted: 19.05.2019 16:16 Post subject: |
|
|
Mister sesongoppkjøringa fordi han vaser rundt med fotlenke i utlandet. Kritiserer treneren i media. Har nesten ikke skåret (eller løpt for den saks skyld) siden 2017. Det er ikke helt uforståelig at han er i kulda. _________________ Å nei håret fins itj mest
Sler ut tenner'n på den første som sei hest |
|
Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 19.05.2019 16:31 Post subject: |
|
|
Har vi tilhengere ansvar for å holde Bendtner motivert gjennom klubbens istid? Det er noe jeg har tenkt på ettersom vi har en rekorddåtlig trener. |
|
Back to top |
|
 |
Pirlo Veteran
|
Posted: 19.05.2019 16:31 Post subject: |
|
|
Bendtner wrote: | Jeg forstår det ikke helt. Jeg er i god form og jeg arbeider hardt. Men jeg har ikke snakket med treneren, så jeg vet ikke hvorfor.
..
Nå har du sett hva som blir sagt i mediene av forskjellige mennesker, og du har også sett hva jeg har sagt. Uansett hvem som spiller, så støtter jeg laget. Det gjelder også nå. Hvem treneren velger, er hans sak.
...
Det er det eneste som betyr noe så lenge jeg er her. Jeg håper på mer spilletid og i en annen rolle enn nå, for den jeg har nå er uholdbar.
...
Som spiller må du gjøre det treneren sier. Det tror jeg gjelder alle. Om han har en annen kultur eller innstilling, må man rette seg etter det.
|
Er det disse uttalelsene det refereres til når folk sier Bendtner kritiserte Horneland i media? Syntes det er helt innenfor.. |
|
Back to top |
|
 |
Sevenseven Proff
|
Posted: 19.05.2019 16:39 Post subject: |
|
|
sidney wrote: | Mister sesongoppkjøringa fordi han vaser rundt med fotlenke i utlandet. Kritiserer treneren i media. Har nesten ikke skåret (eller løpt for den saks skyld) siden 2017. Det er ikke helt uforståelig at han er i kulda. |
Skal det da gå utover det sportslige?
Søderlund: spilt 507min. 5 kamper fra start 2 innhopp. Med 1 målgivende. 0 mål.
Botheim: usynlig i kampen han har spilt etter min mening.
Vil jo si bendtner er verd et forsøk slik ståa er nå |
|
Back to top |
|
 |
Sevenseven Proff
|
Posted: 19.05.2019 16:54 Post subject: |
|
|
Når det gjelder køben-saken og omdømme til klubben, som maaaange trekker fram. Hva er det som har skadet omdømmet vårt mest? Bendtner saken eller sparkingen av kåre?
Det er folk som ikke møter opp på stadion pga. Sparkingen av Kåre!
I tillegg måtte vi så langt nede på listen over trenere at vi havnet til slutt på Horneland.... For ingen andre ville ha jobben! Det er dårlig omdømme det!
Har en følelse av at det vil dukke opp noen ekstra på stadion hvis hvis Bendtner har startet. Fyren er jo en kultfigur og en publikumsmagnet. |
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 19.05.2019 16:57 Post subject: |
|
|
sidney wrote: | Mister sesongoppkjøringa fordi han vaser rundt med fotlenke i utlandet.
|
Dette visste klubben veldig godt om på forhånd. Hvis det er grunnen til at han ikke er med i kamptroppen så burde de vel strengt tatt annulert kontrakten hans i fjor ? Eller i det minste fulgt han opp tettere i soningsperioden.
sidney wrote: |
Kritiserer treneren i media.
|
Gjør han det ? Synes han fremstår usedvanlig profesjonell i sine uttalelser. Spesielt sammenliknet med den konstante griningen og surmulingen Søder dreiv med i fjor.
sidney wrote: |
Har nesten ikke skåret (eller løpt for den saks skyld) siden 2017. Det er ikke helt uforståelig at han er i kulda. |
I motsetning til Søderlund som bøtter inn mål mener du ?
Det finnes ikke EN god sportslig grunn til å velge Søderlund fremfor Bendtner på nåværende tidspunkt. |
|
Back to top |
|
 |
sidney Veteran
|
Posted: 19.05.2019 17:10 Post subject: |
|
|
Min mening er at vi burde avslutte samarbeidet så fort råd er. Ikke fordi Søderlund er mye bedre, men fordi Bendtner framstår som en spiller i fritt fall på alle fronter. Det mener jeg. _________________ Å nei håret fins itj mest
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 19.05.2019 17:15 Post subject: |
|
|
Hvordan da i fritt fall ? Han er på trening hver dag, fremstår profesjonell utad og får ikke spille ?
RBK har en juridisk bindende kontrakt med Bendtner, så det er ikke bare å avslutte det samarbeidet. Det fordrer at andre klubber er interessert, noe som blir mindre og mindre sannsynlig så lenge han ikke får spille. I tillegg må Bendtner selv vil flytte på seg til evt. interessert klubb. Han blir nok værende ut sesongen, til kontrakten utløper. |
|
Back to top |
|
 |
Sevenseven Proff
|
Posted: 19.05.2019 17:21 Post subject: |
|
|
-Nicklas Bendtner vraket mot Mjøndalen. Ble benyttet som venstreback under spilløvelse lørdag.
Jaja, godfoten slår til. Bendtner blir vb i neste kamp |
|
Back to top |
|
 |
Number10 Veteran
|
Posted: 19.05.2019 17:22 Post subject: |
|
|
Det jeg har hørt fra kilder nært rbk-spillerne, sÃ¥ er det spillerne som ikke vil ha med Bendtner. Horneland vil bruke han, men spillerne streiker om han gjør det🤷🏼♂️ _________________ «Koteng: Jo dÃ¥rligere og dÃ¥rligere det gikk, jo tryggere var vi pÃ¥ at Horneland var rett mann.» |
|
Back to top |
|
 |
sidney Veteran
|
Posted: 19.05.2019 17:23 Post subject: |
|
|
- Var på topp for 10 år siden, ikke fått til noe særlig konkret siden 2010.
- Skulle redde karrieren i Trondheim, kom ikke til VM med Danmark, sluttet å skåre for RBK.
- Var blitt voksen og ferdig med utenomsportslige problemer.
- Fengsel, uønsket på landslaget, uønsket i RBK (?)
- Begynner å bli gammel.
- Stjeler mye lønnsbudsjett,
Det eneste argumentet for å spille med Bendtner er at Søderlund og Botheim ikke holder, og den stadig gjentatte ideen om at "det bor så mye fotball i han".
Igjen - bare min mening. _________________ Å nei håret fins itj mest
|
Back to top |
|
 |
Brooklynlol Proff
|
Posted: 19.05.2019 17:23 Post subject: |
|
|
Hahaha, det er den største løgnen jeg har hørt. Det stemmer overhodet ikke. |
|
Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 19.05.2019 17:24 Post subject: |
|
|
Har vi ikke trener som bestemmer? GÃ¥r han bare rundt der og later som? |
|
Back to top |
|
 |
Ratatosk Veteran
|
Posted: 19.05.2019 18:20 Post subject: |
|
|
number10 wrote: | Det jeg har hørt fra kilder nært rbk-spillerne, sÃ¥ er det spillerne som ikke vil ha med Bendtner. Horneland vil bruke han, men spillerne streiker om han gjør det🤷🏼♂️ |
Dersom dette stemmer, så har vi den mest amatørmessige og usympatiske spillerstallen i hele landet. Det er ingen grunn for å nekte å spille med en lagkamerat. Nekter å tro at dette stemmer! |
|
Back to top |
|
 |
apekatt Senior
|
Posted: 19.05.2019 18:46 Post subject: |
|
|
Ratatosk wrote: | Dersom dette stemmer, så har vi den mest amatørmessige og usympatiske spillerstallen i hele landet. Det er ingen grunn for å nekte å spille med en lagkamerat. Nekter å tro at dette stemmer! |
Haha nei. Hvis det stemmer er det "BITTELITT" mer sannsynlig at Bendtner er en fjott enn at de 21 andre er det. |
|
Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 19.05.2019 19:03 Post subject: |
|
|
Hører rykter om at Bendtner har klausul i kontrakten om at han får 10000 krona for hver mål han scorer, men Koteng har sett over budsjettet og satt ned foten for å bruke Nicklas mer før feriepengene er betalt og man ser hvor mye man har igjen for året... |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 19.05.2019 19:11 Post subject: |
|
|
får håpe det der var bare bambus larsarus  _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
Emilie wrote: | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
Back to top |
|
 |
Ratatosk Veteran
|
Posted: 19.05.2019 19:36 Post subject: |
|
|
apekatt wrote: | Ratatosk wrote: | Dersom dette stemmer, så har vi den mest amatørmessige og usympatiske spillerstallen i hele landet. Det er ingen grunn for å nekte å spille med en lagkamerat. Nekter å tro at dette stemmer! |
Haha nei. Hvis det stemmer er det "BITTELITT" mer sannsynlig at Bendtner er en fjott enn at de 21 andre er det. |
Har veldig lite å si i hvilken grad en spiller er en fjott eller ikke. Den dagen en spiller nekter å spille for klubben sin, om en annen navngitt spiller er med, så har han misforstått rollen sin. De får komme seg på jobb og gjør jobben sin, eller Finn seg en annen jobb. Treneren tar ut laget! |
|
Back to top |
|
 |
batigol Veteran
|
Posted: 19.05.2019 20:10 Post subject: |
|
|
Horneland uttaler til Eurosport at det er vanskelig å kommunisere hvorfor Bendtner er vraket. Flere hensyn å ta.... _________________ You`ll never walk alone!! |
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 19.05.2019 20:11 Post subject: |
|
|
Bra Horneland ivaretar åpenhetskulturen i klubben  |
|
Back to top |