View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
spællåtmæ Veteran
|
Posted: 19.05.2019 14:28 Post subject: |
|
|
Ja - i dag blir sesongkortet kun brukt hvis de kjører sitt beste lag. |
|
Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 19.05.2019 15:13 Post subject: |
|
|
Ingen lord i troppen mot Mjøndalen. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
Back to top |
|
 |
RBKtaus Junior
|
Posted: 19.05.2019 15:18 Post subject: |
|
|
Dette begynner å bli for dumt. |
|
Back to top |
|
 |
bottis86 Junior

Joined: 26 Aug 2018 Posts: 56 Location: Eidsøra Møre&Romsdal
|
Posted: 19.05.2019 15:20 Post subject: |
|
|
Hva er unnskyldningen i dag?
Er ivertfall ikke sportslig! |
|
Back to top |
|
 |
Thulian Veteran

|
Posted: 19.05.2019 15:21 Post subject: |
|
|
Begynner å bli?
Det er hinsides all fornuft og rett imot postulatet om åpenhet.
Hadde EH eller noen i klubben sagt klart ifra hva grunnen er/var så hadde det iallefall skapt forståelse eller i det minste et snev av anstendighet fra styret/ledelse sin side |
|
Back to top |
|
 |
Fusion Veteran

|
Posted: 19.05.2019 15:23 Post subject: |
|
|
For et regime. Totalt hinsides. |
|
Back to top |
|
 |
Driblevækk Veteran
|
Posted: 19.05.2019 15:28 Post subject: |
|
|
Ikke min trener. Ikke mitt RBK. _________________ Hanj Samuel e svart, æ si itj meir! (100% NILS) |
|
Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
Posted: 19.05.2019 15:29 Post subject: |
|
|
"På den siste spilløvelsen på liten bane opererte han som venstre back. Dermed er det nesten offisielt: Trener Eirik Horneland har ikke lenger bruk for spissen. Han ble også vraket til kampene mot Lillestrøm og Haugesund."
https://www.dagbladet.no/...a/71091785
Skandale |
|
Back to top |
|
 |
bottis86 Junior

|
Posted: 19.05.2019 15:31 Post subject: |
|
|
Horneland er nok ferdig med tap i kveld.
Så la oss håpe at den som tar over restene, ser fotballen som bor i Bendtner! |
|
Back to top |
|
 |
Bart1 Veteran
|
Posted: 19.05.2019 15:34 Post subject: |
|
|
Kan noen forklare meg hva Lorden har gjort det siste året - som gjør at han fortjener å være med i troppen? Er det navnet hans? At man mener han EGENTLIG er bedre enn det han viser... ?
Jeg fatter dyrkingen av Bendtner like lite som jeg forstod hvorfor Nicki Bille ble det. Svake prestasjoner på banen og voldsdom men med masse sympati på forumet... Dette er ikke det RBK jeg startet å like på 80 tallet. |
|
Back to top |
|
 |
buzz Junior
|
|
|
For en farse dette er. Her bør det komme en skikkelig forklaring snart. Det er ikke sånn ballklubben skal opptre. Flaut. |
|
Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
|
|
Er helt enig med flere her. Det er en skandale at Bendtner ikke er med i troppen med tanke på at vi ikke verken skaper sjanser eller mål.
Og når ikke de gir en god forklaring så blir dette for dumt. |
|
Back to top |
|
 |
Ril Senior
|
Posted: 19.05.2019 15:36 Post subject: |
|
|
Etter Søders opptreden under siste kamp er dette en skam. Horneland er nok ferdig etter Mjøndalen og Bendtner blir banes beste mot Tiller. |
|
Back to top |
|
 |
Driblevækk Veteran
|
Posted: 19.05.2019 15:38 Post subject: |
|
|
Hva presterer de andre spissene mener du da? Bedre blowjobs? _________________ Hanj Samuel e svart, æ si itj meir! (100% NILS) |
|
Back to top |
|
 |
Francisco Clementine Veteran
|
|
|
Bart1 wrote: | Kan noen forklare meg hva Lorden har gjort det siste året - som gjør at han fortjener å være med i troppen? Er det navnet hans? At man mener han EGENTLIG er bedre enn det han viser... ?
Jeg fatter dyrkingen av Bendtner like lite som jeg forstod hvorfor Nicki Bille ble det. Svake prestasjoner på banen og voldsdom men med masse sympati på forumet... Dette er ikke det RBK jeg startet å like på 80 tallet. |
Kan like gjerne spille uten utespillere siden ingen av dem har prestert. Eller gjelder en høyere standard for Bendtner enn for de andre spillerne?
Svakt innlegg, Bart. Som en evig runddans dette; du kommer med et lignende innlegg, folk påpeker at Søder har vært søppel og du trekker inn lønna til Bendtner. Snork. |
|
Back to top |
|
 |
bottis86 Junior

|
|
|
Bart1 wrote: | Kan noen forklare meg hva Lorden har gjort det siste året - som gjør at han fortjener å være med i troppen? Er det navnet hans? At man mener han EGENTLIG er bedre enn det han viser... ?
Bendtner er vel den beste spilleren som er i RBK, nei..han jobber ikke like hardt som Søder, men Søder er ikke fantastisk av den grunn!
Var Bendtner dårlig i 2017?
Om noen klarer å ta noen løp rundt Bendtner når han har ballen så skjer det noe.
Men når man løper rundt som noen hodeløse kyllinger så blir det også vanskelig å levere fra seg noen gode baller.
Og ikke klarer man nå å sende ball til mann i lengderetning.
Ingen har vel vært god hittil i år. |
|
Back to top |
|
 |
Ratatosk Veteran
|
Posted: 19.05.2019 15:39 Post subject: |
|
|
De siste årene har han vist at han er en langt bedre fotballspiller enn alternativene RBK har på spissplass. Da blir resten ganske enkel matematikk. Iallefall når klubben står med solide 4 mål på 6 kamper. 14 mindre enn Bodø/Glimt, bare for å sammenligne med noen. For å snu spørsmålet: hva har Søderlund og Botheim vist i ÅR som gjør at de fortener å spille?? |
|
Back to top |
|
 |
Krokodil Dundee Veteran
|
Posted: 19.05.2019 15:40 Post subject: |
|
|
Kan ikke skjønne annet enn at Bendtner er klar for ny klubb og treneren ønsker å fokusere på de som skal være her. Dessverre skal ikke Søderlund noen plass.
Last edited by Krokodil Dundee on 19.05.2019 15:42; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
|
Posted: 19.05.2019 15:41 Post subject: |
|
|
For øvrig skandaløst at den gammelmodige floppen ikke tar til vett. |
|
Back to top |
|
 |
|
Posted: 19.05.2019 15:43 Post subject: |
|
|
Krokodil Dundee wrote: | Kan ikke skjønne annet enn at Bendtner er klar for ny klubb og treneren ønsker å fokusere på de som skal være her. Dessverre er det Søderlund. |
Horneland tåler vel ikke at folk kritiserer ham. |
|
Back to top |
|
 |
buzz Junior
|
Posted: 19.05.2019 15:44 Post subject: |
|
|
Bart1 wrote: | Kan noen forklare meg hva Lorden har gjort det siste året - som gjør at han fortjener å være med i troppen? Er det navnet hans? At man mener han EGENTLIG er bedre enn det han viser... ? |
Her kan vi vel bytte ut "Lorden" med ganske mange andre på laget som fortsatt er fast i troppen. |
|
Back to top |
|
 |
Huber Veteran
|
Posted: 19.05.2019 15:44 Post subject: |
|
|
Krokodil Dundee wrote: | Kan ikke skjønne annet enn at Bendtner er klar for ny klubb og treneren ønsker å fokusere på de som skal være her. Dessverre skal ikke Søderlund noen plass. |
Dersom han er klar for en ny klubb så er det vel best for alle at han reiser dit med det samme. |
|
Back to top |
|
 |
Bart1 Veteran
|
Posted: 19.05.2019 15:47 Post subject: |
|
|
bottis86 wrote: | Bart1 wrote: | Kan noen forklare meg hva Lorden har gjort det siste året - som gjør at han fortjener å være med i troppen? Er det navnet hans? At man mener han EGENTLIG er bedre enn det han viser... ?
Bendtner er vel den beste spilleren som er i RBK, nei..han jobber ikke like hardt som Søder, men Søder er ikke fantastisk av den grunn!
Var Bendtner dårlig i 2017?
Om noen klarer å ta noen løp rundt Bendtner når han har ballen så skjer det noe.
Men når man løper rundt som noen hodeløse kyllinger så blir det også vanskelig å levere fra seg noen gode baller.
Og ikke klarer man nå å sende ball til mann i lengderetning.
Ingen har vel vært god hittil i år. |
Jeg leser at han er så fantastisk god - men ser det ikke. Han er rett og slett ikke god nok for laget for tiden. Til og med Søder er bedre. Det må jeg få lov til å mene - det er åpenbart at treneren er enig med meg i dette. Jeg vil tro at Horneland er den som har størt kompetanse til å vurdere han.
Jeg synes Bendtner var god i 2017. På nivå med Gytekjær og Søder før de dro.
I fjor var han ikke god. De innhoppene han har hatt i år har vært enda svakere.
SÃ¥ vil jeg gjerne diskutere Bendtner - jeg diskuterer ikke meg selv - det er ganske uviktig.
Jeg synes også det virker som om han er apatisk og likegyldig til å ikke være i troppen i en av Europas svakeste ligaer. Han virker til å være i veldig godt humør - på tross av dette. En "vinnerskalle" ville ha reagert helt annerledes.
"Vis meg en god taper, og jeg skal vise deg en taper" - Ivar Hoff. |
|
Back to top |
|
 |
|
Posted: 19.05.2019 15:48 Post subject: |
|
|
Bare det at du er enig med Horneland i noe burde utløse alarmer. |
|
Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
Posted: 19.05.2019 15:52 Post subject: |
|
|
Dårligere enn Søderlund? Søderlund som var usynlig i 90 minutter hjemme mot Haugesund?
Ett Rosenborg som har scora 4 mål på 8 kamper?
Og så er ikke Bendtner god nok?
Mannen har det i seg, det vet vi fordi vi har sett det. Søderlund har alltid vært dårlig, men har sleiva inn mål fordi vi har produsert MASSE sjanser. Men det er mange år siden. Søder har ikke vist noenting siden han kom tilbake. Ikke engang latente evner. Horneland vil ha løpere, ikke fotballspillere ser det ut som.
Bendtner må jo ha gjort noe utenomsportslig eller så er Horneland helt feil mann. |
|
Back to top |
|
 |
|