View previous topic :: View next topic |
Banens Beste? |
Hansen |
|
12% |
[ 5 ] |
Hedenstad |
|
0% |
[ 0 ] |
Hovland |
|
4% |
[ 2 ] |
Reginiussen |
|
36% |
[ 15 ] |
Meling |
|
7% |
[ 3 ] |
Jensen |
|
0% |
[ 0 ] |
Konradsen |
|
0% |
[ 0 ] |
Ã…sen |
|
2% |
[ 1 ] |
Helland |
|
26% |
[ 11 ] |
De Lanlay |
|
0% |
[ 0 ] |
Søderlund |
|
0% |
[ 0 ] |
Akintola |
|
9% |
[ 4 ] |
|
Total Votes : 41 |
|
Author |
Message |
Putte Veteran

|
Posted: 07.04.2019 20:33 Post subject: Stabæk - Rosenborg |
|
|
Stabæk IF - Rosenborg BK
vs.
Dato: 14.04.2019
Kl.: 18:00
Stadion: Nadderud
TV: Eurosport Pluss 1 _________________
(delt bruker - PM for tilgang)
Last edited by Putte on 14.04.2019 21:52; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Green Goblin Rutinert

|
Posted: 07.04.2019 20:59 Post subject: |
|
|
3 enkleste bortepoengene dere kommer til å ta i år.... |
|
Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 08.04.2019 21:38 Post subject: |
|
|
Slår vi Stabæk så har vi dobbelt så mange poeng som i fjor etter tre runder  |
|
Back to top |
|
 |
Number10 Veteran
|
Posted: 08.04.2019 21:45 Post subject: |
|
|
Her skal RBK bli rævkjørt av Boli. Masse bakrom som Boli vil utnyttet til det fulle. _________________ «Koteng: Jo dårligere og dårligere det gikk, jo tryggere var vi på at Horneland var rett mann.» |
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 08.04.2019 22:04 Post subject: |
|
|
Green Goblin wrote: | 3 enkleste bortepoengene dere kommer til å ta i år.... |
Å? Får man poeng for oppmøte på Nadderud? _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
Back to top |
|
 |
RbkUrge Veteran

|
Posted: 08.04.2019 22:07 Post subject: |
|
|
Hvis Stabæk har tre spillere som klarer å sentre til hverandre klarer dem nok fint å spille seg ut av vårt massive moderne presspill. Heldige om vi berger poeng her. Når det er sagt; er det mange som tar turen fra Trondheim? Noe samlingssted i Oslo/Bærum? _________________ Perché hai tradotto questa frase? |
|
Back to top |
|
 |
JW Rutinert
|
Posted: 08.04.2019 22:09 Post subject: |
|
|
Det er bare å stålsette seg. Unge og tekniske Stabæk-spillere kommer til å spille ut et tregt og planløst RBK. |
|
Back to top |
|
 |
håpløs Veteran
|
Posted: 09.04.2019 12:50 Post subject: |
|
|
Jeg hadde ikke kjørt harde treninger denne uka. Mest formasjon og detaljer på feltet og fått inn 'eksplosiviteten' til hælga.
Så hadde jeg kjørt vanlig igjen neste veke. |
|
Back to top |
|
 |
Hodor Veteran

Joined: 23 Aug 2013 Posts: 3636 Location: Sunnmøre's hovedstad
|
Posted: 12.04.2019 15:47 Post subject: |
|
|
Oioi, snart kamp igjen.
Og det gledes... Ikke.
Null forventninger dessverre.
Fortsetter vi i helgen som i de to første rundene som gir jeg opp prosjekt Horneland.
Bjørnebye har jeg gitt opp for lenge siden.
Blir interessant å se om det er noe glød å spore i spillerene.
Forberedt på det verste, håper på det beste  |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 12.04.2019 22:32 Post subject: |
|
|
- Vi må være forberedt på at vi møter en ujevn matte der det vil være vanskelig å få en god rytme i spillet. Det kan bli to lag som er direkte i stilen, sier Horneland etter fredagens treningsøkt.
- Vi må plukke en seier mot Stabæk på søndag og bygge selvtillit ut i fra det. Vi skal komme med en bra plan, en god innstilling og banke til for å ta tre poeng.
Les mer: - Vi skal bygge selvtillit
Spilletillatelsen er på plass, og det betyr at Youness Mokhtar kan få debuten sin i søndagens kamp mot Rosenborg.
- Vi takker NFF for godt samarbeid, at de har prioritert saken og trykket på. Nå er spilletillatelsen i orden, og vi gleder oss til å se Mohktar i aksjon for Stabæk, sier sportssjef Inge André Olsen til Stabak.no.
Les mer: Mokhtar er spilleklar |
|
Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 12.04.2019 22:58 Post subject: |
|
|
Noen beitedyr på Nadderud foran RBK-besøket i år? |
|
Back to top |
|
 |
Talentløs Senior
|
Posted: 12.04.2019 23:19 Post subject: |
|
|
Spaserer vel en tur forbi i morgen.
Deler av matta ble malt før seriestart for å avdekke flekker
Men mye sol den siste tiden kan ha gjort matta mer fast og noen grønne nyanser rikere. _________________ Først kaffe, så Cola. |
|
Back to top |
|
 |
Francisco Clementine Veteran
|
Posted: 12.04.2019 23:42 Post subject: |
|
|
[rant]Kjenner at kampgleden er på et all time low.. Første kampen på et tiår jeg vurderer å ikke se. Denne følelsen vil sannsynligvis forandre seg når det nærmer seg kampstart, men akkurat nå føler jeg meg ganske apatisk til hele greia. Følelsen av at dette er "begynnelsen på slutten" er overhengende.
Kall meg gjerne medgangssupporter, men jeg hadde gledelig levd med en dårlig plassering i eliteserien så lenge vi fikk se offensivt, morsomt spill. Egentlig hadde det vært nok for min del å brukt unge, sultne spillere som faktisk viste stolthet av å få brukt RBK-drakten i kamp. I stedet sliter vi med "gamle", bortskjemte, overbetalte drittunger som driter i laget så lenge de selv får spille. Faen altså. /rant] |
|
Back to top |
|
 |
hatemolde Senior
|
Posted: 13.04.2019 01:46 Post subject: |
|
|
Helt enig Franc! Skulle ønske vi var litt sånn som Ajax, går på tryne mot et oppskrytt lag fra Norge, men reiser seg så og si med engang! Selv om resultatene er under en hver kritikk så har de en klar spille stil og filosifi |
|
Back to top |
|
 |
Mulder Junior
|
Posted: 13.04.2019 03:07 Post subject: |
|
|
Pass opp, pass opp! Selv om de to første kampene i serien har vært noe av det verste på lenge, bør man ikke glemme at kampdag er grunnen til at vi holder med RBK. Vi MÅ håpe, ønske og tro på forbedring i spillet. Jeg tror vi kommer til å slå Stabæk.
Det mangler en del på samhandlingen og mange andre ting, så det kommer ikke til å være pent å se på. Men jeg tror vi vinner, og jeg tror også at vi får en boost av denne kampen. Ikke dithen at vi plutselig begynner å spille slik fotball dette laget har potensiale til å spille, men at vi kommer i gang med noe som ligner vårt eget spill denne sesongen.
Jeg er, som mange andre her, kritisk til spillerlogistikk og den fotballen vi ser ut til å ønske å spille, men jeg kommer til å glede meg til kampdag hver eneste kamp, denne sesongen også. |
|
Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 13.04.2019 08:06 Post subject: |
|
|
RBK fortsetter ørkenvandringen de har holdt på med i mange år. Da mister mange interessen. Et nytt tap vil forsterke den onde sirkelen.
Skal man være god nok for Europa må Stabæk rundspilles og vi må vinne 5-0. Det er fullt mulig å få til det, men ikke med inkompetanse i flere ledd. Når skal medlemmer og styret forstå dette?
Tipper nok en elendig kamp og ingen 3 poenger. Nullen holder vi ikke. |
|
Back to top |
|
 |
Number10 Veteran
|
Posted: 13.04.2019 08:44 Post subject: |
|
|
Synd at flere jeg snakker med, også meg selv, ønsker tap. Jo flere tap, jo fortere får Horneland sparken. Ikke F*** om Koteng og styret lar elendig spill, midt på tabellen, tidlig ut av cupen og europacupkvalliken gå forbi.
Boli kommer til å score hattrick i denne kampen. Løper i fra gutta i forsvaret baklengs. _________________ «Koteng: Jo dårligere og dårligere det gikk, jo tryggere var vi på at Horneland var rett mann.» |
|
Back to top |
|
 |
Kai88 Veteran
|
Posted: 13.04.2019 09:48 Post subject: |
|
|
Valsvik på venstreback. Kommer til å bitche som faen.
"På fredagens trening var det kun én spiller som hadde meldt forfall: Birger Meling er blitt syk. I den ene delen av treninga der de jobbet med den bakre fireren, var Gustav Valsvik gått inn som venstreback." |
|
Back to top |
|
 |
PerO Veteran
|
Posted: 13.04.2019 10:09 Post subject: |
|
|
Er redd for at matta på Nadderud er så dårlig at langpasning og gjenvinning er det eneste som kan fungere. Her blir 3 poeng viktigere enn stilpoeng. |
|
Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 13.04.2019 12:24 Post subject: |
|
|
Gustav Valsvik på venstreback betyr enda værre angrepsspill en det vi har sett til nå. Det betyr en ting: TAP og nedrykk hvis ting ikke endrer seg. Tvilsomt om vi vinner en enste kamp slik ståa er nå. |
|
Back to top |
|
 |
knttn Proff
|
Posted: 13.04.2019 12:25 Post subject: |
|
|
Uansett så dårlig seriestarten har vært så gleder jeg meg til å komme meg på RBK kamp igjen. Har trua. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 13.04.2019 12:26 Post subject: |
|
|
Formasjonstreninga i dag tyder på fornyet tillit til hele laget etter 1-1-skuffelsen mot Odd. Men Pål André Helland og Yann-Erik de Lanlay ser ut til å bytte side i angrepet, slik at Rosenborg igjen spiller med innovervinger.
- Vi har prøvd å få en tydeligere tanke på hvordan vi skal framstå i alle faser. Jeg syns guttene har stått på på feltet og jobber godt. Vi er spente på kampen, og håper at vi henger godt sammen på søndag, kommenterer Horneland til Eurosport.
(...)
Birger Meling var tilbake på trening i dag etter sykdom i går. Marius Lundemo var ikke med som reserve mot Odd på grunn av liten lårstrekk og trener fortsatt ikke som normalt.
(...)
Forventet Rosenborg-lag:
André Hansen
Vegar Hedenstad - Even Hovland - Tore Reginiussen - Birger Meling
Mike Jensen - Anders Konradsen
Gjermund Ã…sen
Pål André Helland - Alexander Søderlund - Yann-Erik de Lanlay
Les mer: - Vi må terpe
Liker at vingene har skiftet side, nå som de uansett skal være så smale. Var veldig terping på angrepsspill langs bakken i dag. Forhåpentligvis er det mulig å spille langs bakken på Nadderud ... |
|
Back to top |
|
 |
Number10 Veteran
|
Posted: 13.04.2019 12:54 Post subject: |
|
|
At vingene bytter side, tyder på en ting...Horneland tviler på sitt eget prosjekt.
Helland og DeLanlay er best nÃ¥r de kommer inn, i tillegg skaper det bedre plass til Hedenstad og Meling, som kommer rundt til innlegg👍🏻 _________________ «Koteng: Jo dÃ¥rligere og dÃ¥rligere det gikk, jo tryggere var vi pÃ¥ at Horneland var rett mann.» |
|
Back to top |
|
 |
Frankiefourfingers Veteran

|
Posted: 13.04.2019 13:10 Post subject: |
|
|
Er vel det han har sagt hele tiden. At han ønsker seg smale innoverkanter slik at backene kan komme rundt.... |
|
Back to top |
|
 |
Number10 Veteran
|
Posted: 13.04.2019 13:29 Post subject: |
|
|
Mot Odd og tidligere ønsket han at vingene skulle komme til innlegg... _________________ «Koteng: Jo dårligere og dårligere det gikk, jo tryggere var vi på at Horneland var rett mann.» |
|
Back to top |
|
 |
|