English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nicklas Bendtner
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 232, 233, 234 ... 297, 298, 299  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
SeG
Veteran

PostPosted: 25.03.2019 13:33    Post subject: Reply with quote

Kanskje han har hue et annet sted? Razz

Men uansett, det er trist åssen det er blitt med fyren. Får håpe vi får kvitta oss med han så raskt som mulig.

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran

PostPosted: 25.03.2019 13:36    Post subject: Reply with quote

1 sekund der trudde jeg han var solgt så så jeg på bildet.

Vet ikke om jeg er lettet eller skuffet :/
Neeskens, trenger du å låne en tampong?
Back to top
Francisco Clementine
Veteran

PostPosted: 25.03.2019 15:07    Post subject: Reply with quote

Vil si det er tilnærmet krise om vi kun har søderlund som reelt alternativ på topp når serien starter. Vi trenger en Bendtner i form eller en ny spiss.
Back to top
Montana
Veteran

PostPosted: 25.03.2019 15:28    Post subject: Reply with quote

Oppsiktsvekkende, men ikke overaskende nyhet.
Tommel'n opp! til Horneland som tørr å ta den beslutningen.
Back to top
håpløs
Veteran

PostPosted: 25.03.2019 16:08    Post subject: Reply with quote

Herrefred. Et sårt lår etter hard trening samt kunstgresskamp.
Back to top
RBKSandvika
Veteran

PostPosted: 25.03.2019 16:29    Post subject: Reply with quote

Nettopp..

Minst fem høns av en fjær. Med mindre låret blir verre: Bendtner starter mot Bodø
Back to top
Brødsmula
Veteran

PostPosted: 25.03.2019 16:54    Post subject: Reply with quote

Alle vet at Bendtner er lat, så ikke noe revolusjerende TV2 kommer med. Fyren har vært en fiasko i 75% av RBK-tiden. Takk til Kåre og Bjørnebye.
Back to top
Ratatosk
Veteran

PostPosted: 25.03.2019 17:21    Post subject: Reply with quote

Bendtner kommer ikke til å bli en spiller som løper rundt på samme måte som foreksempel Søderlund. De er veldig ulike som typer. Jeg hadde likevel valgt Bendtner forran Søderlund 7 av 7 dager i uken. Bare på grunn av hans ferdigheter MED ball, ikke uten ball. Bendtner på 70% kan utrette minst like mye som en Søderlund på 100%. Vel og merke dersom han har et velfungerende lag rundt seg. Løping er viktig, men alle trenger ikke løpe rundt som duracellkaniner. For oss som er så gamle at vi husker legenden Carlos Valderrama, så vet vi at det ikke alltid er løpskraften som definerer en fotballspiller. Godeste Valderrama var knapt utenfor midtsirkelen i løpet av hele fotballkarrieren, men er likevel regnet som Colombias beste spiller gjennom tidene. Et spørsmål er jo heller om Bendtner burde blitt brukt som offensiv midtbane, rett bak spissen. Da kan jo Sødelund bruke sine løpeferdigheter til å springe rundt, og Bendtner kan spille gjennom kantene mens Søderlund oppholdet eg par forsvarsspillere med ett sugende løp rundt 16 meteren.
Back to top
vingback
Veteran

PostPosted: 25.03.2019 17:39    Post subject: Reply with quote

Hvor mange lag på anstendig nivå er det som har en midtspiss som løper livet av seg i løpet av kampen? Kun basert på egen empiri er at det ikke er veldig mange som har dette som sin forse. Mandzukic er kanskje én, kommer ikke lenger.
Back to top
RoSolum
Proff

PostPosted: 25.03.2019 18:17    Post subject: Reply with quote

Ratatosk wrote:
Bendtner kommer ikke til å bli en spiller som løper rundt på samme måte som foreksempel Søderlund. De er veldig ulike som typer. Jeg hadde likevel valgt Bendtner forran Søderlund 7 av 7 dager i uken. Bare på grunn av hans ferdigheter MED ball, ikke uten ball. For oss som er så gamle at vi husker legenden Carlos Valderrama, så vet vi at det ikke alltid er løpskraften som definerer en fotballspiller. Godeste Valderrama var knapt utenfor midtsirkelen i løpet av hele fotballkarrieren, men er likevel regnet som Colombias beste spiller gjennom tidene.

Mye jeg er enig i, Ratatosk, men tenk nå på signalet det gir til medspillerne når èn stk får lov til å loffe rundt på banen og drive dank, og grine seg til å få ballen i beina framfor foran seg, når resten av laget blir piska opp i press. Jeg hadde hvertfall ikke giddi å tatt det løpet for å dekke rommet han etterlater seg.
Prøv hvertfall å jobbe litt, se ut som om du bryr deg, så kommer du langt, Bendtner.

Fotball er følelser - slipp dem fri!
https://www.facebook.com/...ed_comment
Back to top
Bananskrue
Veteran

PostPosted: 25.03.2019 18:26    Post subject: Reply with quote

vingback wrote:
Hvor mange lag på anstendig nivå er det som har en midtspiss som løper livet av seg i løpet av kampen? Kun basert på egen empiri er at det ikke er veldig mange som har dette som sin forse. Mandzukic er kanskje én, kommer ikke lenger.

Men dette kommer helt an på laget som spiller. Skal vi spille med gegenpress MÅ også spissen presse, ala f.eks Firmino i Liverpool.
Back to top
Barney
Veteran

PostPosted: 25.03.2019 18:35    Post subject: Reply with quote

Montana wrote:
Oppsiktsvekkende, men ikke overaskende nyhet.
Tommel'n opp! til Horneland som tørr å ta den beslutningen.

Helt enig. Han er tøffere enn jeg trodde.
Back to top
Ratatosk
Veteran

PostPosted: 25.03.2019 19:00    Post subject: Reply with quote

RoSolum wrote:

Mye jeg er enig i, Ratatosk, men tenk nå på signalet det gir til medspillerne når èn stk får lov til å loffe rundt på banen og drive dank, og grine seg til å få ballen i beina framfor foran seg, når resten av laget blir piska opp i press. Jeg hadde hvertfall ikke giddi å tatt det løpet for å dekke rommet han etterlater seg.
Prøv hvertfall å jobbe litt, se ut som om du bryr deg, så kommer du langt, Bendtner.

Dersom det gagner laget, burde det vel være i alles interesse å ta det ekstra løpet for å skape gode arbeidsforhold til medspillerne sine. Noen er gode til å løpe, andre er gode til å score mål. Nå har ikke Bendtner scoret allverdens det siste året, men det handler også om laget som helhet. Hvis vi ser til sykkelverdenen så er det ikke mange av vinnerne fra sammenlagtlister og sprintcuper som hadde hatt medaljer dersom de ikke hadde hatt lagkamerater som jobber ræva av seg for at de skulle ha friske bein når det gjelder. Dersom Bendtner hadde skutt RBK til Champions League, så tror jeg de andre spillerne hadde vært svært godt fornøgde. Det er ulike roller i et lag. Håper ikke Andre Hansen skal begynne å løpe rundt inne i 16 meteren. Bare for å sette ting litt på spissen!
Back to top
BalleK
Veteran

PostPosted: 25.03.2019 19:25    Post subject: Reply with quote

Petter Rasmus har en sak på adressa.no der han spør Horneland ang. Bendtner.

Det sies ingenting om skade i låret eller kunstgress. Dersom det hadde vært den egentlige grunnen så ville han sagt det. Det er ingen grunn til å bløffe om det. Jeg legger derfor til grunn at han ikke ble hjemme pga. skade i låret og/eller kunstgressbanen.

Horneland repeterer det han sa før kampen om at "grunnlaget er for tynt" og legger til "Han må bare trene godt og hardt". Det betyr ikke at Bendtner ikke har trent godt og hardt de siste ukene, men det at han sier dette betyr muligens noe bittelitt annet enn om han hadde svart "Han må bare få tid til å komme i form".

Selv om Bendtner ikke er i form til å spille så er det alikevel pussig at han ikke er med på turen en gang. I et "normalt case" så ville jo Bendtner kommet inn for Søder og ikke Filip Brattbakk (som måtte spille i drakt som det sto "Meling" på). Gøy for Brattbakk jr. selvsagt, men læll...

Jeg synes dette er rart.
Montana
Veteran

PostPosted: 25.03.2019 19:28    Post subject: Reply with quote

Klart det er rart. Det er kjemperart at vår best betalte spiller har satt seg selv i denne posisjonen.
Back to top
konrad4ever
Veteran

PostPosted: 25.03.2019 19:42    Post subject: Reply with quote

For tynt grunnlag til å være med på siste kamp før serien lover alt ennet enn bra. Gitt at progresjonen var bra, så ville han fått denne kampen til å spille seg i form. Er egentlig ikke så overrasket over at Bendtner vil slite under Horneland, da intensiteten virker å være milevis over hans nivå
Back to top
håpløs
Veteran

PostPosted: 25.03.2019 19:43    Post subject: Reply with quote

BalleK wrote:
Petter Rasmus har en sak på adressa.no der han spør Horneland ang. Bendtner.

Det sies ingenting om skade i låret eller kunstgress. Dersom det hadde vært den egentlige grunnen så ville han sagt det. Det er ingen grunn til å bløffe om det. Jeg legger derfor til grunn at han ikke ble hjemme pga. skade i låret og/eller kunstgressbanen.

Kanskje Adressa ikke VIL skrive det han sa..
-Alle vet at han slet med låret i MarAbella og på slutten her sies det at overgangen til kunstgress etterpå ikke ble bra.

https://video.eurosport.n...ideo.shtml

Så er spm om det går seg til å trene på kunstgress, vet ikke om gresset blir brukt nå..
Søder starter i Bodø og da må han levere.
Back to top
Captain
Veteran

PostPosted: 25.03.2019 19:53    Post subject: Reply with quote

håpløs wrote:

Kanskje Adressa ikke VIL skrive det han sa..
-Alle vet at han slet med låret i MarAbella og på slutten her sies det at overgangen til kunstgress etterpå ikke ble bra.

https://video.eurosport.n...ideo.shtml

Så er spm om det går seg til å trene på kunstgress, vet ikke om gresset blir brukt nå..
Søder starter i Bodø og da må han levere.

Tviler sterkt på at Adressa ikke skriver det Horneland sa i intervjuet.
håpløs
Veteran

PostPosted: 25.03.2019 20:15    Post subject: Reply with quote

Horneland sa allerede i januar at "vi vil få bruk for han utover i sesongen" så dette er nok som planlagt.
Så er det synd hvis det forsinkes med småskader.
Uansett tyder ting på at NB er motivert, trener godt og vil løpe mer i år.

Da holder det for meg.

Dilemma blir hvis Søder nå leverer og vi nærmer oss CL-kvallik..
Back to top
sidney
Veteran

PostPosted: 25.03.2019 22:36    Post subject: Reply with quote

Hvisomattedersom... Enig i at vi skal avvente til søndagen før vi mener noe som helst, men om Bendtner er helt ute av det og Søder finner fram slalåmskoa og sutrer i media, er jeg for å kalle hjem Helmersen som backup og gi Botheim sjansen.
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 25.03.2019 22:44    Post subject: Reply with quote

Helmersen er langtidsskadet...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Ratatosk
Veteran

PostPosted: 25.03.2019 23:14    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:
Helmersen er langtidsskadet...

De fleste backup’ene til RBK er skadet, sÃ¥ det er ingen hindring.😉
Back to top
Rosenvingen
Senior

PostPosted: 26.03.2019 00:04    Post subject: Reply with quote

Jeg tror Lord har godt av en ferie i varmere strøk nå Razz
Back to top
Number10
Veteran

PostPosted: 26.03.2019 11:12    Post subject: Reply with quote

Ryktes at Bendtner kan være pÃ¥ vei til Indonesia for en storsum. Kan være grunnen til at han ikke var med i gÃ¥r🤷🏼‍♂️
LanoX
Rutinert

PostPosted: 26.03.2019 11:21    Post subject: Reply with quote

Gjør et minimum av research før man kommer med screenshots og rykter. Dette er et fiktivt lag, som har Hugo Lloris, Danny Ings og Alexis Sanchez i troppen... i tillegg er ikke instagramfotoet likt av dama til Bendtner som det fremgår i screenshoten.
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 232, 233, 234 ... 297, 298, 299  Next
Page 233 of 299

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb