| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Harald Forumsjef

|
Posted: 22.10.2006 20:53 Post subject: |
|
|
Strategisk var dette en vældig god omgang. Tørum har valgt og gå ud defensivt og vente på at Brann laget lager fejl. Dette virkede perfekt. Primært pga. godt stopperspill. Basma og Koppinen har været gode indtil videre. Tettey har igen været god, hans store løbepensum har skaft chancer og gjort at han har været godt med defensivt.
Desværre medfører scoringen nok at Solli ikke bliver skiftet ud, hvilket er tragisk for vores højreside.
Ps. Skal holde mig for gode til at skære all Brann-supportere over en kam. Men at kaste æg på modspillere er lavmål og hører ikke hjemme nogen steder. Tragisk opførsel af deler af Brann publikummet. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 22.10.2006 20:54 Post subject: |
|
|
Tettey, Basma og Koppinen imponerer i dag. Litt skrint offensivt enda, synes jeg, men det står da 1 - 0 til oss!
Merker meg nok en gang at TV2 er veldig lite nøytrale. I det fløyta gikk kom "straffe-situasjonen" i reprise, med menyer med "Brann snytt for straffe?" på og full pakke. Noen har tyldeligvis lagt flid i dette. Har aldri sett noe sånt i en produksjon, hverken nasjonalt eller internasjonalt.
Også en varm tanke til Brann-fansen som igjen viser seg som norges koseligste supportere ved å tilby Iversen en proteintilskudd i form av egg under kampen.
Vi leder, og Brann begynner å gå sure. Vi ligger ann til gull, og Molde ligger an til nedrykk. Det er ikke en gang sikkert Lillestrøm får medalje! Dette er en kveld av de skjeldne!  _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
KenMan Veteran

|
|
|
Supportere bør holde seg for gode til å kaste egg ut på banen... Rett og slett idioti! Dette kaler jeg forøvrig ikke fotballsupportere. Det ødelegger utrolig masse, både for oss som ser på og ikke minst spillere.
Når det gjelder det å se på kampen, synes jeg det er talentløst å sette Alsaker til å kommentere en slik kamp. Man kan LETT høre at han ble skikkelig skuffet da Storflor satte inn målet sitt. Det er ikke slike personer som engasjerer. Han har endel å lære av Arne Scheie! _________________ "Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
- KÃ¥re Ingebrigtsen etter 3-0 seieren borte mot FCSB i Europa League-playoff- |
|
| Back to top |
|
 |
jadda Veteran
|
|
|
| jarln wrote: | | jadda wrote: |
Er forresten også imponert over Koppinen. Prikkfri så langt. Også fornøyd med at Riseth ser ut til å holde hodet kaldt |
sannhet med modifikasjoner.. tror vi var griseheldige som ikke fikk straffe mot oss.. håper han ikke tuller mer i 2.omgang! |
Vi kan vel nesten ikke vente at han skal slutte å være Riseth... alt jeg sier er selvfølgelig relativt i forhold til hvem jeg skriver om |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 22.10.2006 20:55 Post subject: |
|
|
Forrestener er heldige vi har dommeren med os i dag. Riseth laver et klart straffespark, men heldigvis bliver det ikek dømt. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
DiggeFJ Senior
|
|
|
Fen om de fortsetter og kaste egg, må de skje noe.
Herre klare vi!!! |
|
| Back to top |
|
 |
Bullseye Rutinert

|
|
|
Dette går veien det,
tror faktisk Viking kampen blir vanskeligere.
 _________________ Cantate Conflictus |
|
| Back to top |
|
 |
Snoopy Junior

|
|
|
45 min ifra GULL!!  _________________
Han er kongen |
|
| Back to top |
|
 |
Henging Senior
|
Posted: 22.10.2006 20:56 Post subject: |
|
|
Haha! TV2 fokuserer på at Brann muligens ble snytt for straffe
Heia Bergen
Og inn med Braaten og ut med Solli. |
|
| Back to top |
|
 |
SverreBrandhaug Rutinert
|
Posted: 22.10.2006 20:56 Post subject: |
|
|
La oss håpe at Brann ikke får en tidlig utligning da....  |
|
| Back to top |
|
 |
ballaballaballa Veteran
|
Posted: 22.10.2006 20:57 Post subject: |
|
|
| jadda wrote: | | gjett om straffesituasjonen blir et tema nå... |
Er vel en grunn til at TV2 ikke har Mister bade-naken-i-VÃ¥gen tenker jeg. |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 22.10.2006 20:57 Post subject: |
|
|
| jadda wrote: | | (Kan forresten noen være så snill å gi Storflor et smilekurs??? ) |
Han havde vel for travlet med at undgå æggene som blev kastet mod Rosenborg-spillerne til at smile.  _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
KenMan Veteran

|
Posted: 22.10.2006 20:58 Post subject: |
|
|
| DiggeFJ wrote: | Fen om de fortsetter og kaste egg, må de skje noe.
Herre klare vi!!! |
Jeg tror nok at dette får konsekvenser uansett m det skjer igjen eller ikke. _________________ "Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
- KÃ¥re Ingebrigtsen etter 3-0 seieren borte mot FCSB i Europa League-playoff- |
|
| Back to top |
|
 |
Havremunken Junior
|
Posted: 22.10.2006 20:58 Post subject: |
|
|
Da har vel brann bare én ting å gjøre - angripe med alle mann. Dette må da være gode nyheter for oss.
Ellers patetisk forutsigbart av TV2, men sånn er det gjerne med forutsigbarhet - man kunne sagt det på forhånd. |
|
| Back to top |
|
 |
Katalysator Veteran

|
Posted: 22.10.2006 20:59 Post subject: |
|
|
| Harald wrote: | | Forrestener er heldige vi har dommeren med os i dag. Riseth laver et klart straffespark, men heldigvis bliver det ikek dømt. |
Det var vel omtrent den eneste situasjonen vi hadde dommeren med oss, men ja, takk for det. |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 22.10.2006 21:01 Post subject: |
|
|
Også den eneste situationen hvor det har været nødvendig, for og sige det sån. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
KenMan Veteran

|
|
|
Angående at TV2 fokuserer på straffesituasjonen... Jeg er vel ikke uenig i at det kunne blitt dømt straffe på den situasjonen. Det var en klar dytt. Men jeg er en smule glad for at dommeren unnlot å gi dem straffe.
Jeg synes i tillegg at det var spesielt at dommeren, etter å ha dømt en feilaktig corner til RBK, faller gjennom for presset fra Brannsupportere og spillere, og dømmer 5-meter etterpå. (Kunne han rukket å se reprisen på storskjermen da han ombestemte seg? Virker som om Brann viser kontroversielle avgjørelser på storskjerm...) _________________ "Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
|
| Back to top |
|
 |
Ã…smund Rutinert
|
|
|
Dævven, det her kommer til å bli en rysare. Er fortsatt langt fra sikker på at detta går veien. De kommer garantert til å gå ut i hundre her nå... Syns Soli bidrar lite fremover, men han er nok viktig i det defensive opplegget - så tror ikke han blir tatt ut med det aller første i dag.. |
|
| Back to top |
|
 |
AmG Proff

|
Posted: 22.10.2006 21:02 Post subject: |
|
|
| SverreBrandhaug wrote: | La oss håpe at Brann ikke får en tidlig utligning da....  |
RBK bruker å spille best i andre omgang , får håpe dem gjør det nå å. |
|
| Back to top |
|
 |
KenMan Veteran

|
Posted: 22.10.2006 21:03 Post subject: |
|
|
Lykke til i andre omgang, folkens... Ikke bit fingrene helt av dere... Dette går nok veien... (Men er litt nervøs da... ) _________________ "Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
|
| Back to top |
|
 |
Katalysator Veteran

|
Posted: 22.10.2006 21:04 Post subject: |
|
|
| Harald wrote: | | Også den eneste situationen hvor det har været nødvendig, for og sige det sån. |
Nja, den situasjonen hvor Bjørn Dahl faller og får frispark i eget straffefelt synes jeg var svært billig og den fratar oss en enorm sjanse. |
|
| Back to top |
|
 |
Kvaki Senior

|
Posted: 22.10.2006 21:04 Post subject: |
|
|
| inn med daniel |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 22.10.2006 21:05 Post subject: |
|
|
| Katalysator wrote: | | Nja, den situasjonen hvor Bjørn Dahl faller og får frispark i eget straffefelt synes jeg var svært billig og den fratar oss en enorm sjanse. |
Hehe, forskellen ligger nok i at jeg ikke synes den var billig.  _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Kvaki Senior

|
Posted: 22.10.2006 21:06 Post subject: |
|
|
OOOOOOOOOOOOO nesten  |
|