| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 20.12.2018 23:02 Post subject: |
|
|
Alle de nevnte er selvsagte alternativer for Man Utd (Zidane og Conte ledig på markedet, Pochettino med suksess og offensiv spillestil i en mindre klubb). Man trenger ikke lekkasjer for å komme opp med de navnene.
Flere av navnene i forbindelse med RBK er lekket ut, av mer eller mindre uproffe aktører, som f.eks amatørklubben i Sarpsborg |
|
| Back to top |
|
 |
Kommandør Junior

|
Posted: 20.12.2018 23:08 Post subject: |
|
|
Koteng på pressekonferansen i sommer:
Koteng: "Vi er mer ute etter hva vi skal gjøre bedre. Vi tror at vi har tatt ut potensialet til Kåre. En trener må minst ha 3 felt han er god i, det er : fotballfaglig, det er lederen, og pedagogen, og på alle 3 felt så vil vi bli bedre." |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 20.12.2018 23:08 Post subject: |
|
|
| Dette er det siste jeg kommer til å skrive om engelsk fotballi denne tråden. Men Ed Woodward er notorisk for å være den største lekkbøtta i europeisk fotball. Han lekker absolutt alt. Hver gang den klubben lukter på en spiller er Woodward på tråden til journalister og forteller om det. |
|
| Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 20.12.2018 23:09 Post subject: |
|
|
| PauloSilas wrote: | | Sant det, det er vel helst her inne man hauset opp sannsynligheten av at et relativt stort internasjonalt navn er på vei inn. |
Vel, Hjulmand har vært kontaktet. Ronald de Boer har vært i Trondheim. Da følger ikke forumet opp med å spekulere i Eirik Bakke og Aasmund Bjørkan... |
|
| Back to top |
|
 |
LanoX Rutinert

|
Posted: 20.12.2018 23:14 Post subject: |
|
|
https://www.youtube.com/w...B87rvho-HY
Noen minutter med Horneland fra august.
Etter gruppeonanien i denne tråden med De Boer, Bosz og de der - er det så ille med Horneland, bortsett fra en lei uttale i engelsk setting?
Jeg håper selv på Hjulmand, men hvorfor? Hva har han å skilte med som Horneland ikke har? Krever mye av spillerne, er knallhard, god på utvikling og så risikerer vi ikke å miste han etter et par gode sesonger, som tilfellet ville vært med de overnevnte.
Jeg kjenner jeg begynner å bli litt Horny. _________________ Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så |
|
| Back to top |
|
 |
Huber Veteran
|
Posted: 20.12.2018 23:19 Post subject: |
|
|
| KitWalker wrote: |
Kommer det fra klubben? |
Kommer ann på hva du mener.
Har klubben gått ut og annonsert dette? Nei
Er det personer innad i klubben som lekker dette til mediene? Sansynligheten er stor for det.
At de kom til å gå for Solskjær ble jo også lekket "lenge" før han var klar. |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 20.12.2018 23:24 Post subject: |
|
|
Jeg betviler ikke kompetansen hans. Min bekymring er disse såkalte stjernespillerne vi har, er redd de vil kappe hodet av han, rett og slett. Han har ingen ballast å komme med resultatmessig, enkelt og greit. Samt at han kommer fra en liten NORSK klubb.
Er slett ikke optimistisk om dette blir løsningen på trenerspørsmålet. |
|
| Back to top |
|
 |
Indreløper Veteran

|
Posted: 20.12.2018 23:28 Post subject: |
|
|
"Så må vi våge å gjerne gå for langt i perioder, sånn at noen kan bli skadet, vi må våge å trene hardt nok".
Farvel, da, Helland. _________________ - Gå ikke glipp av denne unike sjansen til å se Martin Ødegaard live på Lerkendal! |
|
| Back to top |
|
 |
Yv89 Veteran
|
Posted: 20.12.2018 23:30 Post subject: |
|
|
| KitWalker wrote: | Jeg betviler ikke kompetansen hans. Min bekymring er disse såkalte stjernespillerne vi har, er redd de vil kappe hodet av han, rett og slett. Han har ingen ballast å komme med resultatmessig, enkelt og greit. Samt at han kommer fra en liten NORSK klubb.
Er slett ikke optimistisk om dette blir løsningen på trenerspørsmålet. |
Hvis han kapper hodet av de først, og kaster klippekortene fra tidligere i nidelva(metaforisk) så kanskje de oppfører seg å yter alle som en  _________________ Rosenborg. Min lidenskap, andres hat! Reise rundt å bare pisse på! |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 20.12.2018 23:30 Post subject: |
|
|
| Yv89 wrote: | 20.12.18 21:12Del
Går noen rykter på at Søderlund er med i overgangssummen for Horneland. Andre som har hørt noe????
Kopiert fra Haugesund-fans på vgd |
Ikke hørt, men min klare formening er ja til et slikt bytte.
Har slett ikke tro på Søderlund som trener.  _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 20.12.2018 23:31 Post subject: |
|
|
Personlig er jeg ikke overbevist om at Horneland en gang selv ønsker å være hovedtrener og/eller frontfigur i Rosenborg. Til VG omtalte han seg selv som folkesky og lite glad i oppmerksomhet, og han er ikke fryktelig spennende i intervjuer rundt kamper, uten at det er noe galt i det. Det krever ikke mye innsikt for å forstå at denne delen av jobben er ekstremt mye større og mer krevende i Rosenborg enn i Haugesund.
Horneland slår meg (på dette punktet) som litt lik personligheter som Bjørn Hansen og Trond Henriksen som trives langt bedre i det faglige miljøet på treningsfeltet enn med kameralinsen, mikrofoner og lamper i fjeset. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Indreløper Veteran

|
Posted: 20.12.2018 23:35 Post subject: |
|
|
SIB må være fryktelig på pruting
- Jeg gir det assistentjobben
- Sorry, jeg har lagt ned mye arbeid, har familie og barn her osv
- Okei, da går jeg bare til sjappa ved siden av og finner noen av bedre kvalitet, da
- Ja, fint det. Ha en fin dag videre
- Nei forresten
- Ã…?
- Ja, jeg gir deg heller hovedtrenerjobben så kommer jeg i det minste hjem med noe til kjerringa _________________ - Gå ikke glipp av denne unike sjansen til å se Martin Ødegaard live på Lerkendal! |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 20.12.2018 23:45 Post subject: |
|
|
Ikke ta dette personlig Anfield, men litt morsomt fremstår jo dette.
 _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 20.12.2018 23:53 Post subject: |
|
|
| Rimelig sikker på at det er med vilje. |
|
| Back to top |
|
 |
Cyrilp Veteran
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 4075 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
|
Posted: 21.12.2018 00:33 Post subject: |
|
|
 _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen. |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 21.12.2018 00:46 Post subject: |
|
|
Holdt meg våken til over midnatt for å kunne åpne luke 21, men ingen trener der heller. Sjokoladenisse.
Legger inn en lakristwist og limer igjen med en tynn stripe Pritt så minsten ikke legger merke til at den har vært åpnet.
Siden han ikke liker lakris får jeg også den før jeg iler på jobb i morgen.
#julestress _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
FanFraSør Rutinert
|
Posted: 21.12.2018 02:59 Post subject: |
|
|
ja ja, så blir det vel jul og nyttår uten at vi får noen ny trener på plass Siste sjans i morgen ellers kan vi like godt ta juleferie alle sammen til 2 januar 2019. _________________ Når Nils Arne snakker, lytter man! (Gammelt visdomsord fra Brakka) |
|
| Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
frank Proff
|
Posted: 21.12.2018 08:30 Post subject: |
|
|
| Indreløper wrote: | | Har ikke fått fulgt med på noen julekalender i år, men det har jo gått helt fint. Trenerspørsmålet har vært julekalender god som noen. Håper Koteng tar på seg nisselua og lanserer en trener på julekvelden. |
Men det virker som om de som laget kalenderen gikk tom for ideer på slutten for nå har Horneland vært to luker. _________________ Å tenke før man prater er som å tørke seg i ræva før man driter. |
|
| Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 21.12.2018 08:55 Post subject: |
|
|
| Og så har de utvida kalenderen langt ut i januar. |
|
| Back to top |
|
 |
Totto_Dahlum Rutinert
|
Posted: 21.12.2018 08:57 Post subject: |
|
|
| Mr.koteng wrote: | | jaja nå melder koteng avklaring i uke 1! god jul |
Hvis Horneland nærmest er klar gir det ikke så mye mening å vente på avklaring til uke 1. Tipper datoen skyldes at det er i uke 1 Hjulmand står fritt til forhandle med andre klubber pga 6 mnd igjen av kontrakten. Det er vel ikke helt usannsynlig at de alt har en avtale på plass i prinsippet, men at den ikke kan formelt signeres før 1.januar. Gjetter at Hjulmand signerer en avtale fra 1.juni som blir offentliggjort i uke 1. Deretter blir det forhandlinger om å få fristilt han fra kontrakten tidligere... |
|
| Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
Troillongan Veteran
|
Posted: 21.12.2018 10:26 Post subject: |
|
|
Jeg hadde troen på Kotengs noe røffe linje for å få ryddet opp både i folk og økonomi. Jeg hadde troen på sparkingen av Kåre. Men om Mr. Haugesund er det vi går for som hovedtrener må det være den største blemmen på aldri så mange år. Selv Perry var vel bedre enn dette (trodde aldri jeg kunne si det)? Hjelpe meg,dette styret må jo bort på dagen om dette blir tilfelle? Dette er jo ikke mindre enn helt surrealistisk.. _________________ I kvit å svart.. |
|
| Back to top |
|
 |
SvennO Rutinert
|
Posted: 21.12.2018 10:45 Post subject: |
|
|
| Jeg ser at Gisle Thorsenn Journalist i Ekstra Bladet. Skriver på twitter at det ikke tyder på at hjulmand ender i anderlecht. De har vel ansatt Frank Arnesen som teknisk direktør fra 1 januar |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 21.12.2018 11:09 Post subject: |
|
|
Har en mistanke om at det vil komme en tysker inn portene på Lerkendal. Presspill, disiplin, at spillerne skal vise at de spiller for RBK og at de ER RBK, noe Bjørnebye har messet mye om i det siste og som jo er typisk tysk.
Alexander Zornigger.
Det er mitt tips. |
|
| Back to top |
|
 |
|