View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
SteinarG Rutinert
|
Posted: 14.12.2018 21:23 Post subject: |
|
|
Brødsmula wrote: | Vi får inn en fantastisk trener  |
Optimisme, eller vet du noe? |
|
Back to top |
|
 |
Zarm93 Veteran
|
Posted: 14.12.2018 21:25 Post subject: |
|
|
Med tanke på hvor mange som tydeligvis vet noe, så er det et mirakel at det egentlige navnet ikke har blitt lekket ut enda. |
|
Back to top |
|
 |
Standarn og Crick Veteran

|
Posted: 14.12.2018 21:25 Post subject: |
|
|
Hedon wrote: | Er det ikke mer eller mindre avklart at han har takket nei, da? Både klubb og trener takket nei, mente vel VG å vite. Da er det vel ikke så mye mer å skrive om. Blir overrasket om han blir med. |
Jeg har ikke lest den siste saken til VG, men antok at de baserte seg på uttalelsene fra styrelederen. Når Bakke takket nei, snakket jo han med media etterhvert. Men for all del - mulig han er helt ute av bildet. |
|
Back to top |
|
 |
Cyrilp Veteran
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 3997 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
|
Posted: 14.12.2018 21:34 Post subject: |
|
|
Konge! Dette blir knall!!!!
(Vet ingen ting, men fikk lyst å være med på noe gøy fremfor å trykke F5) _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen. |
|
Back to top |
|
 |
niccolai Veteran
|
Posted: 14.12.2018 21:37 Post subject: |
|
|
Zarm93 wrote: | Med tanke på hvor mange som tydeligvis vet noe, så er det et mirakel at det egentlige navnet ikke har blitt lekket ut enda. |
*kremt* Hjulmand er vel diskutert, samt blitt tatt opp i media.
Der løsningen er en assistent som har ledelsen i RBK fram mot sommeren, og at Hjulmand tar over i mai/juni.
Så navn har blitt lekket. At det skal være noen andre enn Hjulmand ser jeg på som lite trolig, da ingen andre navn enn nettopp Hjulmand har blitt nevnt.
Bosz sitt navn ble vel nevnt i sommer, så det er ganske lenge siden. _________________ "Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"
Sitat fra Ivar Hoff.. |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 14.12.2018 21:53 Post subject: |
|
|
Hedon wrote: | Er det ikke mer eller mindre avklart at han har takket nei, da? Både klubb og trener takket nei, mente vel VG å vite. Da er det vel ikke så mye mer å skrive om. Blir overrasket om han blir med. |
Det har vært en slags tydelighet fra en del kanter, men ikke fra Horneland selv. Hornelands assistent var sitert på noe. Det minner litt om "er det opp til oss så skal han ingen steder!" Jeg steiler ikke om det viser seg at han kommer. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
Zarm93 Veteran
|
Posted: 14.12.2018 21:57 Post subject: |
|
|
niccolai wrote: |
SÃ¥ navn har blitt lekket. |
Det jeg skulle frem til var vel mer det at det er et mirakel at navnet på han som faktisk kommer til å bli treneren vår ikke har kommet ut ordentlig enda, med tanke på hvor mange det er som påstår at de vet noe. Når så mange påstår at de vet hvem det blir, enten om det er via egne kilder eller via en kompis som pratet med en bartender som serverte Koteng et par drinker for mye, så er det et mirakel at navnet ikke har kommet ut.
Så det er mer himling med øyne rettet mot Messi og slikt. |
|
Back to top |
|
 |
oyvindh Rutinert

|
Posted: 14.12.2018 22:05 Post subject: |
|
|
Det hele er en stor konspirasjon for å holde navnet hemmelig. Aksjonen er koordinert av Illuminati, med støtte fra Det Mosaiske Trossamfund. George Soros leder arbeidet. |
|
Back to top |
|
 |
niccolai Veteran
|
Posted: 14.12.2018 22:08 Post subject: |
|
|
Zarm93 wrote: | niccolai wrote: |
SÃ¥ navn har blitt lekket. |
Det jeg skulle frem til var vel mer det at det er et mirakel at navnet på han som faktisk kommer til å bli treneren vår ikke har kommet ut ordentlig enda, med tanke på hvor mange det er som påstår at de vet noe. Når så mange påstår at de vet hvem det blir, enten om det er via egne kilder eller via en kompis som pratet med en bartender som serverte Koteng et par drinker for mye, så er det et mirakel at navnet ikke har kommet ut.
Så det er mer himling med øyne rettet mot Messi og slikt. |
Enig!
Blir det noen andre enn de som er nevnt nå, denne måneden. Altså Horneland, Bakke eller Hjulmand.. ja.. da har RBK gjort en nærmest umenneskelig jobb med å holde ting tett _________________ "Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"
Sitat fra Ivar Hoff.. |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 14.12.2018 22:34 Post subject: |
|
|
Tror nok han der med vesten må spise hatten sin (evt vesten).
Det gledes
Kan bekrefte at det IKKE blir Erik Bakke. _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
|
|
Back to top |
|
 |
Tyholt Proff
|
Posted: 14.12.2018 22:37 Post subject: |
|
|
Hvem blir det da? |
|
Back to top |
|
 |
Brødsmula Veteran
|
Posted: 14.12.2018 22:39 Post subject: |
|
|
moomoo wrote: |
Kan bekrefte at det IKKE blir Erik Bakke. |
Beste insideinfoen så langt.
Jeg kan bekrefte at det IKKE blir Vegard Skogheim.  |
|
Back to top |
|
 |
niccolai Veteran
|
Posted: 14.12.2018 22:41 Post subject: |
|
|
Sikre kilder: det blir desverre ikke Mons Ivar Mjelde 😥 _________________ "Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"
Sitat fra Ivar Hoff.. |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 14.12.2018 22:47 Post subject: |
|
|
Alf Preussen kan fremdeles ikke utelukkes. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 14.12.2018 22:48 Post subject: |
|
|
Brødsmula wrote: | Vi får inn en fantastisk trener  |
Teasing!!Holder snart ikke ut lenger... |
|
Back to top |
|
 |
niccolai Veteran
|
Posted: 14.12.2018 22:51 Post subject: |
|
|
Rykter; Ivar Morten Normark med Harald Aabrekk på slep observert på værnes.. _________________ "Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"
Sitat fra Ivar Hoff.. |
|
Back to top |
|
 |
VÃ¥r Herre Proff
|
Posted: 14.12.2018 22:55 Post subject: |
|
|
niccolai wrote: | Rykter; Ivar Morten Normark med Harald Aabrekk på slep observert på værnes.. |
Bytte ut Tove Dyrhaug med Berit Riise da sånn for å sikre full pott. _________________ Herre går bra? |
|
Back to top |
|
 |
SteinarG Rutinert
|
Posted: 14.12.2018 22:56 Post subject: |
|
|
Dersom Brødsmule faktisk vet noe, så lover dette svæææært bra.
Han har tidligere sagt at Hjulmand kun var et greit valg dersom andre bedre valg sier bei... når han nå sier vi får en fantastisk trener, så blir jeg kanskje litt for håpfull.  |
|
Back to top |
|
 |
Brødsmula Veteran
|
Posted: 14.12.2018 23:00 Post subject: |
|
|
Vet ingenting. Var bare et sarkastisk innlegg, egentlig.
Men virker som moomoo vet noe. |
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 14.12.2018 23:01 Post subject: |
|
|
niccolai wrote: | Så navn har blitt lekket. At det skal være noen andre enn Hjulmand ser jeg på som lite trolig, da ingen andre navn enn nettopp Hjulmand har blitt nevnt. |
Hæ? Det er jo helt sykt om du tror det blir hjulmakeren kun basert på at han har blitt namedroppa av en random idiot på Twitter. Tenk sjøl for faen! _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
Back to top |
|
 |
Dr.Ible Proff
|
Posted: 14.12.2018 23:15 Post subject: |
|
|
Artig å kok suppe på spiker ja.... ganske god te tider og!
Men, vi får nok en trener
(Hu der Helena Mikkelsen e vel itj nevnt enda.... ) _________________ Fa(a)n siden ca 1976 |
|
Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7063 Location: South-west coast exile
|
Posted: 14.12.2018 23:30 Post subject: |
|
|
Kan bekrefte at jeg ikke har blitt kontakta enda, men om jeg eventuelt blir det tar jeg glatt jobben. Relativt billig i drift. |
|
Back to top |
|
 |
Kai88 Veteran
|
Posted: 14.12.2018 23:54 Post subject: |
|
|
Ditto, jeg takker ja til knappe halve millionen i året. Krever dog et omfattende støtteapparat, bestående av b.la. hovedtrener som assistent mens jeg passer på at Helland holder seg vekk fra frossenmat/sukker og sørger for å skaffe nok stoff på Meling og Hansen til at de nekter å forlate klubben  |
|
Back to top |
|
 |
muppet Proff

|
Posted: 15.12.2018 00:29 Post subject: |
|
|
Iziba Jaja wrote: | moomoo wrote: | Brødsmula wrote: | Vi får inn en fantastisk trener  |
Kan ikke si meg uenig i den der Brødsmula  |
Enig. Dette blir bra. |
Blir faktisk mye bedre enn jeg hadde forventet  _________________ A job ain't nothing but work =) |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 15.12.2018 01:17 Post subject: |
|
|
Muppet
Forresten, den avataren din, vet du hvor det er mulig å skaffe en sånn skjorte?
Hadde vært en kanon julegave til niesa mi :p _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
|
|
Back to top |
|
 |
|