| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
doffen Veteran
|
Posted: 13.12.2018 20:28 Post subject: |
|
|
| jacsonø wrote: | | Må si at klubben vår gjør fremskritt. Sist vi ansatte hovedtrener fikk vi assistenten i Viking. Nå leter vi etter assistenttrener blant hovedtrenerne i de ledende klubbene i ligaen. Folk snakker om krise og vil kvitte seg med ledelsen. Jeg gleder meg virkelig til å se resultatet av Koteng`s høstjakt. |
Jeg vil se hvem de ansetter før jeg sier vi gjør fremskritt. Denne gjengen har gjort mye rart tidligere. |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 13.12.2018 20:30 Post subject: |
|
|
| Pjoltergeist wrote: | | doffen wrote: | | «Det skal ikke stå på penger» |
 |
Denne ble litt for intern for meg. Hva skjer og hvorfor? _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 13.12.2018 20:32 Post subject: |
|
|
| Mustrum Ridcully wrote: | | Pjoltergeist wrote: | | doffen wrote: | | «Det skal ikke stå på penger» |
 |
Denne ble litt for intern for meg. Hva skjer og hvorfor? |
Aner ikke jeg heller. |
|
| Back to top |
|
 |
chrisis87 Senior
|
Posted: 13.12.2018 20:34 Post subject: |
|
|
Fra The Julekalender, "Det skal ikkje stå på penger heitar det" _________________ World needs bad men. We keep the other bad men from the door. |
|
| Back to top |
|
 |
sidney Veteran
|
Posted: 13.12.2018 20:36 Post subject: |
|
|
Etter at skitversten hadde dratt oss ned i søla (for siste gang ever), har utviklingen vært inspirerende. Nå har jeg trua. _________________ Å nei håret fins itj mest
Sler ut tenner'n på den første som sei hest |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 13.12.2018 20:36 Post subject: |
|
|
Min gjetning, eller er det kun et håp, er at hverken Bakke, Horneland eller andre potensielle assistenter har fått vite navnet på hovedtreneren.
Kun at det er en utenlandsk trener med angitt offensiv filosofi og at assistenten har fått skissert å fokusere på den andre biten pluss være kompetansen på norsk fotball og språk.
Således spekulerer jeg i at media kun spekulerer i navnet Hjulmand, og ikke ser skogen for bare trær. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
waterfalls Veteran
|
Posted: 13.12.2018 20:45 Post subject: |
|
|
Rart at vi holder tilbake navnet på den de var tiltenkt samarbeide med. Da er det nesten så jeg hadde takket nei selv. Men man er nok enig om at de skal holde tett om navnet frem til det blir offentliggjort. Under forutsetning om at det er avklart altså.
Ellers ser jeg at en FKH-supporter på VGD antyder at Horneland var tilbudt en rolle som en av to trenere i et likestilt trenerteam. Vet ikke om det er diskutert noe her inne om en slik løsning? |
|
| Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
Posted: 13.12.2018 20:46 Post subject: |
|
|
Trodde ikke det fantes folk som ikke har sett The Julekalender  |
|
| Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 13.12.2018 20:47 Post subject: |
|
|
| Ah. Husker det nå. |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 13.12.2018 20:51 Post subject: |
|
|
| Tenkt samme tanken selv Gisp, om både Horneland og Bakke hadde fått vite hvem de var tiltenkt i team med så hadde garantert både VG, Adressa og alle mediekanaler visst det også nå. |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 13.12.2018 20:52 Post subject: |
|
|
Joda, har jo det. Men det ringte ikke ei bjelle når jeg så hunden. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes?
Last edited by Mustrum Ridcully on 13.12.2018 20:53; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
oyvindh Rutinert

|
Posted: 13.12.2018 20:52 Post subject: |
|
|
Men tar dere denne?
 |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 13.12.2018 20:54 Post subject: |
|
|
Enkelt. The Empire Strikes Back. _________________ Agbogbloshie park inspector.
|
| Back to top |
|
 |
Bye Veteran
|
Posted: 13.12.2018 20:57 Post subject: |
|
|
| oyvindh wrote: | Men tar dere denne?
 |
MS Svelååå _________________ Det e rom for sunn fornuft, og egne tolkninga, ailtså. |
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 13.12.2018 20:58 Post subject: |
|
|
| JULEEEFERGÃ…Ã…Ã…Ã… |
|
| Back to top |
|
 |
Forumsjef Veteran
|
Posted: 13.12.2018 20:58 Post subject: |
|
|
TA: FAGERMO TIL ROSENBORG?
| Quote: | Odd vil ikke kommentere om RBK har vært i kontakt for å få prate med Dag-Eilev Fagermo - som var en het kandidat til hovedtrenerjobben da Kåre Ingebrigtsen fikk den i 2014.
– Det kan jeg ikke si noe om, sier Einar Håndlykken.
– Men vi har en avtale med Dag-Eilev Fagermo i to år til. Vi mener han er landets beste trener, og derfor vil vi fortsette å ha ham her. Vi ønsker å fortsette med han ut kontraktsperioden minst, så får vi se hva som skjer etter det. |
|
|
| Back to top |
|
 |
Standarn og Crick Veteran

|
Posted: 13.12.2018 21:01 Post subject: |
|
|
| Hehe, snakk om å skrive en sak basert på ingen verdens ting. |
|
| Back to top |
|
 |
waterfalls Veteran
|
Posted: 13.12.2018 21:04 Post subject: |
|
|
| hello wrote: | | Tenkt samme tanken selv Gisp, om både Horneland og Bakke hadde fått vite hvem de var tiltenkt i team med så hadde garantert både VG, Adressa og alle mediekanaler visst det også nå. |
Helt ærlig så tror jeg dette er såpass profesjonelle karer at de klarer fint å la være å lekke dette både til media og folk som ikke er i den aller innerste sirkelen deres. Rimelig uprofesjonelt i mine øyne å tilby de en jobb uten å avsløre hvem de er tiltenkt jobbe med, da det skal litt til å forlate en hovedtrenerjobb i samme liga for en rolle hvor man enten er likestilt med en annen person eller skal være mer assistent for en annen trener. Man sier i alle fall ikke ja hvis man ikke vet hvem man skal jobbe med, da det er ganske høyrisiko.
Antar også at Horneland (som visstnok fikk et tilbud) har hatt i alle fall én samtale med denne personen, hvor de diskuterte det grunnleggende i et eventuelt samarbeid slik at man faktisk fikk en anelse om hvordan det ville utartet seg i praksis.
Alt dette forutsetter jo at de har en trener klar allerede selvfølgelig. |
|
| Back to top |
|
 |
oyvindh Rutinert

|
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 13.12.2018 21:08 Post subject: |
|
|
Løknytt.  _________________ Agbogbloshie park inspector.
|
| Back to top |
|
 |
SteinarG Rutinert
|
Posted: 13.12.2018 21:21 Post subject: |
|
|
| waterfalls wrote: | Rart at vi holder tilbake navnet på den de var tiltenkt samarbeide med. Da er det nesten så jeg hadde takket nei selv. Men man er nok enig om at de skal holde tett om navnet frem til det blir offentliggjort. Under forutsetning om at det er avklart altså.
Ellers ser jeg at en FKH-supporter på VGD antyder at Horneland var tilbudt en rolle som en av to trenere i et likestilt trenerteam. Vet ikke om det er diskutert noe her inne om en slik løsning? |
Helt sidestilte trenere bør vel samtlige med et fnugg av fotballkunnskap ha skjønt at er idioti. Og forhåpentligvis har Koteng et fnugg av fotballkunnskap... |
|
| Back to top |
|
 |
ErdoganLomas Proff
|
Posted: 13.12.2018 21:22 Post subject: |
|
|
| Pjoltergeist wrote: | | doffen wrote: | | «Det skal ikke stå på penger» |
 |
Den nye hovedtreneren kan få søv på’n Kvikk sammens med sofan  |
|
| Back to top |
|
 |
ol3 Junior
|
Posted: 13.12.2018 21:27 Post subject: |
|
|
| Har en kompis som var å hentet dama på Gardermoen for en liten stund siden hevder han så Trond Sollied der... |
|
| Back to top |
|
 |
oyvindh Rutinert

|
Posted: 13.12.2018 21:29 Post subject: |
|
|
| I baren? |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 13.12.2018 21:33 Post subject: |
|
|
e jo heilt sjukt hvor det spekuleres over spekulasjoner av andre spekulasjoner både i media å her inne
I så måte kan man vell også kanskje si at siden Eggen nå har en fot mindre så kan det bety at han blir hovedtrener og vi er på utkikk etter en reservefot, ikke assistent?
(se i nåde Nils, dårlig humor over fjorden, skylder på mamma)
Kanskje kan vi spekulere i om at utsettelsen kommer av at klubben er i samtale med et konsortium om overtagelse?
Den nye tredjedrakten er grå, Minnesota brukte jo grå når Demidov var der, kan det hende Demidov er den nye hovedtreneren?
Prøver Heggem og Bratseth å med vilje ødelegge prosessen innenifra for så å ta over selv?
Har brattbakk sluttet å fly?
er månen laget av ost? _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
|