| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
ZOOlander Veteran
|
Posted: 12.12.2018 00:25 Post subject: |
|
|
Nei... _________________ Saklig |
|
| Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 12.12.2018 00:30 Post subject: |
|
|
| STJD1 wrote: | | Kan det ende med at Coolen fortsetter, og at denne Horneland ansettes for å komplettere han på Coolens svakheter. Feks på defensiv struktur, trøkk på trening, dødballer, autoritet ovenfor spillergruppa osv? Høres søkt ut, men så merkelig som denne treneransettelsen er kan vel alt skje. |
Alt er mulig. Og da får jo trådens staeste spåkoner KitWalker, SHJINNJWÆST og Kamerat Ola alle rett: Hovedtreneren er allerede i boks (Kit Walker, Kamerat Ola), han heter Coolen (SHJINNJWÆST) og Horneland er tiltenkt rollen som assistent (Kit Walker, Kamerat Ola) _________________
| Peter Storey wrote: | | Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare |
|
|
| Back to top |
|
 |
Brakkebirger Rutinert

|
Posted: 12.12.2018 00:30 Post subject: |
|
|
| Mustrum Ridcully wrote: | | Brakkebirger wrote: | | Mustrum Ridcully wrote: |
Kåre ble sparket på tross av resultater og titler, det trodde jeg alle hadde fått med seg nå gitt. |
Nettopp. Hvor lenge skal en late som at dette ikke er ett problem?
Jeg gjentar spørsmålet mitt, hvorfor skal en «bedre» trener bli trener i Rosenborg?
Tviler på at lønnen er veldig lokkende. |
Men herregud da mann, jeg har da ikke svaret på hvorfor en 'bedre' trener vil hit. Richard Burton var gift med Elizabeth Taylor to ganger, folk gjør rare ting. Til og med rarere enn å ta hovedtrenerjobben i Rosenborg Ballklub. |
Da skjønner jeg ikke helt hvorfor du siterer meg i det store og det hele.
Du starter innlegget med noe ræl for deretter understreke poenget mitt.
Jeg forstår du ikke kan svare på hvorfor. Men du må gjerne svare på hvor lenge du og andre skal benekte det som ett problem? _________________ Hjemme, Borte, Overalt |
|
| Back to top |
|
 |
GrafiskFremstilling Junior

|
Posted: 12.12.2018 00:31 Post subject: |
|
|
f
Last edited by GrafiskFremstilling on 12.12.2018 01:17; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7377 Location: South-west coast exile
|
Posted: 12.12.2018 00:35 Post subject: |
|
|
| Men det gir veldig lite mening at Horneland skal være villig til å komme til oss som assistentrener for å jobbe under _Coolen_. Den eneste grunnen til at han er (tilsynelatende) interessert som jeg ser er at vi har fått tak i et (relativt) stort navn til hovedtrenerjobben. |
|
| Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 12.12.2018 00:42 Post subject: |
|
|
| Så ta det som utgangspunkt da. |
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 12.12.2018 00:43 Post subject: |
|
|
Likner mere og mere på storfisk inn eller delt treneransvar frem til sommeren med Coolen tilbake til akademiet og Haugesunderen som hjelpetrener fra sommeren. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
STJD1 Junior
|
Posted: 12.12.2018 00:48 Post subject: |
|
|
Skal man tro denne tråden kan det egentlig ende med hele skalaen: Fra Bosz med Horneland som assistent, til Horneland med Rambo som assistent(og Northug som fysisk trener)
Selv vet jeg ingenting, men blir ikke overssket om det blir en slags midlertidig løsning fram til sommeren. Blir heller ikke overasket om haugesunderen kun var her for å snakke med Søder. Det ideelle hadde vært en rehabilitert og topp motivert Sollied, men dette sluttet jeg egentlig å tro på for 10 år siden. |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 12.12.2018 00:57 Post subject: |
|
|
| Brakkebirger wrote: | | Da skjønner jeg ikke helt hvorfor du siterer meg i det store og det hele. |
Hele første posten din er jo et dårlig kamuflert forsvar av Kåre. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
oyvindh Rutinert

|
Posted: 12.12.2018 01:01 Post subject: |
|
|
Ok folkens, sånn for sikkerhets skyld har jeg forberedt en botsøvelse til alle som har idioterklært styret -- i tilfelle de faktisk har gjort jobben sin og funnet et bedre trenerteam enn Ingebrigtsen & Hoftun.
Dersom de skulle komme med denne gledelige nyheten har jeg laget et fiffig lite julekort dere kan sende til Brakka. Har trykt opp mange eksemplarer, så er bare å sende PM for de som vil ha.

Last edited by oyvindh on 12.12.2018 01:53; edited 2 times in total |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 12.12.2018 01:01 Post subject: |
|
|
Og ukens vinner av internett er... _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 12.12.2018 01:11 Post subject: |
|
|
| Bakke-Horneland gir begge mening dersom styret mener det viktigste med en ny trener er å få beinhard disiplin inn i en spillergruppe som har det litt for godt. Er vel ingen som er så hard i kravene til spillerne sine som Horneland. Det gir en slags mening å gå i en slik retning. Utfyll det med faglig 433 kompetanse. |
|
| Back to top |
|
 |
Bart1 Veteran
|
Posted: 12.12.2018 01:28 Post subject: |
|
|
| STJD1 wrote: | | Blir heller ikke overasket om haugesunderen kun var her for å snakke med Søder. Det ideelle hadde vært en rehabilitert og topp motivert Sollied, men dette sluttet jeg egentlig å tro på for 10 år siden. |
Sollied er absolutt rehabilittert. HÃ¥per at vi snart kontakter ham. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 12.12.2018 01:35 Post subject: |
|
|
| NilsArneEggenErKongen wrote: | | Sløvsekken wrote: | Eneste som egentlig mangler nå er at det kommer ut at Rekdal og Fagermo har takket nei  |
Det eneste som manger er at de ansetter Perry. |
Perry har også takket nei. _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
| Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 12.12.2018 01:36 Post subject: |
|
|
Dette gir meg psyke, psyyyke følelser. Jeg både hater og elsker styret, fordi enten er det full falitt eller så skal det diktes salmer om dem.
Dette blir for meget. _________________ Du och jag Alfred? …..mmmmmjaannjoo... |
|
| Back to top |
|
 |
SteinarG Rutinert
|
Posted: 12.12.2018 01:39 Post subject: |
|
|
Turte ikke håpe på det med Bakke, men nå er det jo ingen tvil. Hornland er tiltenkt assistenttrener neste år. Alt annet er utenkelig. Koteng ville aldri akseptert det, og må jo skjønne at han ville ikke overlevd et sekund til i stillingen desom Hornland ble hovedtrener. Er bare å lese seg opp på Hornland og spillestil så skjønner man det.
Spørsmålet er bare hvem som blir hovedtrener/manager. Tørr vi håpe på større navn enn Hjumand? |
|
| Back to top |
|
 |
Brera Proff
|
Posted: 12.12.2018 01:39 Post subject: |
|
|
| Blir det Hjulmand/Horneland kjøper jeg sesongkort på dagen. |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 12.12.2018 01:40 Post subject: |
|
|
| Ah, styret hadde ikke mista det totalt. En god løsning. Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 12.12.2018 01:46 Post subject: |
|
|
Ivar Koteng. Cojones på den mannen. _________________ No al calcio moderno |
|
| Back to top |
|
 |
gollumLAD legend Veteran

|
Posted: 12.12.2018 01:47 Post subject: |
|
|
Statue av Koteng utenfor Brakka! _________________ "Ikke ta den."
RBKweb Banter Crew
Party Læven Crew(PLC)
Anti Håkon Jørgensen
ULB
#JeSuisMessi
| RÃ¥nny wrote: | JanneB har talt.
Ta dere en bolle og feir sølvet! |
Rabona
http://www.rbkweb.no/foru...74#1002174 |
|
| Back to top |
|
 |
SteinarG Rutinert
|
Posted: 12.12.2018 01:49 Post subject: |
|
|
Kan noen vennligst gi meg gode grunner til å bli begeistret over Hjulmand?
Fra det jeg har lest sikkert en god trener. Greit valg. Ikke drittfotball, ikke voldsom angrepsfotball. Men noe mer enn det? Hvorfor er det et hakk opp fra KÃ¥re??
Klarer heller ikke skjønne dette helt.
Var Bakke tiltenkt som assistent til Hjulmand??? Høres ikke riktig ut....
Last edited by SteinarG on 12.12.2018 01:51; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Trolling? Senior
|
Posted: 12.12.2018 01:50 Post subject: |
|
|
Dette ser meget bra ut. Interessant  _________________ Rosenborg! |
|
| Back to top |
|
 |
oskisjunior Rutinert
|
Posted: 12.12.2018 01:50 Post subject: |
|
|
Og vipps så går man fra null tillit til RBK-ledelsen, til hallelujah og lovprisning.
KOTENG 4 PREZ |
|
| Back to top |
|
 |
gollumLAD legend Veteran

|
Posted: 12.12.2018 01:52 Post subject: |
|
|
| SteinarG wrote: | Kan noen vennligst gi meg gode grunner til å bli begeistret over Hjulmand?
Fra det jeg har lest sikkert en god trener. Greit valg. Ikke drittfotball, ikke voldsom angrepsfotball. Men noe mer enn det? Hvorfor er det et hakk opp fra KÃ¥re??
Klarer heller ikke skjønne dette helt.
Var Bakke tiltenkt som assistent til Hjulmand??? Høres ikke riktig ut.... |
Fått mer ut av mindre midler. Pluss, en mye bedre taktiker enn Kåre. Ikke redd for å endre taktikken for og endre kampbildet. _________________ "Ikke ta den."
RBKweb Banter Crew
Party Læven Crew(PLC)
Anti Håkon Jørgensen
ULB
#JeSuisMessi
| RÃ¥nny wrote: | JanneB har talt.
Ta dere en bolle og feir sølvet! |
Rabona
http://www.rbkweb.no/foru...74#1002174 |
|
| Back to top |
|