| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Konesseur Veteran
|
Posted: 10.12.2018 13:55 Post subject: |
|
|
| Gammelt nytt. |
|
| Back to top |
|
 |
Pappelg Veteran

|
Posted: 10.12.2018 13:56 Post subject: |
|
|
Lol. lite troverdig når det er nyoppretta profil med sitt første innlegg
Kanskje forumsjefene kan sjekke om det er samme IP på den der som på noen andre kontoer  |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 10.12.2018 13:58 Post subject: |
|
|
| At du har sletta kontoen din og laga deg en ny konto SJINNJWÆST endrer ikke på at du har tatt feil hele tiden. |
|
| Back to top |
|
 |
ola. Veteran

|
Posted: 10.12.2018 14:00 Post subject: |
|
|
| Litt mer moderert og ydmyk. Ny strategi, skinnvest? |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 10.12.2018 14:01 Post subject: |
|
|
Ydmyk?
Han hyller jo seg selv. |
|
| Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 10.12.2018 14:04 Post subject: |
|
|
Til info: Har sjekket IP på vår nye bruker (velkommen til Traktern_på_Brakka), og hen bruker ikke en IP som på noe tidspunkt har vært koblet til brukeren dere refererer til. IP-adressen har for en måned siden vært brukt av en annen bruker her, som ikke er i kategorien som man tenker ville finne på sånt, og den brukeren har kun et fåtall av sine innlegg fra denne IPen. Så det er nok ikke et produktivt spor å forfølge.
Beklager å pisse i brønnen.  _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
| Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 10.12.2018 14:05 Post subject: |
|
|
| Takk for info. Da vet jeg hvem det er. |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 10.12.2018 14:05 Post subject: |
|
|
Traktern på Brakka?
Velkommen, Erik Hoftun! _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
ola. Veteran

|
Posted: 10.12.2018 14:12 Post subject: |
|
|
Vel-vel, et sted går vel grensen selv for … ja.
Da må jeg unnskylde til traktern. Det kan være du har rett. Men du sier også noe annet enn vår venn, skinnvesten.
Så kan man også tilskrive sommerens trenerprosess til at klubben ikke hadde ressurser til faktisk å lete etter ny trener, all den tid spillerjakten var intensivert. Derfor ble muligens Coolens trenergjerning satt mer pris på enn den ellers ville blitt. |
|
| Back to top |
|
 |
Traktern_på_Brakka Junior
|
Posted: 10.12.2018 14:23 Post subject: |
|
|
Her var det mye konspirering. Om ikke annet så er det et økt engasjement rundt RBK for tiden, og det er vel ikke helt krise etter en høst fylt av apati.
Jeg har ingenting med de jeg beskyldes for å være, og for ordens skyld skal jeg identifisere meg for en av moderatorerne.
Det kjipeste med meg er nok at Traktern står litt keitete plassert for tiden, så jeg får ikke med meg så mye av det som diskuteres på Brakka. Jeg skal si ifra om jeg plukker opp noe interessant. I mellomtiden kan Traktern trekke seg rolig tilbake til sitt hovedformål inntil noe nytt dukker opp. |
|
| Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 10.12.2018 14:26 Post subject: |
|
|
Kan ikke huske å ha fulgt en tråd på forumet som har vært mer nedtrykkende enn denne etter at jeg begynte å lese her for ganske mange år siden. Virker som spillere, styre, trener, supportere og omgivelser som sådan er i en slags kollektiv desillusjonert depresjon. Den utløsende faktoren som ville snudd alt på hodet over til en positiv reaksjon ville vært et sollid (!) trenernavn.
Ting snur fort i fotball. Styret er kun en ansettelse unna å skape stor begeistring, forventning og positivitet rundt laget.
Jeg får si som kompisen min sa, som trøstet meg da få kom på visning og jeg ikke fikk solgt leiligheten min under finanskrisen:
"Du trenger bare èn kjøper (trener)".
Jeg har trua!  _________________ Du och jag Alfred? …..mmmmmjaannjoo... |
|
| Back to top |
|
 |
Indreløper Veteran

|
Posted: 10.12.2018 14:38 Post subject: |
|
|
Spørs om det ikke må børstes støv av det gamle "inn med x, ut med ambisjonene"-banneret igjen. _________________ - Gå ikke glipp av denne unike sjansen til å se Martin Ødegaard live på Lerkendal! |
|
| Back to top |
|
 |
Troillongen Senior
|
Posted: 10.12.2018 14:45 Post subject: |
|
|
Prøver å holde motet oppe som RBK-supporter. Håååper på 4-3-3 og et positivt pust som trener, som engasjerer både spillere og supportere. Mens vi venter på noe godt kan vi ansette Supermann som løpstrener og Mini som medieansvarlig  |
|
| Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 10.12.2018 14:46 Post subject: |
|
|
| eksil wrote: |
Ting snur fort i fotball. Styret er kun en ansettelse unna å skape stor begeistring, forventning og positivitet rundt laget.
|
Dette har du helt rett i. Og når forventningene er på bunn så skal det ikke så mye til heller! |
|
| Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 10.12.2018 14:48 Post subject: |
|
|
Til info del 2; Har fått litt enkelt verifiserbar informasjon av Traktern_på_Brakka. Det er ikke noe troll, og det er ikke noen side-konto for noen av de omstridte brukerne her inne. Det handler utelukkende om et behov for anonymitet på grunn av muligheten for å identifiseres ut fra informasjon som blir delt.
Helt udramatisk, med andre ord. Det betyr ikke at dere ukritisk skal akseptere alt Traktern sier, men dere kan velge å tro på min aksept av at han ikke er den noen påstår han er.  _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
| Back to top |
|
 |
Torgeir Rutinert
|
Posted: 10.12.2018 15:04 Post subject: |
|
|
| OrionPax wrote: | Til info del 2; Har fått litt enkelt verifiserbar informasjon av Traktern_på_Brakka. Det er ikke noe troll, og det er ikke noen side-konto for noen av de omstridte brukerne her inne. Det handler utelukkende om et behov for anonymitet på grunn av muligheten for å identifiseres ut fra informasjon som blir delt.
Helt udramatisk, med andre ord. Det betyr ikke at dere ukritisk skal akseptere alt Traktern sier, men dere kan velge å tro på min aksept av at han ikke er den noen påstår han er.  |
Er det Rasmus og/eller Saga?  |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 10.12.2018 15:07 Post subject: |
|
|
Ok, da gir vi oss med identitetsspekulering. Alle har rett til å diskutere anonymt her inne og fremtidige spekulasjoner tas med kona, hunden eller postmannen.
Tilbake til tema |
|
| Back to top |
|
 |
niccolai Veteran
|
Posted: 10.12.2018 15:11 Post subject: |
|
|
Hvis det traktern sier stemmer.
Altså at Koteng ga opp trenerjakten,p.g.a noe bedring i spillet med Coolen.
Ja, da bør Rosenborg gjøre noe.
Dette kan ikke være Rosenborg bekjent.
Tillegg sies det at Koteng styrer store deler av showet der.
Hmmm..
Alt tyder vel på at det ender med at Coolen fortsetter vel?
Hvem i huleste skal de ansette om Geir Bakke sier nei? Da kan man jo likegodt fortsette med Coolen. _________________ "Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"
Sitat fra Ivar Hoff.. |
|
| Back to top |
|
 |
Torgeir Rutinert
|
Posted: 10.12.2018 15:13 Post subject: |
|
|
| Ser av VG-saken at Mathisen sier det er null prosent sjanse for at Rekdal går til RBK. Like greit synes jeg. Må da være NOEN mer interessante kandidater som er villige til å ta hovedtreneransvaret? |
|
| Back to top |
|
 |
VÃ¥r Herre Proff
|
Posted: 10.12.2018 15:23 Post subject: |
|
|
Rekdal er nok mer enn villig til å overta dersom han kjøpes ut av avtalen med Start. Jeg tror det er en liten drøm som går i oppfyllelse der i gården. Problemet er at han blir feil type. Det er også en avskjedssøknad fra styret ettersom det vil føre til mye murring blant fansen. _________________ Herre går bra? |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 10.12.2018 15:27 Post subject: |
|
|
At Rekdal diskuteres seriøst i media er bare tragisk. Det er tragisk om de som følger RBK i Adressa faktisk ser på Rekdal som en mann som kan utrette noe på Lerkendal (har de noensinne sett den elendige fotballen han står for, hans bitre og barnslige væremåte), men enda mer tragisk om de som sparket Kåre ser på Rekdal som en god erstatter.
Det er tragisk, men nå har det blitt sånn at jeg blir lettet om det er Coolen som fortsetter. Han blir det billigere å kvitte seg med halvveis ut i neste sesong. |
|
| Back to top |
|
 |
Clasiker Rutinert
|
Posted: 10.12.2018 15:32 Post subject: |
|
|
Vil bare forsiktig nevne at det finnes flere navn der ute enn de som trener en klubb i ES i dag:
- Raphael Wicky
- Olof Mellberg
- Thomas Doll
- Steinar Nilsen
- Michael Stahre
- Slavisa Jokanovic
- Philip Cocu
- Thomas Christensen
- Magnus Pehrsson
- Paul Le Guen
- Gertjan Verbeek
- Martin Jol
For å nevne noen av de som er gratis...
Vi har altså rykter om nei fra:
- Laudrup
- Bosz
- Hjulmand
- Solskjær
- Bakke
Da vet vi ikke om det er kontakt med feks:
Hareide
Riddersholm
Vrba
Rösler
De Boer
Hamren
... i tillegg til EN DRØSS jeg ikke kommer på i fart.... _________________ Norsk fotballs lokomotiv! |
|
| Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7265 Location: South-west coast exile
|
Posted: 10.12.2018 15:40 Post subject: |
|
|
| Det er minst like tragisk at folk her inne, som man forventer følger over gjennomsnittet med på fotball, diskuterer Reka som om han skulle vært en genuin kandidat. Det er ingenting som tilsier at han vurderes. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorbeltuss Veteran
|
Posted: 10.12.2018 15:47 Post subject: |
|
|
| Jeg gambler heller på at Sollied er istand til å holde en trenerjobb i noen år enn at Rekdal klarer å spille Eggen-fotball og ikke får spillergruppa til å surne på veien. |
|
| Back to top |
|
 |
O-Rex Veteran

Joined: 30 Aug 2005 Posts: 2154 Location: Oslo, 54 mil fra Mekka
|
Posted: 10.12.2018 15:54 Post subject: |
|
|
Rekdal er nei takk for meg. Management by fear & mediocrity er uaktuelt for en som skal trene klubben i mitt hjerte.
Selv om det er litt mørkt i dag folkens så ikke glem at vi er norsk fotballs lokomotiv. _________________ Her burde det stått noe kult. |
|
| Back to top |
|
 |
|