English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Framtidige trenerkandidater
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 317, 318, 319 ... 793, 794, 795  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
nidaros997
Veteran

PostPosted: 09.12.2018 18:59    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Lokeren har 1-1-3 etter at Sollied tok over og er i ferd med å bli hektet av helt sist.

Start rykket vel ned med Rekdal også. Jeg tror ikke et eventuelt nedrykk med Lokeren vil svekke Sollied sine kvalifikasjoner i forhold til å lede Rosenborg. Det viktige for vår del er at han er tilbake i en trenerjobb og mestrer denne.

Jeg tror både Sollied, Ingebrigtsen og Coolen skulle fått kjørt seg om de hadde tatt over Sandefjord etter 13 kamper av årets serie.
Back to top
View user's profile Send private message
Konesseur
Veteran

PostPosted: 09.12.2018 19:01    Post subject: Reply with quote

VÃ¥r Herre wrote:

Men det eneste han gjorde den siste halvannen sesongen var å grave sin egen RBK-grav.

Nei han stablet en 11'er på beina tross skader og gjorde jobben med å sanke poeng. Mao. fokusert innsats.
Back to top
KitWalker
Veteran

PostPosted: 09.12.2018 19:01    Post subject: Reply with quote

Ã… du verden for en nedtur.
Slik har det altså blitt med den klubben jeg elsker, skrur ned ambisjonsnivået på linje med de andre norske klubbene.

Trøste og bære ...
Back to top
VÃ¥r Herre
Proff

PostPosted: 09.12.2018 19:05    Post subject: Reply with quote

Om hver sesong skal handle om å stable et skadeskutt lag på beina så vet jeg ikke om jeg bifaller det som skjer hva gjelder trening, forebygging og spillerkjøp.
Konesseur
Veteran

PostPosted: 09.12.2018 19:07    Post subject: Reply with quote

Det kan jo skje at førstevalgene på ving og første backup på ving er skadet samtidig. Men, det skjer ikke hvert år.
Back to top
Konesseur
Veteran

PostPosted: 09.12.2018 19:09    Post subject: Reply with quote

KitWalker wrote:
Ã… du verden for en nedtur.
Slik har det altså blitt med den klubben jeg elsker, skrur ned ambisjonsnivået på linje med de andre norske klubbene.

Trøste og bære ...

Dunquerque 1940. Ambisjonen var fremdeles å nedsable nazistene. En liten realitetsorientering har man godt av innimellom.
Back to top
VÃ¥r Herre
Proff

PostPosted: 09.12.2018 19:11    Post subject: Reply with quote

Siden metaforene er i full gang så er vel bunnlinja i hele trenerprosessen at Kåre ikke lenger fikk gutta til å gå i krigen.
KitWalker
Veteran

PostPosted: 09.12.2018 19:14    Post subject: Reply with quote

Helt ærlig. Jeg lener meg tilbake og venter og ser til ting er bekreftet. Kilder kan ta feil, også Hedon sine.

Tipper vi får vite mer imorgen. Forventer at adressa klarer å få folk i styret i tale da.
Back to top
Konesseur
Veteran

PostPosted: 09.12.2018 19:16    Post subject: Reply with quote

Vi sitter med både seriemesterskap og cupgull. Tilstanden har aldri vært ubønnhørlig kritisk denne sesongen. Okei, sportslig nivå har sunket såvidt under tallerken. Det kan rettes på gjennom vinteren.
Back to top
larsarus
Legende

PostPosted: 09.12.2018 19:24    Post subject: Reply with quote

nidaros997 wrote:
Nå som Sollied er tilbake i manesjen, og går ut i media og sier han ville sagt ja til Rosenborg om han hadde blitt tilbudt jobben, så er det egentlig utrolig at Sollied ikke blir tilbudt jobben.

Det er jo som forventet av en luremus. Helt etter manus. Hadde han reelt blitt tilbudt jobben, så gjett hva? Timingen hadde ikke passet helt, men "Heisann, takk for referansen for den nye trenerjobben min i Belgia! Kanskje neste gang!"
Back to top
Troillongan
Veteran

PostPosted: 09.12.2018 19:41    Post subject: Reply with quote

Enn å få høre Reka stå å forsvare Rosenborg i diverse intervjuer.. Må være et legendarisk syn for oss som har hørt på Reka noen år!

Faglig? Har ikke peiling.. underholdningsmessig? Ja takk, 10 av 10 ganger foran nitriste og gråe Coolen. Coolen suger jo entusiasmen ut av både klubb, supportere og media..
Bremsen
Junior

PostPosted: 09.12.2018 19:47    Post subject: Reply with quote

Fornyer ikke sesongkortet hvis det blir Rekdal i alle fall

Har ikke lyst til å vinne sammen med han. Blir kjipt å håpe vi skal tape kamper slik at han skal få sparken.
Back to top
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 09.12.2018 20:00    Post subject: Reply with quote

Selv må jeg si at jeg håper og ønsker det beste i hver eneste kamp, uansett trenere og spillere.

RBK
KitWalker
Veteran

PostPosted: 09.12.2018 20:01    Post subject: Reply with quote

Rekdal på to års kontrakt med krav om forventninger og spesifikte krav som skal holde hardt å oppnå på to år bør være spiselig i mine øyner. Så kan styret allerede idet de ansetter Rekdal jobbe med den neste treneren.

Misslykkes han så er han ferdig om to år og styret har allerede en ny trener klar.
Lykkes han over all forventning med forventninger og krav så får man bare ta det fra derfra.
Back to top
henrifei
Veteran

PostPosted: 09.12.2018 20:03    Post subject: Reply with quote

hva med Rosenborg sin identitet, skal vi allerede gå vekk fra tilbake til røttene prosjektet?
Back to top
Bonnien
Proff

PostPosted: 09.12.2018 20:06    Post subject: Reply with quote

For en parodi av en trenerjakt. Naive meg trodde at RBK-styret hadde jobbet i kulissene med en kandidat de var nærmeste sikker på at kunne overta da de sparket Kåre Ingebrigtsen. Rett og slett svakt av styret å komme i denne situasjonen.

Hvem skal overta? Per dags dato så håper jeg virkelig at de går all in på Trond Sollied. Ringer ned til Belgia og Lokeren og fikser en avtale. Han er den eneste (og realistiske) som kan skape engasjement og jekke opp interessen rundt RBK noen hakk slik jeg ser det i dag.
Back to top
KitWalker
Veteran

PostPosted: 09.12.2018 20:08    Post subject: Reply with quote

Jondahl wrote:
hva med Rosenborg sin identitet, skal vi allerede gå vekk fra tilbake til røttene prosjektet?

Det er jo noen av kravene enhver ny RBK-trener må forholde seg til.
Back to top
FanFraSør
Rutinert

PostPosted: 09.12.2018 20:18    Post subject: Reply with quote

Jeg er nok ikke en hard core supporter for jeg må ærlig innrømme at hatet mitt til andre klubber og andre trenere stikker ikke særlig dypt. Faktisk kunne ikke brydd meg mindre. Jeg er interessert i RBK så for de andre kjøre sitt eget løpt. Gjør f.eks Rekdal en kjempejobb så er det mer enn godt nok for meg. Faller definitivt ikke inn i den gruppen som heller ser å ikke ha f.eks Rekdal selv om man med 100% sikkerhet fikk vite at det ville bli gull og C.L. gruppespill pga at hatet for Molde og han er så stort.

Jeg velger fortsatt å være sikkert irriterende positiv for noen til at alt ordner seg og at det blir en fin 2019. Bare det å starte sesongen med skadefri tropp er for meg langt på vei godt nok så tror jeg resten ordner seg.
tjommi
Proff

PostPosted: 09.12.2018 20:36    Post subject: Reply with quote

Om styret nå har jobbet seg gjennom "B", er det kanskje på tide å prøve neste bokstav i alfabetet...

https://www.transfermarkt...ainer/6405
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 09.12.2018 20:39    Post subject: Reply with quote

tjommi wrote:
Om styret nå har jobbet seg gjennom "B", er det kanskje på tide å prøve neste bokstav i alfabetet...

Interessant forslag. Spørs om han er vant til høy lønn, og sitter på en temmelig fet sluttpakke fra de ukene han var sjef for kaosklubben Fenerbahce.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Flaav
Veteran

PostPosted: 09.12.2018 20:41    Post subject: Reply with quote

Rart vi skulle ende opp her ja. Hovedpoenget til styret ( og oss supportere) ved sparkingen av Kåre var mangelen på underholdning og plan i spillet. Resultatene er der, men spillet mangler. Og nå er Rekdal inne i bildet. Hvis han blir ansatt er jeg fullstendig enig med kitwalker. Da er det bare å legge fra seg troen på klubben til gjeldende styre er borte.
Back to top
tjommi
Proff

PostPosted: 09.12.2018 20:42    Post subject: Reply with quote

Det er godt mulig. Statistikken hans med PSV er i alle fall OK+ Tommel'n opp!
Back to top
KitWalker
Veteran

PostPosted: 09.12.2018 21:08    Post subject: Reply with quote

Enn denne grekeren som påstod at RBK hadde pratet med han?
Back to top
spællåtmæ
Veteran

PostPosted: 09.12.2018 21:09    Post subject: Reply with quote

Har også hørt en del rykter om Rekdal. Ingen av ryktene kommer fra inside rbk da
Back to top
KitWalker
Veteran

PostPosted: 09.12.2018 21:10    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:
tjommi wrote:

Interessant forslag. Spørs om han er vant til høy lønn, og sitter på en temmelig fet sluttpakke fra de ukene han var sjef for kaosklubben Fenerbahce.

Har kildene dine noen navn på hvem RBK jobber mot Hedon?
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 317, 318, 319 ... 793, 794, 795  Next
Page 318 of 795

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb