Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene. Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
Sovnet mens jeg ventet på 2 omgang og våknet i det 93 minutt. Hvordan var 2. omgang? Jeg er sikker på at hadde jeg gjort alt annet enn å se 1. omgang så hadde jeg ikke sovet i 50 min og vært som neddopet de første 10 minuttene etter at jeg våknet opp igjen.
Da var serien over, og takk for det. Jeg tviler virkelig ikke på at spillerne hadde veldig lyst til å spille bra, skape mange sjanser og score 4 - 5 mål. Dette viser bare hvor stort problemmet med mangel på relasjoner og angrepsmønster er. Laget er som en liten hær med mektige krigere som angriper en annen hær med svakere krigere men som er veldig godt organisert, og jobber sammen mens våre sprer seg som hodeløse høns. Litt som den Gladiator scenen før de finner ut at de kanskje bør slåss samlet. Vi elsker jo metaforer her på rbkweb så det var på sin plass med en igjen. _________________ Når Nils Arne snakker, lytter man! (Gammelt visdomsord fra Brakka)
Jeg tror du har misforstått noe dersom du mener at sparkingen av Kåre ledet til bejubling av Coolen, forresten, Konesseur. Sparkingen var et vanskelig men riktig valg. Så skal det tas et minst like viktig valg nå når ny hovedtrener skal inn. Coolen vil vi ikke ha.
Kåre ut og Coolen inn var en transaksjon. Dette henger sammen. Spillet er nitrist. All kritikk mot spillet nå er en latterliggjøring av egen bejubling av Kåres avgang og Coolens innsettelse.
Jeez... Snakk om å gjøre seg sjøl til idiot, Konesseur. Hadde ikke du husarrest? _________________ Putte-ventrilokvist.
Posted: 25.11.2018 00:31 Post subject:
Konesseur-logikk: Denic har ikke vært noen åpenbaring, og falt totalt gjennom i Europa. Hva sier dere nå, dere som var så ivrige på å bli kvitt Stamnestrø?
Tilbake til sporten, Konesseur har forpestet nok tråder. Grattis med gullet, alle sammen! Gleder meg veldig til blanke ark med ny trener og ny giv til våren. _________________ Influencer™
Laget er som en liten hær med mektige krigere som angriper en annen hær med svakere krigere men som er veldig godt organisert, og jobber sammen mens våre sprer seg som hodeløse høns. Litt som den Gladiator scenen før de finner ut at de kanskje bør slåss samlet. Vi elsker jo metaforer her på rbkweb så det var på sin plass med en igjen.
Botheim fikk micen i hånda, men rakk ikke si et ord før sangen hans runga.
Meling på vokal på Rompa Mi.
Selfie med Koteng som jeg skal sende i julekort til Konesseur.
Takk og hei
Her kommer man til "kjernen" i problemet. Det er veldig forskjellige perspektiver. Noen vil ha mesterligatittel og fotball på høyt nivå og gleden som store sportslige prestasjoner gir. Andre vil ha masse mål i serien og gleden av fest og gauling på tribunen.
Det de sistnevnte ikke skjønner er at det blir masse mål, fest og gauling på tribunen når det sportslige nivået kommer opp på mesterliganivå.
Merkelig hvordan vi alltid er på vårt dårligste i de kampene Konradsen spiller. Det er nesten som om det å ha en spiller på OBOS-nivå går utover kvaliteten på midtbanen. Hvem skulle tro.
Enhver trener som konkluderer med at den mannen hører til en toppet ellever er ikke rett mann for jobben.
Posted: 25.11.2018 15:45 Post subject:
@Konesseur
Og noen vil bare bruke dagene på å tilegne andre meninger de ikke har på nettfora.
@Dew
Går som regel ikke en kamp uten at jeg kritiserer Konradsen, men i går var han faktisk bedre enn Trondsen, og det vet jeg nesten ikke om har skjedd før.
For en gangs skyld så sleit vi av litt andre grunner enn at Konradsen mangler basisferdigheter.
Denne kampen var et godt eksempel på feterte stjerners manglende respekt for sitt publikum. 19000 møtte opp til tross for vinterlig vær på en lørdagskveld. Dessverre ga spillerne klart uttrykk for at de skulle vært denne kampen foruten.
Det kommer til å sitte svært langt inne å fornye sesongkortet etter denne sesongen.
Denne kampen var et godt eksempel på feterte stjerners manglende respekt for sitt publikum. 19000 møtte opp til tross for vinterlig vær på en lørdagskveld. Dessverre ga spillerne klart uttrykk for at de skulle vært denne kampen foruten.
Det kommer til å sitte svært langt inne å fornye sesongkortet etter denne sesongen.
Om Rosenborg i går hadde gått ut i hundre, trøkket til i duellene, tatt de ekstra løpene, fått publikum med seg og vunnet 2-0, hadde du vært fornøyd da? Hva om Meling og Trondsen hadde fått kjenning med strekken sin igjen og Adegbenro hadde fått nok en smell i ankelen en uke før cupfinalen? Betydde denne kampen så mye for deg?
Om Rosenborg i går hadde gått ut i hundre, trøkket til i duellene, tatt de ekstra løpene, fått publikum med seg og vunnet 2-0, hadde du vært fornøyd da? Hva om Meling og Trondsen hadde fått kjenning med strekken sin igjen og Adegbenro hadde fått nok en smell i ankelen en uke før cupfinalen? Betydde denne kampen så mye for deg?
Jeg betaler for å underholdes på Lerkendal. Det ble jeg overhodet ikke i går, og det har jeg knapt blitt denne sesongen.
Når det er 19000 på tribunen så bør spillerne se på det som en mulighet til å reklamere for produktet sitt. Ikke som en transportetappe de må gjennom før de går på fylla.
For min del blir det neppe fornyelse av sesongkort for første gang på 10 år. Denne kampen ble ikke avgjørende, men forsterket inntrykket av spillere som helst vil cashe inn mange millioner i året uten å slite seg ut. Og det gidder jeg ikke å bidra til lenger.
Langt, langt bedre om midtbanen fører ballen enn at Reginiussen og Hovland sender den frem og tilbake. Og at det ikke var sistnevnte var et veldig godt tegn...