| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Blikkontakt_m_Helland Junior
|
Posted: 07.11.2018 13:36 Post subject: |
|
|
| Koteng var også i Roma sist uke (med TSO)... |
|
| Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 07.11.2018 13:37 Post subject: |
|
|
Var de der for en kveld på et "kaffehus" eller en fisketur i håp om en skikkelig rugg.
Går for begge "ryktensprederne" egentlig _________________ Grilldress er også en dress:)
| Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 07.11.2018 13:39 Post subject: |
|
|
| Tungvint å dra så langt for å møte Solskjær så da kan vi forhåpentligvis legge den ballen død. |
|
| Back to top |
|
 |
gollumLAD legend Veteran

|
Posted: 07.11.2018 13:43 Post subject: |
|
|
Vet ikke hvem de møtte eller hva de gjorde der. Bare vet at de har vært der. Ingen grunn til å avkrefte Solskjær. _________________ "Ikke ta den."
RBKweb Banter Crew
Party Læven Crew(PLC)
Anti Håkon Jørgensen
ULB
#JeSuisMessi
| RÃ¥nny wrote: | JanneB har talt.
Ta dere en bolle og feir sølvet! |
Rabona
http://www.rbkweb.no/foru...74#1002174 |
|
| Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7382 Location: South-west coast exile
|
Posted: 07.11.2018 13:46 Post subject: |
|
|
| Det er en god grunn til å tro at vi ikke går for han, det sier seg selv. |
|
| Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 07.11.2018 13:47 Post subject: |
|
|
Amsterdam er vel Bosz, såvidt jeg har klart å finne ut bor han der i dag.
Roma, hmm, hvilke trenere kan det være
A.S. Roma:
Vice Coach Italy Francesco Tomei (kun vært assistent og teknisk trener i div klubber)
Assistant Coach Italy Danilo Pierini (manager tidligere, men gammel, og ikke noe på nivå vi skal se på)
Assistant Coach Italy Stefano Romano (tidligere spiller (la opp for veldig få år siden) ikke erfaren nok)
Er nok ikke fra A.S Roma...
Last edited by RBKSandvika on 07.11.2018 13:51; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
gollumLAD legend Veteran

|
Posted: 07.11.2018 13:47 Post subject: |
|
|
For alt vi vet, så kan resultatet av samtalen ha vært negativ og man peiler seg inn på mer realistiske kandidater. Som Solskjær dessverre er. _________________ "Ikke ta den."
RBKweb Banter Crew
Party Læven Crew(PLC)
Anti Håkon Jørgensen
ULB
#JeSuisMessi
| RÃ¥nny wrote: | JanneB har talt.
Ta dere en bolle og feir sølvet! |
Rabona
http://www.rbkweb.no/foru...74#1002174 |
|
| Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 07.11.2018 13:52 Post subject: |
|
|
Altså, "realistisk"?
Hitler kunne sikkert ledet de allierte relativt greit gitt kompetanse og talegaver, men tviler på at han hadde fått muligheten.. |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 07.11.2018 14:07 Post subject: |
|
|
| gollumLAD legend wrote: | | For alt vi vet, så kan resultatet av samtalen ha vært negativ og man peiler seg inn på mer realistiske kandidater. Som Solskjær dessverre er. |
Blir jo litt som Chirivela vs. Denic. Greit og lurt å starte høyt, men det er jo på ingen måte gitt at ordentlig gode trenere vil til Norge selv om vi vil ha dem aldri så mye.
Men det er ganske mye som skal være oppbrukt før Solskjær ender opp på blokka ... _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 07.11.2018 14:10 Post subject: |
|
|
Ja. Egentrening er jo også trening. _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
| Back to top |
|
 |
trondhb Veteran
|
Posted: 07.11.2018 14:12 Post subject: |
|
|
| RBKSandvika wrote: | Roma, hmm, hvilke trenere kan det være
A.S. Roma:
Vice Coach Italy Francesco Tomei (kun vært assistent og teknisk trener i div klubber)
Assistant Coach Italy Danilo Pierini (manager tidligere, men gammel, og ikke noe på nivå vi skal se på)
Assistant Coach Italy Stefano Romano (tidligere spiller (la opp for veldig få år siden) ikke erfaren nok)
Er nok ikke fra A.S Roma... |
Simone Inzaghi fra Lazio er vel relativt usannsynlig også. |
|
| Back to top |
|
 |
Krokodil Dundee Veteran
|
Posted: 07.11.2018 14:20 Post subject: |
|
|
Kan jo være at Roma bare var enkleste sted Ã¥ møte for alle parter. Feks 71 Ã¥r gamle Zeman 😄
Known for his exciting, offensive footballing tactics and use of the 4–3–3 formation, he has managed numerous teams over the years, mostly in Italian football. |
|
| Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 07.11.2018 14:20 Post subject: |
|
|
Sjekket som du ser ikke førstelagstreneren til Roma heller, tror ikke vi skal stjele noen av dem. Dog kan det kanskje være mulig at vi har kloa i en god assistent som ønsker seg kontroll over roret selv.
Forøvrig, mens vi er på usannsynlige trenere:
Villas boas har vel ikke jobb?
Han spilte vel en 4-3-3 / 3-4-3 variant med Chelsea
Last edited by RBKSandvika on 07.11.2018 14:38; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Krokodil Dundee Veteran
|
Posted: 07.11.2018 14:29 Post subject: |
|
|
| Assistent trener i Lazio, Massimiliano Farris, kan jeg heller ikke skjønne at det skulle være noen grunn til å tro at var aktuell ut fra CV. De spiller 3-5-2, 4-4-1-1 og 4-3-3, veldig bra offensiv fotball, på et helt annet nivå enn når vi møtte de i 2015. Sånn sett hadde kanskje Farris vært spennende, men ser for meg de går for noen andre ja. |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 07.11.2018 14:37 Post subject: |
|
|
| Krokodil Dundee wrote: | Kan jo være at Roma bare var enkleste sted Ã¥ møte for alle parter. Feks 71 Ã¥r gamle Zeman 😄
Known for his exciting, offensive footballing tactics and use of the 4–3–3 formation, he has managed numerous teams over the years, mostly in Italian football. |
Let the dream become reality  |
|
| Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 07.11.2018 14:48 Post subject: |
|
|
For de som ikke kjenner ham:
"If there is one manager who actually reflects the true spirit of cultural hipsterdom, it is surely Zdeněk Zeman. Sure, he's a Czech with an accent in his name, he's a sharp dresser and has been known to smoke cigarettes in his press conferences, but he stands out through his wilful refusal to conform for its own sake. Writing in his autobiography, I Think, Therefore I Play, Andrea Pirlo describes Zeman's approach as bordering on "the very limits of reality." The fact that he has coached 16 teams, several on more than one occasion, is testament to his ability to baffle and alienate his hierarchical superiors. Currently at Pescara, he has won three trophies in 34 years of senior management, namely two Serie B triumphs two decades apart and a Serie C2 title with Licata back in the eighties.
He has managed both Lazio and Roma (twice), upset pretty much everyone in Italian football, and in the meantime shunned mainstream success with an almost religious fervour. He is a contrarian by nature, a free spirit, and a non-conformist to an almost absurdist degree. As such, he is the closest thing football has to a genuine hipster manager. He is adored by a small group of likeminded tactical recusants for setting his teams up in a theoretically intricate, geometrically inspired, defensively porous 4-3-3, for refusing to compromise on his principles despite all the empirical evidence available to him, and most of all for being staunchly, devotedly, fanatically niche." |
|
| Back to top |
|
 |
csk Senior
|
Posted: 07.11.2018 14:58 Post subject: |
|
|
| Blikkontakt_m_Helland wrote: | | Koteng var også i Roma sist uke (med TSO)... |
TSO? |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 07.11.2018 15:04 Post subject: |
|
|
Jeg setter pengene på Trondheim Symfoniorkester, eventuelt tegneserieskaper Tore Strand Olsen. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
kevinpieter Veteran

|
Posted: 07.11.2018 15:16 Post subject: |
|
|
Det var de to TSO-ene jeg tenkte på også. _________________ My meaning is bad, but my grammar is good. |
|
| Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7382 Location: South-west coast exile
|
Posted: 07.11.2018 15:19 Post subject: |
|
|
| Tetil Solvik-Olsen? |
|
| Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 07.11.2018 15:20 Post subject: |
|
|
| The Significant Other? |
|
| Back to top |
|
 |
martibs Veteran

|
Posted: 07.11.2018 15:31 Post subject: |
|
|
| Trenersigneringsoppfordring? |
|
| Back to top |
|
 |
Pjoltergeist Senior
|
Posted: 07.11.2018 15:35 Post subject: |
|
|
| digre wrote: | | Med fare for å gjenta meg selv, og det gjør jeg gjerne, så minner jeg om ar Sollied forsvarte Stoltidis etter at han kvestet Ciljan. Da drepte han enhver framtid som en trener jeg skal ha tillit til. |
Godt å høre at jeg ikke er alene om å tenke dette. Mistet all respekt for Sollied etter at dette skjedde. Greit nok at du skal backe egne spillere, men en slik takling er umulig å forsvare.[/code] |
|
| Back to top |
|
 |
Pjoltergeist Senior
|
Posted: 07.11.2018 15:35 Post subject: |
|
|
| digre wrote: | | Med fare for å gjenta meg selv, og det gjør jeg gjerne, så minner jeg om ar Sollied forsvarte Stoltidis etter at han kvestet Ciljan. Da drepte han enhver framtid som en trener jeg skal ha tillit til. |
Godt å høre at jeg ikke er alene om å tenke dette. Mistet all respekt for Sollied etter at dette skjedde. Greit nok at du skal backe egne spillere, men en slik takling er umulig å forsvare. |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 07.11.2018 15:37 Post subject: |
|
|
| Herregud. Å henge seg opp i noe som skjedde for flere år siden er noe av det dummeste. Jeg også var forbandet på Sollied den gangen men hos meg er det et avsluttet kapittel og det skal ikke være et hinder for å hente en kapasitet av Sollieds format. |
|
| Back to top |
|
 |
|