View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Troilonge Veteran
|
Posted: 30.08.2006 19:34 Post subject: |
|
|
Og der scora Roar det første målet i veldedighetskampen til Dagfinn Enerly som forøvrig kan sees direkte på fxt.no-gratis.  |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 10.09.2006 14:10 Post subject: |
|
|
Strand er på bedringens vei og er med i troppen mot Sandefjord! Han starter på benken og dermed er det vel 100% sikkert at Sapara starter. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 30.09.2006 10:43 Post subject: |
|
|
- Jeg merker at det tar lengre tid å restituere seg. Det var lettere å gå på dagen etter en kamp for 15 år siden enn det var i morges. Men så lenge jeg slipper skader og får trent godt, så går det egentlig bra. I år har jeg vært veldig heldig. Jeg har trent godt, og føler at jeg har klart meg ganske brukbart, sier Strand.
Les mer: Seriemesteren |
|
Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 30.09.2006 15:02 Post subject: |
|
|
Og INGEN fortjener dette mer en Roar Strand, jeg unner ham dette med hele mitt hjerte.  _________________ Sjel kan ikke kjøpes! |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 15.10.2006 15:04 Post subject: |
|
|
Klanen ønsker seg Roar Strand hvis de kunne valgt en annen spiller fra de andre klubbene. Også Alexander Tettey blir nevnt som en av fem profiler i år.
Mest oppsiktsvekkende er kanskje Klanenes ønske. Vålerenga-supporterne har nemlig våte drømmer om en godt voksen trønder. Og nei; det er ikke Steffen Iversen. - Jeg ønsker meg Roar Strand, fastslår talsmann Kjell Henning Thon i Klanen. Det er imidlertid ikke en 36-åring omskolert fra indreløper til back Thon ønsker seg. Det er verdiene Roar Strand står for han er på jakt etter.
- Strand er en spiller som alltid yter maksimalt for laget sitt. Og som står last og brast med klubben sin. Det er lojaliteten hans representerer jeg vil ha, og nettopp lojaliteten gjør jo at spilleren Roar Strand er – og alltid har vært – uoppnåelig for andre klubber, forklarer Thon, som mener Strand sammen med Alexander Tettey, Daniel Nannskog, Robert Koren og Ronny Johnsen har vært den største profilen i årets serie.
http://www.fxt.no/tippeli...756426.ece |
|
Back to top |
|
 |
goalie Junior
|
Posted: 15.10.2006 15:50 Post subject: |
|
|
Under 35-årsjubileumsfesten til Nardo FK, ble Roar Strand utnevnt til æresmedlem av klubben. Dette ble gjort pga. vi i Nardo er såpass stolt av å ha Norges mest merriterte spiller, som gammel Nardogutt. En slik Nardo-ambassadør er vel det beste man kan få sant?  _________________ Nardo Fotball e lænt;) |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 15.10.2006 20:56 Post subject: |
|
|
God å se at tilogmed en fanklubb som Klanen, som er så farga at de knapt ser annet en VIF, ser Strands utrolige meritter og dedikasjon til klubben. Strand er nok den mest lojale og folkelige spilleren Norge har sett. Det er vel nesten bare Bjarmann som kommer opp mot samme status.
Det blir Strand-alter på soverommet den dagen han legger skruknottene på hylla! _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
vemundo Veteran
|
Posted: 23.10.2006 17:16 Post subject: |
|
|
SÃ¥ har Roar sanka enda et gull.
Blir veldig rart den dagen han legger opp. Det var rart når Hoftun forsvant, og Skammels og Brattbakk og flere andre, men den dagen Roar legger opp blir helt spesiell. Aldri får vi se en sånn klubbspiller igjen. Til neste år blir det to stjerner på drakta og nr 6 på ryggen for min del, og det eneste jeg skal endre på det i framtida er å legge til flere stjerner.
Skulle nesten freda nr 6 for all fremtid i RBK, blir litt rart når noen andre tar på seg den drakta.  |
|
Back to top |
|
 |
Bamsemums Junior

Joined: 08 Mar 2006 Posts: 43 Location: Right Next Door To Hell
|
Posted: 23.10.2006 19:21 Post subject: |
|
|
Da skal det mye til for å fortjene det nummeret  _________________ ---<--@ <3 Rosenborg <3>--- |
|
Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 23.10.2006 19:28 Post subject: |
|
|
Ey, lenge siden sist Jan Gunnar  |
|
Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 31.10.2006 02:37 Post subject: |
|
|
VÃ¥r Kaptein!
Roar Strand med flest seriegull i Europa! _________________ Sjel kan ikke kjøpes! |
|
Back to top |
|
 |
SoZo Rutinert
|
Posted: 28.11.2006 03:16 Post subject: |
|
|
Litt trist at Roar som har blødd for drakta i årevis bare har 160 poster, mens Koren som aldri har gjort noe for RBK har 454 poster på 20 dager.
Vi skriver for lite om Roar..... |
|
Back to top |
|
 |
skjæringen Veteran

|
Posted: 28.11.2006 03:36 Post subject: |
|
|
Litt skremmende, ja. Har betydd mere for klubben, enn hva mange er klar over. Flott at vi nå får opp flere lokale spillere som er villige til å blø for drakta, PCS, Tettey osv. Helt avgjørende for om vi skal kunne komme tilbake der vi var. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 28.11.2006 09:30 Post subject: |
|
|
Alle er klar over hva Roar har betydd. At det er så få poster viser bare hvor lite tull det er rundt fyren. |
|
Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 28.11.2006 11:47 Post subject: |
|
|
Er skrevet mye om Roar i ymse tråder, men det er jo liten vits å skive om hvor ufattelig mye vi liker ham side opp og side ned. |
|
Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 28.11.2006 12:34 Post subject: |
|
|
Vemundo wrote: | Skulle nesten freda nr 6 for all fremtid i RBK, blir litt rart når noen andre tar på seg den drakta.  |
Hva skjedde egentlig med "i Rosenborg er ingen større enn klubben"? _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
blubbin Rutinert
|
Posted: 28.11.2006 13:42 Post subject: |
|
|
Som nevnt - de er de minst populære spillerne som i hovedsak har flest innlegg i trådene sine, da de fleste innlegg her inne er av kritisk art. Jo færre innlegg, jo bedre likt blant fansen. |
|
Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 28.11.2006 13:50 Post subject: |
|
|
Da ligger Koren, som allerede har 17 sider, tynt an visst han skulle skrive under for RBK. |
|
Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 10.01.2007 10:30 Post subject: |
|
|
Tilbys jobb som brobygger i Rosenborg
Quote: | Roar Strand (37) blir tilbudt jobb i RBK-systemet - trolig som en buffer mellom sport og marked i klubben - når han legger opp etter denne sesongen. |
Roar Strand har vært en fantastisk fotballspiller, men er ikke dermed en soleklart valg i en markedsavdeling etter min mening. Men men, tanken er vel at det er viktig å beholde han i klubben etter karrieren er over. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
Back to top |
|
 |
Gina Krog Senior
|
Posted: 10.01.2007 10:40 Post subject: |
|
|
SÃ¥ feieren blir brannslukker ? |
|
Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 10.01.2007 10:42 Post subject: |
|
|
Dags wrote: | Roar Strand har vært en fantastisk fotballspiller, men er ikke dermed en soleklart valg i en markedsavdeling etter min mening. |
Hva vet du om markedsføring/salg som får deg til å påstå så bastant at Roar Strand ikke egner seg som selger/brobygger? Noe av det viktigste innen salg er relasjonsbygging. Å ta vare på kunder. Der tror jeg Roar kan gjøre en fantastisk jobb. _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 10.01.2007 10:43 Post subject: |
|
|
Gina Krog wrote: | SÃ¥ feieren blir brannslukker ? |
Feieren er vel brannslukker.  _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 10.01.2007 13:56 Post subject: |
|
|
Thor Arild wrote: | Hva vet du om markedsføring/salg som får deg til å påstå så bastant at Roar Strand ikke egner seg som selger/brobygger? |
Det var vel ganske lite bastant etter min mening. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
Back to top |
|
 |
fubar Veteran

|
Posted: 10.01.2007 15:03 Post subject: |
|
|
Dags wrote: | Roar Strand har vært en fantastisk fotballspiller, men er ikke dermed en soleklart valg i en markedsavdeling etter min mening. |
Jeg stilte meg samme spørsmål - trodde de hadde trappet ned på kompiskjøret nede på brakka. MEN - Roar er kanskje den perfekte mannen til jobben for alt jeg vet, og man skal ikke undervurdere effekten av et kjent og ikke minst høyt respektert fjes/navn uansett hvilken bransje det gjelder. |
|
Back to top |
|
 |
Golden Monkey Senior
|
Posted: 10.01.2007 15:56 Post subject: |
|
|
Kompiskjør og kompiskjør, det høres så negativt ut. Om man syns at det er positivt at Roar har vært så lojal mot klubben så burde man vel synes det er greit at klubben nå er lojal mot Roar tilbake. |
|
Back to top |
|
 |
|