| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 02.11.2018 21:06 Post subject: |
|
|
I går - i likhet med mot Sarpsborg og Haugesund - var han til og med rolig foran mål.  |
|
| Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
Posted: 02.11.2018 21:25 Post subject: |
|
|
Altså, dersom det er ment seriøst en teit kommentar av Søderlund, men minst like teit av Koteng.
Håper dette er innafor i Rosenborg. Spillerne vet nok selv at førsteomgangen i går ikke var god nok, uten at styreleder trenger å gå ut i media og si at vi spiller piss. |
|
| Back to top |
|
 |
Brooklynlol Proff
|
Posted: 02.11.2018 21:46 Post subject: |
|
|
| At Hedon fremdeles er forumsjef her er fremdeles ingenting annet enn en skandale. Makan til forutinntatthet og hetsing av spillere og andre forumbrukere. Det er trist at slike mennesker får forsøple dette forumet. Rbkweb, slipp meg av |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 02.11.2018 21:48 Post subject: |
|
|
Er dette et forsøk på trolling? _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
jorji Rutinert

|
Posted: 02.11.2018 21:54 Post subject: |
|
|
| Brooklynlol wrote: | | At Hedon fremdeles er forumsjef her er fremdeles ingenting annet enn en skandale. Makan til forutinntatthet og hetsing av spillere og andre forumbrukere. Det er trist at slike mennesker får forsøple dette forumet. Rbkweb, slipp meg av |
Er en logg ut knapp helt øverst, bare å sette i gang.
Må si meg enig med Hedon, virker som endel sterke personligheter i troppen fortsatt surmuler etter at Kompisen ble sparket, få det bort! |
|
| Back to top |
|
 |
Brødsmula Veteran
|
Posted: 02.11.2018 22:01 Post subject: |
|
|
Kompisen sørget for at Søderlund fikk lang kontrakt med noe som garantert er topplønn, også.
Ender nok opp med at Søderlund får en sluttavtale på 2-3 millioner mot at han skifter klubb. Kan ikke skjønne at han er tiltenkt en fremtid. |
|
| Back to top |
|
 |
SHJINNJWÆST Rutinert
|
Posted: 02.11.2018 22:10 Post subject: |
|
|
| jorji wrote: | Er en logg ut knapp helt øverst, bare å sette i gang.
Må si meg enig med Hedon, virker som endel sterke personligheter i troppen fortsatt surmuler etter at Kompisen ble sparket, få det bort! |
I hvilken verden er Søderlund en av de som surmuler over sparkingen til klippekortutdeler Kåre? Er ikke som om han satt på et akkurat.
Lik det eller ikke. Man trenger ikke å være sutrete eller bitter for å påpeke det opplagte om styret vårt. Fasiten er Perry, Kåre og Coolen og en målløs spiss bak murene mens vi blir saksøkt av gamletreneren. De som i høyest grad pisser på klubben er de som fortsatt driver og skyter mot de om påpeker elendigheten. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 02.11.2018 22:30 Post subject: |
|
|
Liker at du konkluderer med at styret har skyld og ansvar for at Bendtner dro til en taxisjåfør i Danmark. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
SHJINNJWÆST Rutinert
|
Posted: 02.11.2018 22:34 Post subject: |
|
|
| Det er igjen en konsekvens av dårlig lederskap på trenersiden og for mye frihet under ansvar til folk som aldri har hatt godt av den friheten, samt at vi har sprengt budsjettet på en sånn flopp. Idiotisk å i hele tatt bruke han rett før vm, når vi hadde et mål. Få han ut i vm og få igjen noe for han. |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 02.11.2018 22:40 Post subject: |
|
|
Bayer München- tilstander på brakka om dagen.
Jeg ser på de som et sunnhetstegn.
Er på høy tid at de holder hverandre i øra. Det må til for å få ut de siste prosentene/millimeterne. |
|
| Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 02.11.2018 22:48 Post subject: |
|
|
Det intervjuet med Søder gjorde inntrykk. Jeg fikk vondt av ham. Virker jo på gråten. At Søder skal vekk er vel hevet over enhver tvil.
Jeg tror Søder bare er en del av en klikk i laget som koser seg med misnøye. Som Hedon sa, dette er giftig. Vi må bli kvitt enkelte spillere.
Og jeg slutter meg til majoriteten: Sjeleglad for at vi har Koteng&co. Å sitte som naive nisser å se på utviklingen slik den gikk over tid var også giftig. Det vi ser komme til overflaten i intervjuet av Søder her viser bare at det har satt seg dårlige holdninger hos enkelte. Dette er ikke bare en spiller som er misfornøyd med lite spilletid. Dette er en spiller som sprekker fordi han har flere meningsfeller rundt seg.
Rosenborg er ikke en koseklubb. Det er blodig alvor for å bli best. _________________ Du och jag Alfred? …..mmmmmjaannjoo... |
|
| Back to top |
|
 |
Flabbergast Veteran
|
Posted: 02.11.2018 23:15 Post subject: |
|
|
| Søderlund er nok bare bitter han. Han har blitt hentet av Kåre og Erik til Rosenborg to ganger og sist gang han var her var et skikkelig hurraopphold, nå er det konstant benkesliting. Det vi hører er en sur og bitter mann, mest av alt på styret |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 03.11.2018 04:06 Post subject: |
|
|
| eksil wrote: | | Det intervjuet med Søder gjorde inntrykk. Jeg fikk vondt av ham. Virker jo på gråten. |
Det var et meget spesielt intervju ja og det var jo journalisten som pensa samtalen inn på et triveligere spor for å berge stumpene om jeg husker rett. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 03.11.2018 18:26 Post subject: |
|
|
| Han var i godt humør etter treninga i dag i hvert fall. |
|
| Back to top |
|
 |
NilsArneEggenErKongen Proff
|
Posted: 03.11.2018 18:45 Post subject: |
|
|
| libido wrote: | | Søderlund er nok bare bitter han. Han har blitt hentet av Kåre og Erik til Rosenborg to ganger og sist gang han var her var et skikkelig hurraopphold, nå er det konstant benkesliting. Det vi hører er en sur og bitter mann, mest av alt på styret |
Søderlund er profesjonell til fingerspissene. Er bare i det fiktive landet Jante, og selvfølgelig også Norge, at det ikke er tillatt med annet enn A4 - selv om man redder RBKs cupfinale i siste sekund. _________________ Nils Arne Eggen bygget opp et av Europas beste lag med offensiv samhandling som viktig x-faktor. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 03.11.2018 19:10 Post subject: |
|
|
Det har kanskje vært en dårlig skjult hemmelighet for mange, men Søderlund bekrefter i forkant av oppgjøret mot Odd søndag at planen var at han i større grad skulle satses på i høstsesongen.
Rosenborg ønsket nemlig at dansken skulle komme seg med i VM-troppen til Åge Hareide, vise seg frem i fotballens beste utstillingsvindu og bli solgt til en klubb i løpet av sommerens overgangsvindu. I stedet ble Bendtner skadet i forkant av et uttak han ble vraket til.
Søderlund sier at planen rundt Bendtners fremtid var et tema før han valgte å signere for trønderne.
– Det er klart at vi pratet om det. Av og til går det ikke helt etter planen som klubb og spiller har. Hva skal du gjøre? Du kan ikke legge deg ned og grine. Du får gjøre så godt du kan, jobbe på, så får vi se hva tiden bringer, sier Søderlund til Eurosport.no.
– Hva ble sagt?
– Vi hadde en plan. Den planen... alle vet vel hva planen var. Alle vet det, erkjenner han, uten å ha et ønske om selv å si det med egne ord.
Les mer: Søderlund om Bendtner-planen som gikk galt: – Hva skal du gjøre? |
|
| Back to top |
|
 |
Ril Senior
|
Posted: 03.11.2018 19:31 Post subject: |
|
|
| Man kan ikke love at en spiller forsvinner. Da er man avhengig av den aktuelle spilleren ikke blir skadet og da det faktisk fins en klubb som vil kjøpe. Søderlund burde vite at det ikke var 100 % sikkert at Bendtner ville forsvinne i sommer og så lenge Bendter er her så vill ikke Søderlund være førstevalg. Å klage nå er idioti. Få han bort. |
|
| Back to top |
|
 |
EGA Veteran
|
Posted: 03.11.2018 20:17 Post subject: |
|
|
| Søder og Helland er ikke gode nok, de er iallefall ikke framtida. De er enkle å erstatte og håper de er ute av stallen neste sesong. |
|
| Back to top |
|
 |
kristoffer99 Senior
|
Posted: 03.11.2018 20:24 Post subject: |
|
|
Synes Helland har vært positiv og skapende når han har kommet inn i det siste. Han er ikke dårligere enn Levi og De Lanley eller Jebali. Alle er spillere på det jevne i TL. Liker at han byr på seg selv men er trolig en av de hardcore Kåre Fanboys fra i sommer. Det blir mye rydding om begge må bort.
Jeg ville likt å se en ny høyreback til neste sesong pga vi har en som er konstant småskadet og ikke går på løp etter 75.min og samarbeider dårlig med vingen sin både i forsvar og angrep. |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 03.11.2018 20:54 Post subject: |
|
|
| EGA wrote: | | Søder og Helland er ikke gode nok, de er iallefall ikke framtida. De er enkle å erstatte og håper de er ute av stallen neste sesong. |
Helland ja. På en måte, rent sportslig, kan han sikkert erstattes. Men som enslig trønder og med hans medietekke så fyller han også en rolle som er ganske vrien å erstatte. Av trøndere, for trøndere, liksom. Stusslig nok som det er om ikke Reitan skal fremstå som trøndersk alibi alene. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
Francisco Clementine Veteran
|
Posted: 03.11.2018 23:21 Post subject: |
|
|
| Om garantert spilletid er viktigere enn skyhøy lønn kunne han gått til Vålerenga i sommer. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 04.11.2018 08:08 Post subject: |
|
|
| Brooklynlol wrote: | | At Hedon fremdeles er forumsjef her er fremdeles ingenting annet enn en skandale. Makan til forutinntatthet og hetsing av spillere og andre forumbrukere. Det er trist at slike mennesker får forsøple dette forumet. Rbkweb, slipp meg av |
Jeg er forumsjef fordi ingen andre vil gjøre jobben. Hvis du føler at det er noe som passer deg, så send meg gjerne en PM med litt info om deg selv, så skal vi se om vi blir enige om noe. Jeg pensjonerer meg mer enn gjerne.
Ellers er det greit å ha i bakhodet at man har ytringsfrihet og kan mene mye om mangt selv om man er admin på et diskusjonsforum. Det er en typisk greie i et moderne demokrati, og det tror jeg du skal være glad for.
At jeg hetser andre brukere her er jeg uenig i. Kan være sterkt uenig, til dels syrlig og til og med tidvis litt nedlatende, men hets? Det beklager jeg isåfall. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 04.11.2018 10:35 Post subject: |
|
|
Synes du gjør en god jobb jeg Hedon
Moderatorer på forum vil alltid bli sammenlignet med Hitler før eller siden. |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 04.11.2018 11:14 Post subject: |
|
|
| Det blir spennende å se mot Odd da, om hans høyhet skulle finne det passende å nedverdige seg til litt smil og jubel på klubbens vegne hvis han eller andre skulle finne på å score et mål. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 04.11.2018 12:43 Post subject: |
|
|
Trass i en del elegante scoringer er Alexander Søderlund tvilende til at han har blitt bedre foran mål.
- Jeg vet da søren. Det er litt tilfeldig hva som skjer. Noen ganger er det bra, og noen ganger er det dårlig. Det går veldig opp og ned. Sånn er det, kommenterer Søderlund ydmykt til rbkweb.no.
- Du har nesten alltid bedre tid enn du tror?
- Du har nesten alltid det. Jeg er litt stresset i perioder, men jeg er vant til det.
Les mer: - Jeg er litt stresset i perioder |
|
| Back to top |
|
 |
|