English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Alexander Søderlund
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 107, 108, 109 ... 140, 141, 142  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
2mas
Sjef

PostPosted: 02.11.2018 21:06    Post subject: Reply with quote

I går - i likhet med mot Sarpsborg og Haugesund - var han til og med rolig foran mål. Smile
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Bananskrue
Veteran

PostPosted: 02.11.2018 21:25    Post subject: Reply with quote

Altså, dersom det er ment seriøst en teit kommentar av Søderlund, men minst like teit av Koteng.

Håper dette er innafor i Rosenborg. Spillerne vet nok selv at førsteomgangen i går ikke var god nok, uten at styreleder trenger å gå ut i media og si at vi spiller piss.
Back to top
View user's profile Send private message
Brooklynlol
Proff

PostPosted: 02.11.2018 21:46    Post subject: Reply with quote

At Hedon fremdeles er forumsjef her er fremdeles ingenting annet enn en skandale. Makan til forutinntatthet og hetsing av spillere og andre forumbrukere. Det er trist at slike mennesker får forsøple dette forumet. Rbkweb, slipp meg av
Back to top
Mustrum Ridcully
Legende

PostPosted: 02.11.2018 21:48    Post subject: Reply with quote

Er dette et forsøk på trolling?
jorji
Rutinert

PostPosted: 02.11.2018 21:54    Post subject: Reply with quote

Brooklynlol wrote:
At Hedon fremdeles er forumsjef her er fremdeles ingenting annet enn en skandale. Makan til forutinntatthet og hetsing av spillere og andre forumbrukere. Det er trist at slike mennesker får forsøple dette forumet. Rbkweb, slipp meg av

Er en logg ut knapp helt øverst, bare å sette i gang.

Må si meg enig med Hedon, virker som endel sterke personligheter i troppen fortsatt surmuler etter at Kompisen ble sparket, få det bort!
Back to top
Brødsmula
Veteran

PostPosted: 02.11.2018 22:01    Post subject: Reply with quote

Kompisen sørget for at Søderlund fikk lang kontrakt med noe som garantert er topplønn, også.

Ender nok opp med at Søderlund får en sluttavtale på 2-3 millioner mot at han skifter klubb. Kan ikke skjønne at han er tiltenkt en fremtid.
Back to top
SHJINNJWÆST
Rutinert

PostPosted: 02.11.2018 22:10    Post subject: Reply with quote

jorji wrote:
Er en logg ut knapp helt øverst, bare å sette i gang.

Må si meg enig med Hedon, virker som endel sterke personligheter i troppen fortsatt surmuler etter at Kompisen ble sparket, få det bort!

I hvilken verden er Søderlund en av de som surmuler over sparkingen til klippekortutdeler Kåre? Er ikke som om han satt på et akkurat.

Lik det eller ikke. Man trenger ikke å være sutrete eller bitter for å påpeke det opplagte om styret vårt. Fasiten er Perry, Kåre og Coolen og en målløs spiss bak murene mens vi blir saksøkt av gamletreneren. De som i høyest grad pisser på klubben er de som fortsatt driver og skyter mot de om påpeker elendigheten.
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 02.11.2018 22:30    Post subject: Reply with quote

Liker at du konkluderer med at styret har skyld og ansvar for at Bendtner dro til en taxisjåfør i Danmark.
SHJINNJWÆST
Rutinert

PostPosted: 02.11.2018 22:34    Post subject: Reply with quote

Det er igjen en konsekvens av dårlig lederskap på trenersiden og for mye frihet under ansvar til folk som aldri har hatt godt av den friheten, samt at vi har sprengt budsjettet på en sånn flopp. Idiotisk å i hele tatt bruke han rett før vm, når vi hadde et mål. Få han ut i vm og få igjen noe for han.
Back to top
KitWalker
Veteran

PostPosted: 02.11.2018 22:40    Post subject: Reply with quote

Bayer München- tilstander på brakka om dagen.

Jeg ser på de som et sunnhetstegn.

Er på høy tid at de holder hverandre i øra. Det må til for å få ut de siste prosentene/millimeterne.
Back to top
eksil
Veteran

PostPosted: 02.11.2018 22:48    Post subject: Reply with quote

Det intervjuet med Søder gjorde inntrykk. Jeg fikk vondt av ham. Virker jo på gråten. At Søder skal vekk er vel hevet over enhver tvil.

Jeg tror Søder bare er en del av en klikk i laget som koser seg med misnøye. Som Hedon sa, dette er giftig. Vi må bli kvitt enkelte spillere.

Og jeg slutter meg til majoriteten: Sjeleglad for at vi har Koteng&co. Å sitte som naive nisser å se på utviklingen slik den gikk over tid var også giftig. Det vi ser komme til overflaten i intervjuet av Søder her viser bare at det har satt seg dårlige holdninger hos enkelte. Dette er ikke bare en spiller som er misfornøyd med lite spilletid. Dette er en spiller som sprekker fordi han har flere meningsfeller rundt seg.

Rosenborg er ikke en koseklubb. Det er blodig alvor for å bli best.
Flabbergast
Veteran

PostPosted: 02.11.2018 23:15    Post subject: Reply with quote

Søderlund er nok bare bitter han. Han har blitt hentet av Kåre og Erik til Rosenborg to ganger og sist gang han var her var et skikkelig hurraopphold, nå er det konstant benkesliting. Det vi hører er en sur og bitter mann, mest av alt på styret
Back to top
Mustrum Ridcully
Legende

PostPosted: 03.11.2018 04:06    Post subject: Reply with quote

eksil wrote:
Det intervjuet med Søder gjorde inntrykk. Jeg fikk vondt av ham. Virker jo på gråten.

Det var et meget spesielt intervju ja og det var jo journalisten som pensa samtalen inn på et triveligere spor for å berge stumpene om jeg husker rett.
2mas
Sjef

PostPosted: 03.11.2018 18:26    Post subject: Reply with quote

Han var i godt humør etter treninga i dag i hvert fall.
Back to top
NilsArneEggenErKongen
Proff

PostPosted: 03.11.2018 18:45    Post subject: Reply with quote

libido wrote:
Søderlund er nok bare bitter han. Han har blitt hentet av Kåre og Erik til Rosenborg to ganger og sist gang han var her var et skikkelig hurraopphold, nå er det konstant benkesliting. Det vi hører er en sur og bitter mann, mest av alt på styret

Søderlund er profesjonell til fingerspissene. Er bare i det fiktive landet Jante, og selvfølgelig også Norge, at det ikke er tillatt med annet enn A4 - selv om man redder RBKs cupfinale i siste sekund.
2mas
Sjef

PostPosted: 03.11.2018 19:10    Post subject: Reply with quote

Det har kanskje vært en dårlig skjult hemmelighet for mange, men Søderlund bekrefter i forkant av oppgjøret mot Odd søndag at planen var at han i større grad skulle satses på i høstsesongen.

Rosenborg ønsket nemlig at dansken skulle komme seg med i VM-troppen til Åge Hareide, vise seg frem i fotballens beste utstillingsvindu og bli solgt til en klubb i løpet av sommerens overgangsvindu. I stedet ble Bendtner skadet i forkant av et uttak han ble vraket til.

Søderlund sier at planen rundt Bendtners fremtid var et tema før han valgte å signere for trønderne.

– Det er klart at vi pratet om det. Av og til går det ikke helt etter planen som klubb og spiller har. Hva skal du gjøre? Du kan ikke legge deg ned og grine. Du får gjøre så godt du kan, jobbe på, så får vi se hva tiden bringer, sier Søderlund til Eurosport.no.

– Hva ble sagt?

– Vi hadde en plan. Den planen... alle vet vel hva planen var. Alle vet det, erkjenner han, uten å ha et ønske om selv å si det med egne ord.

Les mer: Søderlund om Bendtner-planen som gikk galt: – Hva skal du gjøre?
Back to top
Ril
Senior

PostPosted: 03.11.2018 19:31    Post subject: Reply with quote

Man kan ikke love at en spiller forsvinner. Da er man avhengig av den aktuelle spilleren ikke blir skadet og da det faktisk fins en klubb som vil kjøpe. Søderlund burde vite at det ikke var 100 % sikkert at Bendtner ville forsvinne i sommer og så lenge Bendter er her så vill ikke Søderlund være førstevalg. Å klage nå er idioti. Få han bort.
Back to top
EGA
Veteran

PostPosted: 03.11.2018 20:17    Post subject: Reply with quote

Søder og Helland er ikke gode nok, de er iallefall ikke framtida. De er enkle å erstatte og håper de er ute av stallen neste sesong.
Back to top
kristoffer99
Senior

PostPosted: 03.11.2018 20:24    Post subject: Reply with quote

Synes Helland har vært positiv og skapende når han har kommet inn i det siste. Han er ikke dårligere enn Levi og De Lanley eller Jebali. Alle er spillere på det jevne i TL. Liker at han byr på seg selv men er trolig en av de hardcore Kåre Fanboys fra i sommer. Det blir mye rydding om begge må bort.

Jeg ville likt å se en ny høyreback til neste sesong pga vi har en som er konstant småskadet og ikke går på løp etter 75.min og samarbeider dårlig med vingen sin både i forsvar og angrep.
Back to top
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 03.11.2018 20:54    Post subject: Reply with quote

EGA wrote:
Søder og Helland er ikke gode nok, de er iallefall ikke framtida. De er enkle å erstatte og håper de er ute av stallen neste sesong.

Helland ja. På en måte, rent sportslig, kan han sikkert erstattes. Men som enslig trønder og med hans medietekke så fyller han også en rolle som er ganske vrien å erstatte. Av trøndere, for trøndere, liksom. Stusslig nok som det er om ikke Reitan skal fremstå som trøndersk alibi alene.
Francisco Clementine
Veteran

PostPosted: 03.11.2018 23:21    Post subject: Reply with quote

Om garantert spilletid er viktigere enn skyhøy lønn kunne han gått til Vålerenga i sommer.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 04.11.2018 08:08    Post subject: Reply with quote

Brooklynlol wrote:

Jeg er forumsjef fordi ingen andre vil gjøre jobben. Hvis du føler at det er noe som passer deg, så send meg gjerne en PM med litt info om deg selv, så skal vi se om vi blir enige om noe. Jeg pensjonerer meg mer enn gjerne.

Ellers er det greit å ha i bakhodet at man har ytringsfrihet og kan mene mye om mangt selv om man er admin på et diskusjonsforum. Det er en typisk greie i et moderne demokrati, og det tror jeg du skal være glad for.

At jeg hetser andre brukere her er jeg uenig i. Kan være sterkt uenig, til dels syrlig og til og med tidvis litt nedlatende, men hets? Det beklager jeg isåfall.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Hedning
Legende

PostPosted: 04.11.2018 10:35    Post subject: Reply with quote

Synes du gjør en god jobb jeg Hedon Very Happy
Moderatorer på forum vil alltid bli sammenlignet med Hitler før eller siden.
Back to top
puckno
Veteran

PostPosted: 04.11.2018 11:14    Post subject: Reply with quote

Det blir spennende å se mot Odd da, om hans høyhet skulle finne det passende å nedverdige seg til litt smil og jubel på klubbens vegne hvis han eller andre skulle finne på å score et mål.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 04.11.2018 12:43    Post subject: Reply with quote

Trass i en del elegante scoringer er Alexander Søderlund tvilende til at han har blitt bedre foran mål.

- Jeg vet da søren. Det er litt tilfeldig hva som skjer. Noen ganger er det bra, og noen ganger er det dårlig. Det går veldig opp og ned. Sånn er det, kommenterer Søderlund ydmykt til rbkweb.no.

- Du har nesten alltid bedre tid enn du tror?

- Du har nesten alltid det. Jeg er litt stresset i perioder, men jeg er vant til det.

Les mer: - Jeg er litt stresset i perioder
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 107, 108, 109 ... 140, 141, 142  Next
Page 108 of 142

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb