| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Messi Veteran
|
Posted: 30.03.2018 14:07 Post subject: |
|
|
| Disse listene innholder mye salgspolitikk,så spillere etter 150 er for at folk/fans skal kjøpe bladet. Vi vet jo alle hvem som er de 11 beste, mer eller mindre, og da må de "utvide" listene for å få flere lesere. |
|
| Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 30.03.2018 14:14 Post subject: |
|
|
| Huber wrote: | https://www.eurosport.no/fotball/norsk-trio-pa-liste-over-verdens-viktigste-spillere-dette-kan-ha-kostet-bendtner-plassen_sto6694793/story.shtml
"Reginiussen var hjertet i et RBK-lag som tok «the double» i 2017, hvor klubben også gikk til sluttspillet i Europa League, hvor de til slutt måtte gi tapt for Celtic. Midtstopperen har spilt seg tilbake på det norske landslaget, hvor mange spår at han vil bli Kristoffer Ajers makker i den forestående EM-kvaliken."
Det der holder vel til en knapp NG+. |
Herregud, snakk om skivebom av han som har skrevet det... Ikke tok man the double og ikke var det Celtic i EL.
Ser forøvrig nå at han har fjernet det om Celtic, men står fortsatt at RBK tok the double. |
|
| Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
Posted: 09.04.2018 17:26 Post subject: |
|
|
Tore er et beist og blir bare bedre for hver sesong. Må vell potensiellt kunne kalle seg en ekte RBK legende på sikt?
Og når vi først er inne på det. Burde ikke legende lista på rbkweb inneholde Mikke Dorsin? |
|
| Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 09.04.2018 18:00 Post subject: |
|
|
Han var helt beist i går. _________________ Nils Arne Eggen. |
|
| Back to top |
|
 |
Noah FC Rutinert
|
Posted: 09.04.2018 18:19 Post subject: |
|
|
Tore er jo helt sinnsykt god. Eneste han mangler på å være ute i en stor klubb fortsatt er at han ikke tåler å komme under press med ball i beina. Blir like nervøs av det, som når Spurs(Dier) spiller tilbake til Lloris. Å det er IKKE bra.
Men ingen tvil om hvem som har den beste i Norge iallefall  _________________ Ja. D va d da. Sei d. |
|
| Back to top |
|
 |
RBKrosenborg Proff
|
Posted: 09.04.2018 20:35 Post subject: |
|
|
Jeg vil faktisk påstå at han var verd 1,9 millioner( 2 milloner dkr)
Men det er vel delte meninger der. |
|
| Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 09.04.2018 21:02 Post subject: |
|
|
| Jeg deler din mening. |
|
| Back to top |
|
 |
gurgla Veteran
|
Posted: 23.04.2018 20:34 Post subject: |
|
|
Tore var gjest hos Rasmus & Saga og på spørsmål om det stemte at dem spilte mindre nu på trening enn tidligere så svarte han:
- Nei det syns han ikke.
Jeg ante enn viss overraskelse i stemmene, hos de i studio. Synd de ikke fulgte det mer opp. |
|
| Back to top |
|
 |
Bart1 Veteran
|
Posted: 26.07.2018 13:54 Post subject: |
|
|
Synes Tore Reginiussen står frem som et godt forbilde. Han er morsom, intelligent og har de riktige holdningene. Dette er i kontrast til vår nåværende kaptein, Mike. En god spiller, men etter å ha sett han på diverse pressekonferanser, diverse intervjuer, så kan man vel trygt si at han ikke er noen motivator eller inspirerende type. Humøret hans er jo også sterkt motiverende og han virker svært introvert.
Hva med å få inne Tore som kaptein, nå som vi snart får inn en ny trener. Tore står for det vi mangler, guts, humør, og offring for laget - uansett hvordan vi gjør det! |
|
| Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 26.07.2018 14:07 Post subject: |
|
|
Tore har vel sagt han ikke vil være kaptein.
At Jensen er svært ordknapp for tiden i møte med pressen får være. Regner med det blir mer humør når trenersituasjonen er avklart. I formen han er i akkurat nå er han et veldig godt forbilde på banen. I vår var det dog ikke sånn. |
|
| Back to top |
|
 |
pesa13ac Junior

|
Posted: 26.07.2018 14:22 Post subject: |
|
|
| Jensen var den eneste som stod frem kapteinsaktig i går, så å vurdere kapteinsrollen etter i går synes merkelig etter min mening. |
|
| Back to top |
|
 |
gurgla Veteran
|
Posted: 26.07.2018 17:08 Post subject: |
|
|
Litt overdrevet dette med kaptein rollen. Tror ikke situasjonen hadde vært anerledes uansett hvem som bar kapteinsbindet i går.
Du bør ha en viss erfaring, lederegenskaper og gjerne noen pedagogisk evner som kaptein. André Hansen er for meg ett naturlig valg i dagens tropp. |
|
| Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 01.10.2018 14:01 Post subject: |
|
|
Tore Reginiussen har hatt flere svake kamper på rad nå. Lurer på om han bare er sliten og at vi vil se ham i toppslag raskt igjen. Håper virkelig at han kommer seg opp i nivå igjen kjapt.
Med Tores noe svake form tatt i betraktning og at heller ikke Hovland er en klippe ser jeg ingen grunn til annet enn at Serbesic bør brukes i større grad. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 01.10.2018 14:11 Post subject: |
|
|
| Besim er langt mer ball- og pasningssikker enn de to alternativene. Vi er helt avhengig av å få inn en i midtforsvaret som ikke bare kælker baller oppover til motstander, utover sidelinja, eller utover kortlinja, ved hver eneste anledning. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 11.10.2018 23:37 Post subject: |
|
|
Rekdal ville ha kalt denne saken for jinxing, jf. skadeforfallet på søndag:
En som har vært skadeforfulgt de siste årene, er Pål Andre Helland. Han mener Reginiussen har en egen oppskrift på å holde seg skadefri.
– Jeg vet han har en hemmelighet. Det er egentlig noe ganske banebrytende, men han kommer nok ikke til å si det før karrieren er over. Dere får spørre ham, så får dere kanskje svar.
– Hvilken hemmelighet er det Helland sikter til, Reginiussen?
– He he, jeg har en hemmelighet, men hemmeligheter skal du holde på, så den får du nok ikke nå, smiler han lurt.
Les mer: – Jeg vet han har en hemmelighet. Det er egentlig noe ganske banebrytende |
|
| Back to top |
|
 |
Hodor Veteran

Joined: 23 Aug 2013 Posts: 3664 Location: Sunnmøre's hovedstad
|
Posted: 20.10.2018 21:35 Post subject: |
|
|
Tore snakker ut på svart hvitt.
Han antar selv at neste år blir hans siste |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
| Back to top |
|
 |
NilsArneEggenErKongen Proff
|
Posted: 20.10.2018 21:49 Post subject: |
|
|
| Bart1 wrote: | Synes Tore Reginiussen står frem som et godt forbilde.
Hva med å få inne Tore som kaptein, nå som vi snart får inn en ny trener. Tore står for det vi mangler, guts, humør, og offring for laget - uansett hvordan vi gjør det! |
Enig! Tore Reg er et udiskutabelt kapteinemne. Dessverre så har Ukulen fortsatt tillit til dansken med svart belte i tversoverpasninger, tilbakespill og winsnesvendinger. _________________ Nils Arne Eggen bygget opp et av Europas beste lag med offensiv samhandling som viktig x-faktor. |
|
| Back to top |
|
 |
SFL Senior
|
Posted: 20.10.2018 22:07 Post subject: |
|
|
Tore sa vel selv for noen år siden at han ikke ønsker å være kaptein, så blir drøyt å skylde på Coolen for den. Ellers enig, Tore er udiskutabelt kapteinsemne om han selv ønsker det.
Tror det er en bra avgjørelse å legge opp etter neste, han skal ha kroppen resten av livet også. Om han i det hele tatt er førstevalg neste sesong, er det vel sikkert siste sesongen han kan belage seg på å spille fast. Smart valg sv en suveren type! |
|
| Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 20.10.2018 22:09 Post subject: |
|
|
Det er ikke udiskutabelt når Tore selv har diskutert det bort fra seg...
Det "få frem leder-typer"-prosjektet til Kåre&Hoftun har ikke akkurat bært hva jeg vil kalle frukt. Vanskelig å vite hvor kapteinsbåndet skal plasseres når Jensen, som har sett blek ut i forhold til Jensen 2016, ikke spiller. Hadde det ikke vært for siktelse/rettsak så hadde Bendtner vært kandidat, men når den pågår så er det vel Konradsen og Hansen som er de mest naturlige kandidatene, og jeg priser meg lykkelig for hver dag som går hvor Konradsen ikke er kaptein for Rosenborg...
"Få frem ledertyper"-satsningen til Kåre har faktisk gått like bra som "frispilling bakfra"-prosjektet hans. Når jeg tenker på det katastrofalt dårlige utfallet så lurer jeg på hvilke andre fokus-områder Kåre har hatt de siste 2 årene (jeg husker ikke alt)? |
|
| Back to top |
|
 |
|
Posted: 20.10.2018 22:31 Post subject: |
|
|
Det kan godt hende han hadde et prosjekt om å kjøre angrep med mer enn to sammenhengende pasninger også. Så langt ligger vi bra an, men etter de første to virker det å stokke seg. Er vel bedring i vente.
Utover det. Enkelte hevder at det gikk bra med Kåre og RBK så lenge han hørte på Nils Arne Eggen. Da Kåre gikk i Tørum-fella, og plutselig tenkte at -Hei, dette fikser jeg bedre selv - så gikk toget fra stasjonen, uten at hverken Kåre eller Hoftun fikk kjøpt billett. _________________ Nils Arne Eggen bygget opp et av Europas beste lag med offensiv samhandling som viktig x-faktor. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 20.10.2018 22:35 Post subject: |
|
|
Bortimot perfekt å bruke neste sesong på å fase inn Serbesic med Tore i en slags mentor og avlaster-rolle, så kan Ogbu ta over rollen Serbesic har i dag, om han ikke lånes ut. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
|
Posted: 20.10.2018 22:40 Post subject: |
|
|
Et godt poeng, men det bør kanskje skje fort - før Thoresen får øye på en nysignering i dansk 1. divisjon, som kan bli god... _________________ Nils Arne Eggen bygget opp et av Europas beste lag med offensiv samhandling som viktig x-faktor. |
|
| Back to top |
|
 |
Kai88 Veteran
|
Posted: 20.10.2018 23:13 Post subject: |
|
|
| Neste året bør brukes til å godsnakke med Tore og se om man ikke får han til å utsette pensjonsplanene. En leder som leder med kropp, innsats og hjerte- vi står mye svakere uten han. |
|
| Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 20.10.2018 23:34 Post subject: |
|
|
| Tror det passer bra jeg. Vi har en særdeles lovende stopper på benken som kan fases inn i 11'eren utover i neste sesong. |
|
| Back to top |
|
 |
|