| View previous topic :: View next topic |
| Banens Beste? |
| Hansen |
|
80% |
[ 50 ] |
| Hedenstad |
|
0% |
[ 0 ] |
| Hovland |
|
8% |
[ 5 ] |
| Reginiussen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Gersbach |
|
0% |
[ 0 ] |
| Konradsen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Jensen |
|
3% |
[ 2 ] |
| Denic |
|
1% |
[ 1 ] |
| Levi |
|
3% |
[ 2 ] |
| Søderlund |
|
0% |
[ 0 ] |
| de Lanlay |
|
0% |
[ 0 ] |
| Reitan |
|
0% |
[ 0 ] |
| Jebali |
|
3% |
[ 2 ] |
|
| Total Votes : 62 |
|
| Author |
Message |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7265 Location: South-west coast exile
|
Posted: 04.10.2018 11:24 Post subject: |
|
|
| Nå ble det i overkant mye positivitet her. Jeg tror Coolen må trylle for at vi skal få med oss noe som helst herifra. Vi stiller etter all sannsynlighet med Hedenstad og Gjørsbakk på backene, og mangler angrepsrekka vår. Usikker på om Trondsen er i troppen og? Forventer bare elendighet i kveld, dessverre. |
|
| Back to top |
|
 |
Yv89 Veteran
|
Posted: 04.10.2018 11:28 Post subject: |
|
|
Hvis Lundemo og Konradsen er i startelleveren, blir det tap. Hvis Trondsen og Drosje-Dennis starter har vi en betraktelig større sjanse for poeng  _________________ Rosenborg. Min lidenskap, andres hat! Reise rundt å bare pisse på! |
|
| Back to top |
|
 |
Brera Proff
|
Posted: 04.10.2018 11:29 Post subject: |
|
|
| Med halvtomme tribuner, 6 grader og regn tror jeg muligheten er god for at Red Bull-laget ikke akkurat er maks motiverte. Da kan vi ha en mulighet! |
|
| Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 04.10.2018 11:36 Post subject: |
|
|
| Brera wrote: | | Med halvtomme tribuner, 6 grader og regn tror jeg muligheten er god for at Red Bull-laget ikke akkurat er maks motiverte. Da kan vi ha en mulighet! |
Dessverre er det ikke spesielt ofte RBK heller fremstår som overkant motiverte, så det er ikke sikkert fordelen blir overdrevent stor. |
|
| Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 04.10.2018 11:43 Post subject: |
|
|
Skal egentlig ikke være umulig å slå dette laget. De har to klassespillere på topp, men resten er så som så. De baserer seg på at Werner og Poulsen skal ta seg av angrepsspillet mens resten tar seg av det defensive. Det er dårlig tempo i laget, bortsett fra de to på topp. Ta rotta på Poulsen og Werner, så er mye gjort!
Men vi må prestere på toppnivå og alle må være påskrudd minst en time før kamp! _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
| Back to top |
|
 |
Frankiefourfingers Veteran

|
Posted: 04.10.2018 11:46 Post subject: |
|
|
Trondsen/Denic vs Konradsen/Lundemo er to forskjellige verdener. Stiller vi med sistnevnte blir vi overkjørt med konstante brudd på midten.
Å ha spillere som klarer motta en ball og holde på den uten å miste den umiddelbart er selvsagt alfa omega når vi kommer på europa league nivå. |
|
| Back to top |
|
 |
Stubbelur Veteran

|
Posted: 04.10.2018 11:54 Post subject: |
|
|
@ace
Du tar ikke feil, men hvem er det du forventer skal ta rotta på Werner og Poulsen?
Tore? Hovland? Gersbach? Hedenstad?
Jeg tror om vi skal ha sjans så må vi vinne kampen på midtbanen, for forsvaret kan vi ikke stole på. |
|
| Back to top |
|
 |
JohnTiger Veteran
|
Posted: 04.10.2018 11:58 Post subject: |
|
|
Vi vinner med Jensen/Trondsen/Denic.
Om både Lundemo og Konradsen starter, så blir det tap.
Trur eg... _________________ Rosenborg e laget!
Twitter : @JohnTiger67 |
|
| Back to top |
|
 |
Fusion Veteran

|
Posted: 04.10.2018 12:00 Post subject: |
|
|
| Begynner å bli så pisslei det regnet nå. Faen altså. |
|
| Back to top |
|
 |
domis Senior
|
Posted: 04.10.2018 12:00 Post subject: |
|
|
At halvfulle tribuner kommer RBK tilgode er vås. RBK spillerne feeder på støtte fra publikum. Ganske logisk. Leipzig er vant til fulle tribuner mye større enn Lerkendal.
Hvis Lundemo starter kampen i kveld sier det sitt om Coolen&co. |
|
| Back to top |
|
 |
Hawken Junior
|
Posted: 04.10.2018 12:28 Post subject: |
|
|
Pfft, går da bra dette.
Alt annet (u)likt, så tapte vi 1-4 mot Lillestrøm, for så å slå Valencia 2-0 noen dager senere..
 |
|
| Back to top |
|
 |
zinedinestrand Proff

|
Posted: 04.10.2018 12:36 Post subject: |
|
|
| Får dessverre ikke kommet meg opp fra Oslo så selger 2 billetter på felt OA, rad 32 plass 1 og 2. Ordinær pris 416 per billett, selger de for 500 samlet. |
|
| Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
|
Posted: 04.10.2018 13:23 Post subject: |
|
|
| Er det lov å håpe at vi stiller i en eller annen 3-backvariant med Tore Serbecic og Hovland som stoppere og YeDL og Gersbach som vingbacker? Trondsen og Denic sittende og Mike, Søder og Jebali på topp? Jeg gidder rett og slett ikke nok en kamp med Hedenstad på back. |
|
| Back to top |
|
 |
wikivic Proff

|
Posted: 04.10.2018 13:24 Post subject: |
|
|
| Coolen har vel bestemt seg for 4-3-3. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 04.10.2018 13:47 Post subject: |
|
|
Jonathan Levi ble hvilt hele kampen mot Molde i helgen, og etter det TV 2 vet spiller hverken Issam Jebali eller Anders Trondsen fra start i torsdagens Europaliga-dyst på Lerkendal.
https://www.tv2.no/sport/10122452/ _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Stubbelur Veteran

|
Posted: 04.10.2018 14:11 Post subject: |
|
|
Tror ikke vi er nevneverdig svekket av å kjøre Levi istedet for Jebali, hans form tatt i betraktning. Med De Lanley og Levi så har vi ihvertfall to som tørr å utfordre, og selv om de ikke er noen hurtigtog så er nok begge raskere enn Jebali.
Det bekymrer mer at vi ikke har Trondsen fra start. HÃ¥per det betyr at Denic starter ihvertfall. |
|
| Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
|
Posted: 04.10.2018 14:19 Post subject: |
|
|
| Hvis ikke Coolen dunker inn Denic i dag blir jeg ekstremt skuffa. Lundemo/Konradsen kommer til å bli jevna med gressmatta om de starter i dag, kanskje spesielt Lundemo. Levi/Jebalinho er litt samme for min del, Levi er kanskje litt raskere, hvilket kan være en fordel i Europa. |
|
| Back to top |
|
 |
andrezinho Veteran

|
Posted: 04.10.2018 14:34 Post subject: |
|
|
| Scheiß Redbull! Håper Kjernen får godt frem hva vi synes om dette plastikklaget i løpet av kampen. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 04.10.2018 15:03 Post subject: |
|
|
| Stubbelur wrote: | Tror ikke vi er nevneverdig svekket av å kjøre Levi istedet for Jebali, hans form tatt i betraktning. Med De Lanley og Levi så har vi ihvertfall to som tørr å utfordre, og selv om de ikke er noen hurtigtog så er nok begge raskere enn Jebali.
|
Antar Coolen ser for seg et Leipzig som står høyt, og derfor vil ha hakket raskere Levi i bakrom.
Skader er no' dritt, fritt etter unge Markus Henriksen; det hadde vært en rimelig annen verden å kunne stille med Adegbenro og Bendtner i kveld. Ja, ja - spilt melk. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 04.10.2018 15:22 Post subject: |
|
|
| De sa vel selv at de skulle satse på kontringer. Blir rart med to lag som ligger ekstremt lavt. |
|
| Back to top |
|
 |
Stubbelur Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
keg38 Junior
|
Posted: 04.10.2018 15:25 Post subject: |
|
|
| ace wrote: | Skal egentlig ikke være umulig å slå dette laget. De har to klassespillere på topp, men resten er så som så. De baserer seg på at Werner og Poulsen skal ta seg av angrepsspillet mens resten tar seg av det defensive. Det er dårlig tempo i laget, bortsett fra de to på topp. Ta rotta på Poulsen og Werner, så er mye gjort!
Men vi må prestere på toppnivå og alle må være påskrudd minst en time før kamp! |
De er på nivå med Bayer Leverkusen, som Rosenborg har møtt før. Blir likevel ganske overrasket om vi får med noe resultat i kveld. Selv om de mangler Forsberg og Kampl, har de fortsatt Werner, Poulsen, Bruma, Augustin som alle er et godt hakk opp i forhold til hva man møter i Eliteserien. |
|
| Back to top |
|
 |
Indreløper Veteran

|
Posted: 04.10.2018 16:18 Post subject: |
|
|
Sjeldent jeg sykler ned til Lerkendal med mindre håp om å få med et resultat. Ingenting hadde gledet meg mer enn å røsket med seg noen poeng i dag. _________________ - Gå ikke glipp av denne unike sjansen til å se Martin Ødegaard live på Lerkendal! |
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 04.10.2018 16:18 Post subject: |
|
|
Tragisk at det bare kommer rundt 12 tusen.Vi kommer ikke til CL igjen med det første,Så folk må møte opp så lenge vi klarer og komme inn i europa league.
Men jeg synes det er dårlig med tiltak for og få folk på kamp fra klubben sin side også.
Er så kjedlig med kamp på et glissent lerkendal. |
|
| Back to top |
|
 |
hmaurveg84 Senior
|
Posted: 04.10.2018 16:41 Post subject: |
|
|
| EspN wrote: | Tragisk at det bare kommer rundt 12 tusen.Vi kommer ikke til CL igjen med det første,Så folk må møte opp så lenge vi klarer og komme inn i europa league.
Men jeg synes det er dårlig med tiltak for og få folk på kamp fra klubben sin side også.
Er så kjedlig med kamp på et glissent lerkendal. |
Tenk pÃ¥ LSK som har det glissent Ã¥ret rundt da 😉 |
|
| Back to top |
|
 |
|