English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
neste år..

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
FredPersen
Junior

PostPosted: 01.11.2004 11:08    Post subject: neste Ã¥r.. Reply with quote

Først og fremst, gratulerer med nytt seriemesterskap. Kjempeflott. Når RBK nå fortsetter og "fornye" laget, bør de prioritere det deffansive. På nettaviser spekuleres det idag i både Alexander Ødegård, Steffen Iversen og Martin Andresen. Alle tre kjempegode spillere, men klubbens utfordringer vil være å erstatte Hoftun, Riseth og Berg. Det ligner litt på det Man United har gjort de siste årene, kun kjøpt offensive spillere, det har gått på bekostning av deffansive kvaliteter. Jeg er 100% sikker på at RBK igjen vil finne frem til sitt gamle offansive "jeg" med dagens spillermateriell, men "bakover" må det forsterkes. Jeg ville satset på Ragnvald Soma. Han er ung, og allerede en utrolig god midtstopper. Krysser fingre og tær mht PSV kampen i morgen, og håper på The Double med RL seier Smile
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
SkatePunk
Junior

PostPosted: 10.11.2004 20:26    Post subject: Reply with quote

Det var synd de tapte, men jeg er enig med deg anngående kjøp av spillere, men først er jeg spent på hvordan forhandlingene mellom sogndal og rosenborg angående ødegaard går, håper på det beste Very Happy Surprised
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb