View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Putte Veteran

|
Posted: 12.03.2022 13:00 Post subject: Europa - Rosenborg |
|
|
Europa FC - Rosenborg BK
VS.
Tid: tirsdag 15. mars 2022 18:00
Sted: Marbella Football Center
TV: vg.no, adressa.no og direktesport.no _________________
(delt bruker - PM for tilgang) |
|
Back to top |
|
 |
Captain Veteran
|
Posted: 12.03.2022 13:36 Post subject: |
|
|
HÃ¥per vi starter med dette laget:
Faye
Rogers-Henriksen-Giampaoli
Reitan-Børkeeiet-Jensen-Pereira
Holse-Noah-Vecchia
Synes at Tagseth viste prov på gode tendenser i kampen mot Haugesund, men synes likevel at han mangler litt tempo. Håper derfor på å se hva Pereira kan utrette med sitt tempo og teknikken sin.
Ble også litt skuffet over å se Hansen banke lange baller opp på Noah, og han virker å ikke ha selvtilliten til å spille ballen rolig fra seg. Det er noe Faye er bedre på, etter min mening. Hansen er bedre enn Faye på mange av de keepertekniske tingene, men synes frispillinga og fotarbeidet til Faye er tross så mye verdt. _________________ Stolt fortid, stor fremtid |
|
Back to top |
|
 |
Kalkunen Senior

|
Posted: 12.03.2022 14:18 Post subject: |
|
|
Nei, nå er det på tide at Noah får pause. Han har ikke fått til noe på utrolig mange kamper. Sæter burde absolutt få sjansen fra start. _________________ Slutt me det derre toille der! |
|
Back to top |
|
 |
Kom_igjen_troillan Veteran
|
Posted: 12.03.2022 14:53 Post subject: |
|
|
... Eller Fiabema på topp som midtspiss  _________________ – På slutten manglet de bare ett mål på å klare ekstraomganger.
Da angriper man, for de kan ikke score mål så lenge Rosenborg er i angrep.
Sitat Nils Arne Eggen etter 2-0 over BATE  |
|
Back to top |
|
 |
ibejnar Veteran
|
Posted: 12.03.2022 18:31 Post subject: |
|
|
jeg ville også bænke Noah - det har simpelthen ikke været ret godt hvad han har leveret. Jeg ville også holde Eddie på den kant - Synes faktisk han har været bedste af de 2 til den position. Men vi er på rette ved - vi mangler bare at få sat offensiven rigtigt sammen. Det er nødvendigt vi får spillet Vecchia og Holse rigtig gode. Det er ikke helt lykkedes endnu. |
|
Back to top |
|
 |
Nidarosballklubb Rutinert
|
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 14.03.2022 22:49 Post subject: |
|
|
En kamp mot et spansk lag fra nivÃ¥ 3 var erstatningen da Europa FC trakk seg, men spanjolene ville bare spille 2x35 min. Men sÃ¥ kom KBK og ville hjelpe RBK med match👍 |
|
Back to top |
|
 |
Bye Veteran
|
Posted: 16.03.2022 14:28 Post subject: |
|
|
Europa avlyst for Rosenborg. Får huske på den litt seinere i år, tror jeg. _________________ Det e rom for sunn fornuft, og egne tolkninga, ailtså. |
|
Back to top |
|
 |
|