|
|
 |
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
teoretikeren Junior
|
Posted: 18.10.2004 11:09 Post subject: Sidebackenes betydning |
|
|
Har du prøvd å bytte ut begge sidebackene i CM før? I så fall; hvor ofte har det vært en suksess? Det slår meg hvor dårlig statistikk RBK har siden Robbie Russels inntreden. Mikael Dorsin var dessuten helt Bambi i forspillet til Stabæks 2-0 mål. Ingen av de to har hevet laget. Dorsin var god i starten, men har skuffet stort nå. Russel er en fare defensivt, slik var han også i Sogndal. Utrolig at Ståle ikke får sjansen igjen, han har ikke spilt seg ut. Håper bare Basma blir frisk. Russels mulighet og framtid må være som ving. |
|
Back to top |
|
 |
jenssenc Senior
|
Posted: 18.10.2004 11:25 Post subject: |
|
|
Dersom Dorsin og Russel skal spille, så bør de f... meg jobbe i hvert fall. Makan til slapp innsats som Dorsin leverte på lørdag skal man lette lenge etter! Han lå jo konstant 5 meter unna Ohr, som er vesentlig raskere enn ham, fy søren så slapt! |
|
Back to top |
|
 |
fjellgeit Rutinert
|
Posted: 18.10.2004 12:44 Post subject: |
|
|
huff, så negative dere er. syns russel gjorde en god jobb på høyrebackplass mot stabæk jeg. dorsin var noe uheldig på 2-0 målet, og gjorde ikke en spessielt god kamp, men syns ikke dem var direkte dårlige.
etter mitt syn svikta rbk i angrep. storflor hadde ikke dagen, noe ikke frode heller hadde fremfor mål.
Og jeg mener brattbakk skulle ha spilt hele kampen, i motsetning til storflor.
men, vi er ikke gode nok for tiden. og det gjelder hele laget. ikke enkeltspillere. |
|
Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |
SITATET |