English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Andresen med fler bør komme til Lerkendal

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Sakif
Junior

PostPosted: 20.10.2004 00:15    Post subject: Andresen med fler bør komme til Lerkendal Reply with quote

Flere som er enige at Bratseth bør hente Martin Andresen? Tenkte at det kan være en god mann for fremtiden nå som Ørjan og Roar er på de gamle stier. Selv om Roar er Supermann, blir han desverre gammel han også. Solli og Winsnes er ikke gode nok til å fylle rollene alene. De trenger en mann med autoritet, erfaring, overblikk og teknikk som andresen. Dessuten føler jeg at RBK bør hente Soma. Må da ha noen til å fylle etter de gamle gode. Hangeland er vel heller ikke noe dumt kjøp, men jeg har bange anelser om den mannen. Tror ikke han har en kjempefremtid som fotballspiller. Hade det ikke vært for at Panzer Hagen er en taper og en fjott + en snart 30 år gammel mann kunne han blitt en god kar å ha i rosenborgforsvaret de neste årene.
Når man først skaper ett inlegg, må det være lov å drømme litt. Enn om de store Europeiske klubbene og spillerne nok en gang får øynene opp for Rosenborg ettersom vi går videre i CL. Kan ikke Ronaldo, Rivaldo og Carlos ta seg et charity år i RBK? Altså på slutten av karrieren sin. De har så mye penger at de nesten burde gjort det på skøy. Kanskje til og med Zidane. Men han ville vel bare slitt benken for en gammel mann med navn Roar Strand, for han er supermann. Det hadde blitt noe å tygge på i fremtida det. VI VINNER MOT PSV I MORGEN 3-1

-><><>>- Stå på Ola. Men klarer du ikke kravene om seier i tippeligaen, er jeg redd for at jeg har lyst til å la deg gå. Cool
Back to top
View user's profile Send private message
Jalla
Junior

PostPosted: 20.10.2004 00:40    Post subject: Reply with quote

Hvis RBk kunne kjøpe både Andresen og Gashi i løpet av to vintrer framover tror jeg at Rosenborg er godt nok forspent med midtbanespillere for fremtiden.
Back to top
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 20.10.2004 08:11    Post subject: Re: Andresen med fler bør komme til Lerkendal Reply with quote

Sakif wrote:
Flere som er enige at Bratseth bør hente Martin Andresen?

Det tror jeg alle er enige i, selv Bratseth, men det er ikke oss det står på. Hvis Stabæk blir værende i Tippeligaen, er det høyst sannsynlig at Andresen blir der. Penga trenger han jo ikke. - Hvis klubben rykker ned, regner jeg med at han må selges; da trenger de alle penga de kan få. Og da blir det opp til Andresen. Dessverre tror jeg han velger Vålerenga (han er Enga-supporter).

Quote:
Selv om Roar er Supermann, blir han desverre gammel han også.

Klart ... men de er jo forskjellige typer, da ...

Quote:
Solli og Winsnes er ikke gode nok til å fylle rollene alene.

Kanskje, kanskje ikke. Jeg tror Solli kan vise seg å være løsningen sentralt. Han har ikke fått nok kamper i den posisjonen ennå. Fredrik til venstre, C. George til høyre.

Winsnes er nesten pukka nødt til å være med siden han er trønder. Når Hoftun/Riseth/Stensaas/Brattbakk/Strand gir seg er det ikke mange trøndere igjen.

Ole-M wrote:
...Gashi...

Gashi er jo trønder, og god; velkommen skulle han være. Men jeg tror ikke han ønsker seg bort. Og: han er kanskje litt for lik Solli? Det er i alle fall ikke plass til både Andresen, Solli, Gashi, Winsnes og C. George på midten! Kanskje han kunne tatt høyre indreløper istedenfor George, jeg vet ikke.

Sakif wrote:
Dessuten føler jeg at RBK bør hente Soma. [Hangeland -- Hagen]

Gjerne Soma, men Brann har sannsynligvis ikke noe ønske om å selge, og Soma vil utenlands igjen. Hangeland stikker antakelig til Everton i vinter, men ville jo være god å ha. Erik Hagen fikk jeg øynene opp for i Engas UEFA-kamper i fjor, men han - for å bruke et godt, gammelt RBK-uttrykk - gjorde seg uspiselig med lista si.

Kjølø og/eller Muri fra Stabæk er høyaktuelle hvis Stabæk rykker ned. (Bare spør TomH!) - Og hvordan er det med disse Sogndal-spillerne? Røde-Raoul blør gjerne for drakta har jeg hørt.

Quote:
Stå på Ola. Men klarer du ikke kravene om seier i tippeligaen, er jeg redd for at jeg har lyst til å la deg gå. Cool

Beklager, helt uenig. Rosenborg er i en overgangsfase, der halve første-elleveren nærmer seg slutten av karrieren og ikke presterer optimalt hele sesongen. Rosenborg må fornyes før vi kan komme opp mot nye (gamle) høyder, og denne fornyingen tror jeg Ola er mannen for.

Roar skadeforfulgt, Harald vaksinert mot å skåre, Erik/Vidar/Christer i tildels laber form, balltap og feilpasninger over en lav sko - disse tingene mener jeg Ola i veldig, veldig liten grad kan lastes for.

For å sitere Pi_Meson fra Kjernens forum: "Det er ikke en ny trener du i realiteten ber om, det er en trollmann."
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb