View previous topic :: View next topic |
Odds BK - SK Odd (nuværende Rosenborg BK) |
Hjemmeseier |
|
16% |
[ 3 ] |
Uavgjort |
|
0% |
[ 0 ] |
Borteseier |
|
83% |
[ 15 ] |
|
Total Votes : 18 |
|
Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 17.09.2004 12:49 Post subject: Odd - Rosenborg |
|
|
Da er det duket for ny Tippeliga-kamp igjen. Begge lag imponerte i E-cup i midtuka, men i lihet med RBK maktet ikke Odd å få til noe godt resultat (mot Feyenoord).
Både Tromsø og Vålerenga har overkommelige hjemmekamper denne helga mot hhv. Lyn og Molde, og RBK bør egentlig vinne i Skien for at det ikke skal bli for spennende.
Drar på RBK-trening nå; får se om Ola By er mer åpen rundt laguttaket denne gangen...  |
|
Back to top |
|
 |
Chriz Senior
|
Posted: 17.09.2004 22:48 Post subject: |
|
|
Er litt redd for denne kampen, taper vi her tror jeg vif eller tromsø kommer til å puste oss i nakken.. Nå er vel ikke odd så sinnsykt motiverte ettersom de er på rimelig trygg plass i tippeligaen uten sjangse for noe topp plassering akkurat.. Vinner vi denne samtidig som tromsø eller Vif taper tror jeg vi tar serien hjem ! Håper bare gutta gir max og ikke tenker på Arsenal ! |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 18.09.2004 19:25 Post subject: |
|
|
Bekreftet RBK-lag:
Espen Johnsen
Robbie Russell - Vidar Riseth - Erik Hoftun - Mikael Dorsin
Roar Strand - Ørjan Berg - Fredrik Winsnes
Jan Gunnar Solli - Frode Johnsen - Øyvind Storflor
...med andre ord fortsetter Solli som høyreving... |
|
Back to top |
|
 |
RBK4EVER Proff
|
Posted: 18.09.2004 20:50 Post subject: |
|
|
IDIOTI!!!!!! KLARER INGEN DÆR Å FORSTÅ AT SOLLI IKKE ER VING?????????????????????????
Nå må Ola ta trekke vekk gardinene og se litt hvordan spillerne spiller... Solli er ikke ving...solli spiller ikke bra som ving... Med flere spillere som Storflor der oppe ville vi vunnet kampen mot pana... men NÆÆÆÆÆIDA... selfølgelig måtte storflor spille alene på topp, med Frode HALTENDE etter i snegle fart, og Solli som bare sprang rundt å lekte fotballspiller.... Hadde storflor hatt f.eks helstad å brattbakk ilag med seg på topp ville vi hatt mye større muligheteer for å spille oss igjennom forsvaret demmes...fart og spillere som kan finte av en mann eller to...Men vi er vel uansett mest opptatt av det defensive????? det neste er vel Hoftun som spiss for at han har de defensive kvalitetene... bynn å tenk! _________________ De viktigste kampene er dem du ikke har spilt, de viktigste tankene er dem du ikke har tenkt! |
|
Back to top |
|
 |
Chriz Senior
|
Posted: 19.09.2004 03:06 Post subject: |
|
|
Er vel på grunn av Solli sine deffansive egenskaper at han blir valg på vingplass.. Fyren løper jo max i 90 min, men selfølgelig er han bedre på midtbanen en vingsplass, start gjerne med han for så og la Roar komme inn etter 60-70 min, da kan de løpe enhver lag i senk..
Brattbakk, Johnsen, Braaten ville nok vært råeste angrepet, bare han forbanna bratbakk kan begynne å score igjen !!!! |
|
Back to top |
|
 |
Erik87 Proff
|
Posted: 19.09.2004 12:35 Post subject: |
|
|
Solli burde ikke startet. Bedre å benke han å la han komme inn som indreløper for roar etter en 70 minutter. Greit å bruk han som ving på bortebane i europa. (som bortekampen mot arsenal) Men hjemme i tippeligaen skal det satses fremover! Synes faktisk Brattbakk bør starte slik at han endelig får satt rekordmålet! _________________ ----{ROSENBORG}---- |
|
Back to top |
|
 |
Skip Proff

|
Posted: 19.09.2004 15:58 Post subject: |
|
|
Ja, Brattbakkk burde starte! Han scorer alltid mot Odd , han har scoret i de viktigeste kampene , men det bryr tydligvis ikke Ola seg no om , siden Store Øyvind skal starte på høyre .... |
|
Back to top |
|
 |
fubar Veteran

|
Posted: 19.09.2004 16:00 Post subject: |
|
|
Jeg er enig i at Solli er bedre som indreløper, men han spilte bra ihvertfall i 1. omgangen mot PAO. Og RBK spiller jo 4-5-1 på bortebane nå, så det er helt klart at Solli foretrekkes pga defensive kvaliteter. Og i øyeblikket tror jeg RBK trenger defensiv støtte på høyresiden... |
|
Back to top |
|
 |
Chriz Senior
|
Posted: 19.09.2004 18:41 Post subject: |
|
|
Nå må FAEN guttan skjerpe seg, får vondt av å høre kampen på radion.. Begynner virkelig å bekymre meg, seriemesterskapet er det viktigste, drit i champions league.. Taper vi mot ODD er vi ille ute å kjøre !!! Johnsen altså, bomme på straffe, hvorfor i H.. tar han straffer, fyren kan jo bare score med hodet.. |
|
Back to top |
|
 |
Zbegra Rutinert

|
Posted: 19.09.2004 18:51 Post subject: |
|
|
Visste med en gang fyren på radion sa at frode skulle ta den at det ikke kom til å bli mål.
Tør ikke høre resten av kampen. Vi kan ikke koste på oss et stortap til  _________________
Kvit og Svart, Alltid!  |
|
Back to top |
|
 |
Luringen Junior
|
Posted: 19.09.2004 18:59 Post subject: |
|
|
Frode Johnsen Tren teknikk for f... |
|
Back to top |
|
 |
Erik87 Proff
|
Posted: 19.09.2004 19:06 Post subject: |
|
|
Skremmende! Når Tromsø vinner mot Lyn senere ikveld er vi a poeng. La oss håpe seriegullet holder!!! _________________ ----{ROSENBORG}---- |
|
Back to top |
|
 |
Sondre Senior
|
Posted: 19.09.2004 19:25 Post subject: |
|
|
hmm, kan noen forklare meg hvordan jeg hører kampen på radio-adressa?  _________________ -RBK |
|
Back to top |
|
 |
Zbegra Rutinert

|
Posted: 19.09.2004 19:27 Post subject: |
|
|
Sondre wrote: | hmm, kan noen forklare meg hvordan jeg hører kampen på radio-adressa?  |
du vil ikke (FM 104.2) _________________
|
Back to top |
|
 |
Zbegra Rutinert

|
Posted: 19.09.2004 19:37 Post subject: |
|
|
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JEG KREVER NY FORSVARSREKKE PÃ… STEDET!
Riseth og Hoftun de har endt sine dager....
Farvell seriegull... dette går aldri om rosenborg ikke skjerper seg. Forsvaret svirrer, angrepet får ikke ballen i mål... og når Espen, Hoftun og Riseth ikke kan spille orntlig baki der engang så bare må det gå på rævva.  _________________
|
Back to top |
|
 |
Erik87 Proff
|
Posted: 19.09.2004 19:43 Post subject: |
|
|
Det er HÅPLØST!
Trodde kampen mot VIF var et engangstilfelle, men neida! NÃ… ryker nok seriegullet.
Det må skjerpes! NY midtstopper SKAL kjøpes så fort som mulig!
7-1 på to kamper! Det er mange år siden det har blitt prestert så dårlig!!!
Forventer seier resten av kampene nå! for lagene bakfra ser SKREMMENDE sterke ut! _________________ ----{ROSENBORG}---- |
|
Back to top |
|
 |
Luringen Junior
|
Posted: 19.09.2004 19:49 Post subject: |
|
|
At F.Johnsen får lov til å fortsette ut kampen er enda mer skandale. |
|
Back to top |
|
 |
Christoffer Junior
|
Posted: 19.09.2004 20:03 Post subject: |
|
|
Tragisk! Er vel ikke noe mere å si om denne kampen, og det er vel en stund siden Rosenborg gikk av en fotball kamp i tippeligaen uten å score mål? Nei å nei!!!! Mener vi burde få opp øynene og se at Ola By Rise ikke har gjort Rosenborg til noe bedre fotballag, men mere motsatt vei. Håper bare at Sollied kunne komme tilbake til Rosenborg. |
|
Back to top |
|
 |
Iversen Senior
|
Posted: 19.09.2004 20:09 Post subject: |
|
|
hahaha.. Enga og Tromsø i CL neste år  _________________ Bodø/Glimt.. |
|
Back to top |
|
 |
Luringen Junior
|
Posted: 19.09.2004 20:10 Post subject: |
|
|
Iversen wrote: | hahaha.. Enga og Tromsø i CL neste år  |
Da blir det fyken blir Ola eller tilbake som assistent. |
|
Back to top |
|
 |
Bamse Senior
|
Posted: 19.09.2004 20:13 Post subject: |
|
|
D e itj OBR som e problemet, men at spillerne ikke tar oppgavene sine alvorlig. Vi må jo huske at for 3-4 runder siden uttalte Frode Johnsen at seriegullet var RBK sitt! Kan hende de har feiret d allerede!!
Gullet blir nok ikke klart før i siste serierunde, i hvertfall sånn som vi spiller for øyeblikket!
Burda jo leda med 2-3 mål før Vidar ga bort 1-0 målet, de spille jo arrogant i forsvaret, å blir straffet deretter!!
No har vi Sogndal i neste kamp, og da bør spillerne vise fram at dæm e villig t å blø for drakta.
|
 |
RBKw Rutinert

|
Posted: 19.09.2004 20:21 Post subject: |
|
|
Det her var helt utrolig kjipt. Så deler av første omgang, og da hadde jo Rosenborg alle de bra sjansene. Andre omgang fikk jeg ikke sett fordi tv'en begynte å knitre. Dårlig av dere som er så negative selv om det går litt på rumpa. Dette ordner seg, men det er opp til spillerne å skjerpe seg. Ikke gi Ola By all skylda. |
|
Back to top |
|
 |
Jonah Junior

|
Posted: 19.09.2004 20:24 Post subject: |
|
|
RBK - VIF: 1-4
Pan. - RBK: 2-1
Odd - RBK: 3-0
Nå skal men ikke være dommedagsprofet, men 9-2 imot på de tre siste kampene er et illevarslende tegn?! Bakover har RBK vært rufsete hele sesongen (i forhold til tidligere år), men når også spissene tar juleferie, er det krise.
La oss håpe på en &%¤¤#!"#" kjeftbruk på turen hjem fra Skien, slik at ingen tør å prestere såpass svakt en gang til.
For da ryker seriegullet!
(og ja, jeg vet at RBK var gode mot Panathinaikos. Men vi tapte likevel...) |
|
Back to top |
|
 |
Erik87 Proff
|
Posted: 19.09.2004 20:34 Post subject: |
|
|
Panantinaikoskampen tar jeg ikke så tungt! Men 7-1 på to kamper i tippeligaen!!! er forferdelig! _________________ ----{ROSENBORG}---- |
|
Back to top |
|
 |
Bosse Junior
|
Posted: 19.09.2004 21:08 Post subject: |
|
|
Det verste er at RBK har ballen uten å skape sjanser........, Daniel stopper jo helt opp når han får ballen. Vi må finne tilbake Rosenborgstilen igjen. |
|
Back to top |
|
 |
|