View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Standarn og Crick Veteran

|
Posted: 09.12.2019 16:07 Post subject: |
|
|
Hørte de nettopp si på poden til adressa at Zachariassen tydeligvis inntil nylig hadde Dorsin eller agent fra samme firma som Dorsin var/er ansatt i. Noen sammenheng? Eller bare konepiratirsk? |
|
Back to top |
|
 |
Francisco Clementine Veteran
|
Posted: 09.12.2019 17:29 Post subject: |
|
|
ola. wrote: | Vi har vært interessert i Zach lenge før Horneland ble klar. Vi kjøpte han nok nå i en kombinasjon av at 08 endelig satte prisen ned til noe RBK kunne akseptere og at Horneland ønsket ham.
|
Her meldes det jo at vi endelig kom med et bud S08 aksepterte, altså høyere enn i sommer, så hvor har du det i fra at de har satt ned prisen? |
|
Back to top |
|
 |
Valderrama Rutinert
|
Posted: 09.12.2019 18:00 Post subject: |
|
|
Det trenger vel ikke nødvendigvis være høyere enn i sommer, selv om Sarp aksepterte nå. De vet da også at det er kortere tid igjen av kontrakten. Det er vel helst i forhold til dette de mener der bedre enn det som kom i sommer. Adressa hevder vel 6-7 med klausuler. Det er vel trolig at budet var større kontant i sommer. |
|
Back to top |
|
 |
|
Posted: 09.12.2019 18:04 Post subject: |
|
|
Quote: | Vi har godtatt et bud som naturligvis er mye bedre enn det vi avslo i sommer. |
-Cato Haug
Mulig han mener det er bedre med tanke på Zachs korte kontrakt, men er lett å tolke det som at RBK kom med et høyere bud også. |
|
Back to top |
|
 |
Valderrama Rutinert
|
Posted: 09.12.2019 18:31 Post subject: |
|
|
Og Haug vil sikkert at det skal tolkes slik, også. |
|
Back to top |
|
 |
niccolai Veteran
|
Posted: 09.12.2019 20:14 Post subject: |
|
|
Vi betaler altså opp mot 10mill for en spiller i en posisjon der vi har flust av spillere..
Jensen, konradsen, trondsen og Ã…sen er spillere som i form er ES beste.
I tillegg har vi Lundemo og Johnsen
Disse pengene kunne vi heller brukt på en solid stopper, back eller spiss.. huff _________________ "Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"
Sitat fra Ivar Hoff.. |
|
Back to top |
|
 |
Ratatosk Veteran
|
Posted: 09.12.2019 20:28 Post subject: |
|
|
Midtbanen vår er vel den lagdelen med mest konkurranse, men i mine øyne er Zachariassen en oppgradering. Han er nok vår beste midtbanespiller, i sin beste alder der han kan spille et par sesonger og fortsatt bli solgt videre. Positiv til Zachariassen, men man må nok selge en par andre. Liker forsåvidt tanken på å selge Konradsen til B/G. De har mye penger på bok, og kan gjerne betale oss like mye som vi betalte for Zachariassen. |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 09.12.2019 21:13 Post subject: |
|
|
Ser på Zach som en erstatning til Jensen som desverre er på hell. |
|
Back to top |
|
 |
|
Posted: 09.12.2019 21:38 Post subject: |
|
|
Burde vi ikke hente inn en mer kreativ spiller som Jensenerstatter? |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 09.12.2019 22:13 Post subject: |
|
|
Standarn de Lamarck wrote: | Hørte de nettopp si på poden til adressa at Zachariassen tydeligvis inntil nylig hadde Dorsin eller agent fra samme firma som Dorsin var/er ansatt i. Noen sammenheng? Eller bare konepiratirsk? |
Definitivt konepiratisk. |
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 09.12.2019 22:35 Post subject: |
|
|
Konepirat, er det en sånn som bare ligger med andres koner? _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 09.12.2019 23:09 Post subject: |
|
|
niccolai wrote: | Vi betaler altså opp mot 10mill for en spiller i en posisjon der vi har flust av spillere..
Jensen, konradsen, trondsen og Ã…sen er spillere som i form er ES beste.
I tillegg har vi Lundemo og Johnsen
Disse pengene kunne vi heller brukt på en solid stopper, back eller spiss.. huff |
- Konradsen minus den gode perioden i sommer
- Ã…sen
- Jensen
- Trondsen
- Lundemo
Zach er sannsynligvis bedre enn alle sammen. Midtbanen vår har vært svak lenge. Johnsen er framtidsprosjekt. _________________ Du och jag Alfred. |
|
Back to top |
|
 |
Standarn og Crick Veteran

|
Posted: 09.12.2019 23:13 Post subject: |
|
|
Hmm... den der var jo ikke helt heldig . Men, men. Har hatt autocorrect feil før og kommer helt sikkert til å ha det igjen. |
|
Back to top |
|
 |
ola. Veteran

|
Posted: 10.12.2019 01:04 Post subject: |
|
|
Franc wrote: | ola. wrote: | Vi har vært interessert i Zach lenge før Horneland ble klar. Vi kjøpte han nok nå i en kombinasjon av at 08 endelig satte prisen ned til noe RBK kunne akseptere og at Horneland ønsket ham.
|
Her meldes det jo at vi endelig kom med et bud S08 aksepterte, altså høyere enn i sommer, så hvor har du det i fra at de har satt ned prisen? |
Jeg har det ifra logikk. De har sagt at de måtte selge nå for å få noe for ham, så det er ikke vanskelig å se for seg at de nok har gått ned også. At vi likevel bød høyere betyr også at vi bød noe vi kunne akseptere å bruke, vet du.
Nei, jeg ser ikke for meg at S08 ringte RBK og sa "hei, nå har vi satt ned prisen til 10 mill., vil dere ha ham?" |
|
Back to top |
|
 |
Lisa Birgit Holst Junior
|
Posted: 09.01.2020 15:50 Post subject: |
|
|
Bare jeg som ble imponert over svarene i ballpoden..? |
|
Back to top |
|
 |
Yv89 Veteran
|
Posted: 09.01.2020 16:00 Post subject: |
|
|
Virker som en veldig oppegående bergenser/sotrastril! _________________ Rosenborg. Min lidenskap, andres hat! Reise rundt å bare pisse på! |
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 09.01.2020 16:22 Post subject: |
|
|
Han virket i alle fall som en sympatisk og trivelig fotballgutt som jeg tror vil få mange venner i publikum. Og han virker oppriktig glad for å ha kommet hit - det er jo noe som drar med seg både innsats, motivasjon og prestasjoner. Får håpe han henger med teknisk på små flater fra start, det er jo ofte bøygen når nye spillere skal inn på et lag som får lite rom å spille på. _________________ Sitat slutt. |
|
Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7152 Location: South-west coast exile
|
Posted: 09.01.2020 16:23 Post subject: |
|
|
Er du fra Sotra er du ikke bergenser, så gnåling om Bergen og Brann er ganske unødvendig. Han har sagt flere ganger og at han ikke har det forholdet til Brann mange tror. |
|
Back to top |
|
 |
Hodor Veteran

Joined: 23 Aug 2013 Posts: 3645 Location: Sunnmøre's hovedstad
|
Posted: 10.01.2020 00:58 Post subject: |
|
|
Herlig intervju i poden uten tvil.
Virker som en fin og klok fyr med bra innstilling |
|
Back to top |
|
 |
Captain Veteran
|
Posted: 13.01.2020 15:40 Post subject: |
|
|
Får bare mer og mer sansen for Zachariassen. Podcasten og intervjuer han har gjort, har vært bra. Virker som at han har hatt et sterkt ønske om å komme til Rosenborg, og det betyr mye.
– Det var utrolig gøy å komme i gang. Jeg har sett frem til å møte de andre på laget. Alt er så mye større her. For meg er det kult og stort å være en del av dette. Rosenborg er en vanvittig stor klubb i norsk målestokk, sier han.
Selv om kun ei treningsøkt er unnagjort, er ikke indreløperen i tvil om hva som er årets målsetting.
– RBK er en klubb som skal vinne serien. Vi går for gull i år.
https://www.adressa.no/10...5370b.html _________________ Stolt fortid, stor fremtid |
|
Back to top |
|
 |
Captain Veteran
|
Posted: 24.01.2020 13:56 Post subject: |
|
|
Interessant artikkel om Zachariassen på adressas plattform.
Noen korte utdrag:
- På tampen av årets første treningsleir er det en komfortabel og trygg 25-åring som møter Adresseavisen i lobbyen på spillerhotellet i Marbella. Treningene på spansk gress har så langt talt sitt helt tydelige språk. Zachariassen er inne i «førsterekka» på midten.
- Men selvsagt er det en del nytt for meg også. Det er mer pasningsorientert enn jeg har vært vant til tidligere, sier han.
- Midtbanespilleren gir uttrykk for at han liker sin nye sjef, og mener han har en god kjemi med Horneland.
– Jeg synes vi har kommet veldig godt i gang, og jeg har et godt inntrykk av ham. Hele trenerteamet er kloke mennesker, som har en veldig klar måte å spille på. Det er gøy å spille, og jeg vet jeg kommer til å stortrives i Rosenborg, sier han.
I tillegg skrives det at Trondsen virker å være på "førstelaget", men det skulle vel bare mangle. Holder han seg skadefri, og får kontinuitet i treningsarbeidet, er han kanskje vår beste midtbanespiller. Hadde vært morsomt om Tagseth også hadde spilt seg til fast plass på "førstelaget", hvis man kan kalle det førstelaget så tidlig i oppkjøringen. Det er vel i hovedsak venstre indreløper han kjemper om spilletid på, så det er på ingen måte utenkelig.
https://www.adressa.no/10...5893b.html _________________ Stolt fortid, stor fremtid |
|
Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 24.01.2020 14:07 Post subject: |
|
|
Tagseth på den siste plassen ja, så tar vi en Ajax i Europa neste sesong. Da har vi Konradsen, Åsen og Tørset Johnsen i reserve. Da ser midtbanen veldig bra ut. Lundemo skal naturligvis bort. |
|
Back to top |
|
 |
Zarm93 Veteran
|
Posted: 24.01.2020 14:08 Post subject: |
|
|
Captain wrote: |
- Men selvsagt er det en del nytt for meg også. Det er mer pasningsorientert enn jeg har vært vant til tidligere, sier han.
|
Nei. Han lyver. Her løpes det bare!  |
|
Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7152 Location: South-west coast exile
|
Posted: 24.01.2020 14:40 Post subject: |
|
|
Jeg skal glatt innrømme at jeg ikke så den før jeg posta den quoten jeg posta i Horneland-tråden. Mener uansett det er grunn til bekymring. |
|
Back to top |
|
 |
Captain Veteran
|
Posted: 24.01.2020 15:04 Post subject: |
|
|
Haha, jeg lo godt da jeg leste artikkelen. Litt artig at en av våre nye spillere uttaler dette, i alle fall når spilleren kommer fra et mer "spillende" lag. Jeg tror oppriktig at vi har en morsom sesong i vente, men må bare få bort enda litt mer daukjøtt, så vil dette bli bra. Noen flere forsterkninger er heller ikke å forakte. _________________ Stolt fortid, stor fremtid |
|
Back to top |
|
 |
|