View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 20.03.2019 12:22 Post subject: Veton Berisha |
|
|
https://www.adressa.no/10...1037b.html
Pluss-sak, men vi er nevnt som aktuelle for Veton Berisha. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
Back to top |
|
 |
LordNicklas Junior
|
Posted: 20.03.2019 12:30 Post subject: |
|
|
Ser ikke at han er det vi trenger nå. Prioriter heller Midtbane spiller og høyreback. |
|
Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 20.03.2019 12:57 Post subject: |
|
|
Positive: Vi ser etter andre spiss-typer enn Søder/Bendtner type. Og norsk-pass.
Negative: Fred Friday er bedre  |
|
Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
Posted: 20.03.2019 13:25 Post subject: |
|
|
Dersom det stemmer at vi leter etter spiss, er det i seg selv ganske interessant.
Trenger vi mer bredde fordi vi skal spille med 2 på topp eller er noen av de vi har på vei ut/for dårlig? |
|
Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 20.03.2019 13:34 Post subject: |
|
|
Mikkelsen wrote: | Positive: Vi ser etter andre spiss-typer enn Søder/Bendtner type. Og norsk-pass.
Negative: Fred Friday er bedre  |
Ser etter andre typer enn Bendtner og Søder? Da burde vi vel se andre steder enn denne Berishaen da han har samme ferdigheten som Bendtner og Søder i det at han ikke scorer mål. Syns heller ikke han viser til noe spesiell fart på tross av at han kan brukes som ving. Hadde han kosta oss smultring og kommet som backup da han var ung så kunne jeg vært lunket positiv. Nå vil han nok komme på en noe dyrere kontrakt og høye tanker om seg selv som gjør at han vil spille regelmessig. Det kommer han ikke til å gjøre og derfor vi han ønske seg bort kjapt og vi sitter igjen med negativ fortjeneste på han. Kast heller penger etter noen som kan være backup andre steder. _________________ Grilldress er også en dress:)
Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
Back to top |
|
 |
håpløs Veteran
|
Posted: 20.03.2019 13:39 Post subject: |
|
|
Ikke på forsiden av adressa. Uansett har jeg ingen tro på dette. |
|
Back to top |
|
 |
Fusion Veteran

|
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 20.03.2019 14:38 Post subject: |
|
|
Synes de burde prioritere å bygge ut 5g på stadion istedenfor. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
Back to top |
|
 |
Lord Oakley Veteran
|
Posted: 20.03.2019 15:39 Post subject: |
|
|
I Horneland sitt system så finnes det jo ingen tvil om at han passer langt bedre enn de vi har. Vanvittig mye bedre i press og aggresjon, løpskapasitet og engasjement...Har også vist at han er kapabel til å sette ballen i mål, legger ved en godbit https://www.youtube.com/w...T398tArsRI
Men så spørs det om han behøves? Vi har 3 spillere i den posisjonen med et meget høyt potensial, men de passer ikke helt i rollen som Horneland vil ha der...Hadde bytta han ut med Søder eller Botheim på flekken! Men å få han inn i tillegg til de 3 vi har er det ikke mye vits i... |
|
Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 20.03.2019 15:46 Post subject: |
|
|
Gitt spiss-situasjonen i både Brann og Molde, med Bamba og Leke James som ikke akkurat har sett bra ut hverken i fjor høst eller i oppkjøringen, så vil jeg tro Veton Berisha har bedre utsikter til å bli foretrukket på topp enn i konkurranse med Bendtner. Så sannsynligheten er vel størst for at han velger en av de to. |
|
Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 20.03.2019 16:23 Post subject: |
|
|
Kanskje vi skulle starta en spleis innsamling for at Rosenborg IKKE skal hente Berisha? _________________ Grilldress er også en dress:)
Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
Posted: 20.03.2019 16:42 Post subject: |
|
|
ser det er 57 dager igjen til innsamlingen slutter, da er vel overgansvinduet steng for lenge siden... _________________ http://www.youtube.com/wa...r_embedded |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 20.03.2019 18:16 Post subject: Re: Veton Berisha |
|
|
Vi er ikke det. Rent oppspinn. |
|
Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 20.03.2019 19:31 Post subject: |
|
|
Overhodet ikke overrasket isåfall, det er vel kanskje dette overgangsvinduets klareste "La oss si at RBK er interessert for å se hva vi kan gjøre med prisen" så langt. Er vel et tvilstilfelle om det forsvarer egen tråd, men tenkte det var ryddig med en så klar artikkel i mainstream media.  _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
Back to top |
|
 |
Churchill Proff

|
Posted: 20.03.2019 21:33 Post subject: |
|
|
Lomaxx wrote: | Kanskje vi skulle starta en spleis innsamling for at Rosenborg IKKE skal hente Berisha? |
Betal inn til Viking sitt spleiselag. Samme effekt.
Fra spøk til alvor. Berisha beriker ikke RBK, etter som dere allerede har typene der fra før. I Brann hadde han passet perfekt. Bare så det er sagt. _________________ Deserve Victory! |
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 20.03.2019 21:40 Post subject: |
|
|
Det er Jim Solbakken som er agenten til Veton Berisha.
Hvis du ser en overskrift som "[Sett inn navn på tidligere Eliteseriespiller] aktuell for Rosenborg" så sjekk først om Solbakken er agenten hans.
Tro hvor mange millioner han har tjent på å få journalister til å gå på limpinnen og blåse opp saker om angivelig Rosenborg-interesse i klienter han prøver å skaffe nye kontrakter til?
Viking har ikke råd, klubber i USA har bydd for lite ...
Solbakken Tidende wrote: | Derfor åpner Veton Berisha nå for å lytte til de andre norske klubbene som har henvendt seg og vist konkret interesse. Det er tre klubber som alle har midler til å innfri overgangssummen på 6-7 millioner kroner og spillerens lønnskrav. |
_________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 29.03.2019 16:14 Post subject: |
|
|
Ser ut til å havne i Bergen.
https://www.bt.no/sport/i...6gs4o04AZQ _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
Fusion Veteran

|
Posted: 29.03.2019 16:28 Post subject: |
|
|
Flott. Godt for norsk fotball også. Blir en fight i toppen i år. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 31.03.2019 17:33 Post subject: |
|
|
Bergensavisen:
Viking meldte seg ut av kampen om Berishas signatur i forrige uke, og siden har både Brann, Rosenborg og klubber fra amerikanske MLS vist interesse.
- Jeg har sagt nei til noen klubber, ja, sier han.
- I Norge også?
- Ja, det har jeg, smiler han.
- Rosenborg?
- Det har jeg ingen kommentar til, ler nysigneringen.
Uansett ble det Brann, selv om det kanskje kunne vært annerledes om Vikings økonomi tillot det.
- Jeg var i en prosess der jeg ville bort fra Rapid Wien uansett, men Viking er klubben i mitt hjerte. Nå er jeg derimot i Brann, og ingen skal tvile på at jeg kommer til å gjøre alt for at vi skal vinne kamper, slår han fast på en måte, som ikke gir grunn til å tvile på akkurat det.
....
Ryktet er at RBK aldri ordentlig var på banen, men det er jo attraktivt for ham at folk tror vi var det. |
|
Back to top |
|
 |
|