English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2019
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
 LERKENDAL360°
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Fotballspillere som du/dere har møtt?

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Joestlaachmkr
Senior

PostPosted: 02.12.2019 03:58    Post subject: Fotballspillere som du/dere har møtt? Reply with quote

OK, tenkte at vi kunne ha en tråd hvor vi lister opp fotballspilere eller trenere som vi har møtt personlig.

Her er de som jeg har møtt.

Roar Strand
Steffen Iversen
Mikael Dorsin
Marek Sapara
Daniel Örlund
Fredrik Ljungberg
Wojchiech Szczesny
Sol Campbell
Arsene Wenger
Aaron Ramsey
Tony Adams
Bacary Sagna
Håvard Nordtveit
Brede Hangeland
Johan Elmander
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
tr0ndern
Veteran

PostPosted: 02.12.2019 06:08    Post subject: Reply with quote

Roar Strand, Vidar Riseth, Jonas Svensson (+ et par-tre lokale 3./4.-divisjonshelter)
Back to top
View user's profile Send private message
Lord Oakley
Veteran

PostPosted: 02.12.2019 07:05    Post subject: Reply with quote

Litt forskjellig, men den som er mest verdt å nevne; Leo Messi
Back to top
50prosenNT
Rutinert

PostPosted: 02.12.2019 07:34    Post subject: Reply with quote

Har hilst på og småpratet med Edgar Davids. Var på et utested i oslo og møtte han der via en kompis som jobbet for Red bull Smile
Mustrum Ridcully
Veteran

PostPosted: 02.12.2019 09:08    Post subject: Reply with quote

Å herre, dette var garderobe-mat ja. Helst i VGD-forumet.
Ten8y
Rutinert

PostPosted: 02.12.2019 09:16    Post subject: Reply with quote

Gøran Sørloth.
Back to top
Vakker Blomst
Proff

PostPosted: 02.12.2019 18:09    Post subject: Reply with quote

Hehe, ganske spesiell tråd ja, men what the hey, jeg er med..

Jeg regner med definisjonen av "møtt" er at man har sagt noe og fått svar tilbake. Og synes listene bør backes opp med en historie om når dette skjedde, kjedelig å bare lese name-droppinga til folk Wink

Bent Skammelsrud
Er nok den spilleren jeg har hatt mest interaksjon med da han var på jobben min og skulle selge på oss massasjestol (ja, det er dét han jobber som; massasjestol-selger). Hadde en halvtimes "opplæring" med Bent, og mine joviale kollegaer måtte selvsagt kleine det til for meg med å opplyse om at jeg er en stooor fan. Noe jeg for såvidt er.
Etter en måneds prøvetid endte min arbeidsgiver ikke med å leie stolen. Bent var ikke like sprudlende da han måtte komme og hente den igjen Very Happy

Vidar Riseth
Møtt gjennom jobben da han er deleier av et firma vi skulle lage en visuell profil for. Vidar har som kjent mange jern i ilden. "Pottet og pæng - kvinnfolk og sæng. De e aillt ein Frosta-gutt træng"

Mini Jakobsen, Steffen Iversen (og Davy Wathne)
Møtte denne trioen i godt driv på et utested i Trondheim. Sannsynligvis i forbindelse med en eller annen TV-jobb de hadde. Gode og fulle var de. Prata mest med Davy, men husker gutta var mest interessert i de kvinnelige deltagerne av følget mitt. Fy faen så liten Davy Wathne er, særlig ved siden av Steffen. haha.

Morten Konradsen
Konrad Jr var naboen min i den tiden han var her. Hadde leilighet nesten rett under meg. Hilste stadig vekk på han i gangene, men aller mest da han ofte sto og sparket ball mot betongveggene nede i parkeringskjelleren når jeg kom hjem fra jobb (true story). Noe jeg syntes var spesielt, men også litt trist. Tror ikke han hadde veldig stor sosial krets her.

Mike Jensen
Jeg og samboeren gikk oss plutselig på Mike og familien på Rema 1000 på Lade Arena. Ble så paff at jeg, uten vilje, sa høyt "Oi, Mike Jensen!". Han smilte og sa "Hej!". Starstruck som jeg ble, følte jeg jeg måtte si noe mer. Endte på noe som "bra kamp på søndag" (noe det var, han scoret). Han svarte "takk" og dett var dett. Samboeren min var flau.

Sebastián Eguren
Dette er en stund siden. Da Lago og Eguren nettopp hadde kommet til klubben gikk jeg meg på begge to på den lille Joker-butikken på Møllenberg en søndag. Eguren kom bort til meg å spurte meg: "Zuckeri?" og tok seg mot leppene for å demonstrere at han tydeligvis letet etter sukker. Jeg sa jeg ikke visste hvor det var på engelsk og han letet videre..
Side-notis:
En annen gang gikk jeg og fruen over Bakke bru og mot oss kom Lago. Fruen hadde ganske bra utringing på kjolen den dagen, og jeg catcha Lago i å ta en sniktitt på kløfta da han gikk forbi. hahah.. Dama var nok en gang flau, jeg var stolt.

Kåre Ingebrigsten
Vi gikk oss på Kåre da han bare randomly stod på City Lade ved den lille scenen (i 2017 tror jeg det var). Jeg sa noe som "Kåreee" (med mørk tulle stemme) til han og han smilte å sa hallo. Vi satte oss etterpå og spiste på Subway. Da la jeg merke til at han faktisk bare stod der og hilste og snakket med folk, nesten som han bare ville ut å få litt oppmerksomhet. Om han ventet på noen eller hva aner jeg ikke, men han stod der fremdeles når vi var ferdig med å spise..

Jørn Jamtfall
Møtte Jørn titt og ofte i min forrige jobb. Vi leverte trykksaker og profilering til RBK og Jørn var alltid han som orget og hentet dette.

Hmm, det var de jeg kom på nå i farten og mange av disse er ikke akkurat "å møte" noen, men jeg har snart noen gode 40 år på ryggen, så har sikkert skvulpet borti en og annen RBK-spiller ute på byen nå og da.
Har selvsagt sett Nicki Bille ute på byen (som svært mange andre også har gjort) men hilset aldri da han var omringet av boysa sine og et bord full av drinker. Kommer ikke bare bort til Bille og sier hei liksom, da vanker det pryl Razz

Joestmsdskvtckrqe, du har jo mange store navn på lista di. Hadde vært interessant å høre i hvilken sammenheng du har møtt disse?
Back to top
WanAn
Proff

PostPosted: 02.12.2019 18:18    Post subject: Reply with quote

Jostein Grindhaug. Bor jo rett i nærheten.
Mike jensen og Helland. Traff de på flyplassen etter cupfinalen 2016.
Ørjan og Runar berg. Snakket med de to da jeg var med guttene mine oppe i Bodø og trente med akademiet til Glimt. Tror de snakket med oss i nesten en time. Utrolig flotte folk.
Stig Johannesen. Møtte han samme plass som Bergbrødrene. Allså i Bodø.

Må også nevne Andreas Schelderup. G15 landslagspiller. Er kanskje ikke etablert ennå men det kommer han til å bli. Utrolig talent som tok seg tid, sammen med faren sin til å ha litt egentrening med mine 3 sønner.

Fantastiske folk hele hurven
Tommel'n opp! Tommel'n opp! Very Happy Very Happy Tommel'n opp!

Last edited by WanAn on 02.12.2019 18:45; edited 3 times in total
Back to top
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 02.12.2019 18:34    Post subject: Reply with quote

Intervjua Markus Henriksen og Daniel Fredheim Holm for et prosjekt på videregående. Tror jeg aldri har vært så nervøs før. Så Kåre på bensinstasjonen ved Værnes etter Steaua-kampene i 2015. Fikk pressa ut et veldig nervøst "bra kamp" og fikk et solid glis og takk tilbake. Har sett Ruben Kristiansen 4-5 ganger i Bergen, og så Kristoffer Barmen og Sivert Heltne Nilsen i sommer. Kan ikke si at pulsen økte nevneverdig da. Ruben Kristiansen ser forøvrig ut som verdens mest normale menneske. Tror også jeg så Lars Arne Nilsen for en måned siden. Satt på raden bak Håkon Opdal under en forelesning når han spilte for Start. Noen av oss mista en penn, og han ga den tilbake. Etterpå angra vi godt på at vi ikke spurte om han ville bli med på kollokvie.
Joestlaachmkr
Senior

PostPosted: 03.12.2019 19:07    Post subject: Reply with quote

Har møtt alle spillerne som jeg listet opp enten i sammenheng med en Rosenborg eller en Arsenal kamp. Unntaket er Tony Adams som jeg møtte på Heathrow i 2010.
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 03.12.2019 22:07    Post subject: Reply with quote

Mustrum Ridcully wrote:
Å herre, dette var garderobe-mat ja. Helst i VGD-forumet.

Seriøse flashbacks til Boing-klubben og den papirbaserte diskusjonsmodellen deres.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Vår Herre
Proff

PostPosted: 03.12.2019 22:14    Post subject: Reply with quote

Møtte Mini på dassen på Bar Cirkus i Trondheim sentrum. Sa hei og spurte om han ville håndhilse. Det ville han ikke. Møtte og sa hei til Kris Stadsgaard på club Gossip. Han ville håndhilse også.
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2019 RBKweb