View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 10.08.2017 09:27 Post subject: Ben Rienstra |
|
|
Jonas wrote: | Vet ikke om dette har blitt plukket opp eller hvor aktuelt det er:
Rienstra has previously been offering offers from Zenit, PAOK Saloniki and Rosenborg. He becomes father for the second time and is picky when it comes to a foreign adventure. In addition, he has a close relationship with his brother Daan, who plays at RKC.
http://www.bd.nl/willem-i...~ad065736/
27 år gammel herremann (midtbane) hos AZ. |
_________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 10.08.2017 09:29 Post subject: |
|
|
Vanskelig å lese ut av det hvor fersk vår interesse er / har vært, men det virker som en bekreftet interesse. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
mirar Veteran
|
Posted: 10.08.2017 09:34 Post subject: |
|
|
Zenit har nylig hentet Matias Kranevitter. Så de trenger nok han ikke, så står vel kanskje imellom Paok og RBK. |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 10.08.2017 09:42 Post subject: |
|
|
Merkelig navn egentlig. Er det en spiller som har kommet opp i forhandlingene mellom AZ og Rosenborg over Midtsjø? |
|
Back to top |
|
 |
Pokie Veteran

|
Posted: 10.08.2017 09:43 Post subject: |
|
|
mirar wrote: | Zenit har nylig hentet Matias Kranevitter. Så de trenger nok han ikke, så står vel kanskje imellom Paok og RBK. |
Snakkes vel mest om at han skal til Willem II egentlig. _________________ "I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered."
- George Best |
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 10.08.2017 11:03 Post subject: |
|
|
Uansett litt interessant at vi linkes til en AZ-spiller, gitt at de har vært så hissige på å bygge seg en trønderbataljon. Jeg ser for meg at bare det tekniske nivået på en del av stallspillerne deres vil kunne gjøre dem ganske dominerende i norsk fotball, selv om de sikkert har andre mangler. |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 10.08.2017 11:55 Post subject: |
|
|
Tviler på at RBK henter "vrakgods" fra AZ. Vet ikke hvilke meritter og alder han har....? |
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 10.08.2017 12:02 Post subject: |
|
|
Du trenger jo ikke engang å scrolle oppover for å få svar på det siste, josinho, og et enkelt google-søk gir deg full oversikt
Jeg tviler vel på at akkurat denne spilleren er aktuell (lenger), men det at det tilsynelatende har vært interesse kan jo tyde på at en slags link er etablert. Det synes jeg i så fall er interessant, for jeg tror det finnes spillere som kunne gitt oss noe vi mangler, og som dessuten kunne vært interesserte i vår posisjon i Europa.
Jeg tror virkelig ikke vi skal gå ut fra at spillere som ikke klarer å etablere seg i elleveren hos AZ automatisk holder vrakgodsklasse eller ikke ville vært stjernespillere for oss. Individuelt, og spesielt teknisk, er kvalitetsforskjellen stor mellom Nederland og Norge. Hypotetisk sett, dersom Svensson skulle miste tilliten i AZ, eller bli utkonkurrert av et stortalent: ville han da vært for dårlig til å komme tilbake? |
|
Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 10.08.2017 17:05 Post subject: |
|
|
Hallvard Thoresen har vel kanskje fortsatt et navn i Nederlandsk fotball? _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 10.08.2017 17:36 Post subject: |
|
|
Uten at jeg kjenner mere til denne spilleren enn at han ikke lengre er aktuell for oss, vil jeg si at om man leter etter en sentral midtbanespiller som er:
1. Erfaren
2. Fotballklok, leser spillet godt, god på posisjonering
3. God pasningsfot
Da er nødvendigvis ikke en godt voksen nederlandsk centrehalf det verste man kan lukte på. |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 10.08.2017 17:40 Post subject: |
|
|
Si ikke det, noen stemmer her inne vil helst at vi skal se mot Øst-Asia _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 10.08.2017 18:58 Post subject: |
|
|
Er det, sånn i teorien, lov til å stille med utenomjordiske? _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
RbkUrge Veteran

|
Posted: 10.08.2017 19:01 Post subject: |
|
|
Kaller du asiatere utenomjordiske?
 _________________ Perché hai tradotto questa frase? |
|